החלקת שיער יפנית של Jul במספרת אמיר בקשי




צילומים: קשת זאבי

עברו שנתיים מאז ההחלקה האחרונה שלי. למה כ"כ הרבה זמן? כי חשבתי שאני רוצה לחזור לשיער הטבעי, שסה"כ הוא לא רע- חלק נפוח כזה. אבל אחרי תקופה שניסיתי ופחות אהבתי שבתי להחלקה.
היו בפני שתי אפשרויות לסיקור אבל ההחלטה היתה קלה. בין החלקת קרטין להחלקה יפנית של Jul אין ממש התלבטות. Jul לוקחת ובגדול. גם מבחינת מראה השיער והמגע שלו וגם מבחינת עמידות ההחלקה.
בהחלקה היפנית של ג'ול השיער נשאר חלק ומשיי לגמרי בעוד רק השורש גדל למצב הטבעי. בהחלקת קרטין השיער לאט לאט מאבד מן הרכות ומלכתחילה לא מגיע לרמות המשי של ההחלקה היפנית.


את ההחלקה עשיתי במספרתו של אמיר בקשי. המספרה נמצאת ברחוב סוקולוב 88 בחולון- מיקום מרכזי ונוח להגעה הן בתחבורה ציבורית והן ברכב פרטי. 


זו אני בבוקר, לפני שיצאתי מהבית:




הגעתי למספרה בשעת בוקר מוקדמת וכבר היא היתה מלאה בקהל לקוחות רב, שמהקשבה וצפייה בהם ניתן היה להבין שמדובר בלקוחות קבועים.
ואם אתם אוהבים להתחכך בסלבס ורוצים שיגלו אתכם ויהפכו גם אתכם לאחד- אני מגלה לכם שבזמן שהייתי שם הגיע סוכן הדוגמניות- רוברטו, לתספורת הקבועה שלו, כך שזה בהחלט המקום להגיע לשדרג את הלוק ולקוות שבאותו היום רוברטו יגיע ;-)


במספרה הכרתי את אמיר בקשי- הבעלים והספר הראשי המקסים ואת הספרים המשניים שלו- אייל לוזון וישראל סולימנוב שלקחו אותי תחת חסותם.


זה אמיר:


 


וזה אייל:



את ישראל תפגשו בתמונות בהמשך.


הטיפול התחיל בחפיפה עם עיסוי קרקפת. אחחח זה כ"כ נעים! מזכיר לי שכשהייתי בת 15 סבתא של אמא שלי אמרה לי שפעם בשבוע אני צריכה ללכת למספרה בשביל שיחפפו לי. להתפנק. אז לא הבנתי על מה היא מדברת. היום אני בהחלט מבינה!




במהלך החפיפה הונח על השיער חומר שפותח את השערה על מנת שתקלוט היטב את חומר ההחלקה. לאחר החפיפה נמשח השיער בחומר ההחלקה של JUL.




הראש נעטף היטב בניילון נצמד (ולא יכולתי שלא להזכר בפארוק מאלכס חולה אהבה), מחומם בפן ו- הולכים לשבת ולהתעדכן בפייסבוק ל-40 דקות.


 


בזמן ההמתנה ראיתי שלל תספורות מהממות שיוצאות תחת ידיהם של אמיר והצוות ואומברה אחת מעלפת!
בנוסף, למדתי קצת על ההחלקה שהונחה לי על השיער על מנת שאוכל להעשיר את הידע של הקוראות המתעניינות ולעזור לכן בהחלטה אם זו ההחלקה בשבילכן או לא (והתשובה היא שזו כן...):

NUTRI STRAIGHT- jul זו החלקה יפנית ייחודית המועשרת בשמן ארגן שתורם ליצירת שיער חלק ונעים למגע.

ההחלקה מיובאת לארץ על ידי חברת 'גדעון קוסמטיקס' המובילה ומתמחה בענף מוצרי השיער, ככה שכבר יש עליה תו איכות רציני ואמין.
jul- NUTRI STRAIGHT, היא החלקה יפנית בעלת פורמולה חדשנית המאפשרת להשיג תוצאות מושלמות על שיער טבעי דק או עבה ועל שיער צבוע ופגום שנשמרות לאורך זמן.
הפורמולה החדשנית משלבת לצד הרכיבים היוצרים את השינוי במבנה השערה את תמצית שמן הארגן הידוע בסגולותיו הקוסמטיות והרפואיות כרכיב טיפוח משמעותי.
jul- NUTRI STRAIGHT, מבטיחה ששיער מתולתל ומקורזל יהפוך לחלק כמשי, מטופח, גמיש ומלא תנועה. חומרי ההחלקה הינם ברשיון משרד הבריאות וקיימות מספר ערכות המחולקות לפי סוגי השיער השונים:
  • HEALTHY-RESISTIVE- לשיער טבעי, עבה ומרדני
  • HEALTHY-THIN- לשיער טבעי, דק עד בינוני
  • DAMAGED& TREATED – לשיער צבוע ופגום
שמן הארגן המצוי בחומרי ההחלקה- עשיר בוויטמינים A+B המזינים ומטפחים את השיער ומכיל חומוצות שומן חיוניות מקבוצת אומגה חומרים נוגדי חמצון העוזרים לשיקום השיער ומקנים לו לחות וברק.

מוצרי הטיפול והטיפוח לשיער של jul, מכילים רכיבים ייחודיים כגון אצות ממי הים התיכון, ויטמינים, פרוטאינים ומינרלים. הפורמולות מועשרות בתמציות צמחים נבחרות בינהן תמציות רוזמרין ותפוזים טבעיות. כל אלו נלקחו היישר מהטבע במטרה להעניק מראה שיער מבריק, מטופח ובריא.

לתשומת ליבכן ובשביל שלא יעבדו עליכן- הערכות של Jul הינן לשימוש מקצועי במספרות בלבד!
לאחר 40 דקות מתחילה העבודה הקשה. כמו במסאז' של 4 ידיים עמלו על השיער שלי אייל וישראל. הם ייבשו אותו עם פן (כשחומר ההחלקה עדיין עליו) ולאחר מכן, במשך שעה ורבע, החליקו אותו מכל הכיוונים (עם טוויסט קטן וסודי שאסור לי לגלות, אבל עושה את כל ההבדל בין ההחלקה הזו לאחרות שעברתי) בעזרת מחליקים קרמיים.

 


מאחורי, בתמונה, עומד ישראל- הצלע השלישית בספרים שאחראים על ההחלקה המושלמת שקיבלתי.

 


לסיום השיער עבר חפיפה ללא חומרים, מסיכה של כמה דקות וייבוש בפן.

 


 

והתוצאה- שיער משי! רך, נעים, חלק וטיפטיפה יותר בהיר ממה שהיה.
שיער שמתייבש במהירות לאחר החפיפה, שאפשר להעביר בו אצבעות והוא מסורק, שבקוקו לא יוצאים שוונצים ושנראה כאילו את עם פן תמידי- חלום!


כמות המחמאות שקיבלתי ענקית! זה לא שלא הייתי מהממת לפני זה אבל עכשיו שודרגתי למהממת פלוס פלוס :-)


 


עכשיו, עשיתי כבר החלקות אחרות, חלקן טובות יותר וחלקן טובות פחות. באף אחת לא עבדו על השיער שלי כ"כ הרבה זמן עם המחליק הקרמי. פה ממש דאגו שלא תשאר אף שיערה לא מיושרת ושבסיום התהליך לא ישאר אפילו גל קטן אחד בשיער, ותאמינו לי שרבות הנשים שעוברות החלקה בלא מעט כסף ומגלות בבית שנשאר להן גל בשיער- זה מעצבן! פה זה לא קרה!



לסיכום-
מספרה הממוקמת במיקום נהדר, צוות מנצח בניצוחו של אמיר האלוף. יחס מעולה ומקצועיות לעילה!



המחיר- נא בין 1000 ל- 1500 ש"ח. בהתאם לאורך וסוג השיער.

אמיר בקשי
סוקולב 88, חולון.
03-5055656


אמיר בקשי בפייסבוק