חדש על המדף- לכבוד הסתיו




"תבואות" מציגה סדרת מלחי הימלאיה טבעיים ועשירים במינרלים חיוניים
חברת "תבואות" המתמחה במוצרי מזון אורגניים וטבעיים, מציגה סדרת מלחים מהרי ההימלאיה: מלח קריסטל (גבישי מלח), מלח בטחינה גסה ומלח בטחינה דקה. המלח טבעי וטהור מהרי ההימלאיה ללא כל תוספות.
מלח הימלאיה עשיר במינרלים חיוניים לבריאות הגוף, כגון מגנזיום, אשלגן, ברזל, גופרית, סידן ויסודות נוספים. אלה מקנים לו את צבעו הוורוד. למלח הימלאיה טעם מעודן יותר מהמלחים האחרים, ובשל צבעו המיוחד אפשר לתבל ולקשט באמצעותו מנות מגוונות במטבח.
המלח הגבישי והמלח הגס מתאימים לכבישת ירקות ובשר, בהיותם מעולים לספיחת נוזלים של החומרים שאתם הם באים במגע. המלח הגס מתמוסס לאט יותר מהדק, ולכן הטריות והפריכות של חומרי הגלם נשמרות לזמן ארוך יותר. כמו כן, המלח הגס תורם להעשרת הטעמים ולאסתטיקה של המנה. במהלך הבישול גרגירי המלח העבים מתמוססים פנימה לתוך חומרי הגלם ומעניקים למנה טעם עשיר. המלח הדק לעומת זאת, העשוי מגרגירים קטנים, מתמוסס בצורה אחידה ומתאים לתיבול ו"לפתיחת" הטעמים של המנה.
בנוסף לתיבול, אפשר להשתמש במלח הימלאיה גם לטיפוח העור – לטיפולי פילינג, לאמבטיית מלח מפנקת ועוד.
כשר בהשגחת הבד"צ בעל"ז, וכשרות רבנות מטה יהודה.

מחיר: 19.90 ₪ לאריזה של 1 ק"ג.
להשיג ברשתות השיווק וחנויות טבע, ובחנויות מובחרות ברחבי הארץ.
לפרטים: www.tvuot.co.il


"תבואות" מציעה לחגים תערובת מיוחדת אורגנית: "מג'דרה קינואה אורגנית" – להכנת מנה חגיגית, צבעונית ומזינה
חברת "תבואות", המתמחה במוצרי מזון אורגניים וטבעיים, מציעה לחגי תשרי "מג'דרה קינואה אורגנית" – תערובת מיוחדת ואורגנית של קינואה לבנה, עדשים כתומות ובורגול, להכנת תבשיל חגיגי, צבעוני ועשיר בערכים בריאותיים.

אופן ההכנה פשוט וקל: מוסיפים לתערובת 2 כוסות מים, 2 כפות שמן ותבלינים, ומבשלים על אש קטנה כ-20 דקות בסיר מכוסה. לפני הוספת התערובת, אפשר לטגן בצל עד להזהבה ואז להוסיף את התערובת ואת המים. כמו כן אפשר לתבל במגוון תבלינים שאוהבים: שום, כמון, כורכום, פפריקה, מלח ופלפל.
את התבשיל אפשר להגיש כמו שהוא, ואפשר גם לשלב אותו במגוון מתכונים – פלפל או כרוב ממולא, כיסוני בצק ממולאים (אפשר לשלב גם בשר טחון מבושל), להכין בורקס פילו, להכין סלט קר עשיר (להוסיף חמוציות, פטרוזיליה, בצל ירוק וגרעיני חמנייה).

הנטורופתית טל בן דוד מציינת כי המג'דרה בה משולבים קטניות ודגנים באותה מנה מספקת לגוף את כל חומצות האמינו הדרושות. כמו כן, מרכיבי המג'דרה עשירים בערכים תזונתיים: הקינואה עשירה בחלבון, ברזל, סידן, ויטמין E, סיבים תזונתיים וויטמיני B; עדשים כתומות עשירות בחלבון, ויטמיני B, סידן, ברזל, נוגדי חמצון וחומצה פולית; ובורגול – הוא מקור טוב לפחמימות, סיבים תזונתיים, מגנזיום ואשלגן. תערובת המג'דרה מצוינת לטבעונים ולצמחונים לקבלת חלבון מלא מהצומח.
בנוסף, הקטניות והדגנים גודלו באופן אורגני, כך שהם נקיים מכימיקליים וחומרי הדברה המזיקים לבריאות.

כשרות: בהשגחת הרבנות ובד"צ בעל"ז.
מחיר לצרכן: 19.90 ש"ח לאריזה של 500 גרם.


להשיג ברשתות השיווק, בתי טבע ובחנויות מובחרות ברחבי הארץ.
לפרטים: www.tvuot.co.il.


חדש מג'אמפ: נקטר תות בננה ונקטר אפרסק בפחיות
מותג המשקאות הקלים ג'אמפ, מרחיב את סדרת המוצרים תחת המותג ומשיק נקטר תות בננה ונקטר אפרסק המצטרפים למשפחת הפחיות של ג'אמפ.

ג'אמפ נקטר תות בננה וג'אמפ נקטר אפרסק מכילים לפחות 40% פרי, עם מרקם עשיר ובעלי טעם מרענן, פירותי ומפנק.


ג'אמפ הוא מותג משקאות קלים כיפי ואנרגטי הנמכר במגוון אריזות, טעמים וגדלים ובהם 1.5 ל', 500 מ"ל, 330 מ"ל בקבוק זכוכית וגם בפחיות 330 מ"ל.
ניתן להשיג בקיוסקים, חנויות נוחות וכו'.


מותג פיטנס מתרחב לתחום תחליפי הלחם עם פריכיות דקות ונימוחות
פיטנס פריכיות דקות דקות וטעימות טעימות עם מרקם נימוח במיוחד.
סוף סוף ניתן לשלב בארוחת הבוקר והערב תחליף לחם גם דיאטטי וגם טעים במיוחד עם ממרח ואפילו בלי. נסטלה מרחיבה את מותג פיטנס לתחום תחליפי הלחם, ומשיקה פריכיות טעימות במיוחד! הפריכיות דקות ובעלות מרקם נימוח ומפתיע. כל פריכית מכילה דגנים מלאים, 15 קלוריות לפריכית.
ההשקה כוללת 2 מוצרים: פריכיות 3 דגנים, פריכיות 3 דגנים וקינואה.

"שוק תחליפי הלחם צומח מאד ואנו רואים ביקוש רחב מצד הצרכנים למוצרים נוספים בעולם זה. כמובילי תחום הפריכיות בארץ, אנו שמחים להביא בשורה לצרכנים המחפשים תזונה מאוזנת מבלי להתפשר על הטעם. המרקם העדין והנימוח של פריכיות פיטנס משדרג את חוויית האכילה, ומאפשר לאכול ארוחה מפנקת ללא רגשות אשם." מסבירה דפנה ברנר, מנהלת פעילות המאפה באסם-נסטלה.


ניתן להשיג ברשתות השיווק ובחנויות הפרטיות.  
כשרות בד"צ העדה החרדית.



Nutri Care מציג את פורמולת הצמחים עתיקת היומין "שווידן ביטר" לחיזוק המערכת החיסונית ולאיזון מערכת העיכול

ימים אלה של סיום הקיץ ועוד לפני שהחורף פוקד אותנו – זה הזמן לחזק את הגוף ואת מערכת החיסון כדי לעבור את החורף בשלום, מציינת הנטורופתית ג'ולי ברוך. על מנת לשמור על עמידות הגוף מפני וירוסים וחיידקים הגורמים למחלות, חשוב לתמוך במנגנוני ההגנה של הגוף על ידי תזונה טובה העשירה בכל אבות המזון, ובוויטמינים ומינרליים, כגון ויטמין C, אבץ ומגנזיום, הקפדה על שינה טובה, פעילות גופנית, וכן מומלץ לחזק את הגוף בעזרת תוספי תזונה המכילים צמחי מרפא התומכים במערכת החיסון ויכולים לסייע במניעה ובטיפול במחלות החורף.
מותג תוספי התזונהNutri Care מציע את פורמולה הצמחים הידועה והעתיקה "שווידן ביטר", הנחשבת למשקה "קסם" מזה מאות שנים לשיפור התפקוד הכללי ולבריאות טובה. היא הומצאה במאה ה- 15 ונתגלתה מחדש לפני 250 שנה ע"י הרופא ד"ר סאמסט השוודי.
הפורמולה מכילה 9 צמחים ייחודיים הפועלים בסינרגיה, בהם: תמצית ג'נטיאנה, תמצית חמשן, תמצית אגוז מוסקט, תמצית מור, כורכום, תמצית קנה הבושם, תמצית אגוז המלך, תמצית מילה ונטופית רפואית.
רפואת הצמחים העתיקה מייחסת לפורמולה סגולות רפואיות רבות, מציינת הנטורופתית ג'ולי ברוך, בהם: חיזוק מערכת החיסון, איזון רמות הכולסטרול, הגברת תחושת החיוניות, תמיכה בתפקודי כבד לניקוי רעלים, איזון וחיזוק מערכת העיכול, הקלה במצבי גזים, צרבות ואי נוחות במערכת העיכול.
המוצר כשר בהשגחת בד"צ העדה החרדית.
הנחיות לשימוש: לערבב כפית אחת בחצי כוס מים ולשתות פעמיים ביום. יש לנער היטב לפני השימוש.


להשיג ברשתות הטבע והפארם, בתי טבע ובתי מרקחת מובחרים.
המידע לעיל אינו בגדר התווייה רפואית או המלצה טיפולית. בכל מקרה מומלץ להיוועץ ברופא המטפל.



כדוריות בושם עוצמתיות לכביסה של המותג Lenor

עד 12 שבועות של ניחוח בעוצמה שלא הכרתם!*

אחרי שכבשו את העולם הן מגיעות לישראל ומאפשרות גם לכם להינות מניחוח עוצמתי שנשאר על הבגד עד ל- 12 שבועות*

מותג הכביסה המוביל Lenor חוזר לשוק הישראלי ומציע מוצר חדש: כדוריות בישום עוצמתיות לכביסה. מדובר באחד החידושים הגדולים ב- 50 השנים האחרונות בתחום הכביסה, עם טכנולוגיה ייחודית שפותחה במשך כ- 5 שנים. הכדוריות נמסות ורכיבי הבושם שוקעים בסיבי הבד בשלב האחרון של מחזור הכביסה. בעת חיכוך (כגון שפשוף, חיבוק, לבישה, וכו') רכיבי בישום אלה משחררים שוב ושוב תוך שהם מעניקים לבגדים ניחוח עוצמתי שנמשך לאורך זמן.

המוצר קל ונוח לשימוש: פשוט שמים את הבגדים המלוכלכים במכונה, מוסיפים את הכדוריות לתוך התוף ומעל הבגדים מכבסים כרגיל והבגדים יוצאים עם ניחוח בעוצמה שלא הכרתם. שמים כמה כדוריות שרוצים לפי מידת הניחוח הרצויה. הכדוריות מתאימות לכל סוגי הכביסה ובגדים.


בישראל יוצעו 2 ניחוחות ייחודיים אשר נרקחו על ידי מומחים לריח במעבדות החברה: ניחוח רענן (בצבע כחול) וניחוח יוקרתי (בצבע זהב).

כדוריות הבושם יושקו ברשת הסופר פארם החל מאוקטובר 2017, במחיר השקה מיוחד של 15.9 ₪ ל- 180 גרם.
*בגדים באחסון
לעמוד הפייסבוק של Lenor ישראל: https://www.facebook.com/lenorisrael/



חברת סנו מרחיבה את סדרת 'מטליות סנו סושי'
מטלית הפלא לרצפה ומטלית מקרופייבר לניקוי כללי
ומשיקה: מטלית מיקרופייבר לניקוי אבק, מטלית מיקרופייבר מקצועית לניקוי יסודי ומטלית מקצועית לניקוי רצפה בגודל מיוחד וחור למגב

חברת סנו מרחיבה את סדרת מטליות הפרימיום 'סנו סושי' – מטלית הפלא לרצפה ומטלית מיקרופייבר לניקוי כללי. אל הסדרה מצטרפים מוצרים חדשים: מטלית מיקרופייבר מקצועית לניקוי אבק, מטלית מיקרופייבר מקצועית לניקוי יסודי, מטלית מקצועית לניקוי רצפה במהדורה משודרגת, גדולה ב- 20% וכוללת חור למגב.

שני המוצרים החדשים בסדרה: 'סנו סושי מטלית מיקרופייבר מקצועית לניקוי יסודי' - מטלית מיקרופייבר בעלת מארג כריות 3D, הלוכדת ביעילות לכלוך קשה ו'סנו סושי מטלית מיקרופייבר מקצועית לניקוי אבק' – מטלית בעלת טכנולוגיה ללכידת חלקיקים קטנים במיוחד מתאימה לשימוש יבש או רטוב. שתי המטליות החדשות מעולות גם לניגוב וספיגה של כל סוגי המשטחים, אינן משאירות סימנים וסיבים, סופגות ומנקות במהירות וביעילות. המטליות החדשות גדולות מהרגיל, במידות 35*35 לכיסוי גדול יותר של שטח הניקוי.

כמו כן, המהדורה המשודרגת של מטלית הפלא: סנו סושי מטלית מקצועית לניקוי ריצפה, מגיעה עם חור למגב לשימוש קל ונוח, גדולה ב- 20% ובמידות 60*80, עשויה מסיבי מיקרופייבר מיוחדים לניקוי המשטח באופן יסודי, סופגת את המים במהירות וביעילות, מעולה לניקוי, ניגוב וספיגה לכל סוגי המשטחים, מתאימה לניקוי של אבק ולכלוך ואיננה משאירה סימנים וסיבים. ניתנת לשימוש חוזר ואינה מתבלה.

עוד בסדרה, מארזי חסכון חדשים, לקניה חסכונית ומשתלמת: מטלית הפלא לניקוי כללי במארז שלישיה ומטלית הפלא לרצפה במארז זוגי.

להשיג ברשתות השיווק


מהדורה חגיגית של נוזל לניקוי כלים סנו ספארק בבקבוקים מעוצבים

המטבח הוא חלק מרכזי בבית. הישראלים משקיעים משאבים רבים בעיצוב המטבח, אשר משמש גם כמקום אירוח ומשתלב עם עיצוב הבית כולו. חברת סנו, החברה הישראלית המובילה למוצרי טיפוח ואחזקה לבית, יוצאת במהלך חדשני בתחום הניקיון בישראל, עם המותג האיכותי spark (ספארק) ומשיקה מהדורה חגיגית של נוזל הכלים סנו ספארק בניחוח לימון רענן, בבקבוקים מעוצבים עם משאבה לנוחות שימוש מרבית.

מסקר שנערך עבור חברת סנו, עולה כי, 86% מהצרכנים מעדיפים שנוזל הכלים שלהם יהיה בבקבוק בעל משאבה. כמו כן, נמצא כי חלק מהצרכנים מעבירים את סבון הכלים לבקבוק מעוצב. העיצובים החגיגיים של נוזל הכלים סנו ספארק נבחרו על מנת לאפשר לצרכן שימוש בבקבוק מקורי בעל עיצוב חגיגי שיקשט את המטבח. המהדורה המיוחדת של נוזל כלים סנו ספארק בניחוח לימון רענן, מגיעה בבקבוק של 1 ליטר, עם משאבה לנוחות שימוש מרבית.

יותר ויותר צרכנים עוברים לשימוש בנוזל הכלים סנו ספארק המכיל תערובת חומרים פעילים יעילה במיוחד בריכוז של 24% לפחות. נוזל הכלים סנו ספארק מנקה ביעילות, מסיר שומנים בקלות, יוצר קצף עשיר ומעניק לכלים נקיון וברק באיכות שאין גבוהה ממנה בישראל. טיפה אחת של סנו ספארק מספיקה להדחת כמות רבה של כלים.


להשיג ברשתות השיווק