בייבילנד, תערוכת מוצרי התינוקות, מבית "פיליפ חדד יועצים" בשיתוף רשת "סופר-פארם" תתקיים השנה בסימן עשור



גם השנה, בתערוכת הבייבילנד, תוכלו לפגוש דוכנים רבים בעלי צבעוניות משובבת נפש ומוצרים יפייפיים להורים, תינוקות, פעוטות, ילדים ולהורים שבדרך.
בכל אחד מהדוכנים תוכלו למצוא הגרלות, דוגמיות ואפילו מתנות לצד הנחות משמעותיות.


תערוכת "בייבילנד" המסורתית מבית "פיליפ חדד יועצים" בשיתוף רשת "סופר פארם" חוגגת השנה עשור באירוע ססגוני באווירת מסיבת יום הולדת חווייתית. תערוכת בייבילנד הינה תערוכת מוצרי התינוקות הגדולה ביותר בישראל ועוסקת בתחומים מעולמות ההורות, פעוטות ותינוקות, הכוללת למעלה מ-100 דוכנים של מותגי התינוקות המובילים, ביניהם סימילאק, מטרנה, האגיס ועוד.
במסגרת התערוכה יוצגו לראשונה מגוון פיתוחים ישראליים חדשניים בתחום התינוקות, מוצרים ייחודיים חדשים, מוצרי טיפוח, הנקה, טקסטיל ומוצרים נלווים של מיטב החברות המובילות. בנוסף, תציע התערוכה פעילויות חווייתיות, דוכנים שיציעו שלל הטבות והפתעות, מתחם ג'ימבורי ענק, מתחם הנקה מפואר, פינות החתלה בכל רחבי התערוכה, הפעלות מגוונות לילדים ועוד. במשך כל ימי התערוכה תפעל במקום חנות פופ אפ ייעודית מבית "סופר-פארם", אשר תוקדש כולה לתינוקות ותציע מגוון מוצרים במחירים מיוחדים. המבקרים בתערוכה יוכלו ליהנות משלל מבצעים, הטבות ומחירים אטרקטיביים.


לרגל ציון עשור לתערוכת בייבילנד, תערוך חברת פיליפ חדד, מארגנת התערוכה, הגרלת ענק, במסגרתה יחולקו פרסים בשווי כולל של 1,000,000 ש"ח. רכישת כרטיס לתערוכה תזכה בכרטיס גירוד, בו מסתתרת מתנה שתוענק לזוכה בדוכן בייבילנד בתערוכה. כל כרטיס זוכה! בין המתנות שיחולקו: עגלות, משחק פליימוביל, צעצועי התפתחות, שמיכה לתינוק, בובות דובי, נעליים לתינוק, חבילות חיתולים, אל-סבון לתינוק ועוד, של מיטב המותגים, ביניהם: פליימוביל, Tommy, BIBA M ועוד.
עוד תציע התערוכה בפעם הראשונה מתחם VIP לנשים בהריון. המתחם יכלול ספות מנוחה מפנקות, חטיפי בריאות, עמדות איפור ושיער אקספרס שיעניקו להריוניות מראה זהר לקראת צילום במראות סלפי – הלהיט החדש בעולם הצילום, מפגש עם נציגי בתי היולדות המובילים בארץ ושלל הטבות ייחודיות.

בין החידושים שיוצגו בתערוכה:

CUP IT – חזיית עיסוי חדשנית לעיסוי השד ולשיפור זרימת החלב, פרי מו"פ בן 6 שנים, הרשומה כפטנט. החזייה מסייעת לייצור מוגבר של עד פי 2.5 כמות חלב בשאיבה, עוזרת להזנה אפקטיבית ונעימה יותר ותורמת לייצור חלב איכותי, שומני ומזין יותר. החזייה אף מפחיתה גודש ומונעת כאבים. מעבר ליתרונות ההזנה, עיסוי השד מפחית את הסיכוי לחלות בסרטן השד ומגביר את ייצור האוקסיטוצין, המעודד את קצב ייצור החלב ועוזר למיצוק ועיצוב החזה.
המוצר נבחן בניסויים קדם קליניים וקיבל את אישור מכון התקנים, ארגון יועצות ההנקה העולמי ILCA והישראלי.

URIEL – מזרון ייחודי לתינוקות, פרי פיתוח ישראלי, הפותר את בעיית הראש הפחוס ומונע דום נשימה כתוצאה מחנק בעת שכיבה על הבטן. ההמלצה הרווחת כיום היא להשכיב את התינוק על הגב. תנוחה זו עלולה להוביל ליצירת ראש פחוס בקרב 1 מכל 5 תינוקות, כתוצאה מהלחץ המתמיד על אחורי הראש. במזרן החדש כרית אינטגרלית רכה ומעטפת ראש עשויות חומר חדיש תלת מימדי, המאפשרות לתינוקות לנשום גם כאשר הם על הבטן, ע"י ספיגה של פליטות הפה של התינוק . הכרית והמעטפת סביב ראש המזרון ניתנה להסרה בקלות לשם ניקוי. המזרן יימכר ב-30% הנחה בתערוכה.

טיולון MICBABY – טיולון בעל שילדה חזקה במיוחד, קל לנשיאה, מתקפל במהירות ובקלות ביד אחת וכולל רצועת נשיאה. הטיולון כולל בולמי זעזועים בכל הגלגלים, צמיגי גומי איכותיים, גלגלים קדמיים המסתובבים לכל הכיוונים, כריות רחבות במיוחד, מגן רשת אחורי למניעת נפילת התינוק ומגן קדמי. הטיולון, שמיובא לארץ ע"י חברת I IMPORT, מגיע במגוון דגמים וצבעים, במידות קומפקטיות המאושרות לעלייה למטוס ומאושר ע"י מכון התקנים הישראלי
MILFORD – הבוסטר הקטן ביותר בעולם, פרי פיתוח ישראלי, של חברת בייבי סמארט. מדובר במושב בטיחות לילדים לרכב, נייד ומתקפל, קטן פי יותר מ-10 לעומת גודלו של מושב בוסטר רגיל, בוסטר חדשני, קל, קטן ונוח לנשיאה. בזמן שמושב בוסטר רגיל מגביה את הילד לתנוחה של מבוגר, milford מנמיך את חגורת הבטיחות אל הילד ומסיט אותה מהבטן ומהצוואר, כך שהישיבה נוחה ובטוחה יותר. (מידות: רוחב – 25 ס"מ, אורך – 11 ס"מ, עובי – 4.5 ס"מ. משקל" 700 גר').

בראונשטיין – ישיקו לראשונה בישראל את מוצרי loony, המתמחים במוצרים חדשניים המפתחים מחשבה יצירתית, מפתחים את החשיבה הפדגוגית ותורמים להתפתחות האישית של הילדים. בין המוצרים ניתן למצוא קוביות דופלו גדולות המיובאות מהולנד ומיועדות לגילאי 1.5-3 שנים, לצד קוביות
לגו מוארות חדשות וחדשניות. פלטפורמת הבסיס מופעלת ע"י סוללות או ע"י טעינה באמצעות כבל USB. האורות דולקים ברגע שקוביות הבניין מתחברות לפלטפורמה של קוביית האנרגיה ומושתתת על טכנולוגיית LED ברת קיימא. כפתור צדדי מאפשר בחירה בין מגוון רחב של אפקטים של תאורה: אור מלא, מהבהב, דולק באופן איטי או כיבוי אוטומטי לאחר 15 דק'.

מקלארן – תשיק עגלה חדשה, פרי שיתוף פעולה עם BMW – חברת הרכבים הגרמנית המובילה בעולם, בהשראת דגם M היוקרתי. העגלה החדשה מתאפיינת בעיצוב עוצמתי, באלגנטיות ספורטיבית ובסטנדרטים חדשים של הנדסת אנוש שימושית. לעגלה רמת ביצועים, יכולת הובלה ותמרון ברמת בטיחות גבוהה ביותר, עמידות חזקה, גלגלים מעוצבים הכוללים בולמי זעזועים, מושב מתכוונן מרווח במיוחד, בעל 4 מצבי ישיבה, משולב בריפוד עור יוקרתי ונושא את לוגו BMW. ידיות העגלה מעוצבות בעיצוב ארגונומי מפואר וכוללות כיסויי עור. העגלה מצוידת במחזיר אור בגבה וגגון חסין מים מתכוונן ומחזיר אור.

MamaRoo – טרמפולינה חדשנית המחקה במדויק את תנועת ההרגעה של ההורים, הודות למחקר שבוצע באמצעות חיישני תנועה לחיקוי מדויק של תנועות אלה. הטרמפולינה ניתנת להפעלה באופן ידני או באמצעות אפליקציה המאפשרת להפעילה באמצעות המכשיר הסלולרי, לבחור מוזיקה ולשלוט בקצב התנועה. לטרמפולינה 5 תנועות ייחודיות לבחירה ו-5 מהירויות תנועה, המאפשרות להרכיב 25 אפשרויות נדנוד, 4 צלילים מלווים לבחירה ואפשרות חיבור לכל מכשיר מוזיקה MP3 ולמרבית סוגי הטלפונים הניידים, כך שניתן להשמיע מוזיקה בהתאמה אישית. בנוסף, מצוידת הטרמפולינה במובייל כדורים דו צדדי, הניתן להסרה ולכוונון בקלות ובנוחות ומותאם במיוחד לאחיזה של ידיים קטנטנות. המושב המתכוונן מותאם לכל מצב ומעניק לתינוק נוחות מירבית, גם בעת משחק וגם בעת מנוחה.

קידס 2 – נדנדת אנגיואיטי חדשנית, המציעה את הטכנולוגיה המתקדמת ביותר בתחום הנדנדות לתינוקות בישראל. מושב הנדנדה מסתובב ל-3 כיוונים וכולל שני סוגי תנועה – מצד לצד כשפני הילד קדימה, המזכירה תנועת ערסול וסיבוב של 180 מעלות ימינה ושמאלה כשהיא מתנדנדת קדימה ואחורה. לנדנדה 6 מהירויות תנועה עם טכנולוגיה היברידית המאפשרת לשמוע על מהירות נדנוד קבועה מראש, 2 מצבי ישיבה, כולל שכיבה מלאה, מושב מפואר, רחב ונוח עשוי קטיפה רכה ונעימה, תומך ראש נשלף ותוספת של מושב הקטנה קטיפתי הניתן להסרה ולניקוי. הנדנדה מצוידת במובייל מסתובב הכולל תאורת לילה, מיקום מיוחד לחיבור למכשיר הנייד להשמעת מוזיקה והקרנת סרטונים, 8 מנגינות ו-3 צלילי טבע מובנים, טיימר בעל 3 מצבים (30 דק', 45 דק' ו-60 דק'). לנדנדה מנגנון הנעה שקט במיוחד וחיי סוללה ארוכים, הודות לטכנולוגיה היברידית חדשנית, המפעילה מגנט בגוף הנדנדה שממשיך את פעולת הנדנוד. שלדת הנדנדה ניתנת לקיפול בקלות ובאופן קומפקטי לצורך ניידות ואחסון נוחים.


מחירי כרטיסים
באתר בייבילנד – http://baby-land.co.il/event/ - 40 ש"ח
בסניפי סופר-פארם: בכל קנייה ב-59 ש"ח ומעלה ממגוון מוצרי החנות , כרטיס כניסה (כולל 2 ילדים) ב-30 ש"ח 
בלעדי ללקוחות לייף סטייל  – כרטיס כניסה משפחתי (זוג + 2 ילדים*) במחיר 40 ש"ח
בקופות התערוכה: 40 ש"ח


כל כרטיס מזכה בתיק מתנות אופנתי הכולל מוצרים בשווי 69 ש"ח
מה בתיק? מטרנה אקסטרה קייר TO GO , תחליף חלב 150 גרם , מטרנה דייסה 200 גרם, אריזת חיתולים 8 יחידות של האגיס פרידום דריי פנטס, תחליב רחצה ושמפו לתינוק 2 ב-1 400 מ"ל של לייף בייביז, חטיף אנרגיה סלים דליס, מחית תפוח עץ ללא סוכר 130 גר' של פרינוק וקרם ידיים עם מקדם הגנה 15 מ"ל של ניוטרוג'ינה.
לרוכשים בסניפי הסופר-פארם – יש להירשם באתר לקבלת התיק וכרטיס ההגרלה http://baby-land.co.il/event
לרוכשים כרטיס באתר – ההרשמה לתיק ולכרטיס ההגרלה מתבצעת באופן אוטומטי.

התערוכה תתקיים בתאריכים 7-9.11
בימים שלישי-חמישי בין השעות: 10:00-22:00
מתחם VIP להריוניות בין השעות 10:00-15:00
ביתן 2, גני התערוכה ת"א



מצורפת סקירה על חלק מהדוכנים שתוכלו לראות השנה בתערוכה:



מותגי הדרמו קוסמטיקה מוסטלה ובלנאום
לטיפוח, טיפול והגנה על עור התינוק, המשווקים על ידי ניאופרם מוצרי צריכה, מפתיעים את המשתתפים בתערוכת בייבילנד, בפעילות "גלגל המזל" ומחלקים פרסים שווים במיוחד.

כל משתתף בתערוכה שיגיע לביתן ההפתעות של מוסטלה-בלנאום ויירשם למועדון הלקוחות, יזכה לסובב את גלגל המזל ולזכות בפרס שווה במיוחד - כל סיבוב זוכה!
הפרס הגדול הוא תיק החתלה מהודר, המכיל מגוון מוצרים איכותיים לתינוק בשווי של כ700- שקלים.
גלגל המזל, בו כל סיבוב זוכה ועוד מגוון הטבות מחכים לכם בביתן של מוסטלה-בלנאום בתערוכת בייבילנד:

בנוסף, יציע הדוכן מארז ייחודי ליולדת, הכולל מגוון מוצרים לתינוק של המותגים מוסטלה ובלנאום ובמחיר אטרקטיבי של 69.90 שקלים בלבד (במקום 129.90 ש"ח)
כמו כן, יחולקו קופוני הנחה ומגוון דוגמיות להתנסות.


רק בחנות סופר-פארם בתערוכה יוצעו המוצרים בהטבות ייחודיות של כ- 45% הנחה על מוצרי בלנאום ו- 40% הנחה על מגוון מוצרי מוסטלה.
למשל בלנאום בייבי, ב- 54.90 ש"ח בלבד במקום 99.8 ש"ח.



'MAM' מותג מוצרי התינוקות
בדוכן כל מאמ יוכלו אמהות להצטלם עם התינוקות שלהן.


בנוסף, מחיר הנחה מרשים לערכת מתנה מהודרת ליולדת בשתי גירסאות – לבנים ולבנות.
בבייבילנד הערכה תהיה ב109.90 ש"ח בלבד במקום 139.90 ש"ח

הערכה כוללת בתוכה 2 בקבוקים מעוצבים של MAM נגד גזים 160 מ"ל, בקבוק אחד מעוצב של MAM נגד גזים 260 מ"ל, מוצץ מעוצב לגילאי 0-2 חודשים ומחזיק למוצץ.

אודות MAM
MAM הינה חברה אוסטרית, אשר נוסדה בשנת 1976 ומוצריה משווקים בלמעלה מ- 56 מדינות ברחבי העולם. לחברה מגוון רחב של מוצרים, בהם: בקבוקים המותאמים לגיל ולצרכי התינוק העשויים פוליפרופילן ואינם מפרישים ביספנול A, מוצצים במגוון עיצובים המתאימים לכל גיל ועשויים מלטקס או מסיליקון על פי העדפת התינוק וההורים, נשכנים, מחזיק מוצץ, כוס מעבר, מברשת למידה לצחצוח שיניים ועוד. המוצרים פותחו בהתייעצות עם אורתודנטים, רופאי ילדים והורים.הערכים המובילים את החברה
הינם: איכות ובטיחות. החברה הציבה לעצמה כמטרה לקדם ולתמוך בהתפתחות הבריאה של התינוקות. מחקרים יסודיים הביאו לפיתוח מוצרים בדרגה הגבוהה והבטוחה ביותר הקיימת היום.

לאחר הבייבילנד ניתן יהיה להשיג את הערכה  ברשת סופר פארם בחנויות מתמחות ברחבי הארץ.



ג'ונסון בייבי
דוכן בקונספט: לרגעים קטנים גדולים

הדוכן מדמה בית. על קירות הבית ממוקמים מסכים שמציגים רגעים קטנים גדולים.
כל מי שמגיע לדוכן יכול להצטלם עם התינוק בעמדת צילום חדשנית ומגניבה שלמעשה שולחת להם אח"כ גיף חי לטלפון וגם תמונה מודפסת.


פשושיק-עיצובי בוטיק לקטנטנים עם שיק
פשושיק עיצובי בוטיק בהתאמה אישית לקטנטנים. העיצובים יפייפיים ובצבעים שובי לב.

פשושיק הינה חנות בוטיק שמתמחה במוצרי תינוקות וילדים בהתאמה אישית.

מה שמנחה את מעצבת הבית הינו יצירת המוצרים הרצון לספק את המוצרים האיכותיים ביותר לצד הדפסים חדישים ביותר ובמחירים שנוחים לכל כיס.


בפשושיק כל חלום יכול להפוך למציאות. הכל נתפר בעבודת יד.

כל המוצרים בקולקציות חדשות ובמחירים שווים ביותר.
בדוכן תמצאו הגרלה בה כל קונה יכול להשתתף ומתנה במעמד הקניה.


לאחר הבייבילנד ניתן לבצע הזמנות ב- 054-5841326  http://pashoshik.com

לורה סוויסרה
הדוכן של לורה סוויסרה קידם את פנינו עם דמויות דיסני מקסימות הניבטות ממצעי הילדים, מגבות, סינרי הנקה ושלל אביזרים מקסימים ואיכותיים.
לורה סוויסרה חברת הטקסטיל לתינוקות הגדולה בישראל משיקה תשעה חדרי תינוקות בעיצובים חדשים ומתוקים במיוחד.
הקו המנחה במרבית החדרים הוא עיצוב בדגש על גוונים בהירים ונעימים אשר מתאימים גם לבנים וגם לבנות.
החדרים החדשים מעוצבים עם מגוון אלמנטים שהופכים כל פריט למיוחד : חצים, ינשופים, כוכבים, פילון, ובמבי.

פריטים בקולקציה:
מצעים למיטת התינוק, מגן ראש, אהיל, וילון , שק טיטולים, סל כביסה, סלסלת קש, כרית אפליקציה, נחשוש, שרשרת דגלונים , מזרון שידה.
מחירים:
סט 6 חלקים החל מ-699 ש"ח, וילונות החל מ- 220 ש"ח, סלסלות קש החל מ-59 ש"ח,  שק טיטולים החל מ-140 ש"ח, סל כביסה החל מ-120 ש"ח, כרית עם אפליקציה החל מ- 59 ש"ח, מזרון שידה החל מ-159 ש"ח, מארז סדין שמיכה ומגן ראש החל מ-379 ש"ח, כרית נחשוש החל מ-109 ש"ח, שרשרת דגלונים החל מ-59 ש"ח, אהיל החל מ-139 ש"ח.


למעלה מ-3 עשורים, חברת לורה סוויסרה, מגשימה לאימהות את החלום ומאפשרת ליצור לרך הנולד סביבה נעימה, וחווייתית תוך מתן תשומת לב לכל הפרטים.

חברת לורה סוויסרה היא החברה הותיקה בתחום הטקסטיל לתינוקות בארץ, הוקמה בשנת 1985 כעסק משפחתי. החברה ממוקמת באשקלון, מעסיקה כ- 30 עובדים ועובדות. לורה סוויסרה, משווקת ובעלת זיכיון בלעדי בארץ לשימוש בדמויות דיסני על מוצרי הטקסטיל שהיא מייצרת. כמו כן מציעה מגוון רחב של סטים לעריסות ולולים, מגבות, חלוקים, שמיכות ועוד . עיצובי החברה כוללים את כל מוצרי הטקסטיל לתינוקות, חדרי תינוקות וילדים.

לורה סוויסרה, להשיג בחנויות המתמחות במוצרי תינוקות ברחבי הארץ ובכתובת החברה www.laura-swisra.com


מאמי קר
"מאמי קר" , הינה חברה ישראלית מובילה המתמחה בפיתוח ובשיווק מוצרי קוסמטיקה וטיפוח לנשים בהריון ולאחר לידה ומייצרת קו מוצרים לתינוקות ולילדים ממרכיבים טבעיים בלבד.

על מנת לאפשר למוצר לשאת בתואר 'קוסמטיקה אורגנית' לא די בעובדה שהוא מכיל חומר גלם טבעי , אלא יש צורך לשמור בהקפדה יתרה על תהליך הייצור ולהימנע משיטות ייצור האסורות בשימוש.
הרכיבים הפעילים שבמוצרי הקוסמטיקה האורגנית מופקים באמצעות שיטות טבעיות (כבישה קרה) ידידותיות לסביבה. כמו כן, האריזות ניתנות למחזור ומיוצרות בשיטות ומחומרים שאינם פוגעים באיכות הסביבה.


בפיתוח המוצרים הושקעה מלאכת חשיבה רבה ע"י מומחים מקצועיים בתחום הביוכימיה אשר בחנו בקפידה חומרים ייחודיים הן כחומרים בודדים והן כתרכובות.

מוצרי מאמי קר משקפים את התפיסה המעמידה בראש מעיניה, את הדאגה לאם היולדת ולתינוקות והדאגה לאיכות הסביבה.
מוצרי האיכות של מאמי קר מיוצרים בישראל ובמפעל, בירושלים, עובדים עם ספקים ומפעלים ישראלים: החל מהשפופרות דרך אריזות הקרטון ועד למדבקות המיוצרות בצפון הארץ.

חברת מאמי קר קוראת לכלל החברות במשק לעבוד עם ספקים ומפעלים ישראלים ובכך לתרום להגברת הצמיחה במשק , למתן פרנסה למשפחות רבות יותר, לצמצום מימדי האבטלה ולהפחתת זיהום האויר הנגרם משינוע מוצרים ממרחקים ארוכים.


WALLABE
בדוכן תוכלו לקנות את תיקי ההחתלה הגדולים ומהרווחים בעלי החלוקה לתאים גדולים ולתאים קטנים.



התיקים כוללים משטח החתלה וישנה אפשרות למספר צורות אחיזה- יד, כתף, נתלה על העגלה, מונח כתיק גב.
התיקים עשויים במדים איכותיים.



במהלך הביבילנד- קנו אחד מתיקי ההחתלה וקבלו תרמוס ומגבת במתנה.


האגיס
חיתולים איכותיים לתינוקות ופעוטות.
הסבר קצר על הספיגה של החיתולים והצגת חיתולי המכנסונים וקבלת חיתולים להתנסות.


מטרנה


בדוכן מחכות למבקרים יועצות התזונה לתינוקות ולאמהות, יועצת הנקה, יועצת שינה, הדרכת עיסוי לתינוקות, כיסויי אריזות צבעוניים במתנה, טעימות דייסות לקטנטנים ועוד המון הפתעות- הכל בחינם ואין צורך ברישום מראש.



עוד בתערוכה- מגוון גדול של קופונים יחולקו למבקרים: