האימוג'י יוצא מהסמארטפון ומגיע לעולם החיתולים


חדש מבייביסיטר: מהדורת מיוחדת של חיתולי אימוג'י


בייביסיטר, מבית ניאופרם מוצרי צריכה, משיק מהדורה מוגבלת של חיתולים ומגבונים עם מגוון דמויות אימוג'י. מדובר בעיצוב חדש בקטגוריית החיתולים המאמץ את טרנד האימוג'י ומציע חיתולים עם מגוון הדפסים של דמויות האימוג'י והבעותיו האהובות והמוכרות, ובעיצוב אופנתי ועכשווי.
 
 

ענבר שולמן בריקמן, מנהלת תחום מוצרי תינוקות ניאופרם מוצרי צריכה מציינת כי טרנד האימוג'י כבר מזמן הפך לחלק בלתי נפרד מחיינו וניתן למצוא מגוון חברות מסחריות שאימצו אותו כחלק מעיצוב המותג. "החלטנו להכניס צבע, עניין ופאן לעולם החיתולים, שבו כל החיתולים נראים פחות או יותר אותו הדבר, ובכך לספק להורים חוויה בשימוש ולאפשר להם להשוויץ בתינוקות שלהם המתרוצצים עם חיתול מגניב".

מהלך ההשקה ילווה בקמפיין פרסום בדיגיטל ובמיניסייט ייעודי שיאפשר להורים להפוך את תמונת הבייבי שלהם לאימוג'י אישי, אותו יקבלו על גבי מגנט ייחודי או כשלט לרכב.

אריזות חיתולי בייביסיטר אימוג'י ישווקו במהדורה מוגבלת, באריזות מעוצבות ברוח האימוג'י במידות 4, 4+ ו 5 ובמחיר של 24.90 שקלים. כמו כן, ישווקו גם אריזות שלישייה של מגבוני בייביסיטר אימוג'י צבעוניות במחיר של 11.90 שקלים.

ניתן להשיג ברשתות המזון, בניו פארם ובחנויות נבחרות.

אודות חיתולי בייביסיטר
מותג בייביסיטר מציע חיתולים, מגבונים, ספריי החתלה ומגני מזרן לגמילה. חיתולי בייביסיטר מיוצרים בקו ייצור חדשני ובטכנולוגיה המתקדמת בעולם ומציעים חיתולים הסופגים ביעילות, הודות לפד אנטומי חדשני המכיל חומר ספיגה מתקדם ההופך נוזל לג'ל וכן אזני סגירה אלסטיות במיוחד הנצמדת לגב התינוק ומאפשרת אטימה מלאה.


אודות ניאופרם מוצרי צריכה
מותג בייביסיטר משווק על ידי ניאופרם מוצרי צריכה, העוסקת בפיתוח, ייצור, שיווק ומכירה של מוצרי צריכה, מזון ותרופות ללא מרשם (OTC).
החברה פועלת בקטגוריות הדרמו-קוסמטיקה, תינוקות וילדים, גיל שלישי, תוספי תזונה, היגיינה וטיפוח הבית וביססה את מעמדה המוביל בשוק מוצרי הצריכה הישראלי, בין השאר הודות למותגי צריכה בין לאומיים שהפכו להיות מובילי קטגוריה בישראל ובהם, צנטרום, אדויל, ליסטרין וסימילאק. זאת לצד פיתוח, ייצור, שיווק ומכירה של מוצרי החברה כדוגמת דוקטור עור - סדרת מוצרי דרמו-הקוסמטיקה המומלצת ביותר על ידי רופאי עור בישראל, "מדיבר" – סדרת ויטמינים ותוספי תזונה לילדים ועוד.
ניאופרם מוצרי צריכה הינה חלק מקבוצת ניאופרם, המתמחה ומובילה במתן פתרונות משולבים וחדשניים בתחום הבריאות ושיפור איכות החיים. הקבוצה מפתחת, מייצרת, משווקת ומפיצה תרופות מרשם, תרופות ללא מרשם, מוצרי צריכה וציוד ומכשור רפואי.