טיפוח ויופי ל- Valentine day



צילומים: קשת זאבי


YOUNG- ג'ל לניקוי הפנים עם מברשת ניקוי ייחודית מבית קרליין



ג'ל לניקוי הפנים עם מברשת ניקוי ייחודית.

  • מתאים לעור רגיל- שמן
  • לנטרול ברק ושומניות
  • להסרת תאים מתים
  • לניקוי עמוק ויסודי של הנקבוביות
  • היפואלרגני
  • אינו נוסה על בע"ח
ג'ל הניקוי מסדרת YOUNG, עם מברשת הניקוי הייחודית בעלת שערות הסיליקון העדינות, מאפשרת להגיע לכל אזור הפנים, מסירה תאים מתים ומחליקה את מרקם העור תוך כדי עיסוי ממריץ, מונעת הצטברות לכלוך בנקבוביות וברק שומני למשך שעות ארוכות ומכינה את העור לספיגה טובה של קרם לחות.
סדרת YOUNG  פותחה במיוחד על ידי מעבדות היופי של קרליין במרקמי ג'ל קלילים ואווריריים, ללא שומן, במטרה לשמור על בריאות העור, על מראה חלק ונקי ולמנוע נזקים לעור עקב גרימת יובש או ניקוי אגרסיבי.
ג'ל הניקוי,  במרקם עדין מעניק תחושת רעננות מיידית, שומר על רמת חומציות מאוזנת המונעת תחושת יובש לאחר הניקוי. מאפשר הסרה מלאה ויעילה של שומן, לכלוך ושאריות איפור. מתאים לשימוש יומיומי, בוקר וערב, לשמירה על מראה מאט וללא תחושת שומניות.


המברשת בעלת מנגנון סיבובי לפתיחה ונעילה של המוצר, לשימוש חוזר ויעיל במוצר.




ניתן להשיג בכל רשתות השיווק והפארם המובחרות.




מגבונים לניקוי פנים בניחוח אשכולית מסדרת ®Visibly של ניוטרוג'ינה

מותג הטיפוח ניוטרוג'ינה משיק מגבונים לניקוי פנים בניחוח אשכולית ומסייע במניעת פגמים בעור והעלמת פצעונים.
המגבונים הנם רכים במיוחד, מנקים לכלוך שאריות שומן ואיפורומסייעים בהעלמת פצעונים מבלי לייבש את העור.
ניחוח האשכולית הורודה ממריץ, מעורר את החושים ומעניק לעור תלחושת רעננות.
העור נשאר נקי באופו יסודי ורענן.





להשיג ברשתות הפארם.


 SKIN FOOD הזנה, טיפוח וריכוך לעור יבש מבית וולדה

סקין פוד הינו קרם הזנה ייחודי שפותח במיוחד כדי לתת מענה במקרה של עור יבש ועקשן, קשה או סדוק. תערובת ייחודית של פרחי קלנדולה, קמומיל ואמנון ותמר מסייעת בהרגעת העור ובריכוכו ופועלת ביחד עם תערובת שעוות, המכילה שעוות דבורים, לנולין ושמני בסיס צמחיים להזנה עמוקה של העור ולהפיכתו גמיש ונעים למגע.
סקין פוד מכיל שמן חמניות העשיר בוויטמין E ושמן שקדים התורם לאיזון העור והוא מיועד לשימוש במרפקים, בברכיים, בכפות הידיים או הרגליים ובכל אזור אחר הדורש השנה.
המוצר בעל השם העולמי מזוהה בקרב סלבריטאיות רבות בעולם, ביניהן: ויקטוריה בקאם, אדל, ג'וליה רוברטס, קייט האדסון, קייט ווינסלט, דמי מור, אלכסה צ'אנג, קים קרדשיאן, גווינת' פאלטרו ועוד.
סקין פוד הינו ללא חומרי צבע וריח מלאכותיים, ללא חומרים משמרים ואינו נוסה על בעלי חיים.  המוצר נושא את תו התקן היוקרתי NATRUE למוצרי טיפוח המכילים מרכיבים ממקור צמחי או אורגני.


סקין פוד קרם – Weleda Skin Food Cream - All purpose cream
תיאור המוצר: קרם להזנה עמוקה, טיפוח וריכוך במקרה של עור יבש, קשה או סדוק.

מכיל:
  • שמן חמניות העשיר בוויטמין E
  • שמן שקדים לריכוך העור ולטיפול קטיפתי ורך
  • שעוות דבורים להזנה עמוקה של העור
  • תערובת ייחודית של קלנדולה, קמומיל ואמנון ותמר להרגעת עור מגורה במיוחד ולריכוך עור יבש, סדוק ומגורה
סוג העור: עור יבש, קשה וסדוק בכל אזורי הגוף: מרפקים, ברכיים, כפות הידיים או הרגליים וכל אזור אחר הדורש הזנה.
תועלות:
  • לכל המשפחה
  • קרם הזנה רב תכליתי המיועד לכל אזור בגוף הסובל מיובש עקשן
  • מספק לחות מתמשכת לעור ומסייע לעור לשמור על אלסטיות
  • מרגיע את העור ומעניק לו מראה ותחושה רכה וקטיפתית
  • תורם להזנה עמוקה של העור ומסייע בשיקום והתחדשות העור

העקרונות המנחים של חברת WELEDA
פיתוח המוצרים נעשה בשיתוף פעולה בין רופאים לרוקחים.
מקור חומרי הגלם: WELEDA  מגדלת רבים מהצמחים המשמשים במגוון המוצרים בעצמה. הצמחים גדלים בטכניקה ייחודית של חקלאות אורגנית ביו דינמית, ללא ריסוס, דשנים וכימיקלים. למעלה מ 500 דונם זנים שונים של צמחים גדלים בשיטה זו בגנים הפרטיים של WELEDA.
WELEDA אינה משתמשת בחומרים משמרים במוצריה. יציבותם של המוצרים נשמרת הודות לשימוש בחומרים מרים צמחיים. כמו כן נעשה שימוש בשמנים אתריים הידועים כבעלי פעילות המונעת התפתחות חיידקים ושומרת על יציבות המוצר, ללא שימוש באף חומר משמר סינטטי שהוא.
WELEDA אינה משתמשת בחומרי טעם וריח סינטטיים.
WELEDA אינה משתמשת בחומרים שיוצרו בהנדסה גנטית. חומרים אלה הם עפ"י רוב זולים יותר, אך אינם עומדים בקריטריונים הנוקשים שקבעה לעצמה החברה.
בדיקות קפדניות של כל חומרי הגלם לפי תקנים רוקחיים מחמירים, בקרת איכות בזמן הייצור ובדיקות מעבדה סופיות, מבטיחות מוצר מוגמר מהאיכות הגבוהה ביותר.
כל חומרי האריזה מופקים מחומרים ממוחזרים או חומרים הניתנים למחזור בקלות. שימוש בחומרים אלה מאפשרים שמירה על איכות המוצר ויציבותו לאורך זמן רב.
WELEDA  מעולם לא ביצעה ניסויים על בעלי חיים, כמו גם חומרי הגלם בהם אנו משתמשים או הספקים שלהם.



אודות WELEDA
חברת WELEDA הינה החברה הגדולה ביותר בעולם ליצור מוצרי טיפוח טבעיים ואורגניים. היא נוסדה בשוויץ בשנת 1921 ע"י רודולף שטיינר, אבי התורה האנתרופוסופית (בתרגום מיוונית, אנתרופוסופיה = חכמת האדם), במטרה לייצר ולפתח תרופות ותכשירים מתאימים ובמטרה ליישם את הידע והחומר שנצבר ונלמד בהרצאותיו. הקליניקה הראשונה שעסקה בריפוי ובייצור תכשירים אלה הוקמה בשוויץ בעיר ארלסהיים הסמוכה לעיר באזל, שלימים הפכה לאתר הייצור הראשון של WELEDA.
השם WELEDA הוענק לחברה על ידי רודולף שטיינר, על שם המרפאה ההוליסטית שחיה לפני 2000 שנה והייתה ידועה בכוחות הריפוי שלה. רבים מייחסים  לה את התואר: "המטפלת ההוליסטית הראשונה".
סדרת המוצרים של חברת WELEDA מבוססת על מרכיבים צמחיים בלבד, רובם אף ממקור אורגני. מוצרים רבים מתיימרים להכיל מרכיבים צמחיים או תמציות המופקות מצמחים, אולם בחינה מדויקת של רשימת המרכיבים מגלה שימוש בחומרי נשא וחומרי בסיס סינטטיים, חומרים משמרים, חומרי טעם מלאכותיים ועוד. מרכיבים אלה הינם זולים יותר ועל כן מועדפים על ידי מספר רב של יצרנים.


בחברת WELEDA, אין פשרות. כל מרכיב עד חומר העזר האחרון בכל מוצר ומוצר מקורו מעולם הטבע. מעולם לא נעשה שימוש ולא ייעשה שימוש בחומרים המופקים משמן מינרלי או ווזלין, שמקורם מנפט.
סדרת מוצרי הטיפוח של WELEDA מאושרת ומפוקחת על ידי תקן Natrue. תקן האיכות המחמיר והאיכותי ביותר למוצרי קוסמטיקה וטיפוח צמחיים העושים שימוש במרכיבים ממקור אורגני.




את מוצרי WELEDA ניתן להשיג בכל רשתות הטבע, בתי הטבע ובתי מרקחת פרטיים וסניפי סופר פארם, ובאתר החברה: www.drsamuelov.co.il


לבלו חמאה לשפתיים
עור השפתיים חשוף באופן תמידי לשינויי מזג האוויר.
הקור, היובש באוויר, וקרני השמש מייבשות את העור והרוח גורמת לסדקים ולקילוף. היסדקות עור השפתיים פוגעת במראה האסתטי של הפנים בכלל ושל השפתיים בפרט, לכן יש להגן על השפתיים, לשמר את הלחות הטבעית שלהן ולהעניק להן תגבור של לחויות הזנה.

3 נינוחות : כחול הקלאסי, וניל- מקדמיה ופטל
לבלו LIP BUTTER- המעניק טיפול אפקטיבי לשפתיים, מכיל נוסחה של שמנים מטפחים , מגן על השפתיים מיובש, מספק הגנה ושומר על הרכות הטבעית והמרקם החלק של השפתיים.

ניתן להשיג ברשתות הפארם




ACU-LIP שפתון טיפולי לשפתיים יבשות וסדוקות מבית ד"ר עור
ACU-LIPאקו ליפ שפתון טיפולי לשפתיים יבשות וסדוקות של דוקטור עור, מעניק לחות ותחושת נינוחות מיידית ואף הוא מגן על השפתיים מפני קרינת השמש הישראלית הדומיננטית, העלולה להחמיר את היובש והסדקם בשפתיים במהלך עונת החורף. השפתון מכיל מקדם הגנה SPF15 ומועשר בויטמין E – נוגד חמצון יעיל הידוע ביכולתו לסייע להגנה מפני החשיפה לשמש והרדיקלים החופשיים.
המוצר הוא ללא פראבנים ונמצא כבטוח לשימוש לעור רגיש.


קרם ידיים טיפולי מסדרת נוטריק לעור יבש מבית ד"ר עור
NUTRIQUE Intensive Nourishing Hand Cream, קרם ידיים טיפולי, המעניק הזנה אינטנסיבית לעור יבש למשך שעות ארוכות. קרם הידיים נוטריק משקם את מראה העור ומותיר אותו רך, גמיש, בעל מראה בריא ויפה, ללא תחושת יובש, גירוי, אדמומיות או סדקים. הקרם מסייע בהגנה מפני נזקי החשיפה למים, לדטרגנטים ולסביבה ונבדק לעור רגיש. הקרם הינו ללא פראבן ומכיל מספר רכיבים פעילים המסייעים בשיקום והזנת עור כפות הידיים: חמאת שיאה - עשירה בנוטרי-ויטמינים הידועים כמזינים את העור; אלנטואין - רכיב טיפולי הידוע כמסייע לשיקום עור פגוע או מגורה וקומפלקס ייחודי המכיל: גלוקוז וקסיליטול.



מוצרים אלה יחד עם שאר מוצרי דוקטור עור, ניתן להשיג ברשתות הפארם, בתי המרקחת הפרטיים ובקופות חולים ברחבי הארץ.



LASH PRIMER- פריימר לריסים מבית סקארה

פריימר הריסים החדש של SACARA  שפותח בשיתוף עם מאפרת הבית של המותג, מישל אדרי, מאפשר לחלום שלך להפוך למציאות יום יומית.
במריחה פשוטה הוא מצליח להאריך ריסים קצרים, לעבות ריסים דקים, לעגל, לרכך ולהעצים את מראה המסקרה.
כמו כל פריימר, גם זה הייעודי לריסים מתפקד כשכבת בסיס ראשונה המכין את האזור למריחת המסקרה: הוא מאחד את טקסטורת הריסים, מונע הדבקות ריסים ויצירת גושים, מאפשר מריחה הומוגנית על כל ריס וריס ומשפר את עמידות המסקרה לאורך זמן. התוצאה: ריסים מעוצבים, מעוגלים ועוצרי נשימה.
בעזרת LASH PRIMER של SACARA גם את תופתעי ממראה הריסים שלך –בטווח הקצר והארוך. מיד לאחר המריחה, כשהחומר הלבן יתייבש ויהפוך לחצי שקוף, תוכלי למרוח את המסקרה בקלות ולהנות מריסים מהממים. לאחר שימוש תקופתי תוכלי להרגיש בהבדל: הריסים נעימים וחזקים יותר  כיוון שנעטפו בנגזרות ויטמינים מזינות לאורך זמן.


ניתן להשיג ברשת חנויות SACARA ברחבי הארץ

אודות SACARA
חברת SACARA הינה חברת קוסמטיקה ישראלית שהוקמה בשנת 2013 על ידי האחים – דוד, יעקב ומשה גולברי ועל ידי המנכ"ל אביב בן יעקב. תוך זמן קצר נפרסה הרשת ברחבי הארץ ונכון לרגע זה הרשת מונה כ 44 חנויות .  SACARA מציעה לצרכן הישראלי מוצר איכותי במחיר נוח בחוויית קנייה ייחודית ובינלאומית. SACARA   משקיעה בפיתוח מוצרים המשולבים בחידושים וחדשנות מעולם היופי ומתעשיית הקוסמטיקה כדי להעשיר את תמהיל המוצרים הרחב של החברה המכיל מוצרי קוסמטיקה, טואלטיקה, אקססוריז ומוצרי טיפוח לשיער  ולציפורניים.



צללית קרם בסטיק מבית סקארה

צלליות הקרם בסטיק החדשות של SACARA שפותחו בשיתוף מאפרת הבית של המותג, מישל אדרי, נוצרו מתוך מחשבה על נשים באשר הן:  כאלה שזמנן קצר מדי, כאלה שאינן מנוסות באיפור, כאלה שאוהבות מוצרים "רב שימושיים" וכאלה שמכורות לטקסטורות ולמרקמים.
הנוסחה החדשנית של הצלליות הארגונומיות מחליקה בקלות על העפעף ומאפשרת למתאפרת להיעזר בה למגוון שימושים: כצללית בסיס, ליצירת מראה מעושן, להגדרת גבולות ולהדגשת העיניים.
רק לסובב ולמרוח- האריזה הארגונומית החדשה של הצלליות הנה בעלת מנגנון מכני מסתובב לנוחות מירבית של המשתמשת. לא צריך לחדד, לא צריך לחפש מכחול או מברשת, פשוט מסובבים ומורחים את אחד מששת הגוונים, ניוד טבעי וחמישה נוספים עם נגיעה גליטרית עדינה: ירקרק בהיר, כחול, ורוד מוזהב, ברונזה או שמפניה. לכל הצלליות פיגמנט חזק והן עמידות במיוחד.
לאחר בדיקות מרובות בחרנו ב-SACARA סטיק בעובי מושלם, כזה שאפשר גם למרוח איתו קו איליינר פרופורציונלי מחד וגם צללית מכסת עפעף מאידך.


לקראת הולנטיין מציעה מאפרת הבית של SACARA מישל אדרי לוק חושני ודרמטי עם טוויסט מתוחכם.
"יצרנו השנה מראה שהוא השילוב המנצח בין עיניים בוהקות ושפתיים מפתות, שאפשר בקלות ליישם אותו בבית: על כל העפעף מניחים צללית קרם בוהקת בגוון האהוב ומעליה, בעזרת אי ליינר במרקם ג'ל המתכתב עם מרקם הקרם של הצללית, משרטטים קו תוחם דומיננטי. מעבים את הריסים עם מסקרה שחורה, מניחים ברונזר בעדינות מתחת לעצם הלחי ומסיימים עם שפתון בגוון דובדבן מפתה".


צללית קרם בסטיק - גוונים:
01 – צללית בגוון ניוד טבעי
02 – צללית בגוון ירקרק בהיר עם נגיעת גליטר
03 – צללית בגוון כחול עם נגיעת גליטר
04 – צללית בגוון ורוד מוזהב עם נגיעת גליטר
05 – צללית בגוון ברונז גולד עם נגיעת גליטר
06 – צללית בגוון שמפניה עם נגיעת גליטר


ניתן להשיג ברשת חנויות SACARA ברחבי הארץ




PUPA EASY LINER EYES

חברת האיפור האיטלקית PUPA, ממשיכה לחדש ומציגה בימים אלה ליין חדש של עפרונות עיניים נהדרים בשם pupa easy liner eyes עם 24  גוונים חדשים של צבע טהור מידי לעיניים. קולקציית עפרונות העיניים החדשה של פופה easy liner מעניקה לעיניים נגיעה של צבע בגוונים חדשים ותוססים הניתנים לגיוון יום יומי. עפרונות העיניים בעלי מרקם רך וקטיפתי, נוח למריחה גם כאייליינר וגם כעיפרון עיניים. בזכות הרכות הנפלאה ניתן ליצור מראה עוצמתי בקלות או להשיג מראה מעושן בעזרת מריחת הפיגמנט.
עפרונות העיניים החדשים של PUPA EASY LINER   בעלי פורמולה חדשנית המשלבת שמנים, שעוות וסיליקונים חדשניים, בעלי תכונות ריכוך, היוצרים מרקם רך המאפשר מריחה קלילה מהירה ובטוחה, כך שניתן להשיג מראה מושלם בקלות. הריכוז הגבוה של הפיגמנטים ופנינים מבטיח צבע עז, אינטנסיבי באופן מיידי מהמריחה הראשונה.
על הצבעים החדשים של עפרונות העיניים pupa easy liner:
217 ירוק פפרמנט, 219 ירוק מוס כהה, 222 ירוק זהוב, 329  מואב עמוק,  330 סגול פנינתי,  335 סגול עז , 441  כחול שמים, 442 כחול קובאלט  , 446 כחול כהה אולטרא מרין , 447 כחול נייבי כהה ,  448 כחול לילה נייט , 549 לבן , 550 חמאה , 551  זהב , 554 אפור אבן סטון , 555 כחול פנינתי, 557 כחול אפור,   559  שחור , 560 ושחור פנינתי.


להשיג בנקודות המכירה של PUPA ברשתות הסופר-פארם בלעדית




Dove DermaSpa
תחליבי הגוף מסדרת DermaSpa משלבים חווית ספא לצד טיפוח עור מקצועי :
Dove DermaSpa Goodness3 - תחליב גוף עם אפקט משולש לטיפוח עור יבש
Dove DermaSpa Youthful Vitality - תחליב גוף המכיל סרום
למראה עור צעיר יותר

Dove משיק בישראל את סדרת תחליבי הגוף החדשה, Dove DermaSpa, המשלבת חווית ספא וטיפוח עור מקצועי. הנוסחה הקטיפתית שבסדרה כוללת טכנולוגיה מתקדמת המכילה שמן טבעי המופק מזרעי צמחים. באמצעות טכנולוגיית Cell-Moisturizers™ אשר פותחה ע"י Dove, השמן חודר לעור* ומעשיר אותו בלחות.
פיתוחם של מוצרי DermaSpa Dove לווה ע"י פאנל מומחיות המורכב כולו מנשים ביניהן דרמטולוגיות מרחבי העולם, לצד יועצות ספא ובלוגריות טיפוח. לתחליבי הגוף ניחוחות מתוחכמים ועמוקים שנרקחו על ידי אן גוטליב, שחתומה על יצירת ניחוחות לבשמים מובילים של מותגים כגון : Dior, מארק ג'ייקובס וקלווין קליין.
סדרת תחליבי הגוף החדשה הופכת את שגרת טיפוח העור היומיומית לרגעי ספא מפנקים.
עדה גיל מנהלת שיווק Dove ביוניליוור ישראל: "מחקר בינלאומי** שערך המותג מצא כי כ-80% מהנשים מרגישות בטוחות יותר בעצמן כאשר הן מטפחות את גופן מדי יום. עם זאת - יותר ממחצית מהנשים הודו כי כשהן דחוקות בזמן, הן פשוט מוותרות על טיפוח הגוף. לכן ייצרנו סדרת תחליבים המשלבת טיפוח עור מקצועי עם חווית ספא, ואנו משוכנעים ששילובם בשגרה היומית יגרום ליותר נשים לטפח את עצמן יותר - ובכך גם להרגיש יותר טוב עם עצמן".

Dove DermaSpa Goodness3 - תחליב גוף עם אפקט משולש לטיפוח עור יבש. תחליב הגוף מיועד לעור יבש הזקוק להזנה. התחליב כולל את טכנולוגיית Cell-Moisturisers™, המשלבת שמן טבעי המופק מזרעי צמחים, וכן את שמן האובליפיחה הידוע בהשפעתו המיטיבה על העור. הוא עשיר בחומצת אומגה 3,6,7 ו-9 החיוניות לעור ועל אף עושרו נספג במהירות. האפקט המשולש יוצר מראה עור חלק, זוהר ומגע קטיפתי ורך.
Dove DermaSpa Youthful Vitality - תחליב גוף המכיל תערובת סרום מרוכז למראה עור צעיר יותר. תחליב הגוף מתאים במיוחד לעור בוגר. ככל שעור הגוף מתבגר הוא זקוק ללחות יומיומית שתשמר את האלסטיות ותסייע לו להיראות במיטבו. Cell-Moisturisers™ ותערובת של סרום מרוכז מסייעים בהחייאת העור* ומחזירים לו את הגמישות התורמת למראה צעיר יותר. מתאים גם לעור רגיש.


תחליבי הגוף החדשים יושקו בגודל 200ml.
ניתן להשיג בסופר-פארם, שופרסל וברשתות הפארם




 CRUSH  by Rihanna הבושם החדש לנשים מבית ריהאנה

ריהאנה מכריזה על השקת הבושם החדש ,קראש של ריהאנה,
הבושם השני בקולקציית הרירי הקרויה על שמה

ריהאנה נעשית עוד יותר אישית עם השקת הבושם החדש שלה:
קראש, המגלה את ריהאנה מלאת חיים, סקסית באור חדש לחלוטין, מאפשר להמריא דרכו.
עם קראש, ריהאנה מגלה צד  פלרטטני  מסתורי, ואפילו פרובוקטיבי. היא ממשיכה להעצים נשים מעודדת אותן להיות חזקות, בטוחות בעצמן, ולא מתנצלות ... פשוט כפי שהוא מתואר בתמונה זו! קראש אמיתי!

קראש הוא באופן מסתורי ניחוח חושני ופרובוקטיבי, שובר גבולות וקובע כללים חדשים. בושם המרגיש עוצמה, ניחוח בטוח בעצמו, ריח עצי וסקסי בניחוח פירות אדומים וממכרים, ברגמוט ומנדרינה עסיסי. הוא מפתיע עם טוויסט נשי של פלפל חריף רווי חיים.
בלב ליבו, ורד ורודה המתחברת עם היילנג יילנג הפיקנטי ויחדיו זורמים עם המתיקות החמצמצה של פירות היער האדומים.
ארז ופאצ'ולי מותירים את השובל השופע והממכר.



הבקבוק עוצב על ידי ריהאנה, בהשראת בקבוק הרירי המקורי, משלב תחושה של יוקרה ונשיות.
הגוונים הזהובים העשירים מייצרים כוח משיכה שלא ניתן לעמוד בפניו המתבטא במגע הוורוד על האריזה החיצונית.
העין נלכדת בקסם התכשיט היוקרתי. אופנת עילית נשית ויוקרתית.

על ריהאנה
ריהנה כבשה בסערה את עולם המוזיקה, הבידור והאופנה. היא מכרה 50 מיליון אלבומים ו-180 מיליון הקלטות דיגיטליות בכל רחבי העולם, מה שהפך אותה לאומנית שמכרה הכי הרבה הקלטות דיגיטליות בכל הזמנים. היא הוציאה 7 אלבומים תוך 7 שנים, זכתה ב 7 פרסי גראמי, 12 סינגלים שלה הגיעו למקום הראשון. דף הפייסבוק שלה מונה יותר מ 80 מיליון עוקבים, היא הזמרת הנצפית ביותר ביו טיוב, כמות הצפיות שלה מגיעה ל 4 ביליון. בנוסף, היא השיקה בהצלחה רבה ארבעה בשמים, עיצבה שתי קולקציות עבור ארמני, עבור ריבר איילנד, ומשמשת היום כדוברת של מגזין האופנה ויוה גלאם.

להשיג בכל רשתות השיווק והפארם המובחרות ברחבי הארץ


לגבר- קרם לחות SENSITIVE לעור רגיש  מבית ניוואה

קרם לחות להרגעה ולליחוח רב עוצמה,
 לבעלי עור רגיש או מגורה לאחר הגילוח.

הקרם הינו בנוסחה חדשה אשר אינה מכילה אלכוהול או בושם. מועשר ברכיבים מרגיעים כגון קמומיל והממליס, מרגיע ומעדן עור מגורה, מפחית את הרגישות, מלחח את העור ונספג מיד.


ניתן להשיג בכל רשתות הפארם המובחרות.




כריסטיאנו רונאלדו משיק בושם חדש לגבר
כריסטיאנו רונאלדו, אייקון הכדורגל הבינלאומי משיק בושם חדש ומככב בקמפיין הנלווה אליו.

עוצמתי מודרני וגברי, כריסטיאנו רונאלדו ממשיך את סיפור ההצלחה עם בושם במהדורה פרטית THE PRIVET EDITION .
הוא ממשיך להגשים את השאיפה שלו ליצירת מותג פרטי, מעורב בתהליך הפיתוח, בחירת הרכיבים ומקבל החלטות שיווקיות.
הניחוח מכיל תווים מעורבים של מייפל, זרעי טונקה, ענבר וניל ואזוב.
תמציות ריחניות אלו מעוררות זיכרונות פרטיים עבור רונלדו, מבטאות את ההילה הנצחית שלו. ניחוח חושני וחצוף, מושלם ללבוש בשעות הערב, כאשר אתה מבקש לחוש ולהראות במיטבך!



המהדורה הפרטית של רונאלדו מייצגת גבריות תחכום ויוקרה.

- Cristiano Ronaldo THE PRIVET EDITION EDP
להשיג ברשתות השיווק והפארם ברחבי הארץ