חדש על המדף- דצמבר 2017







חברת "אחוה" משיקה מארז חדש בתחום מוצרי המאפה: רוגעלך –מאפה שמרים במילוי בטעם שוקולד
"אחוה" תשווק עוגיות מבצק שמרים נימוח ממולאות קרם שוקולד באריזת 400 גרם ובמחיר שווה לכל נפש •
מומלץ לחמם לפני הגשה
חברת אחוה, היצרנית המובילה בישראל של מוצרי חלוה, טחינה ודברי מאפה, משיקה עוגיות חדשות וטעימות בסדרת המאפים מתוצרתה: רוגעלך – מאפה שמרים במילוי בטעם שוקולד. עוגיות הרוגעלך החדשות מבית אחוה עשויות מבצק שמרים פריך ממולאות קרם שוקולד, נימוחות בפה ובעלות טעם עשיר של אפייה ביתית. העוגיות משווקות באריזת נוחות של 400 גרם, מתאימות לאירוח וכקינוח מפנק לצד שתייה קרה או חמה.
רוגעלך מתוצרת "אחוה" יימכרו במחיר שווה לכל נפש של 7-8 שקלים לאריזת 400 גרם ומומלץ לחמם לפני ההגשה. לדברי יובל מלאך, סמנכ"ל השיווק של חברת "אחוה", הרוגעלך מצטרף לסדרת מוצרי המאפה המובחרים של המפעל. "גם במוצר זה, כביתר מוצרי המפעל, אנו נקפיד על מתן תמורה מירבית לכספו של הצרכן".


כשר פרווה בהשגחת בד"צ העדה החרדית ירושלים.
מחיר מומלץ לצרכן: 7 – 8 שקלים לאריזת 400 גרם.
להשיג ברשתות השיווק המובחרות.



חברת "אחוה" משיקה סדרת מוצרי חלוה חדשה: חלוה רכה עם מגוון תוספות ייחודיות וחדשניות
חלוה פירות יבשים, דבש ושקדים, תפוז ופולי קקאו, שיש ופולי קקאו ופיסטוק, ארוזה במיכלים של 3 ק"ג שבהפיכתם נראים כעוגה עשירה ויפהפייה • ניתן להשיג את המוצר גם במארז מוכן במשקל 200 גרם

חברת אחוה, היצרנית המובילה בישראל של מוצרי חלוה, טחינה ודברי מאפה, משווקת סדרת מוצרי חלוה חדשה: חלוה רכה עם מגוון תוספות ייחודיות וחדשניות. בין טעמי החלוה שישווקו, פירות יבשים, דבש שקדים, תפוז ופולי קקאו, פיסטוק ועוד. החלוה תשווק במיכלים של 3 ק"ג שבהפיכתם נראים כעוגה עשירה ויפיפייה. בנוסף, תשווק החלוה גם במארז מוכן, מגשית ארוזה במשקל 200 גרם. המחיר, על פי מדיניות המחירים של אחוה, במחיר היכרות של 5 – 6 שקלים אריזת 200 גרם.
חלוה מיוצרת מטחינת שומשום הידועה כמזון בריא, מזין ועשיר בוויטמינים ומינרלים. רבים מגדירים את החלוה כממתק הבריא ביותר וכמזון הבריאות המתוק ביותר. חלוה מתוצרת "אחוה" הנה החלוה הנמכרת ביותר בישראל ועומדת בראש מותגי החלוה לשנת 2016. לדברי יובל מלאך, סמנכ"ל השיווק של חברת "אחוה", "ביקשנו להביא את חוויית השוק את הסופר. פיתחנו חלוה במגוון טעמים מיוחדים ואנו מציעים אותה במגשית נוחה לשימוש".

כשר פרווה בהשגחת בד"צ העדה החרדית ירושלים.
מחיר מומלץ לצרכן: כ- 8 שקלים, מחיר היכרות: 5 – 6 שקלים לאריזת 200 גרם.
להשיג ברשתות השיווק המובחרות.


"דורות" משיקה מגשית תיבול חדשה לבקשת הצרכנים: עשבי תיבול לבישול איטלקי
התיבול החדש מתאים למנות איטלקיות וים תיכוניות בהן פסטות, פיצות, פוקצ'ות, עוף, בשר, דגים וירקות ומאפשר יצירתיות וחידוש בהכנת מנות המוכרות למשפחה, בקלות ובמהירות ● לאריזה תצורף חוברת מתכונים להכנת מנות מבוססות מגשית התיבול
חברת דורות, יצרנית מוצרי השום והתיבול מקיבוץ דורות, משיקה מגשית תיבול חדשה באריזת נוחות להקפאה: עשבי תיבול לבישול איטלקי. התיבול החדש ישווק במגשית מעוצבת בנראות החדשה של דורות, 8 יחידות גדולות יותר המותאמות לבישול מנות בסגנון איטלקי, ים תיכוני. לאריזה תצורף חוברת מתכונים להכנת מנות מבוססות מגשית התיבול החדשה.
עשבי תיבול לבישול איטלקי מתאים למנות איטלקיות וים תיכוניות בהן פסטות, פיצות, פוקצ'ות, עוף, בשר, דגים וירקות. מאפשר יצירתיות וחידוש בהכנת מנות המוכרות למשפחה, בקלות ובמהירות. נוח וזמין תמיד לשימוש – אין צורך להחזיק את מגוון עשבי התיבול במקרר, מוציאים מגשית מהמקפיא ושולפים את הקוביות ישירות למנה לשדרוג הטעמים באופן פשוט וקל ולהנאה מטעם משובח.
מגשיות התיבול המחודשות של דורות מהווים מהפיכה בתחום צריכת תבלינים ועשבי תיבול. החברה משווקת שום כתוש, בצל קצוץ ומטוגן, כוסברה, פטרוזיליה, בזיליקום, ג'ינג'ר ומגוון רטבים בהם שום ודבש, עגבניות בזיליקום, פסטו, סצ'ואן ועוד, במגשיות נוחות מוקפאות בכמויות מדודות המאפשרות שימוש לפי הטעם. לדברי איילת שעבני, מנהלת השיווק של דורות, המוצר האהוב חוזר לאור בקשות הצרכנים. "לבקשת הקהל אנו מצרפים מגשית תיבול חדשה בכמות גדולה יותר ובהדגשה של הטעמים והארומה. כל מגשיות התיבול שודרגו לנוחות שימוש מקסימלית, על מנת שיהיה פשוט לבשל".


כשר בהשגחת הרבנות שדות נגב וכשרות למהדרין הרב אפרתי.
מחיר מומלץ לצרכן: 8 – 12 שקלים למגשית 70 גרם (8 יחידות).
להשיג ברשתות השיווק המובחרות.

'הטחנות הגדולות של א"י' מציעה לחג החנוכה קמח חיטה לבן בהיר באריזה מעוצבת וחגיגית, וקופסה מהודרת לאחסון הקמח בעיצוב תואם
לכבוד חג החנוכה, תשווק 'הטחנות הגדולות של א"י' מחיפה אריזה חגיגית לקמח חיטה לבן בהיר, בעיצוב רטרו מקסים. האריזה מתהדרת בברכת "חנוכה שמח" ובמתכון מעולה לחג. כמו כן, תשווק הטחנה לחג קופסת פח מהודרת בעיצוב תואם – לאחסון פרקטי ודקורטיבי של קמח לאורך השנה כולה.
אריזת הקמח לחג החנוכה היא חלק מסדרת החגים המיוחדת שהשיקה החברה, הכוללת חמש אריזות של קמח בעיצוב מיוחד לחגי ישראל: ראש השנה, חנוכה, פורים, שבועות ויום העצמאות. הסדרה זכתה בפרס הזהב לשיווק בתחרות האריזות העולמית היוקרתית WorldStar Packaging Award לשנת 2015.
מחיר אריזת קמח לבן בהיר: 5-3 ₪ (לאריזה של 1 ק"ג). מחיר קופסת הפח משתנה בין החנויות השונות והמבצעים: 18-15 ש"ח.
להשיג ברשתות, בחנויות ובמשלוח ישיר לבית הלקוח.
רשימת חנויות: רשת חנויות הטבע בוסתן, ברכל, נתיב החסד, שמואל שפע ירושלים, שפע ברכת השם, לחם בורקין בנימינה, לחמון, קפה נושה (פתח תקוה), הארץ הטובה, פתפותים ראש פינה, חוש הטעם, שהרבני (רמת השרון), בשרות המשלוחים, בחנות המפעל בטחנה ובחנויות מובחרות נוספות.
אפשר גם להזמין במשלוח ישיר דרך האתר או בטלפון 04-8672137. מידע נוסף – בדף הפייסבוק של הטחנות הגדולות.

הילה יבניאלי-בוכריס, מומחית האפייה של "הטחנות הגדולות של א"י", מציעה מתכוני סופגניות נפלאים:

מיני דונאטס אפויים במגוון טעמים

אפייה: תבנית מיני דונאטס, 7-5 דקות, תנור מחומם ל-220 מעלות

חומרים לדונאטס
175 גרם (1/4+1 כוסות) קמח חיטה לבן בהיר מתוצרת הטחנות ‬הגדולות ‬של א"‬י‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬
1/4+ 1 כפיות אבקת אפייה
1/2 כפית מלח
100 גר' (1/2 כוס) סוכר של הטחנות ‬הגדולות ‬של ‬א"‬י
1/2 כוס רִוְיוֹן / יוגורט
1 ביצה
23 גרם (1.5 כפות) חמאה מומסת‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬

חומרים לציפוי:‬
120 גרם אבקת סוכר
2 כפות חלב
1-1.5 כפיות תמצית קוקוס/שוקולד/לימון/מייפל/פירות יער/וניל

אופן ‬ההכנה‬‬‬‬‬‬
דונאטס
מנפים את הקמח לקערה גדולה. מוסיפים את אבקת האפייה והמלח. מערבבים בקערה נפרדת את הסוכר, הרִוְיוֹן, הביצה והחמאה. יוצקים את התערובת הרטובה אל התערובת היבשה ומערבבים עד להטמעה. יוצקים את הבלילה לתבניות מיני דונאטס (אפשר להשתמש בשק זילוף). יש למלא רק עד למחצית גובה התבנית. אופים 7-5 דקות בתנור שחומם מראש ל-220 מעלות.
מקררים 2 דקות בתבנית ומעבירים לרשת צינון.

ציפוי
מערבבים בקערה קטנה את אבקת הסוכר, החלב והתמצית עד שאבקת הסוכר נמסה לחלוטין. טובלים מיד את הדונאטס בציפוי ומניחים על צלחת. מומלץ לטבול את הדונאטס פעמיים לקבלת ציפוי סמיך יותר. מפזרים מעל הדונאטס סוכריות, אגוזים או קוקוס – כל עוד הציפוי רטוב.


"Funnel Cake", זנגולה אמריקנית

אפשר למצוא את הסופגנייה הנפלאה הזו כמעט בכל יריד ברחבי אמריקה. מגישים אותה חמה ועטופה באבקת סוכר, בתוך מפית נייר.

חומרים ל-8-6 סופגניות‬
420 גרם (3 כוסות) קמח חיטה לבן בהיר של הטחנות ‬הגדולות ‬של ‬א"‬י
1 כף (8 גרם) אבקת אפייה
1/4 כפית מלח
2 ביצים
50 גרם (1/4 כוס) סוכר של הטחנות ‬הגדולות ‬של ‬א"‬י
240 מ"ל (1 כוס) חלב
240 מ״ל (1 כוס) מים
1 כפית תמצית וניל
שמן לטיגון
להגשה
אבקת סוכר

אופן ‬ההכנה
מערבבים בקערה בינונית את הקמח, אבקת האפייה והמלח.
בקערה נוספת מערבבים את החלב, המים, הביצים, תמצית הווניל והסוכר.
מוסיפים את החומרים היבשים לקערה של החומרים הרטובים.
מערבבים היטב עד לקבלת בלילה חלקה. יוצקים את התערובת לבקבוק פלסטיק לחיץ.
מחממים שמן בסיר טיגון. יוצקים את הבלילה מהבקבוק אל תוך השמן החם, בצורת ספירלה, בגודל הרצוי (שולטים במזיגה בעזרת האצבע). מטגנים 3-2 דקות, עד לקבלת צבע זהוב וצורה תפוחה קלות של הסופגנייה.
הגשה
מוציאים מהשמן, מניחים על נייר סופג ומעבירים לצלחת הגשה. מפזרים בנדיבות אבקת סוכר מעל ומגישים מיד.


(קרדיט לצילומים – מנחם גרייבסקי)

אסם משיקה מהדורות חורף בטעמים חדשים: עדשים, קטניות פיקנטי וירקות שורש
בנוסף פיתחה מרקי תיבול עוף וטעם עוף מופחתי נתרן

אסם פותחת את חורף 2017 עם חדשנות מוצרית בעולם מרקי התיבול, ומשיקה מהדורות חורף בטעמים חדשים: מרק עדשים – לתיבול תבשילים ומרקי עדשים, מג'דרה, נזידים וכו'. מרק קטניות פיקנטי – לתיבול מגוון תבשילי קטניות פיקנטיים – מרק מינסטרונה, חרירה, תבשיל צ'ילי פיקנטי, וכן הלאה. מרק ירקות שורש – לתיבול קדירות, ירקות, מרקים כתומים ועוד.
מרקי התיבול החדשים מאפשרים תיבול מגוון תבשילים ומרקים טעימים, בהנאה ובקלילות. הטעמים פותחו בהתאמה למגמות קולינריות במטבח הישראלי, ותוך פיתוח מתכונים טעימים לתיבול וגיוון תבשילים חורפיים.
המהדורות מצטרפות לסדרת מרקי התיבול מרכיבים טבעיים בלבד, ללא חומרים משמרים וצבעי מאכל, הכוללת מספר מוצרים ותיקים מרכיבים טבעיים בלבד – מרק עוף אמיתי, מרק בטעם עוף, מרק פטריות ומרק בצל.

בנוסף, אסם משיקה מרקי תיבול עם 33% פחות מכמות הנתרן בשני מוצרי דגל של אבקות המרק לתיבול: 'מרק עוף אמיתי' ו'מרק בטעם עוף' מרכיבים טבעיים בלבד. מרקי התיבול מופחתי הנתרן יוצאים לשוק בתום שנה של פיתוח, במטרה לתת מענה לצרכנים המבקשים להפחית את כמות הנתרן בבישול הביתי, מבלי לוותר על הטעם העשיר המתקבל בשימוש במרקי תיבול. המוצרים מצטרפים לסדרת מרקי התיבול מרכיבים טבעיים והינם ללא חומרים משמרים וצבעי מאכל. מרקי התיבול מופחתי הנתרן יימכרו באריזות של 300 גרם, במחיר זהה לאבקת מרק המקבילה מרכיבים טבעיים בלבד.

שוק מרקי התיבול בישראל מגלגל כ- 100 מיליון שקלים בשנה, כאשר אסם מובילה את השוק עם כ-54% נתח שוק (לשנת 2016).
אבי בן אסאייג, מנכ"ל חטיבת המזון בקבוצת אסם הסביר: מרקי תיבול נמצאים כמעט בכל מטבח בישראל, ואסם מובילה את שוק מרקי התיבול עם 54% נתח שוק. כמובילי שוק החלטנו השנה לרענן ולהרחיב את סדרת מרקי התיבול מרכיבים טבעיים בלבד, עם מגוון מהדורות חורפיות טעימות להכנת מגוון תבשילים ומרקים, ועם מרקי עוף וטעם עוף המכילים 33% פחות נתרן, גם הם מרכיבים טבעיים בלבד. החורף תוכלו להכין מגוון תבשילים טעימים שתמיד יצליחו, בהנאה ובקלילות."

 
מרקי התיבול החדשים בכשרות בד"צ העדה החרדית רבנות מקומית שדרות, חרל"פ
להשיג ברשתות השיווק המובילות ברחבי הארץ.



בייגלה שמיניות מצופה שוקולד- במהדורת חורף
אסם ממתיקה לנו את החורף ומשיקה בייגלה שמיניות מצופה שוקולד. השמיניות המלוחות האהובות מצופות בשוקולד חלב שיוצר חיבור מושלם בין מלוח ומתוק, ומייצר חווית אכילה כיפית ומפנקת לחורף.
אסם מביאה חדשנות מרעננת לקטגוריה עם מוצר, שקיבל ציונים גבוהים במיוחד במבחני הטעימה ומחקרים.
לדברי גלית מילוא, מנהלת פעילות החטיפים באסם: "צרכני הבייגלה מצפים לגיוון וחידושים ואנו משקיעים מאמצים רבים בפיתוח מוצרים חדשים, המעניקים חוויית אכילה מהנה ומפתיעה".
כשרות בד"צ ירושלים העדה החרדית, רבנות מקומית וחרל"פ.
להשיג בכלל השוק
משקל המוצר: 40 גרם ליחידה
מחיר מומלץ לצרכן: 4.5-5 ש"ח


אריזות מיקס של מנות אישיות בטעמים האהובים ביותר מחב' "בן & ג'ריס"

חב' "בן & ג'ריס" יוצאת בימים אלו בקונספט חדש של שיווק מארזי גלידה: מארזים של רביעיית מנות אישיות בגודל של 100 מ"ל כל אחת.
החברה משווקת 2 מארזים של מנות אישיות:
1. מארז קוקי מיקס הכולל ארבע מנות גלידה אישיות: 2 גלידות קרם עוגיות, 1 גלידת בצק עוגיות ו-1 גלידת שוקולד בראוניס.
2. מארז צ'אנקי מיקס הכולל 2 גלידות צ'אנקי מאנקי, 1 גלידת בצק עוגיות ו-1 גלידת שוקולד בראוניס.
אבי זינגר מנכ"ל חב' "בן & ג'ריס" מציין שמנות הגלידה האישיות נבחרו ע"פ בדיקה שערכה החברה על טעמי גלידות השמנת האהובים ביותר. המארזים כוללים גם כפית אישית.
אריזות המיקס משווקות ברשתות השיווק, חנויות מובחרות וחנויות המפעל.
מחיר המומלץ לצרכן 29.90 ש"ח.

הגלידות של בן & ג'ריס מכילות רכיבים טבעיים בלבד, non GMO (רכיבים שאינם מהונדסים גנטית) והחב' היחידה בישראל הפועלת ע"פ עקרונות הסחר ההוגן וחברה בארגון ה-fair trade העולמי.


המותג לעיצוב הבית Homein השיק מדבקות מיוחדות שנראות ממש כמו אריחי קרמיקה אמיתיים

רוצים לשדרג את קיר האמבטיה או המטבח תוך דקות ספורות ובעלויות נמוכות?

המותג לעיצוב הבית Homein השיק קולקציה מיוחדת של מדבקות מעוצבות במראה של אריחי קרמיקה אמיתיים. המדבקות עשויות מ- PVC איכותי והן מוצעות במגוון עיצובים ודגמים, בסגנון עיצוב אקלקטי – תל אביב בשנות ה- 20, ובסגנון עיצוב מודרני בגוונים קלאסיים של אפור, שחור ולבן. במגוון הדגמים גם אריחי פסיפס תלת ממדיים הנראים ממש כמו הדבר האמיתי.

המדבקות מתאימות להדבקה על קירות, על אריחים ועל כל משטח חלק. הן עמידות במים ופשוטות להדבקה. אין צורך בדבק. פשוט מסירים את המדבקה מהגיליון ומדביקים על המשטח. אפשר לגזור את המדבקה בגודל הרצוי.

המדבקות מאפשרות ליצור עיצוב חדש ומרהיב למטבח ולחדר הרחצה בקלות וללא מאמץ. אין בעיה להדביק את המדבקות באזורים רטובים כמו במקלחון או לצד הכיור.

המדבקות מוצעות בשני גדלים: גיליון של 25.4X25.4 ס"מ, או 4 יחידות של 10X10 ס"מ.
מחיר גיליון – 29 ש"ח.
להשיג ברשת הום סנטר, בחנויות המובחרות ובאתר החברה www.homein.co.il



סנו רב מגבת לספיגה מירבית לאחר טיגון
מגבות נייר פרימיום - באריזת חסכון ובה 6 גלילים רגילים בגליל ענק אחד!

75 מגבות הנייר שבגליל, בגודל 27 ס"מ X 28 ס"מ כל אחת, מיוצרות מתאית נקייה ומתאימות למגע עם מזון (מבלי להותיר סיבים על המזון) ולניקוי וניגוב משטחים. נוח במיוחד וחוסך את החלפת הגליל בתכיפות.
גליל הג'מבו חוסך נפח אחסון עצום בעגלת הקניות ובבית וכן חוסך בפסולת קרטון. בנוסף, לדפים שבגליל "קו ניקוב" מיוחד המאפשר שימוש חסכוני, כך משתמשים בכמה ניירות שצריכים מבלי לבזבז.

להשיג ברשתות השיווק.


תבניות אלומיניום חד פעמיות לאפיה, חימום ואחסנה בתנור של מאכלי החג
2 יחידות של תבניות אלומיניום בגודל אקסטרא-לארג'.
עבות וחזקות במיוחד.



להשיג ברשתות השיווק



סנו מציגה בשורה חדשה בקטגוריית מוצרי הכביסה: "מקסימה SMART", קו מוצרי פרימיום - הכולל אבקה וג'ל חכמים.

במוצרי "מקסימה SMART" מיושמת טכנולוגיה חדשנית, המשלבת 4 תועלות - לשמירה על הבגדים כמו חדשים לאורך זמן:

1. הסרת כתמים קשים וניקוי עמוק של הכביסה באמצעות רכיבים החודרים אל עומק הסיבים ומסירים גם לכלוך שאינו נראה לעין.
2. מניעת האפרה ושמירה על הלובן באמצעות תערובת רכיבים המונעים שקיעה של לכלוך הגורם לסיב הלבן להאפיר עם הזמן.
3. שמירה על זוהר צבעי הבגדים באמצעות שילוב חומרים פעילים, המונעים ירידה בחדות הצבע.
4. הגנה על סיבי הבד באמצעות טכנולוגיה המצפה את הסיב ושומרת עליו.

במבחנים השוואתיים שקיימה החברה במעבדות חיצוניות בחו"ל, עלה כי ג'ל הכביסה ואבקת הכביסה מקסימה סמארט, הם היעילים ביותר בישראל בהסרת כתמים ובשמירה על לובן הכביסה, בהשוואה למתחרים המובילים בקטגוריה*.

לדברי תמר לנדסברג, מנהלת האסטרטגיה בסנו "הצרכנים מצפים כיום למוצרים חכמים המסוגלים לבצע מספר פעולות בו זמנית ונותנים מענה למגוון רחב של צרכים בתחום הכביסה. כפי שעולה ממחקרים, הציפייה מחומרים לניקוי כביסה איננה רק הסרת הכתמים. הצרכנים מחפשים חומרים אשר בנוסף ליכולת ניקוי אפקטיבית שומרים על סיבי הבד ועל הצבעים המקוריים. לשם כך פיתחנו בסנו את קו מוצרי "מקסימה סמארט", המשלבים ארבע תועלות – ופועלים לשמירה מקסימלית על הבגדים."

השקת מוצרי מקסימה סמארט מהווה המשך ישיר למחויבות של סנו לפתח מוצרים מעולים וחדשניים לשוק הכביסה בישראל.

ניתן להשיג את ג'ל מקסימה סמארט באריזת 3 ליטר ואת אבקת מקסימה סמארט באריזת 5 ק"ג, 2.5 ק"ג ו – 1 ק"ג.

להשיג בכל רשתות השיווק.

לוכד ריחות רעים בתוך האסלה

רבים מתארים את היציאה מהשירותים, כשהם אינם נמצאים בביתם, כחוויה מטרידה, בין היתר, בשל הריחות הלא נעימים הנותרים אחריהם. תחושת המבוכה מוכרת לכולנו, אך עד כה לא נמצא פתרון שיאפשר את מניעת הריח.

להתאפק מחוץ לבית או לא להתאפק? עכשיו, כבר אין שאלה...
מחקר שנערך לאחרונה עבור חברת סנו מעיד כי 83% מהאנשים מוטרדים מהריחות שיישארו אחריהם לאחר יציאה מהשירותים שאינם בביתם *. מרבית האנשים מעדיפים להתאפק ולהמתין עד להגעה לביתם לשם עשיית צרכים בשירותים. מרביתם יעשו צרכיהם במקום אחר רק כשאינם מסוגלים להתאפק עוד.

המצב המביך ביותר –
מהסקר עולה כי הסיטואציות המביכות ביותר בתחום מתרחשות בבית של חברים, במהלך דייט ובמקומות ציבוריים כגון מסעדות וברים.

עבור צרכנים אלה ואחרים פיתחה סנו את "מספר 2" - פתרון אופטימלי לבעיות המבוכה והריח, הלוכד את הריחות הרעים בתוך האסלה. לפני השימוש בשירותים מתיזים את התרסיס אל תוך האסלה. התרסיס יוצר שכבת מגן על פני מי האסלה, אשר כולאת את הריחות הרעים בתוך המים וחוסמת את יציאתם. שכבה זו עשויה משילוב שמנים אתריים, אשר מונעים התפשטות ריחות רעים ומשחררים ניחוח עדין לחלל האוויר.

"מספר 2" הוא פתרון דיסקרטי ונח המגיע בבקבוק אישי קטן (60 מ"ל). את התרסיס מתיזים ישירות על פני המים לפני הישיבה על האסלה.
למוצר יתרונות רבים:
  • מטפל בבעיה מוכרת באופן נקודתי ומיידי.
  • יוצר שכבת הגנה על פני המים ולוכד את הריחות הרעים כך שיישארו בתוך האסלה.
  • מפיץ ניחוח נעים ועדין בחלל השירותים.
  • אריזה קטנה וקומפקטית, המאפשרת נשיאה מחוץ לבית ושימוש דיסקרטי.

להשיג בכל רשתות השיווק.