חנות פופ אפ Lindt בקניון רמת אביב


מותג השוקולד השוויצרי היוקרתי 'לינדט', המשווק בישראל על ידי חברת 'סידס - רק הטוב ביותר', משיק לרגל ראש השנה והחגים חנות פופ אפ Lindor Pick & Mix, שתוקם בקניון רמת אביב ותפעל מה- 20 בספטמבר ועד ה- 7 באוקטובר, כחלק ממהלך שיווקי מרכזי של המותג.

חנויות קונספט של לינדט קיימות ברחבי העולם וזוכות להצלחה מרובה. חנות הפופ אפ של לינדט תוקם בקניון רמת אביב ותעוצב במראה אלגנטי ויוקרתי ברוח המותג. בפופ אפ יוצעו למכירה הפרלינים האהובים של לינדור - כדורי שוקולד במילוי קרם שוקולד עשיר ונימוח, עטופים בקונכייה של שוקולד, במגוון רחב ועשיר של טעמים, כגון: שוקולד חלב, 60% מוצקי קקאו, אגוזים, שוקולד לבן ועוד. כאשר כל אחד יכול לבחור את הטעמים שמתאימים לו, לארוז אותם יחד וליצור את המתנה האולטימטיבית לחג.

את הפעילות בחנות הפופ אפ ילווה מאסטר שוקולטייר של לינדט, אמן שוקולד אשר מגיע לישראל, במיוחד לרגל הפופ אפ וידאג לטעימות לינדט לעוברים והשבים ולהפתעות נוספות.


לינדט, מותג השוקולד השוויצרי, עם התמחות בשוקולד של כ 170 שנה. בלינדט יוצרים במסירות ותשוקה רבה, על פי מתכונים סודיים, את השוקולדים המשובחים בעולם, תוך הקפדה על שימוש בחומרי הגלם האיכותיים ביותר מפולי הקקאו, חמאת הקקאו ועד האריזות המוקפדות.

לדברי ענבל חן, מנהלת מותג 'לינדט' בישראל: "בחרנו להקים את לינדור פיק אנד מיקס, במטרה להעניק לקהל היעד שלנו לצד השוקולד האיכותי גם חוויית קניה כוללת, בניחוח חו"ל. אין ספק שמארז מתנה של שוקולד לינדט הוא מתנה מושלמת לאהובים ולקרובים שלנו".

פופ אפ Lindor Pick & Mix , יהיה פתוח לקהל הרחב, ללא תשלום, לאורך כל שעות פעילות קניון רמת אביב, החל מה- 20.9.16 ועד ה- 7.10.16, בימים א'- ה' בין השעות 9:30-21:30, ביום ו' בין השעות 9:00-15:00 ובמוצ"ש מצאת השבת ועד 23:00. המאסטר שוקולטייר ילווה את הפעילות בין ה- 27.9 ועד ה-2.10.

חברת 'סידס – רק הטוב ביותר', יבואנית ומשווקת מוצרי מזון איכותיים מכל העולם, ביניהם: חטיפי שוקולד מרס, M&M's, תבליני מקורמיק ועוד. www.sides.co.il

מחירים לצרכן:
החל מ- 12.50 ש"ח ל- 100 גרם באריזת צלופן.
החל מ- 58 ש"ח למארז בכלי מעוצב.
כשרות: הרבנות הראשית