מרכז הטיפוח Pretty Woman מתחדש בקונספט ייחודי של- one stop shop





יום שישי בבוקר, הילדים בבית הספר, בן הזוג בחדר כושר ולי יש את השעות הקרובות לעצמי.
עשרים דקות נסיעה ואני על חופה של הרצליה, עם הבריזה הנעימה, יושבת במרכז Pretty Woman הותיק שהתחדש לאחרונה בהנהלה חדשה ובמתיחת פנים יפייפיה.
ככה מתחיל סופ"ש טוב!



מרכז הטיפוח הוותיק Pretty Woman'' ('פריטי וומן') מתחדש בקונספט של One Stop Shop – ביוטי, אסתטיקה ואופנה לנשים ולגברים, תחת קורת גג אחת. פריטי וומן מרכז את כל הטיפולים, הידע והמומחיות, תוך הקפדה על שירות איכותי ודיסקרטיות מלאה, עם המכשור והטכנולוגיות המתקדמות בעולם ומומחים המובילים בתחום הדרמטולוגיה והטיפוח.



לדברי לילך גנח-סלומון, מנכ"לית Pretty Woman'': "במסגרת מתיחת הפנים, עבר המרכז הוותיק והאהוב מיתוג מחדש ויהיה חוד החנית בתחום טיפולי היופי והשירות. תחת ההנהלה החדשה, נפעל עם מיטב המומחים מישראל ומהעולם, אשר יעניקו טיפולים חדשניים, תוך הקפדה על איכות החומרים ועל שירות דיסקרטי ואיכותי".


מרכז "פריטי וומן" בעיצוב אלגנטי ויוקרתי, אשר כל חלל בו מזמין לטיפול מקצועי באזור אחר של הגוף: פריטי ניילס בר המציע קולקציה עונתית, עיצוב יצירתי בהתאם לטרנדים המובילים בעולם בתחום עיצוב הציפורניים, לצד מניקור ופדיקור קלאסי. פריטי קליניק עם טובי הרופאים בתחום האסתטיקה, קבלת ייעוץ והדמיה אישית לפני הטיפול ובמהלכו ומציע החדרת לחויות, טיפולים בקמטי הבעה, הזרקות לחידוש קולגן, עיצוב ופיסול הפנים ועוד. פריטי קוסמטיקס המרכז שיטות לטיפול ולפתרון בעיות בעור הפנים, למרקם אחיד וזוהר של עור צעיר ובוגר והזנה וחידוש באמצעות קוסמטיקה מתקדמת, פריטי בודי המציע טיפולים למיצוק עור הגוף והצרת היקפים, הסרת שיער בלייזר באמצעות מכשיר "קנדלה" מתקדם וחדשני, עיצוב גבות וריסים ועוד.



לדברי גנח-סלומון: "מבדיקות וסקרים שערכנו, עלה הצורך למרכזים שיציעו פתרונות הוליסטים, תוך מתן מענה לכל הצרכים הטיפוליים של נשים וגברים. כמו כן, בלט כי הסטנדרט השירותי והטיפולי בישראל יכול להיות גבוה יותר – ולשם מכוון פריטי וומן. גייסנו את אנשי הצוות המיומנים ביותר כדי שלקוחות פריטי וומן בעבר, בהווה ובעתיד יחוו נוחות, נינוחות, הנאה, אמינות ורוגע ."


מחירים לדוגמא :
פריטי ניילס 50-350 ש"ח
פריטי קליניק 500-2500 ש"ח
פריטי קוסמטיקס 250-700 ש"ח
פריטי בודי 150-650 ש"ח

"פריטי וומן" - חבצלת השרון 37, הרצליה פיתוח
050-9985556