חדש על המדף- ינואר 2018



חברת "קפה לנדוור" משיקה מהדורה מיוחדת של קפה שחור בקופסא מעוצבת

קפה לנדוור, יצרנית הקפה הותיקה בישראל, פותחת את שנת 2018 ומשיקה בימים אלו מהדורה מיוחדת של קפה שחור לנדוור, בקופסת אחסון מעוצבת. המהדורה המיוחדת כוללת 120 גר' של הקפה השחור המקורי של לנדוור. תערובת הקפה השחור המקורי של לנדוור הינה ייחודית ולא נעשה בה שינוי מאז יציאתה לשוק, בשנת 1919.
הקפה מגיע בתוך קופסת פח מהודרת, המתאימה לאחסון קפה בצורה נוחה ושימושית ולשמירה על הטריות והארומה.


מחיר מומלץ לצרכן: 12.90 ש"ח
כשרות בד"צ העדה החרדית.
להשיג בכל רשתות השיווק, החנויות המובחרות והחנות האינטרנטית: https://www.landwer.co.il/

אודות קפה לנדוור
חברת קפה לנדוור, הקיימת מאז 1919, הינה יצרנית הקפה הותיקה בישראל והשנייה בגודלה בארץ. מפעל הקפה של לנדוור, הינו המשוכלל והמתקדם מסוגו בישראל. המפעל מייצר קפה איכותי מפולי הקפה הטובים בעולם. קפה לנדוור פועלת בשוק הקמעונאי דרך אסם – נסטלה, בשוק המקצועי הפונה לבתי קפה ומסעדות, בשוק המשרדי בפניה ישירה למשרדים ובשוק הפרטי באמצעות חנות הקפה ואתר אינטרנט חדשני- https://www.landwer.co.il/ בנוסף, קפה לנדוור הינה היבואנית הבלעדית לישראל של קפה illy האיטלקי, מותג האספרסו היוקרתי בעולם.



סלטי צבר מרחיבה את המגוון בסדרת המאזטים המצליחה וכן בסדרת 7% שומן הייחודית עם טעמים חדשים ומפתיעים בשיתוף השף של צבר, אבי לוי
בקיץ האחרון יצאה צבר עם שתי השקות משמעותיות: הראשונה בסדרת "המאזטים" - סדרת מוצרים חדשה ועשירה בטעמים - במרקם קרם ייחודי והשנייה בסדרת מוצרים בעלי 7% שומן בלבד - היחידים בעולם הסלטים בעלי אחוזי שומן כה נמוכים בקטגוריה זו.
בימים אלה, לאור הצלחת שתי הסדרות, מרחיבה צבר את המגוון וממשיכה לשדרג את שולחן האוכל:
לסדרת "המאזטים" מצטרפים שני טעמים חדשים: קרם כרובית מהמטבח התורכי וקרם בצל עדין ונימוח מהמטבח המרוקאי. מדובר בשני טעמים פופלאריים ואהובים במיוחד על החך הישראלי. בשנים האחרונות ביססה הכרוכית את מעמדה במטבח הישראלי והיום ניתן למצוא אותה במגוון סלטים ומנות פתיחה- אפויה בשלמותה בתנור או כפרחי כרובית בטחינה. גם הבצל הינו בסיס מושלם לכל מתכון ואף משמש כמעשיר טעם לכל מנה או כריך. שני הטעמים החדשים הם פתרון מושלם לגיוון שולחן האוכל, בין אם לארוחת ערב משפחתית ובין אם לאירוח רב משתתפים.

לסדרת 7% שומן מצטרף טעם חדש ואהוב במיוחד סלט חציל בטחינה 7% שומן בלבד, זאת כמובן מבלי לוותר על הטעם הנהדר, המשתלב מצוין בכל ארוחה ביום.
על פיתוח המוצרים ומציאת הטעמים המנצחים מפקח השף אבי לוי, שעמל על השקת הסדרות ומלווה אותן, משלב פיתוח המתכונים, לאורך כל תהליך הייצור ועד להשקתם על המדפים. הטעמים החדשים בסדרת המאזטים מרחיבים את הסדרה, הכוללת עד עתה מגוון טעמים פופולאריים: קרם חצילים, קרם פלפלים פיקנטי וקרם ארטישוק.
קרם כרובית מהמטבח התורכי (כשרות רבנות קרית גת) וקרם בצל מהמטבח המרוקאי (כשרות בד"צ ורבנות קרית גת). משקל: 240 גרם, יוצעו ברשתות השיווק ובנקודות המכירה החל מתחילת ינואר.
קרם חציל בטחינה 7% שומן בלבד. משקל: 250 גרם, יוצעו ברשתות השיווק ובנקודות המכירה החל מתחילת ינואר. כשרות: בד"צ, רבנות קרית גת

על הסדרות
סדרת המאזטים - סדרת סלטים חדשנית בעלת מרקם חלקי וקרמי, מבוססת על הירקות המוכרים והאהובים במטבח הישראלי, מעשירה ומשדרגת כל ארוחה וכריך. מוצרי הסדרה שואבים השראתם מהמטבחים המסורתיים והאותנטיים. בעזרת מתכונים ייחודיים מציעה צבר בסדרה זו חמישה מאזטים טעימים במיוחד, המשתלבים בקלות בכל מנה ומוסיפים טעם ועניין לכל ארוחה שגרתית. כל המוצרים החדשים בסדרת המאזטים הינם טבעוניים ובעלי תו VEGAN Friendly.
סדרת 7% שומן - לאחר תקופת פיתוח ממושכת הצליחו בצבר לייצר סדרת סלטים המכילים 7% שומן בלבד - בעלי אחוז השומן הנמוך בקטגוריה. הסדרה מביאה בשורה צרכנית אמיתית וזאת מבלי להתפשר על טעם מוצרי החומוס והסלטים עם אפשרויות מופחתות שומן למוצרים האהובים ביותר.



חליטות תה "סוויטי" – פרחי קמומיל ותה ירוק, המשלבות בשקיקי התה המתקה טבעית של עלי סטיביה נטולי קלוריות
שקיקי התה מוצעים באריזות אישיות ואטומות לשמירה על הארומה והטעם.
חברת B&D – בטר אנד דיפרנט, המתמחה בייצור ושיווק מוצרי מזון, מציגה לקראת החורף חליטות תה "סוויטי" SWEET TEA - חליטות פרחי קמומיל ותה ירוק המשלבות בתוך שקיקי התה עלים טבעיים וירוקים של צמח הסטיביה, כך שמתקבל תה מתוק באופן טבעי. הסדרה מושקת באריזות חדשות ומהודרות, המכילות אריזות אישיות ואטומות של שקיקי התה.
הנטורופתית טל בן דוד מציינת כי צמח הסטיביה מוכר כממתיק טבעי ונטול קלוריות, והוא מתאים לשומרים על המשקל וגם לחולי סוכרת. לפרחי הקמומיל ולתה הירוק מיוחסות סגולות רבות לפי הרפואה הטבעית. התה הירוק מכיל נוגד חמצון חזק במיוחד EGCG. מחקרים שנעשו בשנים האחרונות על התה הירוק מראים כי שתיית תה ירוק מסייעת לירידה במשקל, מפחיתה כולסטרול, מחזקת את מערכת החיסון, וכך מקטינה סיכון למחלות שונות. הקמומיל נחשב לצמח מרגיע המסייע בהתמודדות עם הפרעות עיכול, מצבי מתח, חרדה, זיהומים ונדודי שינה.
סדרת "סוויטי" מושקת באריזות חדשות המכילות אריזות אטומות של שקיקי התה לשמירה על הטעם והארומה למשך זמן רב. כמו כן אפשר לקחת אותן בנוחות בתיק או בארנק, בלי להזדקק לשקיות ולקופסאות אחסון.


כשרות - בד"צ העדה החרדית.

מחיר אריזה (25 שקיקים): 17-15 ש"ח.
להשיג ברשתות שיווק, חנויות טבע ובחנויות מובחרות.

***חברת B&D – "בטר אנד דיפרנט" דוגלת בפיתוח וייצור מוצרי מזון איכותיים בשיטות ייצור מסורתיות ובמעורבות מינימאלית של ייצור תעשייתי, בכדי לשמר את הטעם והערכים התזונתיים של חומרי הגלם. מוצרי החברה כוללים דייסות לתינוק, תרכיזי פרי, ממרחים, טחינות, פריכיות, דגני בוקר ועוד. החברה מקפידה על רמת מחירים הוגנת של מוצריה, למרות מחירם הגבוה של חומרי הגלם, כדי לסייע לקהל רחב ככל האפשר להכניס הביתה אוכל בריא.


אסם מרחיבה את סדרת קרקר לחמית עם שני טעמים חדשים
לחמית זיתים עשירה בדגנים מלאים וזיתים בשני צבעים, ולחמית עשבי תיבול המכילה חיטה מלאה בתוספת בזיליקום, רוזמרין, אורגנו וטימין.

דפנה ברנר מאסם-נסטלה: “לחמית מהווה פתרון טעים, מזין ומשביע כארוחה קלה בפני עצמה עם תוספת גבינה או בלי”.


שני המוצרים החדשים מצטרפים לסדרת קרקרים לחמית של אסם, הכוללת מגוון סוגים וטעמים: כפרית, אגוזים, חיטה מלאה, 5 דגנים, שיפון, סובין חיטה, חיטה מלאה ודבש, חיטה מלאה, בצל, ולחמית ללא גלוטן. להשיג ברשתות השיווק ובחנויות הפרטיות. כשרות בד”צ ירושלים העדה החרדית.


"החברים של MAM" נשכנים לתינוקות

צעצוע שהוא גם נשכן. עשוי מלטקס (גומי) טבעי

  • צעצוע התפתחותי שהוא גם נשכן. רך וקל לאחיזה.
  • טקסטורות שונות התורמות להתפתחות החושים של התינוק.
  • 100% לטקס (גומי) טבעי שנעשה בעבודת יד, ללא ביספנול A.

אודות MAM
MAM הינה חברה אוסטרית, אשר נוסדה בשנת 1976 ומוצריה משווקים בלמעלה מ- 56 מדינות ברחבי העולם. לחברה מגוון רחב של מוצרים, בהם: בקבוקים המותאמים לגיל ולצרכי התינוק העשויים פוליפרופילן ואינם מפרישים ביספנול A, מוצצים במגוון עיצובים המתאימים לכל גיל ועשויים מלטקס או מסיליקון על פי העדפת התינוק וההורים, נשכנים, מחזיק מוצץ, כוס מעבר, מברשת למידה לצחצוח שיניים ועוד. המוצרים פותחו בהתייעצות עם אורתודנטים, רופאי ילדים והורים.הערכים המובילים את החברה
הינם: איכות ובטיחות. החברה הציבה לעצמה כמטרה לקדם ולתמוך בהתפתחות הבריאה של התינוקות. מחקרים יסודיים הביאו לפיתוח מוצרים בדרגה הגבוהה והבטוחה ביותר הקיימת היום.


מחיר מומלץ לצרכן ליחידה : 50 ש"ח
ניתן להשיג בכל רשתות הפארם ובחנויות המתמחות ברחבי הארץ

חברת "ספרק טויס" מציגה את "ג'מבו הכלב" – צעצוע התפתחות אינטראקטיבי ומהנה התורם להתפתחות התינוק
חברת "ספרק טויס", המתמחה בפיתוח צעצועים אינטראקטיביים, פיתחה צעצוע אינטראקטיבי מיוחד לתינוקות – "ג'מבו הכלב" – בובת כלבלב רכה ומתוקה היודעת לדבר, לשיר ולהשמיע מנגינות, מפעילה את מגוון החושים של התינוק ותורמת להתפתחותו במגוון רחב של היבטים.
הבובה מופעלת באמצעות לחצן אור אדום בצורת כוכב ובאמצעות חיישן תנועה (ב- 3 מצבים לבחירה). בהפעלתה משמיעה הבובה מגוון קטעי מוזיקה, קולות וצלילים משעשעים: שיר הכלב – שיר מקורי מקסים; מגוון מילים מלוות במנגינות: אימא, אבא, כדור, שמש, אוכל, אני רץ; קולות משעשעים של הכלב; ויצירות קלאסיות בעיבוד מיוחד לפעוטות.
שרון צונץ, פסיכולוגית חינוכית מומחית, יועצת לחברת "ספרק טויס", מסבירה שהבובה "ג'מבו הכלב" תורמת להתפתחות התינוק במגוון רחב של היבטים: חשיבה – הצעצוע מעודד את הבנת הקשר בין סיבה לתוצאה (נענוע של הבובה או לחיצה על הכוכב גורמת לבובה להשמיע שירים וצלילים); תחושה – הבובה העשויה ממגוון חומרים ומרקמים שונים מסייעת לפיתוח חוש המישוש והבחנה תחושתית; ראייה – באמצעות צבעוניות הבובה ותבניות גרפיות מעניינות; שמיעה – באמצעות שירים, צלילים וחומרים מרשרשים שמהם עשויה הבובה; מוטוריקה עדינה וגסה – באמצעות לחיצה, תפיסה, החזקה ועוד; התפתחות השפה ומושגים שונים – בעזרת השמעת המילים והשירים.
בובת הכלבלב מופעלת ב-3 מצבים שאפשר לבחור במתג הנמצא בגב הכלבלב: מצב "3 דקות" – הבובה משמיעה את מגוון השירים והתכנים ומעניקה לתינוק חוויה מעשירה ומהנה. מצב 3 הדקות גם מאפשר להורה להתפנות לרגע קט לעיסוק אחר; "מצב חיישן" – מאפשר לתינוק להפעיל את הבובה בקלות בלחיצה או במשיכה של הבובה, או בלחיצה על הכוכב. כך כשהתינוק יושב בסלקל או שוכב במיטה ומושך את הבובה – היא משמיעה צלילים ומנגינות, והתינוק לומד את הקשר בין סיבה ותוצאה; "מצב לחצן" – הפעלה של הבובה באמצעות לחצן הכוכב. כל לחיצה משמיעה קטע מוזיקלי אחר.

הבובה מגיעה עם לולאה מיוחדת לתלייה – כך שאפשר לחבר אותה בנוחות לעגלה, ללול, למיטה, לסלקל ועוד. עוצמת הקול בבובה מוצעת ב-2 רמות.
התינוקות ימצאו בג'מבו הכלב בובת משחק רכה ונעימה, שהצבעוניות והמראה המתוק שלה יעודדו אותם לנסות ולתפוס, ללחוץ, למשש ולבחון – וכך לגרות את מגוון החושים ולפתח אותם. פעוטות מגיל שנה ימצאו בו כלבלב מסקרן וכיפי למשחק, שכל לחיצה או נגיעה בו גורמת למגוון צלילים ומנגינות.

מחיר: 90 ש"ח.
להשיג בחנויות הצעצועים המובחרות.

חדש מלייף בייביז: ביסקוויטים אפויים מקמח מלא לפעוטות

ביסקוויטים חדשים לפעוטות של לייף בייביז פותחו על ידי צוות מומחים של רופאים ומהדסי מזון. מותאמים להמלצת משרד הבריאות כ'מזון אצבעות' התורמת להתפתחות הבריאה של הילדים ושיפור יכולת הקורדיאנציה.

עשוי קמח מלא. מועשרים בוויטמינים, מינרלים, ברזל וסידן (הרכב ייחודי של 13 ויטמינים). אפויים ולא מטוגנים.

מגיעים ב-2 צורות קלות לאחיזה: עיגול ואליפסה.


מתאים מגיל 12 חודשים.
מחיר: 12.90 ש"ח לתכולת 180 גרם



שמפו וג'ל רחצה אל דמע לתינוקות מותג הטיפוח הבריטי Cowshed

• Best Seller •

שמפו וג'ל רחצה אל דמע לקטנטנים המעניק רכות וחיוניות מן הטבע. מכיל שמנים אתריים ידידותיים לעור התינוק כגון לבנדר ותפוז מתוק, אשר מרגיעים את העור ומותירים אותו רך ונעים למגע. עשיר ברכיבי לחות המעניקים חפיפה מפנקת, מסייעים בהגנה על עור הקרקפת העדין ועוטפים בניחוח של רכות ורעננות. • ללא רכיבים מן החי (מלבד מעט שעוות דבורים ודבש פרחי בר) • ללא פרבנים, ללא מלחים, ללא פטרוכימיקלים וללא צבעים או ריחות מלאכותיים •

מחיר: $13 תכולה: 200ml
ניתן להשיג באתר FELLEZA www.felleza.com
***
הכירו את Cowshed - מותג טיפוח בריטי ותיק שכולו מחווה לאמא טבע. מוצרי הפנים, הגוף והשיער המפנקים מבוססים על רכיבים אורגניים, תמציות צמחים הוליסטיות ושמנים טבעיים ברמה הגבוהה ביותר. למרות שמות המוצרים המשעשעים, Cowshed לוקחים את איכות הפורמולות ואת השפעתן ברצינות רבה. כל תכשיר מכיל תערובות ארומטיות עטורות פרסים שמגשרות בין עולם הביוטי לבין העולם הבוטני ומשפרות את מצב הרוח ואת בריאות הגוף – ממש כמו לאחר יום בספא

על החברה
FELLEZA הינה פלטפורמת Ecommerce אמריקאית ראשונה מסוגה בישראל שנוסדה ע"י הבעלים והמנכ"לים ניר קדוש, רוני מיטל ורונית סיחון, אשר נולדה עקב נסיקתו של עולם הקניות המקוון בישראל. הפלטפורמה, מציעה קנייה נוחה ובטוחה של מגוון מותגי איפור וטיפוח נחשקים מחו"ל. את מבחר המוצרים האתר מספק מבירות הביוטי הגדולות בעולם - ניו יורק, לוס אנג'לס פריז ולונדון, ומטרתו לגשר בין זירת היופי הבינלאומית לבין זירת היופי המקומית בישראל. כל המוצרים, ללא יוצא מן הכלל, מאושרים על פי תו התקן האירופאי. מגוון המותגים הנמכרים באתר – THE BALM , BUTTER LONDON , e.l.f , ARCANCIL , JAMES READ , OUAI , THE BROW GIRL , YOUTH LAB , MAKE UP EARASER ו COWSHED.
כתובת האתר המקוון : www.felleza.com


חדש מסדרת "יומי" של אלטמן לילדים: טבליות פרוביוטיקה ללעיסה בטעם בננה

אלטמן מרחיבה את סדרת מוצרי "יומי" לילדים ומשיקה טבליות "יומי" ללעיסה בטעם בננה.
כל כמוסה מכילה מיליארד חיידקים פרוביוטיים לטובת הגנה וחיזוק מערכות בגוף.

שוק הפרוביוטיקה מתפתח מאוד בשנים האחרונות , משתלב עם הרפואה הקונבנציונאלית ומהווה חלק מארגז הכלים של הרפואה הקונבנציונלית ומהמשפחה הישראלית .
בנוסף נמצא גידול משמעותי במספר המחקרים בחיידקים הפרוביוטיים.

הורים לילדים קטנים נמצאים בדילמה כיצד לשמור על הילדים ולהפחית תחלואה כגון: התקררויות ושלשולים. חיידקים פרוביוטיים מזנים ייחודיים מספקים מענה לחיזוק ההגנה של הגוף והקטנת חומרת התחלואה וכמובן מחזקים את הגוף בזמן נטילת אנטיביוטיקה.

יומי פרוביוטיקה - טבליות ללעיסה - בטעם שילדים אוהבים מכיל שני זנים פרוביוטיים רשומים ונחקרים וארוז באריזת בליסטר להגנה על החיידקים הפרוביוטים ולנוחות השימוש.


השימוש מומלץ מגיל 5
קיים בטעם בננה
מכיל: 40 טבליות
מחיר: 69.80 שקלים


על יומי פרוביוטיקה
מוצרי פרוביוטיקה לילדים של אלטמן מבוססים על זנים מגובים מדעית. המוצרים החדשים של אלטמן מכילים זני פרוביוטיקה ספציפיים, מתועדים ונחקרים, המשווקים בעולם כולו. זנים אלו הוכיחו את יעילותם ובטיחותם למטרות לשמם זוהו.

מחקר שהתפרסם בדק את השפעת מתן תוספי פרוביוטיקה בילדים ומצא כי הילדים שנטלו פרוביוטיקה חלו פחות וגם משך וחומרת המחלה (מקרי שפעת) הופחתו משמעותית בקבוצת הטיפול, ממחקר נוסף עלה שמתן תוסף פרוביוטי לילדים עשוי להועיל בשיפור יעילות החיסון ובהקטנת תופעות הלוואי

מחקר נוסף מצא שמתן תוסף פרוביוטי בזמן מתן חיסון משפר את קצב התגובה לחיסון.
כך שלפרוביוטיקה יש פוטנציאל להפחית את תופעות הלוואי הקשורות לחיסון בילדים.

מאיזה גיל אפשר להוסיף פרוביוטיקה לתזונה?
חיידקים פרוביוטיים ואוליגוסכרידים מועברים באופן טבעי לתינוק דרך חלב האם מיומו הראשון. מחקרים רבים בדקו את יעילותם ואת בטיחותם של רכיבים אלו בינקות בילדות ובגילאים נוספים. למעשה כולנו יכולים להיעזר בפרוביוטיקה במהלך כל חיינו.

מתי כדאי להמליץ על פרוביוטיקה בילדים?
1. בכל פעם שאתה נותן אנטיביוטיקה לילד/תינוק הוא מצוי בסיכון (כ- 40%) לשלשולים.
2. מתן פרוביוטיקה לילדים שכבר סובלים משלשולים: פרוביוטיקה יכולה יקצר את משך השלשול וחומרתו.
3. תינוקות הסובלים מקוליק
4. בילדים בעלי נטייה למחלות חוזרות כמו:
Upper respiratory Infections ( צינונים ונזלות)
Otitis Media: דלקת האוזן התיכונה (נפוץ מאוד בפעוטות)
Urinary tract Infections זיהומים בדרכי השתן בעיקר אלו הנובעים מבעיה מורפולוגית בהתפתחות.



מותג תוספי התזונה Nutri Care מציע לחורף: פרוביוטיק 25 ביליון
פרוביוטיק 25 ביליון מכיל כמות מוגברת של חיידקים טובים – המסייעים לחיזוק מערכת החיסון, להסדרת פלורת המעי בעקבות נטילת אנטיביוטיקה, ולהתמודדות עם מגוון מצבים בריאותיים
החיידקים הטובים המצויים במערכת העיכול חשובים מאוד להגנה על הגוף לאורך כל השנה, ובמיוחד בחורף – לחיזוק הגוף מפני מחלות החורף, ולאיזון פלורת המעי בעת נטילת אנטיביוטיקה, מציינת הנטורופתית ג'ולי ברוך. האנטיביוטיקה הנלחמת בזיהום החיידקי הורגת גם את החיידקים הטובים החיוניים לגופנו, והיא עלולה לגרום לתופעות לוואי שונות, כגון שלשולים, כאבי בטן, פטרת אצל נשים ועוד. מומלץ לצרוך חיידקים פרוביוטיים בקביעות ובאופן מוגבר לאחר טיפול אנטיביוטי – כדי לשמור על פלורת החיידקים הטובים במערכת העיכול וכדי לנטרל את התופעות הנלוות למתן אנטיביוטיקה, מציינת ברוך. יתר על כן, מחקרים מראים כי צריכה של פרוביוטיקה באופן קבוע מסייעת לחיזוק מערכת החיסון ולהתמודדות עם מגוון מצבים בריאותיים, כמו השמנה, סוכרת, מתח נפשי, בעיות במערכת העיכול, מחלות מעיים דלקתיות ועוד.
מותג תוספי התזונה Nutri Care מציג את תוסף התזונה "פרוביוטיק 25 ביליון" המכיל 25 ביליון חיידקים ידידותיים מ-10 זנים שונים.
הנטורופתית ג'ולי ברוך, מציינת כי התוסף "פרוביוטיק 25 ביליון" מכיל כמות גבוהה במיוחד של חיידקים ידידותיים ממגוון רחב של זנים, כך שהוא מסייע להגנה טובה על הגוף מפני מגוון סוגי מזהמים. התכשיר מומלץ לשימוש קבוע ובמיוחד לאחר נטילת אנטיביוטיקה, להסדרת פלורת המעי ולמניעת תופעות הלוואי שלה. כמו כן, הפרוביוטיקה יכולה להקל במצבים של הפרעות עיכול, כמו עצירות, שלשולים ומעי רגיש, וכן לסייע בהגנה על רירית המעי בעת מחלות מעיים דלקתיות כגון קרוהן וקוליטיס. חשוב לציין שהתכשיר מכיל סיבי FOS – סיבים מיוחדים המהווים מצע לשגשוג החיידקים הידידותיים במעי.

כשרות: כשר חלבי בהשגחת הרבנות האזורית גליל תחתון.
מחיר: 119.90 ש"ח (ל-30 כמוסות).
להשיג ברשתות הפארם, בתי המרקחת ובתי הטבע.

המידע לעיל אינו בגדר התווייה רפואית או המלצה טיפולית. בכל מקרה מומלץ להיוועץ ברופא המטפל.



מותג תוספי התזונה Nutri Care מציע לחורף את Win Winter
פורמולה ייחודית ומקיפה המכילה מגוון מרכיבים ובהם: ויטמין C, סמבוק שחור, תמציות פרופוליס, תה ירוק ואסטרגלוס
עם בוא החורף חשוב לחזק את המערכת החיסונית בגופנו כדי להגן עליו מפני פלישת חיידקים ווירוסים מחוללי מחלות. הנטורופתית ג'ולי ברוך מסבירה שאפשר לתרום לחיזוק המערכת החיסונית בעזרת ניהול אורח חיים בריא בשילוב אמצעים טבעיים כמו תזונה עשירה בוויטמינים, במינרלים, בחומצות אמינו ובנוגדי חמצון; שמירה על היגיינה; נטילה של פרוביוטיקה המכילה כמות גדולה של חיידקים ידידותיים; וצריכה של צמחי מרפא ופטריות מרפא שיכולים להשפיע על מערכות הגוף ומערכת החיסון.
מותג תוספי התזונה Nutri Care מציע פורמולה ייחודית בשם Win Winter, המכילה מגוון רחב של מרכיבים, בהם: ויטמין C, סמבוק שחור, פרופוליס, אסטרגלוס ועוד מגוון תמציות צמחים ופטריות מרפא.
הנטורופתית ג'ולי ברוך מסבירה שכל אחד מהמרכיבים בפורמולה יכול להשפיע על מערכת החיסון לפי הרפואה הטבעית, ביניהם: ויטמין C 500 מ"ג (לא חומצי), סמבוק שחור, תמצית אסטרגלוס, פטריית ריישי, שום, פטריית שיטאקי, פרופוליס ותמצית תה ירוק. הפורמולה מכילה גם תערובת ייחודית של פלפל שחור, כורכום, רוזמרין וג'ינג'ר, המסייעת לספיגתם של מרכיבי הפורמולה בגוף.

המוצר כשר בד"צ העדה החרדית ירושלים.
מחיר לצרכן: 110 ש"ח ל-60 כמוסות.
להשיג ברשתות הטבע והפארם, בבתי הטבע ובבתי המרקחת.

המידע לעיל אינו בגדר התווייה רפואית או המלצה טיפולית. בכל מקרה מומלץ להיוועץ ברופא המטפל.


תרו , תעשייה רוקחת בע"מ משיקה מוצר חדש: TO GO Normalax

נורמלקס תרופה מוכרת ומומלצת נמצאת על המדף בבקבוקים של 70 ו-240 גר'
ועכשיו נורמלקס TO GO התרופה באריזה החדשה מגיעה במארז המכיל 6 שקיקים , כל שקיק (סשט) מכיל מנה בודדת של 17 גרם, ניתן לקחת בנוחות לכל מקום (נסיעות ,חו"ל ) התרופה מגיעה כאבקה וניתן להמיסה בקלות בכל משקה.


*יש לעיין בעלון לצרכן לפני השימוש.

% 20 מהאוכלוסייה סובלים מעצירות , זה עולה עם הגיל ונשים סובלות יותר מגברים..

מחיר מומלץ לצרכן:  39.90 ש"ח
ניתן להשיג ברשתות הפארם ובבתי המרקחת הפרטיים ללא מרשם.


איכות חיים גם לבעלי החיים- מזון של חברת CONTIPET
אנחנו הרי משקיעים בהם לא מעט אז בוודאי במזון הטוב ביותר עבורם. חברת CONTIPET, יבואנית מזון איכות לכלבים וחתולים משווקת בלעדית בישראל את מותג המזון האמריקאי Wellness Core - מזון בריא לבעלי חיים

כאשר מדובר בחברים הכי טובים שלנו אנו נהיה מוכנים להשקיע בהם את הטוב ביותר. וכפי שאנחנו לא מתפשרים על המזון שאנו מכניסים לפה כך גם בעבור אלה שאוהבים אותנו ללא פשרות – חיות המחמד שלנו. אז כפי שאנו דואגים לכלבים והחתולים שלנו לחיסונים, תספורות, שבבים ועד מגוון אקססוריז מדליקים כך גם עלינו להשקיע כאשר הדבר נוגע למזון שהם אוכלים.

חברת CONTIPET פה כדי להבטיח זאת. החברה מייבאת מוצרי מזון איכותיים לכלבים וחתולים והינה היבואנית הבלעדית של מותג המזון האמריקאי Core מבית Wellness. חברה ותיקה מאוד בשוק המזון לחיות מחמד המתמחה בפיתוח מיני מזונות איכות לבעלי חיים. צוות הפיתוח של החברה כולל דיאטנים, וטרינרים המתמחים בתחום המזון.

Core מביא לחברינו ההולכים על ארבע, תזונה טבעית לגמרי המכילה רכיבי מזון היפו-אלרגניים וללא דגנים, חיטה, גלוטן, תירס, סויה, מוצרי חלב, חומרי צבע מלאכותיים, חומרי טעם וחומרים משמרים.
כמו כן, תהליך הייצור של מוצרי Core עשויים בדרך המונעת הכללת דגנים במזון ומסייעת להעלות את רמות החלבון והשומן, בדומה לנעשה בטבע. עוד עשירים המוצרים בפרוביוטיקה המגדילה את מספר החיידקים הטובים במעי ויוצרת סביבה נהדרת לספיגת חומרים מזינים.


על פי פילוסופיית חברת Wellness, מוצרי המזון של CORE נרקחו על פי ההבנה כי כלבים וחתולים, בהסתמך על מוצאם הקדמוני, משגשגים על תזונה המורכבת בעיקר מבשר ולכן כל פורמולה מכילה ריכוז גבוה של חלבון מן החי באיכות גבוהה, כגון בשר, הודו או סלמון, בשילוב תערובת ייחודית של ירקות ומזונות בריאים, תוספים צמחיים וערכים תזונתיים גבוהים. כל זאת בכדי לספק את התזונה הטובה ביותר עבור חיות המחמד שלנו.

מוצרי ה-Wellness של Core נמכרים לכלבים וחתולים בוגרים וגורים ומגיעים בגדלים שונים בין 1.5 ל-10 ק"ג בטווח מחירים: 99-389 ש"ח.

להשיג בחנויות המובחרות בלבד.
לבירורים:http://www.contipet.co.il/about





סנו משיקה מארז אוטומטיק פרש חדש ומעוצב

סנו משיקה שני מארזים חדשים של "אוטומטיק פרש", המכשיר האוטומטי לטיהור אויר בעיצוב חדשני, ארוז עם מילוי מרוכז בניחוח מרענן, שיעיר את הבית לחיים:

Floral Harmony - ניחוח המשלב את פריחת השקד, ורד אנגלי וכותנה. ניחוח נעים ועדין העוטף את הבית בתחושה מפנקת.
Soft Balance- ניחוח המשלב פצ'ולי, וניל ולבנדר פרובאנס. ניחוח המעשיר את חלל הבית בזכות השילוב הקלאסי של פצ'ולי ווניל ביחד עם טון טבעי של לבנדר פרובאנס.

מארז "אוטומטיק פרש" משלב בין מכשיר אוטומטי מעוצב ואלגנטי המתאים למגוון רחב של חדרים וחללים, לבין מילוי (למכשיר) בניחוח נעים ומרענן. אוטומטיק פרש משדרג את החלל, באמצעות הפצה קבועה של ניחוח, מדי 9 דקות, או 18 דקות או 36 דקות, לבחירת המשתמש (הגדרה פשוטה ע"י לחצן).

הניחוחות הקסומים מנעימים כל רגע של שהות ופינוק בבית. החוויה מתחילה עוד בשלב האריזה המעוצבת והפרחונית בצבעי פסטל מרגיעים, מסביב למכשיר. שני הניחוחות החדשים שבמארז "אוטומטיק פרש" מצטרפים החורף למילויים בניחוחות נוספים: כתנה מלטפת, מאסק ווניל קוקוס.

סדרת מטהרי האוויר החדשים, כוללים מכשיר אוטומטי ומילוי (250 מ"ל) וזוג סוללות דורסל.

להשיג ברשתות השיווק.




מוצר חדש בסדרת "מקסימה בייבי" למייבש הכביסה BABY מבשם


חברת סנו, החברה הישראלית המובילה למוצרי טיפוח לבית ולכביסה, משיקה החורף, מבשם בייבי למייבש הכביסה בניחוח טאלק עדין העוטף את הבגדים ברכות לאורך זמן.

מבשם הכביסה בייבי, ככל המוצרים בסדרת "סנו מקסימה בייבי" היפואלרגני, נבדק דרמטולוגית
ומותאם במיוחד לתינוקות ולבעלי עור רגיש.

"סנו מקסימה בייבי" הוא המותג היחיד המציע את כל הפתרונות לכביסת בגדי תינוקות: מרכך
כביסה, אבקת כביסה, ג'ל כביסה, מסיר כתמים וכעת גם מבשם לכביסה. לכל סדרת "מקסימה
בייבי" ניחוח עדין ונעים, כל מוצרי הסדרה היפואלרגניים, נבדקו דרמטולוגית ומתאימים
לתינוקות ולבעלי עור רגיש.

מבשם בייבי למייבש הכביסה משווק באריזת 750 מ"ל.


מבשמי הכביסה של מקסימה מתאימים לבישום על בגדים, מגבות, מצעים ועוד. המבשמים
מתאימים לשימוש במייבש או לריסוס ישיר על אריגים יבשים. הניחוחות העוצמתיים והאהובים
של מבשמי הכביסה מקסימה מותירים את האריגים רכים ומבושמים לאורך זמן.

להשיג ברשתות השיווק
חברת סנו התחדשה באתר ובו טיפים ומידע על מוצרים, שימוש נכון והדרכה בעולמות התוכן.
למידע נוסף היכנסו לאתר www.sano.co.il ולפייסבוק