בייבילנד 2016- מה חיכה לנו שם? Babyland 2016



גם השנה, בתערוכת הבייבילנד, ניתן היה לפגוש דוכנים רבים בעלי צבעוניות משובבת נפש ומוצרים יפייפיים להורים, תינוקות, פעוטות, ילדים ולהורים שבדרך.



כמדי שנה הוצגו בתערוכה חידושים והפתעות של מיטב החברות והמותגים כגון: מזון לתינוקות, בקבוקים, מוצצים, חיתולים עד למוצרים יוקרתיים כגון: עגלות, טיולונים, חדרי ילדים, מזרנים ועוד.

בין המותגים שהציגו השנה:

  • Nuby-
    המותג Nuby, מותג מוצרי התינוקות המוביל בעולם, השיק מתוך סדרת wash or toss המצליחה של המותג סט כוסות עם מכסים וידיות. הסט כולל ארבע כוסות עם מכסים תואמים לסגירה ואטימה מלאה ללא טפטופים וידיות לאחיזה נוחה ועצמאית על ידי הפעוט. אינו מכיל ביספנול A. סט הכוסות מגיע בצבעים עליזים, המאפיינים את המותג, עשוי מפלסטיק עמיד וניתן להשתמש בהן שוב ושוב.
    הכוסות של Nuby חוסכות מקום במטבח, שכן הן מתאימות לאחסון זו בתוך זו.

    בדוכן Nuby(נובי) ניתן מידע וייעוץ על מגוון מוצרי נובי המיועדים לגילאי 0 עד 5 שנים.
    כמו כן, נפתחה במקום חנות מוצרי תינוקות של סופר פארם, שבה נמכרו גם מוצרי נובי במחירים אטרקטיביים של בין 20-40 ש"חבלבד, לרגל התערוכה.


    המותג Nuby, מותג התינוקות האמריקאי המוביל, הנמכר בלמעלה מ 150 מדינות בעולם, משווק בישראל על ידי חברת אינטרסן בע''מ, מהחברות המובילות במשק בתחום יבוא ושיווק של מוצרי צריכה. המותג NUBY מציע מגוון רחב של מוצרים להזנה, לצמיחת השיניים, להרגעה ומוצרים רפואיים, בסטנדרטים הגבוהים ביותר של בטיחות ובקרת איכות. חברת NUBY פועלת בקביעות להגיע לכדי שלמות בכל היבטי העיצוב הייצור וההפצה. החברה משקיעה משאבים רבים במחקר ובפיתוח מוצרים חדשניים ומעוצבים, שהורים וילדים ימצאו אותם נוחים, קלים לשימוש ואטרקטיביים למראה. 
  • WELEDA
    כהורים, אנו תמיד דורשים את הטוב ביותר עבור ילדינו, כך גם חברת Weleda.
    בוולדה משתמשים אך ורק במרכיבים צמחיים המתקבלים בברכה ע"י עורו העדין של התינוק.
    מוצרי וולדה נקיים מכל חומר סינטטי כדוגמת חומרי ריח וצבע שאינם ממקור צמחי, חומרים משמרים או חומרי בסיס המופקים משמן מינרלי כדוגמת וזלין או פרפין, היוצרים ציפוי מלאכותי סביב העור ובמקור מופקים מנפט.



    במקומם, מקפידים להשתמש בשמני בסיס צמחיים בלבד, המופקים מזרעים ומפירות כמו שמן שומשום או שמן שקדים טהור, שמנים אתריים של לבנדר, ילנג – ילנג וורד הבר וכן תמציות אורגניות המופקות מפרחי הקלנדולה והקמומיל.
    מרכיבים אלה נספגים בקלות ע"י עורו העדין של התינוק ומעניקים לו חום, הזנה וטיפוח ממקור צמחי מכף רגל ועד ראש.


  • האגיס
    חיתולים איכותיים לתינוקות ופעוטות.






    בביתן של האגיס ניתן היה לקבל הסבר קצר על הספיגה של החיתול האגיס פרידום דריי – החיתול החדש המתקדם עם טכנולוגיית הקוויק דריי, ולקבל חיתולים להתנסות.



    במסגרת התערוכה חיתולי האגיס פרידום דריי, חיתולי Huggies Little Babies  ומגבוני האגיס הוצעו  למכירה במחיר מיוחד בחנות סופרפארם שנפתחה במקום.
  •   MAM
    MAM הינה חברה אוסטרית, אשר נוסדה בשנת 1976 ומוצריה משווקים בלמעלה מ- 56 מדינות ברחבי העולם.
    לחברה מגוון רחב של מוצרים, בהם: בקבוקים המותאמים לגיל ולצרכי התינוק העשויים פוליפרופילן ואינם מפרישים ביספנול A, מוצצים במגוון עיצובים המתאימים לכל גיל ועשויים מלטקס או מסיליקון על פי העדפת התינוק וההורים, נשכנים, מחזיק מוצץ, כוס מעבר, מברשת למידה לצחצוח שיניים ועוד. המוצרים פותחו בהתייעצות עם אורתודנטים, רופאי ילדים והורים.



    הערכים המובילים את החברה הינם: איכות ובטיחות. החברה הציבה לעצמה כמטרה לקדם ולתמוך בהתפתחות הבריאה של התינוקות. מחקרים יסודיים הביאו לפיתוח מוצרים בדרגה הגבוהה והבטוחה ביותר הקיימת היום.

    בדוכן הקימו תפאורות שונות לצילומי תינוקות מדליקים במיוחד!






  • ד"ר פישר


    בדוכן של ד"ר פישר פגשנו את קמיל בלו מוס רחצה לתינוק המועשר בשיבולת שועל לטיפול והגנה מיובש עור, גירויים ואדמומיות בעת רחצת התינוק.
    שיבולת שועל נחשבת לאחד הדגנים האיכותיים והמועילים שהעניק לנו הטבע. שיבולת שועל הינו דגן העשיר במינרליים וויטמינים ולו השפעה מיטיבה גם בטיפול, ריכוך, הרגעה והגנה על העור.

    מוס רחצה שיבולת שועל מכיל נוסחה ייחודית בעלת מרקם קטיפתי, רך ומלטף ובניחוח נפלא. הנוסחה מועשרת בשילוב של שמן שיבולת שועל, שמן זית, תמצית קמומיל ופרו-ויטמין B5, המסייע בהגנת העור מפני גירויים ואדמומיות, מרכך, שומר על לחות העור וממשיך לטפל בעור התינוק גם לאחר הרחצה.

    קמיל בלו מוס שיבולת שועל הינו היפואלרגני ועבר את מבחן סנסיטיב המחמיר המעיד על התאמה לעור עדין ורגיש במיוחד כעור התינוק. המוצר אינו מכיל SLS ו- SLES, סיליקונים, שמן מינרלי, צבע ושמנים ארומטיים, ואינו גורם לדמעות.

    מוס הרחצה החדש מצטרף לתכשירים המצליחים בסדרת קמיל בלו שיבולת שועל המיועדת למניעה וטיפול בעור יבש, מגורה או אדמומי. בסדרה - אל סבון, קרם גוף, חלב אמבט, משחת החתלה ומגבונים.

  • Fun Flex
    מוצרי Fun Flex זכו בתחרות מוצר השנה וצעצוע השנה על ידי המגזין האמריקאי היוקרתי Baby Maternity והומלץ ע"י פסיכולוגים מומחים בארה"ב כצעצועים מעודדי התפתחות

    FunFlex הינה מערכת מודולארית חדשנית של צעצועים התפתחותיים הניתנת להרכבה בכל מקום, בכל זמן ובכל דרך בו נמצא התינוק – עגלה, כיסא אוכל, שידת החתלה, סל קל, מיטת תינוק, כיסא לרכב, אוניברסיטף, טרמפולינה, אמבט ועוד.
    למרות שניתן לשחק ולהשתמש עם הצעצועים כ- Stand Alone, הצעצועים הנם חלק ממערכת של חלקים המאפשרת להשתמש בצעצועים בצורות שונות. לדוגמא, כאשר הם מחוברים לזרוע הגמישה המחובר לקליפס החיבור או כאשר הם מחוברים לזרוע הגמישה המוחזק ע"י התינוק.
    Fun Flex נבדק, הוכר והומלץ ע"י ארגון ההורים העולמי PTPA – Parent Tested Parent Approved.

    מאחורי החברה עומד ליאור כהן, מהנדס מערכות מידע וממציא צעצועים ומשחקים. המשמש כמנכ"ל ובעלים: "אנו מאמינים שמוצרים בכלל ומוצרים לתינוקות בפרט צריכים להיות בעלי תועלות ברורים לתינוק כגון, פיתוח מודעות עצמית וסביבתית, פיתוח ראייה, פיתוח יכולות המישוש ויכולות התפתחותיות, פיתוח מיומנויות מוטוריות ועוד. היכולת של ההורה לקחת אתו את Fun Flex לכל מקום אליו הוא הולך עם התינוק ולחבר אותו כמעט לכל אביזר קיים כגון שולחן בבית קפה, מאפשר להורה להמשיך ולתמוך בקלות יחסית בהתפתחות התינוק בכל מקום ובכל זמן.יתר על כן, החזון של Fun Flex מציג גישה צרכנית חסכנית חדשה בה לא נדרש יותר להשקיע משאבים כלכליים משמעותיים לרכישת צעצועים התפתחותיים חדשים ויקרים בעת המעבר של התינוק משלב התפתחותי אחד למשנהו אלא השקעה מינימאלית ברכישת צעצוע התפתחותי חדש וחיבורו למערכת הקיימת.

    בימים אלה משווקת בארץ סדרה המורכבת משלושה צעצועים התפתחותיים המשווקים בארבעה סוגי אריזות שונות ותחילת שנת 2017 מתכננת החברה להרחיב את קו המוצרים הנוכחי לאביזרים לאם ולתינוק – מחזיק מוצצים ומחזיק בקבוק הניתנים לחיבור למערכת הקיימת במקום הצעצועים הקיימים (במצב של חיבור של צעצוע + זרוע גמישה + קליפס חיבור) או בסמוך לצעצועים במצב בו משתמשים במחבר הכפול המאפשר חיבור של שתי זרועות גמישות בו זמנית.

    ערכת צעצועים התפתחותיים מודולארית- הערכה כוללת 11 אפשרויות הפעלה שונות, 7 חלקים – 2 צעצועים התפתחותיים, 2 זרועות גמישות, קליפס חיבור, טבעת חיבור, מחבר כפול.ניתן להרכבה בכל מקום, בכל זמן ובכל דרך - עגלה, שידת החתלה, כיסא
    אוכל, סל קל, מיטת תינוק, כיסא לרכב, אוניברסיטף, טרמפולינה אמבט ועוד.
    הערכה מעודדת חקירה ביד ובפה, פיתוח מיומנויות מוטוריות: מוטוריקה עדינה, תיאום עין-יד ותיאום בין הידיים.
    פעלולון בצורת סרטן מחייך עם אפשרויות משחק רבות ומגוונות: ניתן לשחק עם הכדור התלוי המכיל פעמון, בעת משיכת הכדור כלפי מטה מופעל רעשן, ניתן לחקור דרך היד והפה את המראות, הצלילים והתחושות.


    כל מוצרי של Fun Flex ניתנים לשטיפה ורחיצה להבטחת שימוש חוזר ובטוח של התינוק.

    ניתן לרכוש במבחר חנויות לתינוקות כמו: תינוקות זה אנחנו, מיי בייבי ירכא, בייבי פארם ועוד.
    ואונליין באתר מאמא גורו



  • לורה סוויסרה

    דוכן לורה סוויסרה קידם את פנינו עם דמויות דיסני מקסימות הניבטות ממצעי הילדים, מגבות, סינרי הנקה ושלל אביזרים מקסימים ואיכותיים.


    למעלה מ-3 עשורים, חברת לורה סוויסרה, מגשימה לאימהות את החלום ומאפשרת ליצור לרך הנולד סביבה נעימה, וחווייתית תוך מתן תשומת לב לכל הפרטים.

    חברת לורה סוויסרה היא החברה הותיקה בתחום הטקסטיל לתינוקות בארץ, הוקמה בשנת 1985 כעסק משפחתי. החברה ממוקמת באשקלון, מעסיקה כ- 30 עובדים ועובדות. לורה סוויסרה, משווקת ובעלת זיכיון בלעדי בארץ לשימוש בדמויות דיסני על מוצרי הטקסטיל שהיא מייצרת. כמו כן מציעה מגוון רחב של סטים לעריסות ולולים, מגבות, חלוקים, שמיכות ועוד . עיצובי החברה כוללים את כל מוצרי הטקסטיל לתינוקות, חדרי תינוקות וילדים.

    לורה סוויסרה, להשיג בחנויות המתמחות במוצרי תינוקות ברחבי הארץ ובכתובת החברה www.laura-swisra.com
  • בייבי סטאר

    רשת "בייבי סטאר" השיקה עגלות חדשות ומוצרים נלווים לאם ולתינוק בתערוכת בייבילנד בגני התערוכה תל אביב.
    אברי קציר מנכ"ל ומבעלי הרשת ציין כי "שמחנו לקחת חלק בתערוכה הגדולה בישראל שפונה לאימהות וילדים, רשת בייבי סטאר פועלת כל העת להביא לצרכן את העגלות והמוצרים החדשים והמתקדמים ביותר תוך דגש על מחיר נוח. כל זאת מתאפשר לנו הודות ליבוא המקביל, מהלך שהרשת חרטה על דגלה למען לקוחותיה".



    בדוכן ניתן היה לראות את העגלות:
    EGG STROLLER -
    עגלת תינוק מעוצבת בעלת לוק סטייליסטי, בדים רכים נעימים למגע, קלה לתפעול, פרקטית, צמיגי  TRU RIDE , סל אחסון גדול,3 מצבי שכיבה, הסלקל בצורת ביצה , ניתן לכוון את כידון העגלה ל-5 מצבים שונים, ניתן לקפל את העגלה ביד אחת, טיולון דו צדדי.


    OYSTER ZERO, עגלה קלה, נוחה לקיפול ומאופיינת בעיצוב מודרני ונקי.
    עגלת תינוק OYSTER ZERO (אויסטאר זירו)עגלה בעיצוב מוקפד, קלה לקיפול, מגיל לידה והכי חשוב קלה - רק 7.9 קילו. העגלה בעלת עיצוב חדשני ומודרני מבלי להתפשר על איכות ובטיחות, תוך הקפדה על נוחות שימוש לרך הנולד ולהורים.  העגלה קלה לתפעול, וכוללת שלדת אלומינים במשקל 7.9 ק"ג קלה לקיפול, אמבטיה מרווחת לנוחות מירבית של התינוק, גלגלים קדמיים ואחוריים מסתובבים עם התקן נעילה, מתחברת בקלות לסלקל, בעלת סל קניות גדול.

    http://www.baby-star.co.il


  • מאמי קר
    "מאמי קר" , הינה חברה ישראלית מובילה המתמחה בפיתוח ובשיווק מוצרי קוסמטיקה וטיפוח לנשים בהריון ולאחר לידה ומייצרת קו מוצרים לתינוקות ולילדים ממרכיבים טבעיים בלבד.


    על מנת לאפשר למוצר לשאת בתואר 'קוסמטיקה אורגנית' לא די בעובדה שהוא מכיל חומר גלם טבעי , אלא יש צורך לשמור בהקפדה יתרה על תהליך הייצור ולהימנע משיטות ייצור האסורות בשימוש.
    הרכיבים הפעילים שבמוצרי הקוסמטיקה האורגנית מופקים באמצעות שיטות טבעיות (כבישה קרה) ידידותיות לסביבה. כמו כן, האריזות ניתנות למחזור ומיוצרות בשיטות ומחומרים שאינם פוגעים באיכות הסביבה.



    בפיתוח המוצרים הושקעה מלאכת חשיבה רבה ע"י מומחים מקצועיים בתחום הביוכימיה אשר בחנו בקפידה חומרים ייחודיים הן כחומרים בודדים והן כתרכובות.


    מוצרי מאמי קר משקפים את התפיסה המעמידה בראש מעיניה, את הדאגה לאם היולדת ולתינוקות והדאגה לאיכות הסביבה.
    מוצרי האיכות של מאמי קר מיוצרים בישראל ובמפעל, בירושלים, עובדים עם ספקים ומפעלים ישראלים: החל מהשפופרות דרך אריזות הקרטון ועד למדבקות המיוצרות בצפון הארץ.

    חברת מאמי קר קוראת לכלל החברות במשק לעבוד עם ספקים ומפעלים ישראלים ובכך לתרום להגברת הצמיחה  במשק , למתן פרנסה למשפחות רבות יותר, לצמצום מימדי האבטלה ולהפחתת זיהום האויר הנגרם משינוע מוצרים ממרחקים ארוכים.


  • Claud B
    הדוכן שכבש את ליבי והייתי רוצה להשאר בו שעות היה הדוכן של Claud B.
    הדוכן היה מלא ב-בובות, משטחי פעילויות, עליוניות ועוד העשויים באופן איכותי מאוד, נעימים למגע ומקסימים למראה!




    "Cloud b" פועלת על מנת לסייע לילדים בכל הגילאים לישון טוב יותר. הפילוסופיה של החברה היא שכל ילד ראוי לשנת לילה איכותית החשובה להתפתחות תקינה.



    המוצרים של "Cloud b" מפותחים בליווי מומחים מובילים, ואהובים בכל העולם בשל סגולותיהם המרגיעות ואיכותם הגבוהה.
    בזכותם, הילדים נהנים משינה טובה וההורים משקט נפשי.

    למוצרים אורות צבעוניים המוארים ברכות, חלקם מקרינים על הקיר או התקרה ציור חמוד, כוכבים וכדומה.
    לבובות מבהסדרה החדשה יש גם רעשים שקטים היכולים להרגיע את התינוקות ובמידה והתינוק מתעורר באמצע הלילה- הבובה תזהה זאת באמצעות חיישן ותפעיל את הרעש הלבן.



    חברת "Cloud b" מסורים לספק לילדים מיעוטי יכולת את השינה האיכותית לה הם ראויים על ידי תרומות של מוצרים וכסף לאירגוני רווחה ברחבי העולם.
  • כצט
    בדוכן כצט היו שלל מוצרי טפטפים הנהדרים לפעוטות, לצד מוצרים שונים לאמהות.



    כצט הוקמה בשנת 1921 והינה אחת מקבוצות הפארמה ומוצרי הצריכה הגדולות והוותיקות בישראל. בסוף שנות השמונים הפכה לחברה בינלאומית בעלת מוניטין הפועלת גם בשווקים של אירופה והמזרח הרחוק. פעילויות הליבה של החברה כוללות ייצור, שיווק, ייבוא והפצה של תרופות, תכשירים רפואיים, מוצרי טיפוח, מכשור וציוד רפואי.

    סדרת טפטפים הינה "סדרת אחות" לסדרת טיפטיפות הוותיקה מבית כצט ונהנית מהידע הרב שנצבר בארגון בתחום מוצרי התינוקות.  מדובר במוצרים בטוחים ואיכותיים, המאפשרים לכם כהורים שימוש בטוח ורגוע.

    מה עוד שאהבתי זה את אתר החברה ובו פורום בהשתתפות רופאים וטיפים רבים לעזרה להורים.
    כדאי להכנס ולהחכים.

  • Sweetie
    דוכן שובה לב עם מוצרי תינוקות שובי לב עוד יותר!
    מוצצים ובקבוקים נוחים לאחיזה לצד נעלי טרום הליכה ועד לגיל 3 הנראים כמו נעלי שף ליצניות במיוחד!



    את המוצרים מיבאת ומשווקת לישראל חברת "איתן ספקים".
    שירות לקוחות:08-9410410
  • Wallabe
    מותג כובעים מיוחדים לילדים של (כובעי כותנה, מנדפי זיעה ובעלי מסנני קרינה). מנשא, בקבוקים מיוחדים לשמירה על חום ועוד.




    להתראות בשנה הבאה!