רשת מתחמי מציאות מדומה VR STATION פתחה סניף נוסף בקניון ארנה בהרצליה למשך חודש ימים


רשת מתחמי מציאות מדומה VR STATION פתחה לכבוד האביב  סניף נוסף בקניון ארנה בהרצליה למשך חודש ימים.
כמו כן השיקה הרשת משחקים חדשים במציאות מדומה – קרב כדורי צבע מדליק המאפשר משחק של 6 שחקנים ומשחק חדר בריחה מאתגר.


רשת מתחמי המציאות המדומה VR STATION בגלילות ובראשל"צ פתחה לכבוד חופשת הפסח מתחם נוסף של משחקים במציאות מדומה בקניון ארנה בהרצליה למשך חודש ימים, עד סוף חודש אפריל.


במתחם בקניון ארנה, כמו בשני המתחמים האחרים, מוצע מגוון רחב של משחקים במציאות מדומה המבוססים על הטכנולוגיה המתקדמת ביותר בתחום HTC-VIVE. המשתתף במשחקים חווה את המציאות האמתית שלו מתמזגת במציאות הדמיונית של המשחק תוך אינטראקציה מדהימה בין שני העולמות. במתחם אטרקציה מדליקה נוספת – "פחד גבהים" – שבה המשתתף הולך לכאורה על קורה בגובה עצום של 120 קומות כדי להציל חתלתול. חוויה עוצמתית למבוגרים ולצעירים גם יחד.


במגוון המשחקים המוצעים ברשת: משחקי הרפתקאות ואקשן, משחקי יצירה, חדרי בריחה, משחקי מוזיקה ואתגר ועוד. המשחקים מתאימים לילדים ולמבוגרים כאחד – מגיל 6 ועד גיל 80 ויותר.


בשלושת הסניפים של VR STATION השיקו משחק חדש ומדליק ביותר, המאפשר לכל המשפחה לשחק יחד במציאות מדומה: קרב כדורי צבע (פיינטבול) מהיר ומהנה! במשחק, הנקרא Launch Squad, יכולים להשתתף עד 6 אנשים ולהתחרות זה בזה – כולם נגד כולם, או קבוצה נגד קבוצה, כך שההורים, הילדים או החברים יכולים לשחק יחד באותו המשחק.


משחק נוסף שהשיקה הרשת לחג הוא משחק אקשן מאתגר "אתגר בלקו" המתקיים בחדר בריחה במציאות מדומה.
במשחק נדרש השחקן לפענח את כל החידות בחדר תוך 15 דקות כדי לצאת ממנו בחיים.
המשחק פותח ברוח סרט קולנוע חדש שיוצא לאקרנים בקרוב.

במתחם VR STATION בסינמה סיטי בגלילות 7 עמדות של HTC VIVE.
במתחם בגלילות מוצעות 2 אטרקציות נוספות: כיסאות סימולטור המדמים נסיעה ברכבת הרים ב-360 מעלות. הכיסא נע בסנכרון עם הסרט. אטרקציה נוספת היא "פחד גבהים" – הליכה על קורה בגובה של 120 קומות כדי להציל חתלתול.
מתחם VR STATION בראשל"צ ממוקם במתחם חדרי הבריחה "אניגמה", המציע מגוון חדרי בריחה מרתקים המדורגים בין עשרת חדרי הבריחה הטובים בישראל (פארק היורה, אינדיאנה ג'ונס, הצוללת). מתחםVR STATION בראשל"צ הוא מתחם המציאות המדומה הגדול בישראל ויש בו עשר עמדות פעילות.


המתחמים נגישים לאנשים הנעזרים בכיסא גלגלים.

מחירים: מציאות מדומה (בשני המתחמים): 70 ש"ח לחצי שעה, 130 ש"ח לשעה שלמה. סימולטור רכבת הרים – (במתחם גלילות) – 30 ש"ח. אטרקציית פחד גבהים (במתחם גלילות ובקניון ארנה): 25 ש"ח.
שעות פתיחה בחופשת פסח (בימי חופשת הילדים): 10:00 בבוקר עד 2:00 בלילה (בקניון ארנה עד השעה 22:00).
כתובות: הסניף בגלילות – סינמה סיטי גלילות, הסניף בראשל"צ – רח' יוסף ספיר 9, קניון ארנה – הרצליה.
לפרטים והזמנת מקום: www.vrstation.co.il