רוצים לארגן רכיבת אופניים משפחתית, אך חוששים שהילד ישתרך מאחור? הכירו פתרון חכם: Trail Gator – מוט לגרירת אופני ילדים

רוצים לארגן רכיבה משפחתית באופניים, שבה קצב הרכיבה של הקטנים יהיה מותאם לזה של הגדולים, וגם לתרום לגיבוש המשפחתי?
חברת "נשיאה טובה" מציעה פתרון חכם המאפשר רכיבה משותפת: Trail Gator"" (טרייל גטור) – מוט המשמש לגרירת אופני הילדים בבטיחות ובנוחות, מתוצרת חברת "Industries S&S" מארה"ב.
מוט ה-trail gator הופך את אופני הילד לנגררים, באמצעות חיבור החלק הקדמי שלהם לחלק האחורי של אופני המבוגר: הגלגל הקדמי של אופני הילד מורם מהקרקע, כך שהמבוגר שולט באופן מוחלט בכיוון הרכיבה.
"היתרון הבולט של המוט הוא האפשרות לרכוב עם הילד כבר מגיל 3, בביטחון מלא וללא חשש שייפול או יסטה לכיוון מסוכן או לכביש – מאחר שאופניו בשליטתך. אפשר לצאת לרכיבה משפחתית גם עם ילד שעדיין לא יודע לרכוב בלי גלגלי עזר, כשאחיו הבוגרים יותר רוכבים לצדו באופניהם. בזכות המוט הילד לא צריך לפדל ולכן הוא לא מתעייף ומקטר – ואפשר לרכוב למרחקים ארוכים בנחת. ברגע שמגיעים למתחם בטוח, אפשר לשחרר בקלות את המוט מאופני הילד ולתת לו לרכוב לבד. ההורה יכול לרכוב לצדו, או לשבת בצד ולשתות קפה," מסביר עופר צדוק, מנכ"ל חברת "נשיאה טובה". כמו כן ציין כי "החיבור" (תרתי משמע) של ההורה והילד המתאפשר בזכות המוט, חשוב ליצירת זמן איכות משותף המשלב הנאה ופעילות גופנית.
חיבור המוט פשוט וקל: יש לחבר את המחברים ל-2 זוגות האופניים (הגדולים והקטנים). לפני כל נסיעה מוציאים את מוט הגרירה מהתפס שעל אופני המבוגר, מאריכים אותו ומחברים אותו בקלות למיקומים המיועדים בשני זוגות האופניים.
בתום הרכיבה המשותפת, אפשר לנתק את המוט בקלות מאופני הילד, לקפלו לתוך אופני המבוגר ולאפשר לכל אחד לרכוב באופן עצמאי.
מוט ה-trail gator מתאים לאופני ילדים בקוטר של 12–20 אינץ' לגלגל, ואופני מבוגרים בקוטר של החל מ-26 אינץ'. משקל הילד לא יעלה על 32 ק"ג. אין להשתמש במוט הגרירה כאשר גלגלי העזר באופני הילד מורדים, משום שהם מונעים מהילד להישען הצידה בפניות.
ה-Trail Gator מתאים לילדים בגילאי 3–8, עם או בלי גלגלי עזר באופניים.
מוצע בצבעים אדום, כחול ושחור.
מחיר: 540 ₪.
להשיג: ברשת "מצמן את מרוץ", בחנויות אופניים מובחרות ברחבי הארץ, או באתר החברה: www.2bike.co.il
** אם הילד זקוק לגלגלי עזר – מומלץ לשלב באופניו גלגלי עזר של trail gator – שייחודם בכך שאפשר לקפלם ולהרימם למעלה בנוחות ובקלות (כאשר רוצים לחבר את המוט), ללא צורך במפתח לניתוק גלגלי העזר או לחיבורם.