לקטנטנים שלנו


Life BABY'S משיקה קולקציית קיץ של ביגוד ראשוני לתינוקות

לייף בייביז משיקה קולקציית קיץ אופנתית של ביגוד ראשוני לתינוקות הכוללת בגדי גוף, מכנסיים ואוברולים.
סדרת אוברולים , מכנסיים ובגדי גוף חדשים של לייף בייביז לקיץ  2018. בין המוצרים החדשים מארזי שלישיית בגדי גוף, מארזי שלישיית מכנסיים, מארזי זוג אוברולים.
הסטים החדשים המוצעים לבנות ולבנים מגיעים במגוון צבעים ודגמים אופנתיים ומסוגננים ועשויים 100% כותנה נעימה ורכה המתאימה לעיטוף התינוק שלך.

מארז שלישיית בגדי גוף
שלושה בגדי גוף, מגיעים ב-2 עיצובים לבנים ובנות עשויים 100% כותנה. כפתורי תיקתק במפשעה ולאורך החזה ללבישה נוחה וקלה.
מידות: 0-3; 3-6. מחיר: 61.90 ש"ח.

מארז שלישיית מכנסיים
שלישיית  מכנסיים עשויים 100% כותנה. למכנסיים רגליות המיועדים במיוחד לתינוקות.

מידות: 0-3; \3-6. מחיר: 43.90 ש"ח.

מארז זוג אוברולים
זוג אוברולים עם הדפסים שונים: לאוברול שרוולים ארוכים למידות 0-3 וקצרים למידות 3-6 וסגירת תיקתקים בחלק הקדמי לנוחות ושימוש קל.
עשויים 100% כותנה המיועדים במיוחד לתינוקות.
מידות: 0-3; \ 3-6. מחיר: 65.90 ש"ח.


מארז מכנס ובגד גוף מעטפת בצבע לבן
מכנס ארוך  ובגד גוף  מעטפת  בצבע לבן  עם סגירת תיקתקים בחלק הקדמי לנוחות ושימוש קל. עשויים 100% כותנה המיועדים במיוחד לתינוקות. מידות: 0-3; \NB. מחיר: 39.90 ש"ח.

הבגדים מיוצרים ומעוצבים על ידי מיננה בבלעדיות ללייף בייביז.
להשיג ברשת סופר פארם.



LIFE מרחיבה את סדרת מוצרי ההגנה מהשמש
מוצר הגנה מפני השמש המונע צריבת מדוזות, קרם הגנה TO GO המתאים לפנים ולגוף, סטיק שקוף להגנה מפני השמש המתאים לפנים ולגוף.

כל מוצרי הסדרה בעלי הגנה רחבה מפני השמשמקרני UVA, UVB ו- IR. מועשרים בקומפלקס רכיבים המסייעים במניעת נזקי עור ומועילים להתחדשותו: ויטמין E, פרו ויטמין 5B, אלוורה ואלנטואין.


סטיק שקוף להגנה מפני השמש מתאים לפנים ולגוף
Life Sun סטיק שקוף להגנה מפני השמש מתאים לפנים ולגוף,
בעל רמת הגנה של 50SPF , הגנה רחבה מקרני UVA/ UVB ,
מסייע בהגנה מפני קרינת אינפרה אדום .עמיד במים , היפואלרגני.
מצויין עבור ילדים שפחות אוהבים קרמים ותרסיסים.

מחיר מומלץ לצרכן 39.9 ש"ח


כל מוצרי הסדרה מעודכנים בפורמולה המתקדמת, וכך מספקים הגנה לעורם של תינוקת, ילדים ומבוגרים ומתאימים לשימוש יומיומי ובעת חשיפה אינטנסיבית לשמש בים או בבריכה. כל מוצרי Life sun מתאימים למריחה/התזה על עור רטוב וכך עמידים בפני מים וזיעה. כמו כן, לייף היה המותג הראשון ליישם את התקן המחמיר של משרד הבריאות- UVA Balance, המחייב הגנה רחבה יותר מפני קרני השמש UVA ויצירת איזון בהגנה מפני שני סוגי הקרינה – UVA ו-UVB .

רפי פרחי, רוקח בכיר בסופר-פארם: "השמש אחראית לכ-90% מסימני ההזדקנות המוקדמת של העור שאיננה תורשתית, הניכרת בשינויים בפיגמנטציה, בכתמים, בנקודות חן, בגמישות ובנראות העור. עד כה התמקד חקר ההגנה מהשמש בשני סוגי קרינה: UVA ו- UVB, אך לאחרונה עולה המודעות לקרינת IR – קרינה מחממת הקיימת בכל ימות השנה ומורגשת גם בחורף. למעשה, 50% מקרינת השמש היא קרינת IR, כאשר 30% מקרינת IR משפיעה על עורנו בזמן שאנו שוהים בצל. ריבוי קמטים וכתמים והופעת נימי דם שטחיים, כל אלה הינם סממנים חיצוניים שניתן להבחין בהם בקלות, אך חדירת קרני ה- IR לעומקי העור יכולה לגרום לשינויים בלתי הפיכים הנסתרים מהעין, כמו שינוי ה-DNA של התא והתפתחות מוטציות המתקשרות לסוגים שונים של מחלת הסרטן. לכן חשוב מאוד לספק לעור הגנה מקיפה, בכל יציאה מהבית."




"אפטר ג'ל"- ג'ל להרגעת העור לאחר עקיצות.

חברת התרופות כצט משיקה מוצר חדש בסדרה המצליחה "טפטפים בייבי באז":
אפטר ג'ל, ג'ל להרגעת העור במקרה של גירויים לאחר עקיצות יתושים, חרקים ומעופפים אחרים. הג'ל מכיל אלנטואין ותמצית צמח הקמומיל הידועים ביעילותם בהקלה על גירויים וגרד של העור.

סדרת טפטפים בייבי-באזז: סדרת מוצרים בעלת רכיבים ירוקים על בסיס שמן ציטרונלה, להגנה על הפעוט בבית ובחוץ, היחידה המותרת לשימוש כבר מגיל 3 חודשים.

הסדרה הייעודית מכילה תערובת ייחודית של שמנים טבעיים היפו-אלרגניים אשר נבדקו קלינית ומותאמים גם לעור רגיש, ללא פרבנים, ללא SLS, ללא חומרי הדברה ובעלת רכיבים ירוקים, דוגמת שמן ציטרונלה, שמן עשב הלימון ושמן גרניום הידועים ביעילותם ומתאימים במיוחד לשהייה מחוץ לבית ובטבע.
סדרת בייבי-באזז היא היחידה המותאמת לשימוש בתינוקות מגיל שלושה חודשים ומעלה.

הסדרה כוללת ארבעה מוצרים:

1. "בייבי-באזז רול-און" - מכיל תערובת ייחודית של שמנים טבעיים הכוללת שמן ציטרונלה, שמן עשב הלימון ושמן גרניום. מועשר באלוורה, אלנטואין, ויטמין E ותמצית צמח הנים, להרגעת העור במקרים של אדמומיות ופריחה.
80 מ"ל.
2. "בייבי-באזז מגבונים" - מכיל תערובת ייחודית של שמנים טבעיים הכוללת שמן ציטרונלה, שמן עשב לימון ושמן גרניום. מועשרים באלוורה, אלנטואין, ויטמין E ותמצית צמח הנים, להרגעת העור במקרים של אדמומיות ופריחה.
20 מגבונים באריזה אישית.
3. "בייבי-באזז שמנים ארומטיים" לסביבת הפעוט, מכיל תערובת ייחודית של שמנים טבעיים הכוללת שמן ציטרונלה, שמן עשב הלימון, שמן גרניום ושמן פפרמינט הידוע ביעילותו ומתאים במיוחד לשהייה בבית ומחוצה לו, לטפטוף בסביבת הפעוט.
10 מ"ל.
4. חדש! "בייבי באזז אפטר-ג'ל" להרגעת העור במקרה של גירויים לאחר עקיצות יתושים וחרקים מעופפים אחרים. מכיל אלמטואין, תמצית צמח הקמומיל וציטרונלה.


מחיר מומלץ לצרכן : 19.90-32.90 ש"ח
להשיג ברשתות הפארם ובבתי המרקחת הפרטיים ללא מרשם רופא.


סדרת "טפטפים" הינה 'סדרה אחות' לסדרת "טיפטיפות" הוותיקה והיא נהנית מהידע הרב שצברה כצט בתחום מוצרי התינוקות.


***
אודות
כצט (CTS) היא אחת מקבוצות הפארמה ומוצרי הצריכה הגדולות והותיקות בישראל, אשר פועלת במגוון רחב במיוחד של קטגוריות בתחומי הבריאות ומוצרי הצריכה. החברה הוקמה בשנת 1921 ומנוהלת כיום ע"י גב' סיגל פירסט.

חזון החברה, הייעוד הארגוני וערכיה של כצט דוגלים בהיותה חברה מפתחת, מייצרת, מייבאת  ומשווקת מוצרים בהקשר רחב של בריאות, התפתחות וצמיחה בתחומים של בני אדם, בעלי חיים וצמחים. הקבוצה פעולת בשלושה תחומים: פארמה, וטרינריה ובתחום החקלאי.

פעילויות הליבה של החברה כוללות ייצור, שיווק, ייבוא והפצה של תרופות, תכשירים רפואיים, מוצרי טיפוח, מכשור וציוד רפואי; ייצור ושיווק של מוצרים מקצועיים לחקלאות; וייצור, ייבוא והפצה של מוצרי מזון לבעלי חיים. בנוסף החברה מייצרת ומשווקת עשרות תכשירים תחת מותגים מקוריים מוכרים, דוגמת פמינה, לקטופיל, טיפטיפות ורבים נוספים. פרטים ומידע נוסף אודות החברה ומוצריה באתר האינטרנט: www.cts.co.il