קפסולות הקפה של עלית


יש לכם מכונת קפה של נספרסו? נהדר! עכשיו מה לגבי הקפסולות? נכון, לנספרסו יש קפסולות מצויינות אבל למה להגביל את עצמכם בטעמים, בארומה, בריחות?

הקהל הישראלי אוהב את הטעמים שלו, ומי יכול לקלוע לטעם הישראלי טוב יותר מאשר חברת עלית? זו שמלווה אותנו מאז הילדות בטעמים הותיקים ובחדשים שהצטרפו על השנים.
באתר הבית של קפה עלית תוכלו למצוא מגוון גדול במיוחד של קפסולות המתאימות לכל מכונות נספרסו במחיר שווה לכל נפש.

 
קפה עלית מחזיקה כיום במגוון רחב של 10 תערובות אספרסו בקפסולות בדרגות חוזק שונות, המוצעות ב- 3 סדרות מובילות - הסדרה הקלאסית (10,9,8,7 ונטול קפאין), סדרת הסינגל אוריג'ן (12,11,6) וסדרת הטעמים (אגוזי לוז ווניל):
  • קפסולה 11, 100% גואטמלה - תערובת קפה single origin המשלבת פולי ערביקה ורובוסטה מאזוריי הגידול המובחרים של גואטמלה. אלו מניבים טעמים עשירים עם חמיצות מרעננת ופירותיות מודגשת. המניבה אספרסו עוצמתי ומרירות המזכירה שוקולד מריר.
  • קפסולה 10, חזק ועוצמתי - שילוב של זני ערביקה מדרום אמריקה ואפריקה יחד עם זני רובוסטה מאסיה, המעניקים טעמים עוצמתיים וארומטיות גבוהה. הקלייה הכהה יוצרת גוף מלא המדגיש את הטעמים האגוזיים והעשירים. נפלא לשתות כאספרסו קצר או ארוך. קפסולה 09, עשיר וארומטי - שילוב של זני ערביקה ממרכז ודרום אמריקה יחד עם זני רובוסטה מאסיה היוצרים טעמים עשירים וארומטיים. הקלייה המדויקת מעניקה למשקה גוף מלא, ניחוחות יין פירותיים וחמיצות נעימה. נפלא לשתות כאספרסו ארוך או קצר בתוספת נגיעת חלב מוקצף או כקפוצ'ינו קלאסי.
  • קפסולה 08, מאוזן ומלא - שילוב של זני ערביקה ממרכז ודרום אמריקה יחד עם זני רובוסטה מאסיה היוצרים עושר של טעמים והרמוניה מושלמת בין מרירות וחמיצות. הקלייה מעניקה גוף מלא וניחוחות קקאו ותבלינים. נפלא לשתות כאספרסו ארוך או עם חלב מוקצף לקפוצ'ינו מושלם.
  • קפסולה 07, עדין וקטיפתי - שילוב של זני ערביקה מאפריקה ומרכז-דרום אמריקה היוצרים טעמים מעודנים, מתיקות קרמלית ופירותיות מודגשת. הקלייה מעניקה גוף מלא בעל מרקם קטיפתי ושולחת רמזים של דגנים קלויים ואגוזים. נפלא לשתות כאספרסו ללא תוספת או עם חלב מוקצף לקפוצ'ינו מעודן.
  • קפסולה D , נטול קפאין 07 - שילוב של זני ערביקה מדרום אמריקה טעם האגוז ומתיקות הקרמל של הזן הברזילאי, משתלבים בהרמוניה עם החמיצות המעודנת והארומה של הזן הקולומביאני. נטילת הקפאין נעשית בתהליך ייחודי המבוסס על מים ו- CO2 מבלי לפגוע בארומה והעושר שבקפה. נפלא לשתות כאספרסו או עם מעט חלב.
  • קפסולה 06, 100% ברזיל, - תערובת קפה single origin המשלבת פולי קפה מזני ערביקה, מאזורי הגידול הנחשבים סראדו ומוגיאנה בברזיל.
    התערובת יוצרת איזון טעמים הרמוני ומושלם של חמיצות יחד עם מתיקות מעודנת.
    נפלא לשתות כאספרסו ללא תוספת או עם חלב מוקצף לקפוצ'ינו מעודן.

  • קפסולתV וניל 06 - מתבססת על קפה Single Origin מזן ערביקה מאזורי Cerrado ו- Mogiana בברזיל, אשר נחשבים לאזורי גידול הקפה המובחרים של המדינה.
    הקפה נבחר בקפידה ומאופיין בטעמים פירותיים וחמיצות עדינה. לאחר הקטיף והייבוש, הפולים נקלים בקלייה בהירה וקצרה יחסית אשר מעצימה את הארומות והרכות של הקפה באופן שמשתלב עם טעם הוניל המוסף להם בצורה מאוזנת.
    קפסולות האספרסו החדשות מתאימות במיוחד לשתייה כקפוצ'ינו ארומטי עם ארומת וניל, כקפה קר על קרח, עם או בלי חלב, וגם כבסיס לאפוגטו ביתי.

  • קפסולות אספרסו בטעם אגוזי לוז - איזון מושלם בין טעמי קפה מעודנים וטעמים מודגשים של אגוז לוז.תערובת אספרסו המשלבת פולי קפה נבחרים ממרכז ודרום אמריקה המקנים למשקה מלאות קטיפתית עם טעמים של שוקולד מריר ודגנים..
    התערובת מאופיינת בקרמה גבוהה, יציבה וקטיפתית בצבע אגוז.מומלץ לשתייה כקפוצ'ינו
  •  קפסולות אספרסו 12 100% אינדונזיה.
    תערובת חזקה ועוצמתית המשלבת פולי ערביקה ורובוסטה נבחרים מאיי אינדונזיה.

התערובת עוברת קלייה איטית בטמפרטורה נמוכה ומתאימה במיוחד לאספרסו עוצמתי, בעל גוף מלא ומרירות המזכירה שוקולד מריר עשיר.

https://elite-coffee.co.il/capsules





בלעדי בחנות האון ליין של קפה עלית http://elite-coffee.co.il