המותג הצרפתי PROMOD שכבש את העולם מגיע לרשת המשביר לצרכן


 
 

חגיגה אופנה הגיעה למשביר לצרכן עת קולקציית קיץ 2017 של המותג PROMOD  קיבלה מקום של כבוד בסניפי החברה.
למי שאינה מכירה- מותג האופנה PROMOD, המגיע הישר מצרפת, מתמחה באופנת ערב וקז'ואל לנשים במחירים אטרקטיביים.
ל PROMOD מעל אלף נקודות מכירה ב-36 מדינות באירופה ובאסיה .


PROMOD תשווק במתכונת shop in shop בסניפי רשת המשביר לצרכן ותציע את קולקציית אביב-קיץ 2017 כפי שהיא נמכרת ברחבי העולם

עדי בלומנפלד סמנכ"ל סחר וכספים, המשביר לצרכן: "קבלת הזיכיון למותג האופנה הבינלאומי המצליח PROMOD , היא חלק מהאסטרטגיה השיווקית של הרשת שאנו מובילים עם המסר "מותגים חו"ל – המחיר משביר".PROMOD מעמיקה את ההיצע הנרחב שמציעה רשת המשביר לצרכן לנשים חובבות אופנה והיא מצטרפת למותגים מובילים כמו פונט רומא, סאפ, ספרינגפילד, טרוקו ומותגים בינלאומיים נוספים שנמכרים ברשת במחירים משתלמים".


מותג האופנה הבינלאומי PROMOD הוא אחד המותגים הוותיקים ביותר אירופה הוא נוסד בצרפת ב1975 כבוטיק לאופנה ואקססוריז ועד מהרה הפך למותג בינלאומי שמחזיק בבעלותו מעל-1,000 חנויות קונספט ב-36 מדינות באירופה ובאסיה, חנות הדגל של המותג ממוקמת בשדרת היוקרה "שאנז אליזה" בפריז.


כאמור, המותג PROMOD מציע פריטי אופנה ואקססוריז לנשים מעודכנות אופנתית במחירים משתלמים והוא מוציא לאור 12 קולקציות מדי שנה, במטרה לחדש את המגוון בתכיפות ולהישאר עם האצבע על הדופק מבחינה אופנתית.
אסטרטגיית השיווק של המותג פועלת במתכונת של חנויות במרכזי הערים ובקניונים מובילים. בהתאם לאסטרטגיה זו, המותג נכנס למשביר במתכונת של SHOP IN SHOP הבנויות כחנויות פרומוד בעולם.
בשלב הראשון תשווק רשת המשביר לצרכן את PROMOD ב-21 נקודות בארץ, מתוכן חמש במתכונת של SHOP IN SHOP, בהמשך השנה תתרחב פריסת המותג לכלל סניפי הרשת ברחבי הארץ.
עדי בלומנפלד, סמנכ"ל סחר, המשביר לצרכן: "קבלת הזיכיון למותג האופנה הבינלאומי המצליח PROMOD היא חלק מהאסטרטגיה השיווקית של הרשת שאנו מובילים עם המסר "מותגים חו"ל – המחיר משביר". PROMOD מעמיקה את ההיצע הנרחב שמציעה רשת המשביר לצרכן לנשים חובבות אופנה והיא מצטרפת למותגים מובילים כמו פונט רומא, סאפ, ספרינגפילד MOA ומותגים בינלאומיים נוספים שנמכרים ברשת במחירים משתלמים".

קולקציית קיץ 2017 של PROMODמפגישה בין ציוויליזציות ובין תרבויות שונות. תחילה נבקר בסיור בדרום אמריקה עם טוטאל לוק של ג'ינס THE DENIM LOOK, לאחר מכן נעצור במקסיקו סיטי עם הדפסים פרחוניים וצבעוניות חיה ואז נגיע למערב אירופה הקרירה, עם גוונים כסופים- מטאליים, חצאיות עם וולנים שיקיים וטופים בעלי שרוולים תפוחים וכתפיות אוף שולד בגזרה חושפת כתפיים.
בין הטרנדים הבולטים, נמצא הדפסים מודרניים, גרפיים וטרופיים על פריטים מגוונים כמו שמלות, חצאיות, גופיות חולצות ועוד.


בנוסף, טרנד הניינטיז ממשיך איתנו גם בקיץ הקרוב ואיתו פריטים טרנדיים כמו שרשראות הקולר, הגוון המטאלי-מתכתי, חולצות בטן, בגדי גוף, MOM JEANS, שרוולים תפוחים וכתפיות חד צדדיות.
מעל הכל – טרנד ה-DENIM שמלווה אותנו ברציפות עונה אחרי עונה ומגיע הקיץ בטוטאל לוק של פריטי ג'ינס כמו מכנסיים, חצאיות, שמלות ואוברולים.
 
הצבעים השולטים בקולקציה מגוונים ביותר: מצד אחד הגוונים העדינים וצבעי הפסטל כמו הוורוד והתכלת, ואילו מהצד השני מגיעים הגוונים הנועזים והדומיננטיים יותר דוגמת הכתום, האדום והצהוב.