חדש על המדף

 

צבר משיקה: סדרת ה"מאזטים" - סדרת מוצרים עשירה בטעמים במרקם קרם ייחודי
רוצים להכניס קצת עניין לארוחה המשפחתית? מחפשים איך להעשיר את  ארוחת הערב? או אולי לגוון את הכריך?
צבר משיקה את סדרת המאזטים - סדרה חדשה המבוססת על ירקות, עשירה בטעם ובעלת מרקם קרמי וחלק, שתעשיר ותשדרג כל ארוחה.
לטובת פיתוח הסדרה יצאה צבר, בשיתוף עם השף אבי לוי, למסע בעקבות מקורות הטעם של מטבחי העדות השונים. בעזרת מתכונים מסורתיים יצרו סדרה חדשה ומקורית של מאזטים, המצטיינים בטעמים עשירים ומרקם נימוח. המאזטים מפתיעים וטעימים בזכות עצמם וגם כתוספת ייחודית, שתשדרג כל ארוחה.

המאזטים החדשים מצטיינים גם בערכים תזונתיים, הודות לעובדה שהם מכילים לפחות 50% ירק ואף יותר, כך לדוגמה קרם החצילים מכיל 83% חציל קלוי וקרם הסלק מכיל 76% סלק.
סדרת המאזטים כוללת חמישה טעמים שלכל אחד אפיון שונה, בהתאם לשורשי המטבח ממנו נשאבה השראתם:

  • קרם חצילים: מאופיין בטעמי קלייה עדינים ובתיבול המשלים את טעמי המטבח האלג'יראי.
  • קרם פלפלים: עם טוויסט פיקנטי - מהמטבח הטריפוליטאי העשיר בטעם וצבע.
  • קרם ארטישוק: מאזט ייחודי, בהשראת המטבח הטוניסאי, בעל מרקם נימוח שישדרג בקלות כל מנה  .
  • קרם סלק, שמקורו במטבח המרוקאי, בעל טעמים אופייניים וצבעוניות עזה ומגרה.
  • קרם עגבניות בעל טעם מתקתק, המגיע מהמטבח הבלקני, צפוי להיות  אהוב במיוחד גם על הילדים.
המאזטים של צבר משתלבים בכל ארוחה: בוקר, צהריים וערב, ומביאים עמם עושר חדש ומגוון של טעמים אל השולחן.



כל המוצרים החדשים בסדרת המאזטים הינם טבעוניים ובעלי תו VEGAN Friendly.
המוצרים בהשגחת הבד"צ העדה החרדית, למעט קרם ארטישוק שהינו בהשגחת הרבנות הראשית קרית גת.



טבעול משיקה את סדרת “המון חלבון”
מוצרים מן הצומח הכוללים כמות גבוהה של חלבון, המהווים מקור חלבון למנה עיקרית מזינה, טעימה ומשביעה.

שניצל תירס טבעול עם 50% יותר חלבון הוא שניצל התירס הראשון והיחיד שמכיל כמות חלבון ההופכת אותו למנת מרכז צלחת מזינה המהווה מקור לחלבון. הוא מכיל 50% יותר חלבון בהשוואה לשניצל תירס טבעול הרגיל הקיים בשוק.
נקניקיות מן הצומח עם המון חלבון גם מוצר חדש של טבעול, נקניקיות מן הצומח טעימות במיוחד ודומות מאד בטעמן לנקניקיות עוף, ועשירות מאד בחלבון – מנה של 2 נקניקיות מכילות 14 גרם, מנת מרכז צלחת המהווה מקור לחלבון.

פרטי המוצרים
שניצל תירס עם 50% יותר חלבון 664 גרם, כשרות: רבנות מטה אשר
נקניקיות מן הצומח עם המון חלבון 600 גרם, כשרות: רבנות מטה אשר
שניצל מן הצומח עם המון חלבון 664 גרם, כשרות: בד”צ העדה החרדית

עוד על הסדרה
טבעול מציעה מגוון מנות מרכז צלחת מזינות וטעימות שהילדים אוהבים, ומאפשרת לילדים ליהנות ממנה טעימה ולהורים להיות שקטים שהם נותנים לילד מנת חלבון ראויה למרכז הצלחת.
החלבון של טבעול הוא חלבון איכותי כיוון שעשוי משילוב של 3 חלבונים: חלבון סויה, חלבון חיטה וחלבון ביצה.
בין תפקידיו הרבים אחראי החלבון על בניית תאים, עצמות, שרירים, בניית המערכת החיסונית, יצירת הורמונים בגוף ואיזון המים והחומצות בגוף. יתרונותיו של החלבון מן הצומח הוא בכך שיש בו פחות קלוריות ושומן.


"פרימור" משיקה סדרת משקאות קלים בבקבוקי 1.5 ליטר ונקטרים בבקבוקי 1 ליטר
במקביל תשיק "פרימור" את סדרת משקאות הנקטרים בבקבוקים במקום בקרטוניות • השקת הסדרה תלווה בקמפיין טלוויזיוני בכיכובו של רמי הויברגר המבוסס על הסרט "מבצע סבתא"
"פרימור" מותג המיצים הסחוטים והנקטרים בבעלות תשלובת הקיבוצים גן-שמואל, בית ניר וגת, חודרת לראשונה לשוק המשקאות הקלים מבוססי פרי ומשיקה סדרת משקאות קלים בבקבוקי 1.5 ליטר וחצי ליטר ונקטרים בבקבוקי ליטר. סדרת המשקאות החדשה תכלול מגוון של שמונה טעמים, משקה קל אשכוליות, תפוזים, לימונים, תפוחים, ענבים, תות בננה, דיאט אשכוליות ומנגו. בתחום הנקטרים תביא פרימור בשורה מרעננת ותשיק את משקאותיה בבקבוקי איכותי וחדשני בנראות פרמיום.
במסגרת השקת סדרת המשקאות הקלים עולה פרימור בקמפיין ייחודי עם השחקן רמי הויברגר, המבוסס על הסרט "מבצע סבתא". רמי יגלם את קרמבו, קצין הצבא הקשוח בדמותו המיתולוגית מהסרט, אשר חוזר לקיבוץ ילדותו, לאחר שחרורו מצה"ל. קצין הצבא לא מצליח באמת להשתחרר מהרגליו לפקד וכך הופכים עובדי "פרימור" המסורים לפקודיו הטירונים. במאי הסרט דרור שאול הוא זה אשר נבחר על ידי משרד הפרסום יהושע/TBWA לביים את סרטוני הקמפיין, שיכלול סרטוני טלוויזיה, שלטי חוצות ופעילות דיגיטל, בהיקף כספי של 5 מיליון שקלים.

לדברי שרונה ויינטרוב זיגדון, מנהלת שיווק מוצרים קמעונאות בחברת "גניר-פרימור", פרימור נכנסת לתחום המשקאות הקלים מבוססי פרי בצורה מסודרת ומרחיבה את מגוון הקטגוריות בהן היא פועלת. "פרימור הינו מותג חזק ואהוב עם מיצוב של איכות הנשען על עולמות פרמיום, החודר לעולמות חדשים ומביא את חוזקות המותג לעולם המשקאות הקלים מבוססי פרי. בתחום הנקטרים, אנו מביאים בשורה מרעננת וממצבים את הקטגוריה מחדש, על ידי החלפת הקרטוניות בבקבוק פרמיום איכותי וחדשני, הניתן גם למיחזור".
"פרימור" מוחזקת על ידי חברת "גן שמואל מזון" (בבעלות הקיבוצים: גן-שמואל, גת, בית ניר), משווקת את המיצים הסחוטים של פרימור. החברה, המובילה את קטגוריית המיצים הסחוטים בישראל עם נתח שוק של מעל ל- 55%, תשווק לראשונה משקאות קלים ומצטרפת לשחקניות המובילות בשוק המשקאות הקלים, יפאורה והחברה המרכזית.


כשרות (מהדרין): חוג חתם סופר והרבנות קריית מלאכי.
מחיר מומלץ לצרכן: כ- 6.5 ₪ לבקבוקי 1.5 ליטר משקה קל; כ-7.90 ₪ למשקה נקטר 1 ליטר

"מונבטים" – לחמי בריאות מהצומח משילובים של קינואה, כוסמת, קטניות, דגנים ללא גלוטן, ירקות ופירות
המוצרים אינם מכילים גלוטן בבסיסם, אורגניים, טהורים וטבעונים.
סטארט אפ בעולם המזון – 'מונבטים'. סדרת לחמי בריאות מהצומח, העשויה משילובים של קינואה, כוסמת, קטניות, דגנים ללא גלוטן, ירקות ופירות. כל חומרי הגלם אורגניים ועברו תהליכי הנבטה (הזרעים). הסדרה כוללת מגוון של 15 טעמים!
'מונבטים' הוא מוצר חדשני בעולם המזון, פרי פיתוח של בעז אוליברו, אשר בגלל מחלת מעיים (קוליטיס), חיפש תחליף איכותי, בריא ומזין ללחם ללא גלוטן, כפי שהמליצה לו הנטורופתית שטיפלה בו. בהמלצת הנטורופתית החל בעז לצרוך מוצר ייחודי שהיה על המדף – לחם מקינואה מונבטת שעזר לו להשקיט את התסמינים של המחלה, אך לצערו המפעל שייצר את המוצר הפסיק לייצרו. בלית ברירה החליט בעז להיכנס למטבח ולנסות לייצר בעצמו – ומשם נולדו המוצרים תוך "ניסוי וטעייה", וזהו גם שמה של החברה שהקים.
החזון בפיתוח סדרת 'מונבטים', מציין בעז אוליברו, היה להוציא לשוק מוצרים שיספקו פתרון לתחליף ללחם, שלא יכילו גלוטן בבסיסם, שיהיו בריאים ומזינים, ושיהיו עשויים מרכיבים טבעיים, אורגניים וטהורים בלבד, וללא מרכיבים מן החי. "מוצרי 'מונבטים'," מציין אוליברו, "מיועדים לכל אחד שחשוב לו להכניס לגוף מזון טבעי, בריא ומזין. כמו כן הם מספקים מענה איכותי ומזין לחולי צליאק, לרגישים לגלוטן, לטבעונים ולצמחונים."
מוצרי 'מונבטים' עשויים מחומרי גלם אורגניים מהצומח, בהם: קינואה, כוסמת, עדשים כתומות, שעועית מש, דוחן, בטטה, תאנים, סלק, עדשים צהובות, גזר, תמר, תפוח עץ ובננה. כמו כן המוצרים מתובלים במעט מלח הימלאיה טהור.
תהליך הייצור הוא ייחודי ומתבצע בעבודת יד, במינימום עיבוד. התהליך כולל השריה או הנבטה של חומרי הגלם (קטניות, כוסמת, קינואה, דוחן) במים מטוהרים (בהליך של אוסמוזה הפוכה ושימוש בנורת UV לשמירה על סטריליות המוצר); טחינה עדינה של חומרי הגלם וערבובם לפי השילובים השונים של מתכוני המוצרים; ואפייה קצרה בתנור (בתבניות עגולות המעצבות את המוצר) בחום נמוך לשם התמצקות ושמירה על סטריליות המוצר. לאחר מכן המוצרים מוכנסים למקפיא, וכך גם נמכרים.
בעז אוליברו מדגיש שהמוטו בפיתוח המוצרים היה להגיש לציבור מוצר טבעי, איכותי, מזין וטהור, נקי מכימיקלים. לכן כל חומרי הגלם הם אורגניים, ותהליכי ההשריה וההנבטה של חומרי הגלם מתבצעים במים מטוהרים בלבד, בהליך של אוסמוזה הפוכה (התפלת מים), ובתוספת של נורת UV – לשמירה מקסימלית על סטריליות.

כמו כן חשוב לציין שהמוצרים אינם מכילים קמחים מכל סוג שהוא, תוספות של סוכר או ממתיקים אחרים, הם לא מכילים שמנים ושומנים, חומרים משמרים, חומרי טעם וריח, שמרים וכן אינם מכילים מרכיבים מן החי. החברה היא בעלת רישיון יצרן מטעם משרד הבריאות, בעלת רישיון תוצרת אורגנית מטעם חברת "אגריאור", מחזיקה בתו תקן איכות ובטיחות במזון ISO 22,000 מטעם חברת IQC. באתר החברה אפשר לראות את מגוון בדיקות המעבדה שנעשו למוצרים ובהן בדיקות הגלוטן.
סדרת 'מונבטים' כוללת 15 טעמים, העשויים משילובים מיוחדים של חומרי הגלם, או מחומר גלם אחד. מגוון הטעמים כולל: קינואה, כוסמת וסלק; כוסמת, תמר ותפוח עץ; קינואה, תמר ותפוח עץ; עדשים צהובות ודוחן; עדשים ירוקות, דוחן, שעועית מש; עדשים כתומות ודוחן; כוסמת, בננה, עדשים כתומות וגזר; עדשים ירוקות; קינואה, כוסמת ובטטה; עדשים צהובות ובטטה; עדשים כתומות, סלק; שעועית מש; כוסמת, דלעת, תאנים וקינואה; כוסמת.
הנטורופתית טל בן דוד מסבירה את היתרונות הבריאותיים של מוצרי 'מונבטים': נבטים הם למעשה צמחים צעירים שנבטו זה עתה מתוך הגרעין. תהליכי ההשריה וההנבטה של הגרעינים והזרעים השונים (קטניות, כוסמת, קינואה, דוחן ועוד) "מחייה" אותם ומעלה במידה ניכרת את ערכם התזונתי כדי להעניק לצמח את כל חומרי המזון להתפתחות ולצמיחה. מוצרי 'מונבטים', המיוצרים ממגוון סוגי גרעינים שעברו השריה והנבטה, מכילים כמות מוגדלת של חומרים מזינים, ביניהם חלבונים, ויטמינים ומינרלים חיוניים כמו סידן, ברזל ואבץ. בנוסף לכך, תהליך ההנבטה מפרק לגורמים את הפחמימות, החלבונים והשומנים, כך שהם קלים יותר לעיכול ונספגים טוב יותר במערכת העיכול. למוצרי 'מונבטים' ערך גליקמי נמוך התורם לתחושת שובע לאורך זמן, ומתאים לחולי סוכרת. כמו כן הם מספקים פתרון מזין ובריא לכל אחד, כולל לחולי צליאק, לטבעונים ולצמחונים.

אופן האחסון: את מוצרי 'מונבטים' יש לשמור במקפיא עד השימוש. אין צורך בהפשרה מוקדמת.

לפני הגשה יש לחמם את המוצר לפי ההוראות:
טוסטר קופץ – להקפיץ פעמיים בחום גבוה. טוסטר לחיץ – לחמם כ- 5 עד 8 דקות.
בתנור או טוסטר אובן - לחמם מראש את התנור או הטוסטר לחום גבוה של כ- 250 מעלות, להכניס את המונבט ולחממו כ- 5 עד 8 דקות.
מומלץ לאכול את 'מונבטים' בשילוב ממרח כלשהו, כגון - טחינה, שמן זית, שמן קוקוס, גבינה, אבוקדו, פסטו, ממרח עגבניות, לבנה, קוטג' ועוד.
באתר החברה אפשר לקבל מגוון רחב של מתכונים נהדרים ומגוונים המאפשרים לשלב את מוצרי 'מונבטים' בכל ארוחה.
המוצרים כשרים למהדרין בהשגחת הרבנות הראשית אור עקיבא.
מחיר: כ-28 ₪ לאריזה המכילה 4 יחידות (לפחות 300 גרם).
להשיג בבתי טבע ובחנויות מובחרות ברחבי הארץ. אפשר להזמין משלוח הביתה בשיווק ישיר בטל' 04-6904704.
פרטים על מיקום החנויות אפשר לקבל באתר החברה: http://munbatim.com/

הצעות הגשה

סביח מונבטים
מחממים מונבט עדשים כתומות. חותכים אותו לרוחב כדי ליצור 2 פרוסות דקות. מורחים על הפרוסות שמן זית, טחינה עם עשבי תיבול, חציל אנטי פסטי, נבטי אלפלפא, חסה סלנובה, פלפלים קלויים, זיתי קלמנטה. אפשר להוסיף עגבניות שרי בתנור שתורמות למתקתקות למנה.

פיצה מונבטים
מפשירים מונבט עדשים כתומות או צהובות. מורחים עליו מעט שמן זית, ממרח פלפלים או עגבניות טבעי, מגרדים מעל טופו או תחליף גבינה. מוסיפים מעל עגבניות שרי, פטריות טריות, זיתי קלמנטה, עשבי תיבול, מלח ופלפל. מכניסים לתנור ל-10 דקות בחום של 200 מעלות. מגישים עם אנטיפסטי בטטה וזוקיני.

כריך אבוקדו
מחממים מונבט שאוהבים (לא מתוק). מורחים מעליו חרדל דיז'ון גרגירים איכותי, מעל שמים חסה סלנובה, נבטים, פרוסות אבוקדו, עלי רוקט, פטריות טריות, פלפל גרוס.

אפשר לראות מתכונים נוספים באתר http://munbatim.com/



סילאן טבעי 100 אחוז ללא תוספת סוכר מבית מיה

יצרנית המזון הישראלית "מיה", מרחיבה את סדרת "מוצרי האפייה", ומציעה סילאן טבעי ללא תוספת סוכר וללא חומרים משמרים.
הסילאן עשוי 100 אחוז תמרים מובחרים. ייצור הסילאן הטבעי מתבצע בתהליך מוקפד וייחודי המבטיח שמירה מרבית על הארומה והטעמים המקוריים של התמרים ועל מרקמו המדויק של הסילאן.
הסילאן מתאים למגוון שימושים בבישול ואפייה ומשמש תחליף נהדר לדבש עבור טבעוניים ובעלי רגישויות. מתיקותו הטבעית של הסילאן מאפשרת לו להשתלב בצורה עדינה בתבשילים ומאפים שונים.
סילאן טבעי מיה. משקל 720 גרם. כשרות-בד"צ מהדרין. מחיר 18:90-22:90 ש"ח. ניתן להשיג ברשתות השיווק המובילות.
סדרת מוצרי האפייה - סדרת מוצרים וחומרי גלם לאפייה ובישול, המיועדים לשימוש בייתי ומקצועי, כוללת מעל 70 מוצרים בקטגוריות שונות- קונפיטורות, ריבות חלב, שקדים ואגוזים לאפייה, אבקות אפייה; ממרחים מתוקים ומלוחים ועוד.
בין המוצרים הפופולריים ביותר ניתן למצוא: שוקולד ציפס אמיתי , קורנפלור, אבקת קקאו, פודינג מהיר הכנה בטעם וניל, ממרח חמאת בוטנים, חמוציות (שלמות, חתוכות), שקדים (פרוסים,שלמים, גרוסים ושבבים); ג'לטין טהור, סודה לשתייה, סוכר (דמררה, חום);סילאן, פרג, שומשום, סוכר וניל ועוד.

95 אחוזים מתוך המוצרים, מיוצרים ונארזים במפעל מיה במישור אדומים בקווי הייצור השונים: קו השוקולד, קו התמציות, קו האבקות, קו ריבות החלב וכו'... הייחוד של מוצרי מיה הוא במגוון המוצרים המיוצרים ונארזים תחת קורת גג אחת, תחת אותה הנהלה, בקרת איכות ופיתוח וע"י כך מתאפשרת ראייה רחבה יותר, החושבת על הצרכן הסופי. המותג מציע מוצרים באיכות מעולה, ללא פשרות על איכות חומרי הגלם ובמחירים שווים לכל נפש. "מיה" מאפשרת לכל צרכן – שומרי משקל, נמנעים מגלוטן, טבעונים, סוכרתיים וכו' ליהנות משלל מוצרים המסייעים לשמירה על אורח חיים בריא. מוצרי "מיה" הינם בעלי רמת הכשרות הגבוהה ביותר - כשרות בדץ העדה החרדית ירושלים לימות השנה ומאושרים על ידי משרד הבריאות.
חברת 'מיה' , מחברות המזון הישראליות הצומחות ביותר, מייצרת, אורזת ומשווקת מגוון רחב של למעלה מ-400 מוצרים (כ-850 פריטים), בשלל קטגוריות: מוצרי עזר לאפייה, קטניות, אורז ודגנים, תבלינים, פיצוחים, פירות יבשים, חטיפים, סוכריות וממתקים ועוד.
מיה מהווה נתח גדול מאוד בתחום האפייה ובחלק מתתי הקטגוריות מובילה את השוק. החברה מהווה אחת משלושת השחקניות המובילות בתחום התבלינים הקמעונאי ובתחום מוצרי האפייה מובילה את השוק. החברה מגלגלת מחזור של כ-130 מיליון ₪ בשנה והינה אחת הספקיות הבולטות למותגים הפרטיים בניהם שופרסל ורמי לוי. מיה יוזמת מבצעים עמוקים ומנגישה את המוצרים ללקוחותיה בתקופות החגים – כגון שבועות .


כשרות בדץ העדה החרדית ירושלים לימות השנה ומאושרים על ידי משרד הבריאות. כל מוצרי האפייה פרווה למעט ריבות החלב , מיוצרים ונארזים בסביבה חופשית מגלוטן. ניתן להשיג בכל רשתות השיווק (למעט שופרסל) : רמי לוי, יינות ביתן, מגה, חצי חינם, אושר עד, יש, ויקטורי ועוד.

אודות מיה
החברה הוקמה בשמה המלא 'מיה תבליני החיים ירושלים בע"מ' בשנת 1982. שלושה שותפים: מויש וייסמן, ישראל גנזל והודי ורטהיימר, חברי-ילדות, הקימו מפעל קטנטן בגבעת שאול שבירושלים, כשברשותם מכונה אחת למילוי אבקות. הם החליטו לקרוא לחברה בשמה 'מיה' - ראשי תיבות של שמותיהם. החברה החלה את דרכה בייצור ומכירת אבקות אפייה ותבלינים, כאשר היא נושאת את דגל הכשרות המחמירה של הבד"צ העדה החרדית, שבימים ההם לא היה נפוץ במיוחד. במהלך השנים צברה מיה מוניטין חשוב בציבור החרדי. עם השנים נוספו שני חברי ילדות (שמוליק ריבלין ועמי ורטהיימר) שהפכו אף הם לשותפים. החברה התרחבה ומגוון מוצריה גדל. כתוצאה מכך נוספו מכונות חדשות ועובדים נוספים בעלי הכשרה. יכולות הייצור והשיווק גדלו והורגש הצורך במקום נוסף. בשנת 1998 עברה החברה לאזור התעשייה במישור אדומים, שם שוכנים כיום מפעלי היצור, מחסני ההפצה והנהלת החברה. בשנת 2010 שינתה החברה את שמה הרשמי ל 'מיה תעשיות מזון בע"מ' ובכך משקף שמה את המגוון הרחב של מוצריה.

חוות גרוס-אורגניקה משיקה שני משקאות תה צמחים קר אורגני: לואיזה לימונית ולמון גראס נענע
חוות גרוס-אורגניקה ממושב חמרה, המתמחה בגידול צמחי תה ותבלין אורגניים משנת 1993, השיקה באמצעות מחלקת הפיתוח והייצור שלה FUNTASTEA המתמחה במשקאות האורגניים, את BEST TEA – שני משקאות תה צמחים קר אורגני המיוצרים מחליטות של הצמחים לואיזה, למון גראס (לימונית) ונענע, בשני שילובים מרעננים: למון גראס נענע ולואיזה לימונית.
לירון גרוס, חקלאי ובעלים של חוות גרוס אורגניקה, מציין כי משקאות התה החדשים BEST TEA משלבים איכות ללא פשרות, טעם מעולה ובריאות. המשקאות מיוצרים אך ורק בחווה האורגנית – החל משלב השתילה של הצמחים, גידולם וטיפוחם, ועד לקטיפתם, ייבושם בתהליך טבעי בשמש, והכנת החליטות במחלקת ייצור המשקאות FUNTASTEA במושב. הצמחים בחווה, מציין גרוס, גדלים בשיטת גידול אורגנית בלבד, באופן טבעי ללא התערבות וללא שימוש בחומרי ריסוס ודשנים. כמו כן, תהליך הייבוש של הצמחים הוא טבעי – בשמש – ושומר על הערכים התזונתיים שלהם. המוטו של החווה, מציין גרוס, הוא לגדל ולייצר תוצרת מעולה ללא פשרות! עוד מסר כי החווה שוקדת בימים אלה על פיתוח סדרת משקאות תה צמחים קר אורגניים הממותקים בצמח הסטיביה.
משקאות BEST TEA הם טבעיים ואורגניים, ומיוצרים מחליטות צמחי החווה בתוספת סוכר קנים אורגני, ללא שימוש בחומרים משמרים ובתמציות טעם וריח.
בנוסף לכך, לחליטות הצמחים השונים יתרונות בריאותיים רבים לפי הרפואה הטבעית והעממית. הנטורופתית טל בן דוד מציינת כי חליטה של צמח הלואיזה מסייעת לפעילות תקינה של מערכת העיכול, היא מיטיבה במצבים של דלקות גרון והצטננויות, ומסייעת להרגעה ולהשראת שינה. למון גראס, מציינת בן דוד, עשיר בנוגדי חמצון הנלחמים בזיהומים, מסייע להרגעת מערכת העיכול, לשיכוך כאבים, להשראת שינה, ולהפחתת לחץ דם. לצמח הנענע שימוש נרחב ברפואת צמחי מרפא. הוא מסייע בין היתר להקלה בדלקות גרון ובעיות במערכת הנשימה, להורדת חום, ולפינוי ליחה ונזלת.

המשקאות כשרים פרווה בהשגחת הרבנות.
להשיג בחנויות טבע וברשתות מובחרות.

*** חוות גרוס אורגניקה" מגדלת ומייצרת מגוון רחב של מוצרים 100% אורגניים, בהם: חליטות צמחים, תיונים, תערובות צמחים וצמחי תבלין ומשקאות חליטה אורגניים. המוצרים מיוצרים בהתאמה לצרכי הלקוחות, גם במותג פרטי, ומשווקים בשוק הישראלי ולחו"ל.
למידע נוסף: www.funtastea.com




אולווייז מציגה את Always Radiant
תחבושות היגייניות לצעירות במראה פרחוני להרגשת נוחות מירבית, ביטחון והגנה בנראות מגניבה

Always- המותג המוביל בתחום התחבושות ההיגייניות בארץ ובעולם, משיקה בישראל את תחבושות הפרימיום Always Radiant, המיועדות לנשים צעירות, נועזות, ומאוד פעילות, המחפשות נוחות וביטחון ללא פשרות, על ידי שימוש בתחבושות בלתי נראות ובלתי מורגשות לימי המחזור.
תחבושות Always Radiant עוצבו בסגנון פרחוני, קליל וקייצי, המתאים לצעירות, עיטור הפרחים מופיע על האריזה האישית ועל הפד עצמו.
Always Radiant בעלת פיתוח ייחודי בטכנולוגיית –SmartFoam משטח עשוי קצף עם בועות הקולעות את הנוזל בפנים ומאפשרות ספיגה של עד פי 10 ממשקל התחבושת, ובכך, מאפשרות תחושת הגנה של עד 10 שעות.
התחבושות פותחו במיוחד עבור נערות צעירות, בעלות זרימה בינונית עד גבוהה, אשר מעוניינות בתחושת נוחות, רצון לעסוק בכל פעילות וללבוש כל דבר שהן רוצות בזמן המחזור.

יתרונות תחבושות Always Radiant:
  • הגנה מירבית: 100% הגנה מדליפות בעזרת טכנולוגיית SmartFoam הקולעת את הנוזל בתחבושת
  • ספיגה עוצמתית: סופגות פי 10 ממשקלן ועדיין נשארות קלילות ובלתי מורגשות
  • תחושת ביטחון לאורך כל היום: תחבושת אלסטית בעלת מבנה המותאם לצורת הגוף המאפשרת ללבוש גם בגדים צמודים ולעסוק בכל פעילות, וכנפיים נדבקות שאינן מאפשרות לתחבושת לזוז ממקומה
  • תחושת רעננות: בעלות ניחוח קליל של פרחים
  • עיצוב פרחוני, צעיר וזוהר

תחבושות Always Radiant יושקו ברשת הסופרפארם החל מספטמבר 2017, במחיר ממוצע לצרכן שיעמוד על 29.9 שקלים לאריזת חסכון (24 יחידות במידת הנורמל).





פרו פלאן NUTRI SAVOUR

מזון רטוב ומשובח לחתולים.
עוזר במניעת כדורי שיער במעיים, תופעה הגגורמת להסתבכויות רפואיות ולהקאות חוזרות.
כל אריזה מכילה ארוחה אחת עבור החתול (85 גרם) ומנסיוני עם חתולות הבית- הן מטורפות על המזון הזה!

מכיל חלבונים ומינרלים רבים כמו גם אומגה מן הים.
המזון עשיר ברוטב סמיך וכל המרכיבים יחד מבטיחים שמירה על עור עדין אצל חתולים בוגרים, מניעת נשירת שיער מוגברת ושמירה על פרווה רכה ונעימה.

להשיג בחנויות לממכר ציוד לבעלי חיים.



מעבודה לא מתעשרים, שם רק מתחילים! ספר חדש

צביקה ברגמן, מחברם של עשרות ספרים בנושא עסקים ושוק ההון שתורגמו לשפות זרות, מלמד בספרו החדש "להתעשר – הזדמנות של פעמיים בחיים" – כיצד כל אחד יכול לזהות הזדמנויות להתעשר בעזרת שוק ההון ושוק הנדל"ן

לכל אחד יש שתי הזדמנויות להתעשר לאורך חייו בשוק ההון ובשוק הנדל"ן. רוב העושר הגדול שנצבר שלא מעבודה נצבר בצורה הזו. מיעוט העשירים ביחס לאוכלוסייה מסביר את מחסור הידע הגדול של הציבור לצבור את העושר הזה. רובם סבורים שמדובר במזל. מסמך נדיר זה פותח לראשונה צוהר לדרך האמיתית אל העושר שכל אחד יכול ללמוד וליישם. דע כי רוב העשירים לא נולדו עשירים". – מתוך כריכת ספרו החדש של צביקה ברגמן – "להתעשר – הזדמנות של פעמיים בחיים בעשרת אלפים מלים".

דוגמה:
אם אני ואתה למדנו לחסוך מיליון שקלים והשנה היא 2007, כל אחד מאתנו ישקיע אותם בצורה אחרת. הרוב ישקיעו אותם בצורה המסורתית ובשנת 2017 יקבל מיליון ומאה אלף שקלים. למי שיש את הידע הטמון בין דפי ספר זה יהיו 2 מיליון שקלים בתום התקופה. אותו סכום, אותה נקודת התחלה, אותם זמנים – אבל תוצאות שונות לחלוטין!

ההזדמנויות הגדולות באמת המשנות את כללי המשחק בחייך הכלכליים, כמו ההשקעה בשוק הנדל"ן ובשוק ההון, מצומצמות לפעמיים בחיים של כל אדם, מסביר צביקה ברגמן בספרו החדש. שכן הטיימינג הנכון שבו נוצרים התנאים המתאימים להשקעה הם רגעים נדירים שקורים אחת ל-10 עד 20 שנה. לאדם הבוגר שתי הזדמנויות כאלה בחייו אחרי שלמד את השיטה. כל מה שצריך זה להבין את התמונה הגדולה של מחזורי החיים בשוק ההון ובנדל"ן, להבין היכן אנו ניצבים כעת בתמונה הזו, ומתי העת לקנות ולמכור. זו כל התורה על רגל אחת וכל אחד יכול ללמוד אותה.

לכל אחד יש הזדמנות להרוויח הון במהלך חייו הבוגרים בדרך זו. לנתב את הכסף ולצאת לחופש כלכלי. מדהים שרוב בני האדם עוברים ליד ההזדמנויות הללו, אינם מבחינים בהן, אבל מתפתים להשקיע בצורה לא נבונה ולאבד את ההזדמנות.
הספר מסביר בגובה העיניים ובמילים פשוטות וברורות מתי נכון לקנות נדל"ן וניירות ערך ומתי למכור אותם; כיצד ללמוד על המצב הכלכלי כדי לזהות את מגמות השוק, ובעזרת אילו מקורות (עיתונות, פרסומים של בנק ישראל, החלטות ממשלה ועוד). החוכמה, מסביר ברגמן, היא להבין מה עומד להתרחש בשוק, וכשמגיע הזמן – להיות מוכן לפעולה.

כלי חשוב נוסף שעליו מרחיב צביקה בספרו הוא החיסכון, שהוא הבסיס להתעשרות. צביקה מסביר כי צבירת כסף לאורך השנים ושימוש נכון בכסף בזמן הנכון, הוא זה שמאפשר לצבור את ההון הגדול שמביא להתעשרות.


הספר כתוב בקונספט חדש של עשרת אלפים מילים – מקסימום ידע במינימום מילים. מותאם לתקופתנו שבה כולם רוצים לדעת הכול מהר ובתמציתיות. תכל'ס.

על מחבר הספר צביקה ברגמן: איש עסקים, סופר, מרצה ומו"ל. כתב והוציא לאור עשרות ספרי עסקים ושוק ההון שתורגמו לאנגלית, לסינית ולטאייוונית. הופיע פעמים רבות בתוכניות טלוויזיה, רדיו ועיתונות.
להשיג ברשתות הספרים.


קולקציית מבשמים חדשה לבית של סנו FRESH HOME

חברת סנו משיקה ניחוחות חדשים בסדרת FRESH HOME מבשמים לבית. קולקציית מבשמים יוקרתית לבית בניחוחות של מרככי כביסה בהשראת סנו מקסימה Inspirations המצליחה, סדרת מרככי כביסה בבישום עוצמתי. סדרת המבשמים לבית כוללת שני ריחות; SOFT SILK ו- BLUE BLOSSOM.

כולנו אוהבים להיכנס לבית שיש בו ריח של כביסה נקיה ורעננה. מהיום כבר לא צריך להמתין לכביסה אפשר פשוט לבשם את הבית באותם ניחוחות עדינים וקסומים החתומים על ידי מומחי בישום בינלאומיים: מבשם לבית בניחוח מרכך כביסה soft silk בהשראת ניחוח מפנק של פריחת השקד, רוח אביבית ומשי מלטף ומבשם לבית בניחוח מרכך כביסה Blue Blossom בהשראת ניחוח מרענן של בריזת בוקר, מים קרירים ופרחי אביב כחולים.
תנו לבית שלכם להתמלא בניחוח שנשאר ונשאר...


להשיג ברשתות השיווק

סנו ריצפז fresh home בניחוח בית מלון חלומי

כולנו מכירים את הרגע הזה בו נכנסים למלון חלומי ומפנק ונושמים את הריח הקסום שבאוויר.. ניחוח מושלם שנותן תחושה אמיתית של חופש. חברת סנו, החברה הישראלית המובילה למוצרי טיפוח ואחזקה לבית, מביאה את הניחוח הזה אליכם הביתה! סנו ריצפז fresh home (פרש הום) בניחוח 'מלון חלומי' עם אפקט בישום מתמשך. מהיום לא חייבים לצאת מהבית כדי להרגיש במלון מפנק. אחרי שתשטפו את הבית, ניחוח מרענן וממכר יתפזר בחלל ותוכלו ליהנות מתחושה של חופשה חלומית ומניחוח נפלא, למשך שעות רבות לאחר השטיפה.

סנו ריצפז פרש הום בניחוח מלון חלומי, הינו מוצר נוסף בסדרה המצליחה של תרכיזים ריחניים לניקוי כל סוגי הרצפות. ארבע פעולות במוצר אחד: מנקה, מבריק, מבשם ומגן. מתאים לכל סוגי הרצפות: קרמיקה, גרניט פורצלן, שיש ועוד. ניתן להשיג בניחוחות נוספים: כותנה מלטפת, ספא מרגיע וסבון מפנק.

תרכיז ריחני סנו ריצפז פרש הום מגיע בבקבוק של 2 ליטר.


להשיג ברשתות השיווק