דורית טהורי – מדריכה סדנאות "לחיבור למודעות על "- כתבת אורח

כתבת אורח מאת דורית טהורי.

אני זוכרת את עצמי ילדה סקרנית. אהבתי את הבמה עוד משחר ילדותי, רציתי לדעת הכול תמיד שאלתי, חקרתי ,חשבתי ,שאלתי למה , ואיך ? תהיתי איך היקום מתנהל , הייתי בקורסים , סדנאות, חוגים בכול מיני תחומים . השינוי נעשה באיטיות מהנדסאית בנין קונסטרוקציה כ-30 שנה, התחלתי לחפש משמעות בחיים שלי ,כבר היו לי 2 ילדים בן ובת בגירים חיפשתי משהו לנשמה.


השינוי התחיל משנת 2003 למדתי רייקי I II זה היה כלי מדהים טיפלתי בבני המשפחה והחברים . למדתי רפלקסולוגיה במכללת רידמן ועד היום אני משתמשת בכלי הזה לאיזון הנפש והגוף , התמחתי בעיסוי במכללת תלתן .

פיתחתי לי שיטה של עיסוי אנרגתי דרך כפות ידי היות ובורכתי במגע מרפא אנרגתי . דרך כפות ידי אני מקשיבה לגוף של המטופל ומאזנת אותו ע'י הכלים שלמדתי וכן בשילוב רפלקסולוגיה והילינג .

הייתי אדם ארצי עם רגש נמוך וזה אומר , פחדתי, היה בי עצבות , כעסים למיניהם התנהלתי דרך דפוסים ותפיסות , נוהלתי במין כפיה מה מותר מה אסור , "מה יגידו" "אולי אני לא מספיק טובה ?" " למה מגיע לי את זה?" תמיד היה בי מין דחף ורצון לעצור את כול המערבולת הזו הייתי בשלבי גירושים חוויתי פרידה , כאב , חוסר אהבה .
בדרך היו חברות וחברים שעזרו תמחו ומטפל שחווה איתי את הקשיים בכדי להבין את חיי לעומק. משהו בתוכי השתנה התחלתי להקשיב לקול הנשמה לקול הלב לקול הפנימי שבתוכי. בדרך נחשפתי למיידעים של מורתי "לילה ברזסקי " "חיבור למודעות על " ואנרגיה יהודית .
הלמידה דרך המיידעים של לילה עשתה בי שינוי גדול מאוד התהליך היה איטי אבל לעומק , התחלתי להרגיש שאני משפיעה על החיים שלי ואני מנהלת את החיים שלי. התחלתי להבין שכוח הבורא בתוכי דרך הלימודים .נעשתי יותר ממוקדת בעצמי ולא להקשיב לרעשים מסביבי ,
אנשים ראו את האור שיש בתוכי שאני יותר נינוחה , אופטימית ,חייכנית , שמחה , עוצמתית ,יציבה, מכילה , ומחוברת יותר לקול הפנימי שלי למדתי להקשיב ללב.
העוצמה הפנימית שלי התחזקה התחלתי להשפיע על האנשים מסביבי להראות להם את הדרך אל האור להסביר להם שלא הכול זה שנאה , קנאה , אגו , פחדים , מחלות למיניהם ,רכילות שכל זה הוא רגש נמוך ואין לנו צורך בזה .
הרי כל האנרגיה הזו לא משרתת אותנו ולא את החיים שלנו השליליות הזו גורמת חסימות בגוף הפיסי .


כולנו בני אדם כולנו באנו מאותו ניצוץ אלוהי ולכן אנו צריכים לקבל את האנושות בכול גווניה , ולא לשפוט אף אחד באם הוא שונה מאיתנו בדת או בצבע עורו או בהתנהלות שלו לכול אחד יש את התהליך שלו לשינוי ולמידה .


הלימודים שלמדתי ב"חיבור למודעות על " הם הכניסה לעידן חדש להקשיב לקול הנשמה , להקשיב ללב שלנו, להקשיב לאמת ,להיות ברגש גבוה להיות באהבה , הכלה , מחילה , שמחת חיים , כנות , אמת , יושר ויושרה . לבחור את הבחירות שלנו ואז לעבור חוויה , כאשר אני באור ברמת הרוח ולא ברמת הרציו . תמיד האור רוצה עוד , הרציו אומר לנו זהו מספיק אני יודע הגעתי לאן שהגעתי , הרוח אומרת לי אין גבול את יכולה תמיד עוד כי לאור אין סוף .
למדתי להתבונן ברמת הרוח ולאוו דווקא דרך הרציו , הגיון, והשכל .קיבלתי ארגז כלים לחיים .



כיום אני מעבירה סדנאות ליחידים וקבוצות ב"חיבור למודעות על " דרך המיידעים של "לילה ברזסקי ".
הסדנא ל"חיבור למודעות על" מדברת על אנשים שרוצים לעשות שינוי בחיים שלהם ,שנמצאים בפרשת דרכים ,לפוגג דפוסים ותפיסות . לא להיות בשכר ועונש ולא בשפיטה . אנחנו לומדים לתקן חסימות שנוצרו בגופינו כתוצאה ממודעות לא נכונה וכן זה יוצר בנו חולי וכאב . נלמד לטפל בעצמינו ובאחרים .


בלימודים ההלו אין קיצורי דרך ישנה עבודה עצמית .
וכן סיפוק גדול לגבי התוצאות .
כל מפגש עוסק בנושא מוגדר אשר התקבל עליו הבנות , תיקון , ניקוי אנרגטי , הטענת התדר , התמרת התדר וחיזוקו בנו .
נשאלות שאלות וניתנות תשובות להבהרה ולהבנת הנושא לצורך יישום וביצוע .
התוכנה נצרבה על גבי דיסקים ושוכתבה לספרים כלשונם .
אני מזמינה אתכם מתוך ומצורך הבחירה והשינוי והשיווי לבטא בחיי היום יום שלכם , להכיר את כוח הבורא שבכם ולעורר את הנשמה שבכם מתוך הקלות והשמחה שאתם יודעים שהנכם בתהליך של חיווי ושינוי .
ע'י התדרים נעשה את חיינו מתוך הקלות ובהולמות ונכנס לעידן חדש .

הדרכה ,יעוץ והכוונה דורית טהורי 052-8439350 .
Dorit45@gmail.com