yes וקבוצת המדיה הופ! משיקות את WIZ – ערוץ העשרה וידע חדש לילדים







קבוצת המדיה הופ!, חלוצת שידורי ה–preschool בישראל והקבוצה המובילה בתחום, מפעילת הערוצים הופ! והופ! ילדות ישראלית, ממשיכה לגדל בידיים טובות ומשיקה ב-yes ערוץ ילדים חדש המציע העשרה, איכות והנאה ופונה לגילאי 11-6 – ערוץ WIZ.

ב-1 בינואר 2017 ,קבוצת המדיה הופ! ו–yes השיקו את ערוץ WIZ ,ערוץ ילדים המבטיח חווית צפייה שהיא גם חכמה ומעשירה וגם מהנה וקצבית. תכני הערוץ פונים לילדים סקרנים ועוסקים בכל מה שמעניין אותם – הרפתקאות, תעלומות בלשיות, גילוי מסתרי העולם ועוד, באמצעות תכניות מרתקות וזוכות פרסים בתחומי מדע, גיאוגרפיה, היסטוריה, מיומנויות חברתיות, משפחה, אמנות ועוד.

הילדים של ימינו, בעידן האינטרנט, אוטוסטרדת המידע, הסמארטפונים, הטאבלטים, הלפטופים וההישגיות המאפיינת את העולם, אוהבים לדעת, ורוצים לדעת עוד ועוד– הם פיקחים, סקרנים, רחבי אופקים, יש להם אינספור מקורות מידע, תכנים ועניין והם תמיד מוכנים לאתגר הבא.

ילדים בגילאים אלה צורכים מדיה שנותנת מענה לסקרנות הטבעית שלהם ובדיוק עבורם ערוץ WIZ מיועד.
ערוץ WIZ ,מציע מגוון תכנים בז'אנרים שונים ובמגוון רחב של נושאים, אשר מצד אחד מאתגרים את החשיבה ומסקרנים את הילדים, ומצד שני בגובה העיניים, עדכניים, כאלה שהילדים מתחברים אליהם הן שכלית והן רגשית.

בין הסדרות המשודרות ב-WIZ :סדרות דגל של ערוצי טלוויזיה מובילים בעולם-



yes ממשיכה להעצים את עולם הילדים, עם העלאת ערוץ WIZ המשדר תוכן איכותי וכיפי עבור קהל ההורים וילדיהם לצפייה משפחתית מעשירה, מהנה ומרתקת.

הערוץ משדר בין השעות 00:23-00:6 בערוץ 92 בשלט.
מיכל בוטל משנה למנכ"לי קבוצת המדיה הופ! מסרה: הפופולאריות הרבה ברשת של תכנים בנושאים מרחיבי דעת בקרב ילדים, כגון מדע, יצירה ופתרון אתגרים ותעלומות מעידה על העניין הרב של הצופים הצעירים בנושאים הללו ורבים נוספים. ערוץ WIZ אשר תכניו נבחרו בקפידה, מעניק חווית צפייה מהנה, מאתגרת ומעוררת מחשבה לילדים, ובה בעת הזדמנות נפלאה לחוויה משפחתית מעשירה.
תמיר פאול, מנכ"ל משותף לקבוצת המדיה הופ! מסר: אני שמח לבשר להורי הילדים בוגרי ערוץ הופ! על אלטרנטיבת הצפייה החדשה– WIZ .קבוצת המדיה הופ! חרטה על דגלה משנת הקמתה, מחויבות לצפייה וגלישה עם ערך מוסף: תוכן איכותי, מלמד ומעשיר מחד אך לא פחות חשוב, מהנה ומעניין. שילוב תוכני זה הפונה הן להורים והן לילדים הוא גם הקו המנחה שלנו בבחירת התכנים לערוץ WIZ .אנו גאים להיות אלה שממשיכים לגדל את הצופים בידיים טובות!