מתחילים להתכונן לפסח? הכינו את המזווה עם המוצרים שיעשו לכם את החג לטעים וקל יותר - חלק ב'

 


אין אין אין פסח בלי מצה עם שוקולד השחר

חברת השחר העולה מציעה מהדורה מיוחדת של אריזת ממרח 500 גרם, כאשר האריזות ימותגו בצבעי דגל ישראל, לרגל חגיגות ה-70 למדינה ולמותג הוותיק.

בדומה למדינה, מותג השחר העולה נוסד אף הוא בשנת 1948 ומציין השנה 70 שנים להיווסדו. לרגל האירוע החגיגי, לצד חגיגות ה70 לישראל, ישווק המותג במהדורה מיוחדת הכוללת את הממרח המוכר והאהוב המככב בכל בית בישראל מאז שנת 48, במיתוג חגיגי בצבעי כחול לבן.


מחיר מומלץ לצרכן: 12.9 ש"ח
כשרות: רבנות חיפה

אודות השחר העולה:
מפעל "השחר העולה" הוקם בשנת 1948 בחיפה על ידי חמשת האחים למשפחת וידברג. תחילה היה זה בית מלאכה קטן לייצור ממתקים, וופלים, ריבות, טחינה וחלבה. האחים קראו לו "השחר" משום שסברו כי רגעי זריחת השמש הם חלק היפה והמרגש ביותר ביום. בתחילת שנות 60 עם הצטרפות משפחת לבקוביץ' התרחב המפעל ושונה השם ל"השחר העולה". במפעל חיפשו להתמקד במוצר ייחודי שחסר בשוק ישראלי והחלו לייצור קרם מובחר למריחה. לאחר כמה חודשים גילו את הנוסחה הסודית שנמכרת בהצלחה עד היום מזה שלושה דורות בארץ.







Refresh דגני בוקר ללא גלוטן במילוי קרם שוקולד ובמילוי קרם נוגט
דגני הבוקר של Refresh עשויים מקמח אורז וקמח תירס איכותיים היוצרים את הציפוי הפריך המשולם לקרם השוקולד והנוגט העשיר. דרך נפלאה לילדים ומבוגרים שאינם אוכלים גלוטן לפתוח את הבוקר או לנשנש במהלך היום דגני בוקר במילוי טעים, ליהנות מכל ביס ובמחיר השווה לכל כיס!
יצרנית המוצרים ללא גלוטן Refresh, המתמחה בייצור ושיווק מוצרים ללא גלוטן בהם עוגות, מאפים, קמחים ומאפים קפואים, משיקה סדרת מוצרים חדשה בתחום דגני הבוקר: דגנים ללא גלוטן במילוי קרם שוקולד ודגנים ללא גלוטן במילוי קרם נוגט. דגני הבוקר מתוצרת Refresh ללא חומצות שומן טראנס, ללא צבעי מאכל, ללא לקטוז וללא כולסטרול. המוצרים ישווקו בחנויות הטבע ורשתות המזון ומיועדים לכלל הצרכנים, לרבות חולי צליאק ולנמנעים מגלוטן.
דגני הבוקר של Refresh עשויים מקמח אורז וקמח תירס איכותיים היוצרים את הציפוי הפריך המשולם לקרם השוקולד ונוגט העשיר. דרך נפלאה לפתוח את הבוקר או ליהנות במהלך היום מחוויית דגנים נפלאה המשלבת קראנצ'יות מבחוץ עם קרם מתוק וחלומי מבפנים. את דגני הבוקר ניתן לאכול עם או בלי חלב, כמנה אישית או יחד עם חברים. לדברי מיכאל חדד, מנכ"ל Refresh, "אנחנו ב- Refresh רוצים לאפשר לילדים ומבוגרים, שאינם אוכלים גלוטן ליהנות מכל ביס ובמחיר השווה לכל כיס!".
חברת Refresh (נטורל קייקס לשעבר) פועלת משנת 2003 ונחשבת למובילה בתחום המוצרים ללא גלוטן. מפעל החברה שוכן בשדות נגב שליד נתיבות ומעסיק כ-200 עובדים. החברה פועלת מתוך מטרה להנגיש את המוצרים ללא גלוטן לכלל האוכלוסייה וזאת באמצעות מחירים הגונים.


כשר פרווה בהשגחת הרבנות שדות נגב ובהשגחת הבד"ץ עדה חרדית.
מחיר מומלץ לצרכן: כ- 17.90 ש"ח לאריזת 375 גרם.
להשיג ברשתות המזון ברחבי הארץ.





בפסח השנה נוכל לגוון את המצות בלחמי הבריאות "מונבטים" – המוצעים בכשרות מיוחדת לפסח!

מונבטים מוצעים במגוון של 15 טעמים המתאימים לתוספות וממרחים מלוחים או מתוקים

בפסח השנה – אתם מוזמנים לגוון את המצות בלחמי הבריאות "מונבטים", המוצעים לחג בכשרות מיוחדת לפסח. ה"מונבטים" עשויים מרכיבים צמחיים ואורגניים בלבד והם אינם מכילים גלוטן מטבעם.

"מונבטים" מורכבים מקינואה, כוסמת, עדשים, שעועית, דוחן, ירקות ופירות – במגוון של 15 שילובים וטעמים מיוחדים – כך שאפשר לשלבם בארוחות החג וחול המועד במנות מתוקות ומלוחות ולקבל ארוחות טעימות ומזינות במיוחד. מגוון הטעמים כולל: קינואה, כוסמת וסלק; כוסמת, תפוח עץ ותמר; קינואה, תפוח עץ ותמר; עדשים צהובות ודוחן; עדשים ירוקות, שעועית מש ודוחן; עדשים כתומות ודוחן; כוסמת, עדשים כתומות, בננה וגזר; עדשים ירוקות; קינואה, כוסמת ובטטה; עדשים צהובות ובטטה; עדשים כתומות וסלק; שעועית מש; כוסמת, תאנים ודלעת; קינואה; כוסמת.

תהליך הייצור של מונבטים ייחודי ומתבצע בעבודת יד, בעיבוד מינימלי. התהליך כולל השריה או הנבטה של חומרי הגלם (קטניות, כוסמת, קינואה, דוחן) במים מטוהרים, טחינה עדינה של חומרי הגלם וערבובם – לפי המתכונים השונים, ואפייה קצרה בתנור בחום נמוך – לשם התמצקות ושמירה על סטריליות. לאחר מכן המוצרים מוכנסים למקפיא וכך הם גם נמכרים. תהליכי ההשריה וההנבטה של הזרעים מקפיצים במידה ניכרת את ערכם התזונתי וגם הופכים אותם לנוחים לעיכול.
"מונבטים" עשויים מרכיבים טבעיים, אורגניים וטהורים בלבד, ללא מרכיבים מן החי ותוספות למיניהן, כגון קמח, סוכר, ממתיקים, שמנים, שמרים, חומרי טעם וריח או חומרים משמרים. המוצרים מספקים מענה איכותי, בריא ומזין לכל אחד, והם מתאימים גם לחולי צליאק, לרגישים לגלוטן, לטבעונים ולצמחונים.


את המוצר יש לאחסן במקפיא עד לשימוש. אין צורך בהפשרה מוקדמת (אורך חיי מדף במקפיא – 12 חודשים).
לפני ההגשה יש לחמם את המונבט כמה דקות בטוסטר או בתנור, לפי ההוראות.

מומלץ לאכול בשילוב ממרח כמו טחינה, גבינה, אבוקדו, פסטו, עגבניות מיובשות, לבנה, קוטג', חומוס, חמאת שקדים ועוד, או פשוט לזלף מעל שמן זית או שמן קוקוס. משתלב נהדר עם סלט, ירקות אנטיפסטי, או עם מגוון פירות כמו אפרסמון, תות, אגס או בננה. כמובן, טעים גם עם ממרח שוקולד, בוטנים או חרובים.

באתר החברה מוצע מגוון של מתכונים ורעיונות לארוחות טעימות.

המוצרים כשרים לפסח (פרווה) לאוכלי קטניות בהשגחת הרבנות אור עקיבא.

מחיר: כ-28 ש"ח לאריזה המכילה 4 יחידות (לפחות 300 גרם).

להשיג ברשת שופרסל במתחמי גרין, ברשת אורגניק מרקט, בבתי טבע ובחנויות מובחרות ברחבי הארץ. כמו כן אפשר להזמין משלוח בחנות און-ליין באתר החברה, או בטלפון 04-6904704.
לפרטים: http://munbatim.com



מאתיופיה דרך טורקיה ועד השולחן הישראלי: הטחינה החדשה מציבה רף גבוה למקומיות

טחינה של בית בייצור מסורתי מבשרת על שינוי מהותי בקטגוריה, ומציגה מוצר איכותי הנשען על תהליכי ייצור קפדניים תוך שימוש בטכנולוגיה מתקדמת, ועם זאת מצליחה לשמר אופי מסורתי ואותנטי, ממש כמו טחינה בייצור ביתי.
הכירו את השחקנית החדשה בשוק – "טחינה הררית" משומשום אתיופי הנחשב למעודן יותר בטעמו, בייצור טורקי באבני ריחיים מסורתיות ובטמפרטורה נמוכה במיוחד אשר שומרת על ערכיה התזונתיים, שמושקת בכל הרשתות במחיר אטרקטיבי של 9.90 שח' בלבד.


"טחינה הררית" מביאה עמה בשורה קולינרית, בריאותית וצרכנית למטבח הישראלי. מדובר בטחינה המיוצרת בשיטת טחינה מסורתית באבני ריחיים, ובהליכי ייצור קפדניים, כאלו שעושים את ההבדל הניכר לעין, לחיך ולבריאות.
הליך הסינון הקפדני לא מסתפק בפחות משלוש רמות של סינון – כשהשלב האחרון נעשה תוך שימוש בטכנולוגיה מתקדמת הכוללת עין דיגיטלית שבוררת בקפדנות את כל מה שאינו שומשום טהור.
לצורך השוואה, טחינה שלא עוברת תהליכי סינון וניקוי דומים תהיה הרבה פחות צחורה – מה שמספק מדד על טיבה של הטחינה, שכן ככל שצבעה בהיר יותר, כך היא נחשבת לאיכותית יותר, הן בשל הליכי הסינון והן, ובעיקר, מפני שגרגירים אשר עברו טחינה מהירה מתחממים במהלכה – מה שמעניק להם צבע כהה יותר - ומאבדים את רוב הערכים התזונתיים החיוניים שבשומשום.
לאחר הסינון מנוקה השומשום בעזרת סיבובי תוף עם מים, ולאחריו מיובש השומשום בתנור פתוח בטמפרטורה שאינה עוברת 50 מעלות, בכדי למנוע התחממות יתר שתוביל לקלייתו – מה שאחראי ישירות על ערכה התזונתי של הטחינה.
תהליך הטחינה הסופי נעשה באבני ריחיים מסורתיות בהן לא נוצרת טמפרטורה שעולה על 30 מעלות – מה שגורם להמשך בישול של הטחינה, וכאמור, פוגם בערכיה התזונתיים.

התוצאה היא טחינה חלקה, בהירה וצחורה, בעלת טעמים מעודנים הנובעים מבחירת הזן, מהליך הסינון והייבוש, ומאופן טחינה בלתי מתועש.


להשיג ברשתות המזון ובחנויות המובילות
כשרות: בד"צ יורה דעה ורבנות הראשית לישראל
מחיר: 9.9 שח' ל-500 ג'.



מותג סאן בנדטו- "פסגת המים מהאלפים" בבקבוק אישי עם פקק ספורט

סאן בנדטו, ממותגי המים המובילים בעולם, מתרחב ומשיק בקבוק אישי עם פקק ספורט- הפקק הכפול מאפשר שמירה על המוצר לצד נוחות מרבית למשתמש.
הבקבוק החדש הינו בעל צורה דינמית, המתאים לנשיאה ומאפשר פתיחה נוחה תוך כדי תנועה וללא בזבוז זמן, מה שהופך אותו אידיאלי לעוסקים בספורט ולנשיאה on the go.
בקבוק סאן בנדטו אישי עם פקק ספורט מאפשר לצרוך מים בקלות וביעילות בכל מקום, לא רק לספורטאים, אלא גם במהלך יום סידורים, לימודים, לילדים ועוד.

סאן בנדטו פקק ספורט מצטרף אל סאן בנדטו 1.5 ליטר, 500 מ"ל, סאן בנדטו מוגז עדין 1.5 ליטר, 500 מ"ל, סאן בנדטו בטעמים- אפרסק / ענבים 500 מ"ל.


סאן בנדטו פקק ספורט 500 מ"ל- אריזת שישייה:
מחיר מומלץ לצרכן: 13.90 ש"ח
כשרות: בד"צ העדה החרדית ירושלים
ניתן להשיג ברשתות השיווק והחנויות המובחרות.

אודות סאן בנדטו
סאן בנדטו מותג המים האיטלקי, החל את דרכו בשנת 1956 בוונציה שבאיטליה וכיום הוא מותג המים המינרליים המועדף ע"י האיטלקים.
המים נשאבים ללא מגע יד אדם מבארות בעומק 700 מטר בשמורת טבע מבודדת במרומי האלפים, לאחר שספחו את המינרלים בצורתם הטבעית משכבות הסלע שבהר במשך 80 שנה. המים המינרליים של סאן בנדטו נקיים, טהורים, דלים בנתרן ומכילים מאזן חשוב של מינרלים החיוניים לגוף.



לקראת חג המצות Nutri Careמציגה פורמולה צמחית – L.X Care תערובת צמחים ופירות יבשים המעודדים את פעילות המעיים

חג הפסח, חג המצות המסורתי, מהווה לרבים מאתנו מקור ל"חגיגה" לא פשוטה במערכת העיכול המתאפיינת לרוב בעצירויות, גזים וכאבי בטן. המצה היבשה גורמת לספיחת נוזלים בקיבה ועלולה לגרום לתופעות הללו. בנוסף לכך, סעודות החג הגדולות והמנות הרבות אינן מיטיבות עם מערכת העיכול.
מותג תוספי התזונה Nutri Care מציע פורמולה צמחית מיוחדת: כמוסות "אל.אקס קר" – "L.X Care".
הנטורופתית ג'ולי ברוך מסבירה כי הפורמולה L.X Care ("אל.אקס קר") מכילה תערובת צמחים ופירות יבשים הידועים ברפואה הטבעית בהשפעותיהם על מערכת העיכול. בהם צמח הפלנטגו – צמח העשיר בסיבים מסיסים במים, המסייעים להסדרת פעולת המעיים; צמח האלואה – שמיוחסות לו תכונות של זירוז פעולת המעיים וניקוי מערכת העיכול על פי הרפואה העממית; ושוּמר – הידוע ברפואה הטבעית כמקל על כאבי בטן והפרעות עיכול.
כמו כן מכילה הפורמולה גם שזיפים ותאנים, הידועים בתכולת הסיבים הגבוהה שלהם. הסיבים מזרזים את פעולת המעיים, מקלים על עצירות וסופחים חומרים שונים במערכת העיכול כמו שומנים וסוכרים.


שימוש: 3-1 כמוסות ביום לפי הצורך.
כשר לפסח לאוכלי קטניות בהשגחת בד"צ העדה החרדית.
מחיר לצרכן: 55 ש"ח (לאריזה של 60 כמוסות).
להשיג ברשתות הפארם, בתי המרקחת וחנויות טבע.

המידע לעיל אינו בגדר התווייה רפואית או המלצה טיפולית. בכל מקרה מומלץ להיוועץ ברופא המטפל.



מתחדשים לחג הפסח עם סלי כביסה מעוצבים!

חברת "ליפסקי" משיקה קולקציה חדשה של סלי כביסה בעיצוב חדש ואלגנטי

חברת "ליפסקי" הישראלית, המתמחה בפיתוח וייצור מוצרי אינסטלציה, סניטציה ומוצרי אמבט מעוצבים, מרחיבה את ליין סלי הכביסה, ומשיקה קולקציה חדשה של סלי כביסה בעיצוב חדש ואלגנטי.

הקולקציה החדשה כוללת 2 סלי כביסה: סל גדול וגבוה בנפח של 60 ליטר - עם מכסה, המתאים לאיסוף הכביסה המלוכלכת, וגיגית אובלית בנפח של 40 ליטר - לנשיאה נוחה של הכביסה הרטובה או היבשה, ולסידור הבגדים המקופלים בארונות.
הסלים מעוצבים בקו עיצוב תואם ומיוחד - בדוגמת חורים אליפטיים במראה אלגנטי ומעודן.

הסלים יכולים להתאים גם לשימושים נוספים כיד הדמיון – לאחסון דקורטיבי של נייר טואלט, כסל אשפה גדול, לאחסון צעצועים ועוד.

סלי הכביסה החדשים מצטרפים לליין סלי הכביסה האיכותיים של ליפסקי בעיצוב ראטן, ולמגוון מוצרי החברה, בהם: פחי אשפה למטבח, פחי אשפה ומברשות אסלה בעיצוב תואם לחדר הרחצה, סט אביזרים לאמבטיה בעיצוב ראטן, סלסלות אחסון בגדלים שונים ועוד.

המוצרים עשויים מפוליפרופילן (פלסטיק קשיח), חומר חזק ועמיד לשנים רבות, וקל לשטיפה ולניקוי. 


מחירים: סל כביסה (60 ליטר) – 49 -39 ש"ח, גיגית (40 ליטר): 29 - 39 ש"ח.

להשיג ברשתות הום-סנטר, אייס, סיטי שופ, רוזנפלד, ובחנויות מובחרות למוצרי אמבטיה.




מטליות לניקוי כללי בניחוח נפלא של הדרים מבית קוויק


המותג קוויק, סדרת מוצרים לניקוי מהיר ויעיל, המשווק על ידי ניאופרם מוצרי צריכה, משיק לקראת חג הפסח, מטליות לחות לניקוי כללי בניחוח חדש: הדרים.

מטליות קוויק הן מטליות לחות לניקוי יסודי כללי לקראת 'חג הנקיונות', חג הפסח. המטליות משמידות 99.9%* מהחיידקים ומיועדות לניקוי כללי יסודי לכל סוגי המשטחים. הניקוי עם מטליות קוויק מתבצע בצורה יעילה, מהירה ופשוטה ומותיר ניחוח רענן של הדרים.

כל אריזה מכילה 50 יחידות, ובעלת מכסה לשמירה על לחות המטליות לאורך זמן ומניעת התייבשותן. החל מיום 4.3.2018 ועד ליום 15.4.2018 במחיר מיוחד: 3 יח' ב- 18.90 ש"ח ברשתות המזון.

מוצר זה מצטרף לסדרת המוצרים של קוויק, הכוללת מטליות לניקוי וחיטוי כללי, מטליות לניקוי בתוספת פורמולה דוחה אבק ומטליות לחות גדולות במיוחד לניקוי יסודי בגודל בלעדי – XL. עוד בסדרה, מטליות ייעודיות לאמבטיה ולשירותים במגוון ניחוחות שונים. המטליות, לשימוש חד פעמי, מסירות לכלוך, מנקות ומחטאות משטחים בצורה מהירה, יעילה ופשוטה ומותירות ריח רענן של ניקיון.


ניתן להשיג ברשתות המזון השונות ובחנויות הפרטיות.

*עפ"י בדיקה שבוצעה במעבדות המכון למיקרוביולוגיה של מזון, עפ"י התקן הישראלי 1944.


סדרת מוצרים לחידוש רהיטי עץ לבית ולגן של המותג המוביל בעולם פּלֶאדג' (Pladge)

לקראת הקיץ, עונה בה משדרגים ומרעננים את הריהוט בבית ובגינה, מציע המותג הבינלאומי פלאדג' (Pladge) מבית אס. סי ג'ונסון, סדרת מוצרים לחידוש, שימור, הענקת ברק וניקיון של רהיטי עץ לבית ולגינה.

מדובר בסדרה הכוללת 2 מוצרים לפתרון יעיל, קל, חסכוני ונוח לחידוש הרהיטים. הסדרה כוללת:

פלדג' שמן – מוצר מקצועי המיועד במיוחד לרהיטים מעץ טבעי/מלא. מנקה, מזין ומחדש את הריהוט. מכיל שמן תפוז טבעי המעניק לעץ ברק לאורך זמן ומשאיר ניחוח תפוזים רענן. הנוסחה הייחודית של פלאדג' מקלה על הסרת האבק ומונעת את היווצרותו מחדש.
לאחר השימוש, משטח העץ נראה רענן ומחודש ומקבל מחדש את הגוון הטבעי שלו.


פלדג' שמן התפוז מגן גם מפני טביעות אצבעות, כתמים ונזקי היום יום. מתאים לניקוי משטחי עץ טבעיים בלבד. (לניקוי רהיטים עתיקים יש להתייעץ לפני השימוש עם מומחה בתחום).

הוראות שימוש: יש לסובב את הפקק למצב ON
יש להחזיק את המיכל במאונך במרחק של 20 ס"מ ולרסס ישירות על משטח העץ ולנגב במטלית יבשה או ספוג יבש עם כיוון סיבי העץ. להשגת ברק נקי ועמוק יותר יש לחזור שוב ולנגב את שאריות החומר לאחר 30 שניות. מומלץ לפני השימוש לנסות את המוצר במקום נסתר.

מחיר מומלץ לצרכן : 30.90 ש"ח

פלאדג' ארוסול – תרסיס – לשימוש ביתי על רהיטי עץ. מנקה אבק, מגן על העץ, מסיר עד 90% מהאלרגנים באבק, מעניק לרהיט ברק טבעי, מנקה טביעות אצבעות, לכלוך וכתמים. מגיע ב – 2 ניחוחות: לוונדר וטבעי.

מחיר מומלץ לצרכן:   12.90 ש"ח


גדי קלוד, מומחה בתחום העץ אומר: "ריהוט מעץ טבעי בבית ובמיוחד בגינה, דורש תחזוקה שהכרחית לשימור איכויות העץ והמראה הטבעי והחיוני שלו. כך תוכלו ליהנות מרהיטי העץ שלכם לאורך זמן. בריהוט מעץ טבעי, מומלץ לבצע ניקוי, שיוף קל ומריחה בשמן איכותי כדוגמת שמן תפוז של Pledge , 3 פעמים בשנה".

הטיפים של גדי קלוד לשימור רהיטי עץ טבעי:

1. לחידוש עץ טבעי, שייפו את משטח העץ שיוף עדין בנייר זכוכית 180 באופן ידני ומרחו בשמן עם ספוג
2. התאימו את המיקום של ריהוט הגן לתנאי מזג האוויר: בתקופת החורף, מומלץ לכסות מפני הגשם ובתקופת הקיץ העדיפו מיקום מוצל.


את מגוון מוצרי "פלאדג'" ניתן להשיג ברשתות השיווק המובחרות




סנו סושי ספוג הפלא EXTRA לחידוש קירות הבית ללא צביעה

חברת סנו מציגה את סנו סושי ספוג הפלא EXTRA, בעל השכבה הירוקה המחזקת.

סנו סושי ספוג הפלא EXTRA הוא המהדורה המשודרגת לספוג הפלא המוכר והאהוב שמנקה בקלות כל משטח ומסיר כל לכלוך עיקש. החידוש טמון בשכבה נוספת אמצעית (ירוקה) שהיא הבסיס המחזק לספוג והיא שעוזרת לשמור על צורתו, כך שהוא נשאר מהודק ונח לשימושים נוספים.


סנו סושי ספוג הפלא EXTRA מצטיין בשטח פנים גדול ורחב לנוחות מירבית והוא קל ונוח לשימוש: מרטיבים במים, סוחטים קלות ומסירים את הלכלוך העיקש ביותר.


באריזה 6 יחידות.

מאושר מטעם הבד"ץ העדה החרדית ירושלים (מאושר לפסח).


טיפ לניקוי כתמים עיקשים מקירות – "קירות הבית לא חסינים מכתמים, בעיקר במקומות שחשופים למגע ידיים ומקבלים כתמים שחורים, וכמובן קשקושי צבע, כתמים שמשאירים רהיטים או כיסאות וכתמים מנעליים. המנקה האולטימטיבי לקירות הוא ספוג הפלא EXTRA, המסיר כמעט כל כתם, גם כאלה שהם ישנים במיוחד" (מתוך אתר סנו: http://bit.ly/2A6dh1E).

להשיג ברשתות השיווק


סנו סושי שקיות אשפה EXTRA חזקות במיוחד
XL מתאימות לפחים גדולים

חברת סנו מציעה את סנו סושי שקיות אשפה EXTRA חזקות במיוחד, שיקלו על כל אירוח, מפגש, ניקוי וארגון של הבית. השקיות גדולות ומתאימות לפחים גדולים במיוחד, המצויים בבתים רבים בישראל.

סנו סושי שקיות אשפה EXTRA חזקות במיוחד ועמידות מאד בהעמסת משקל ונפח, מיוצרות בטכנולוגיה מתקדמת ובשילוב חומרים פלסטיים ייחודיים. התוצאה- טקסטורה המאפשרת לשקית יכולות מתיחה ואלסטיות גבוהות מבלי להיקרע גם אחרי העמסת משקלים כבדים.


באריזה 30 שקיות, הנשלפות ללא תלישה, עם שרוך לקשירה ונשיאה.
מידות השקית: אורך - 75 ס"מ ורוחב - 65 ס"מ.

להשיג ברשתות השיווק



מטלית מיקרופייבר בעלת מארג כריות 3D לניקוי יסודי ומטלית מיקרופייבר מקצועית לריצפה גדולה במיוחד עם פתח למגב מבית סנו

חברת סנו מרחיבה את סדרת מטליות הפלא של 'סנו סושי' עם שני מוצרים מקצועיים: מטלית מיקרופייבר מקצועית לניקוי יסודי בעלת מארג כריות D3 לספיגה מוגברת וללכידת לכלוך קשה ומטלית מיקרופייבר מקצועית לניקוי הריצפה במהדורה משודרגת, גדולה ב- 20% וכוללת פתח להשחלה נוחה על המגב כך שבזמן השימוש המטלית נשארת על המגב ולא נופלת ממנו.


סנו סושי מטלית מיקרופייבר מקצועית בעלת מארג כריות 3D, הלוכדת ביעילות לכלוך קשה, גדולה מהרגיל ומידותיה 35X 35 ס"מ. מעולה לניקוי, ניגוב וספיגה לכל סוגי המשטחים ואינה משאירה סימנים וסיבים.
סנו סושי מטלית מיקרופייבר מקצועית לריצפה, המגיעה עם פתח להשחלה נוחה על המגב כך שבזמן השימוש המטלית נשארת על המגב ולא נופלת ממנו, גדולה מהרגיל ומידותיה 60X80 ס"מ. המטלית עשויה מבד מיקרופייבר איכותי, סופגת את המים במהירות וביעילות ואינה משאירה סימנים וסיבים.


להשיג בכל רשתות השיווק

חברת סנו התחדשה באתר ובו טיפים ומידע על מוצרים, שימוש נכון והדרכה בעולמות התוכן.
למידע נוסף היכנסו לאתר סנו - www.sano.co.il