KEDS מגייסת את הפנים החדשות למותג בקמפיין דיגטאלי רחב אותו תוביל אושיית הרשת והזמרת המצליחה נועה קירל



חברת האופנה KEDS vuchkv מהלך חדשני בשיתוף עם משרד הפרסום Teenk בו היא איתרה נבחרת המונה 15 בנות אשר יחד ירכיבו את הפנים החדשות למותג לעונת אביב-קיץ 2017. 

לצד החיפוש עלה קמפיין דיגיטאלי רחב היקף במדיות החברתיות שקרא לגולשות להצטרף לאתר המקוון של הרשת ולענות על שאלון אשר יחבר בין סיפורים אישיים לבין הזיקה שלהן לאופנה. 

מתוך מאות פניות נבחרו כ- 30 בנות להגיע ליום אודישנים אופנתי ומיוחד מול שופטים שבראשם עמדה כוכבת הרשת והזמרת המצליחה נועה קירל.


מתוך המבחנים נבחרה ה- "Keds Squad"- נבחרת מנצחת שתוביל את קמפיין האופנה של החברה ותציג את מגוון נעלי הסניקרס האייקוניות של KEDS. 

ההכרזה על המנצחות התבצעה בחנות החדשה של המותג בקניון גבעתיים על ידי השופטת קירל שגויסה לפרויקט וידועה כזמרת היפ הופ מצליחה שמופיעה עם בגדים ספורטיביים וקז'ואלים לצד סניקרס נוחות שמאפשרות לה לזוז בקלילות על הבמה.

הפעילות התקיימה בהמלך כל חודש מרץ והנבחרת המיוחלת תזכה להשתתף בימי צילום ולככב בפרסומות שיעלו כקמפיין דיגיטאלי במדיות השונות ואף תהנה לבחור עבורה לפני כולם את העיצובים החדשים על פי הטרנדיים הבינלאומיים של נעלי הסניקרס.


לחיזוק הבאז ברשת נבחרו שלוש יוטיובריות חזקות: ליגל רז, אורן גל ותום בר עמר לקדם לוקים מגוונים לכל פעילות במהלך היום עם הסניקרס של KEDS לצד טיפים לאודישנים וכיצד להשיג מראה רפרזנטטיבי מול נבחרת השופטים.

בין הפרזנטוריות הנבחרות:
האחיות המקסימות עמית ורעות זאנטקרן המוכרות בשל פרופילי האינסטגרם המושקעים והפופולאריים שלהן:

עמית ורעות נולדו לאיריס זאנטקרן (לשעבר לוק) שזכתה בתואר "מיס אסיה" בנערותה ועל כן ינקו כבר מגיל צעיר את כל סודות היופי, הטיפוח והסטייל שאימן יכלה להעניק להן.
לצד היופי והסטייל ההורס של שתיהן, אי אפשר לפספס את נועם הליכותיהן וכי מעבר ליופי ישנה חכמה רבה.