ישראל חוגגת עצמאות 69 ואתם מרויחים שלל מבצעים!



רשת "פעמית סטור" משיקה את ערכת יום העצמאות המושלמת שתשדרג את חווית האירוח והפיקניק בחג

יום העצמאות בפתח ואין משמח מלצאת לטבע, לפארקים, ליערות, לחופי הים ואפילו לחצר המוצלת של השכנים, כדי לקחת חלק במסורת הפיקניקים המהודרת של ארצנו הקטנטונת. גם מי שלא יוצא אל הטבע, נהנה מחוויית האירוח הנפלאה, בחג שכולו חגיגת בשרים.

לרגל היום המיוחד, "פעמית סטור", רשת החנויות המובילה את עולם האירוח והמוצרים החד-פעמיים בישראל, משיקה את חבילת יום העצמאות המושלמת – ערכות מהודרות ל-20 ו- 25 סועדים המכילות את כל הפריטים ההכרחיים לפיקניק מוצלח.


ערכות העצמאות:
הערכה המושלמת, 25 סועדים, מחיר: 25 ש"ח
- 25 צלחות 9" צבעוניות
- 25 יחידות סכינים קשיחים
- 25 יחידות מזלגות קשיחים
- 50 כוסות
- חבילת מפיות
- 3 תבניות אלומיניום ( 105)
- קעריות אובליות (25 יחידות)


ערכת הפרימיום, 20 סועדים, מחיר: 39 ש"ח
- 20 צלחות 9" גפן
- 20 סכינים דמויי כסף
- 20 מזלגות דמויי כסף
- 20 כוסות קריסטל מרובעות
- חבילת מפיות מקושטות דגל ישראל
- 2 קערות מרובעות שקופות


בנוסף, הרשת פוצחת במגוון רחב של מבצעים אטרקטיביים שישלימו את אווירת הפיקניק המושלם:

המבצעים תקפים בסניפי רשת "פעמית סטור" ברחבי הארץ, מה-19.04.17 ועד ל-04.05.2017 כולל.




סופר-פארם משיקה נייר מגבת כחול לבן ליום הולדתה ה-69 של מדינת ישראל

ישראל חוגגת 69 שנים להיווסדה ולייף משיקה מגבות מטבח כחול לבן במיוחד לכבוד המאורע. מהדורה חגיגית ומהודרת לרגל 69 שנים של עצמאות לישראל.
מגבות המטבח של לייף סופגות וחזקות במיוחד לספיגת שמן ונוזלים עודפים במטבח ובבית, מעולות להברקת חלונות וכלים, מתאימות לניקוי כללי ובמיוחד לשימוש בחגיגות הברביקיו המסורתיות ביום העצמאות.


המהדורה המוגבלת במחיר מבצע של 10 ש"ח לתכולת 12 גלילים
המבצע בתוקף: 21.04 – 04.05


חוגגים את יום העצמאות בקפיצה ובצהלה בפארק הטרמפולינות SKY JUMP ברעננה

פארק הטרמפולינות Sky Jump ברעננה יוצא במבצע מיוחד לרגל חגיגות יום העצמאות ב-2.5.2017. החוגגים בפארק יוכלו לרכוש חבילת בילוי כיפית במיוחד במחיר אטרקטיבי בסימן 69 שנים למדינה: שעה קפיצה על הטרמפולינות + סרט רב חושי בקולנוע 7 ממדים 7D-MAX + פיצה וברד – מוצעים ב-69 ש"ח בלבד (במקום 85 ש"ח).
כמו כן, מדי שעה תתקיים בפארק מסיבת זוהרים עם תאורת דיסקו על רקע מוסיקה קצבית ושירי ארץ ישראל, ויחולקו לקופצים צעצועים מדליקים של יום העצמאות – פטישים מתנפחים, משקפיים וצמידים זוהרים ועוד. בנוסף, בשעות 12:00 - 16:00 כולם מוזמנים לאטרקציה מדליקה - קליעת צמות בסגנון אתיופי ללא תשלום.


פארק SKY JUMP מציע חוויה כיפית ומקפיצה לכל המשפחה – ילדים, נוער ומבוגרים. בפארק יותר מ-50 משטחי טרמפולינה לקפיצה חופשית, ועוד מגוון מתחמים אטרקטיביים וייחודיים המחולקים לפי סוגי פעילויות וגילים, בהם: Dodgeball (דוג'בול) – משחק מחניים מדליק על טרמפולינה; CageBall (קייג'בול) – ספורט זוגות ייחודי המשלב כדור-עף וכדורסל בו זמנית; ג'אמפולינה – חוויית קפיצה המותאמת לילדים קטנים בני 6-3; Foam Pit (בריכת ספוגים) – המקום המושלם לעוף כמו ציפור... מזנקים מהטרמפולינה היישר לבריכה מלאה בספוגים רכים; קיר טיפוס – הנמצא מעל בריכת ספוגים רכה, כך שאם נופלים – נופלים בכיף לבריכת ספוגים; Slackline(הליכה על חבל) – מאתגרים את שיווי המשקל – הולכים על רצועה קפיצית דקה מעל בריכת ספוגים; Battle beam (קורת איזון) – יוצאים ל"קרב כריות" על קורה, תוך שמירה על איזון ויציבות, מעל בריכת ספוגים; כדורסל – משחק כדורסל על טרמפולינה שיאפשר לכם להטביע כמו מייקל ג'ורדן!

בנוסף לטרמפולינות מציע SKY JUMP אטרקציה מלהיבה: קולנוע 7 ממדים – 7D-MAX – קולנוע רב חושי עוצמתי, שבו סרטי תלת ממד איכותיים (של 10-7 דקות), כיסאות הנעים בסנכרון עם העלילה בסרט, ושלל אפקטים מדליקים להעצמת החוויה – רוח, גשם, ריח, דגדוגים, עשן, אורות ועוד. בקולנוע מוצעים מגוון סרטים – סרטי ילדים, פעולה, אקשן ועוד.

עוד ב-SKY JUMP: ג'ימבורי לפעוטות עד גיל 3, ללא תשלום, ממוקם במתחם הגלריה, ומזנון חדש המציע שתייה ואוכל קל לרווחת ההורים והילדים.

כמו כן יש בפארק מתחם גלריה – טרקלין להורים, שבו ההורים יכולים לשבת, לצפות בילדים מלמעלה ולראות את כל מתחם הפארק בנוחות.

שעות פתיחה ביום העצמאות: 11:00–22:00.

מחיר לשעת קפיצה מגיל 6 ומעלה ביום העצמאות: 50 ש"ח. מחיר לשעת קפיצה לגילאי 3–6: 27 ש"ח.
מחיר קולנוע תלת ממד 7D – 30 ש"ח לכרטיס. לרוכשים כרטיס לטרמפולינה מוצע הסרט ב-20 ₪ בלבד. חוויית הקולנוע כלולה בחבילת הבילוי המיוחדת לחג ב- 69 ש"ח.
מומלץ להזמין כרטיסים מראש להבטחת מקום בטרמפולינות באתר האינטרנט של הפארק.

כתובת הפארק: היצירה 2, רעננה.



הקמח הלבן לובש חג לכבוד יום העצמאות

לכבוד יום העצמאות מציגה "הטחנות הגדולות של א"י" אריזה חגיגית לקמח חיטה לבן בהיר עם מתכון להכנת פיתה ישראלית, וקופסת פח מהודרת בעיצוב רטרו ועליה המנון המדינה

טחנת הקמח הוותיקה 'הטחנות הגדולות של א"י' מחיפה מציעה לכבוד יום העצמאות אריזה חגיגית לקמח חיטה לבן בהיר, עם איור רטרו מקסים וברכה לחג עצמאות שמח! על האריזה מתכון מיוחד להכנת פיתה ישראלית.
כמו כן, לכבוד יום העצמאות השיקה 'הטחנות הגדולות של א"י' מהדורה מוגבלת של קופסת פח מהודרת בעיצוב תואם לאריזת הקמח, שאותה אפשר להניח דרך קבע על מדף במטבח לאחסון נוח ופרקטי של הקמח ולדקורציה מקסימה במטבח.


מתכון להכנת פיתה ישראלית המוצג על גבי אריזת הקמח
המתכון מתאים להכנת 12 פיתות רגילות או 24 פיתות קטנות.

חומרים
770 גרם (5.5 כוסות) קמח חיטה לבן בהיר מתוצרת הטחנות הגדולות של א"י
1 כף + 1 כפית שמרים יבשים
1 כפית סוכר מתוצרת הטחנות הגדולות של א"י
2 כפיות מלח
480 מ"ל (2 כוסות) מים חמימים

אופן הכנה
שמים קמח, שמרים, סוכר ומים בקערת מיקסר.
לשִׁים במהירות נמוכה בעזרת וו לישה במשך דקה אחת לאיחוד החומרים.
מוסיפים את המלח ומגבירים את מהירות המיקסר לבינונית. ממשיכים ללוש 7-5 דקות, עד לקבלת בצק חלק וגמיש.
מחלקים את הבצק ל-12 חלקים שווים (או ל-24 חלקים, לפיתות קטנות), ומעצבים כל חלק לכדור חלק. מניחים את הכדורים על נייר אפייה משומן, משמנים קלות את הכדורים ומכסים במגבת לחה למשך 10-5 דקות.
מרדדים כל עיגול לדסקית שטוחה. מניחים את הפיתה השטוחה על משטח מקומח קלות ומכסים במגבת חדשה יבשה כדי למנוע התייבשות. מניחים במקום חמים ל-45 דקות. מחממים תנור ל-230 מעלות. מניחים את הפיתות על אבן שמוט או על תבנית חמה ואופים כ-5 דקות עד שהתחתית זהובה והפיתה תפוחה. מוציאים מהתנור ומכסים מיד במגבת נקייה יבשה.


מוצרי החברה כשרים בהשגחת הרבנות הראשית חיפה, ובכשרות מהודרת של בד"צ העדה החרדית ירושלים.
מחיר אריזת קמח חגיגית וקופסת פח מהודרת בעיצוב ליום העצמאות – 15 ש"ח.

אפשר להשיג את הקמח החגיגי ליום העצמאות בחנויות הבאות: רשת לגעת באוכל, פורטי סטריט רמת גן, מאיה בוטיקטבע, הארץ הטובה הרצליה, רני אורגני, 'המזווה' – חנות אינטרנטית, בחנות המפעל בטחנה ובחנויות מובחרות נוספות.
מידע על חנויות נוספות אפשר לברר בפייסבוק של הטחנות הגדולות או בטלפון: 04-8672137.


למידע נוסף ומתכונים:




"קווים ומחשבות" - העמותה הישראלית להפרעת קשב משיקה לרגל יום העצמאות ערכת 'משחקים של פעם' במהדורה מוגבלת עם דגל ישראל
גומי לקפיצה, חמש אבנים וסבתא סורגת
כל ההכנסות קודש לעמותה!

"קווים ומחשבות" - העמותה הישראלית להפרעת קשב, משיקה לרגל יום העצמאות ערכת 'משחקים של פעם', במהדורה מוגבלת עם דגל ישראל: גומי לקפיצה, חמש אבנים וסבתא סורגת. כל ההכנסות קודש לעמותה. לינק לרכישה: www.keshev.org/shop


ערכת משחקים של פעם, נועדה במטרה להחזיר את המשחקים הנוסטלגיים ולנתק את הילדים מהמסכים לזמן מה. כל משחק מגיע בקופסא מעוצבת וצבעונית, ניתן לרכוש משחק בודד או כערכה של ארבעה משחקים. עמותת קווים ומחשבות אחראית לקידום זכויותיהם של אנשים עם הפרעת קשב, מעודדת את המחקר בתחום ועוזרת לילדים ולמבוגרים הסובלים מההפרעה וכמובן להורים הרבים החווים קשיים עם ילדיהם.

עמותת 'קווים ומחשבות' הוקמה במטרה לייצר בהירות בכל הנוגע להפרעת קשב: להפנות את הציבור למידע האמין העדכני והמקצועי בתחום ולהנגיש לציבור זכויות המגיעות לו על פי חוק. העמותה מעלה את נושא הפרעת הקשב על סדר היום הציבורי, שותפה לקביעת מדיניות בנושא הפרעת קשב במשרד החינוך, משרד הבריאות, משרד התעסוקה , צה"ל וגורמים ציבוריים נוספים וכן דואגת לאכיפת תקנות וחוקים קיימים.

מחיר: 10 ש"ח למשחק בודד
לרכישה: www.keshev.org/shop




ישראטויס בסדרת משחקים בנושא מדינת ישראל וירושלים

חברת ישראטויס משיקה לקראת יום העצמאות סדרת משחקים פרי פיתוחה המשלבים את נופי הארץ. המשחקים "כחול לבן" מיוצרים בארץ.

פאזל מפת ישראל – פאזל איכותי וצבעוני של מפת ישראל, המכיל 84 חלקים. באמצעות הרכבת הפאזל יכירו הילדים (והמבוגרים) את מפת ישראל, את שמות הערים והיישובים הכתובים באותיות ברורות ומנוקדות, מדינות שכנות וימים.
בפאזל מופיעות תמונות נוף קטנות מערים מרכזיות, ומופיעים בו גם סמל המדינה והדגל. 


המארז כולל בנוסף גם פוסטר של מפת ישראל לתלייה.
 את הפאזל ניתן להשיג במהדורה עברית ובמהדורה אנגלית.


מחיר מומלץ לצרכן: 49.90 ש"ח

משחק קלפים רביעיות 'ישראל' – משחק רביעיות קלאסי, העוסק בערים ואתרים בישראל. קלפי המשחק מכילים תמונות מרהיבות של מקומות, נופים ואתרים שונים בישראל. המשחק דו לשוני - עברית-אנגלית. המשחק מכיל 40 קלפים איכותיים וצבעוניים.
במשחקי הקלפים ניתן למצוא תמונות מרהיבות מנופי ארצנו החל מהבניאס בצפון ועד ריף הדולפינים באילת. כשבתווך מככבים הרכבל והכרמלית בחיפה, גשר המיתרים והרכבת הקלה בירושלים, מגדלי עזריאלי והמשכן לאומניות הבמה בתל אביב ועוד ערים ואזורים רבים.


באמצעות המשחק יכירו הילדים אתרים וערים בישראל, ילמדו על ארצנו בצורה חווייתית וכייפית, בנוסף משחק הרביעיות הוא משחק רב גילאי ולכן הוא מומלץ מאוד לפיתוח הקשר החברתי בין ילדים בכלל ובין הורים וילדים בפרט.
משחק קלפים רביעיות 'ירושלים' – משחק רביעיות קלאסי, העוסק באתרים בירושלים. כעת, ברוח התקופה וחגיגות ה-50 שנה לאיחוד ירושלים, יוכלו הילדים להכיר דרך המשחק, מקומות ואתרים שונים בעיר ירושלים.
המשחק מכיל 40 קלפים איכותיים וצבעוניים. המשחק דו לשוני - עברית-אנגלית.


מחיר מומלץ לצרכן של כל אחד ממשחקי הקלפים: 24.90 ש"ח

כל המוצרים הם פיתוח ישראלי כחול לבן ומיוצרים בארץ!
להשיג בחנויות וברשתות הצעצועים.