חודש אוקטובר- חודש המודעות לסרטן השד- אל תקלו ראש- הבדקו!

סרטן השד הפך למגיפה. אין מישהו שלא איבד יקרה לליבו למחלה הנוראית הזו.
אני מכירה לא מעט נשים טובות ואהובות שאיבדו את חייהן בגלל סרטן השד ועל כן אני נבדקת פעמיים בשנה. בודאי שאין לזה ערובה לכך שלא אחלה, אך חלילה, במידה ואחלה, יתכן והגילוי המוקדם יוכל להציל את חיי.

מדובר בבדיקה קצרה, פחות מחמש דקות, אצל כירורג השד.
משלימים בבדיקת אולטראסאונד ואחת לשנתיים מוסיפים גם ממוגרפיה.
לא כואב, לא נורא, ובהחלט יכול להציל חיים!


חודש אוקטובר הינו חודש המודעות לסרטן השד, בחודש הזה לובש חלק גדול מן העולם ורוד ומזכיר לנו, הנשים, שצריך להבדק ולהיות עם היד על הדופק.

חברות קוסמטיקה וטיפוח רבות נרתמות למאבק בסרטן השד ולהעלאת המודעות לבדיקות שיש לבצע ועושות הרבה על מנת שאנחנו, הנשים (והאמת היא- גם הגברים), לא נשכח להבדק!

מצ"ב מידע אודותיהן ועל הדרכים בהם ניתן לזכור להבדק:



"בואו ננצח את סרטן השד. אנו חזקים יותר יחד"
זוהי סיסמת קמפיין המודעות הבינלאומי לסרטן השד לשנת 2016 של קבוצת החברות "אסתי לאודר".


השנה, במסגרת הפרויקט, חברו קבוצת החברות אסתי לאודר והאגודה למלחמה בסרטן לרשת חנויות הפרחים ZER4U עם מוצר מכירה ייחודי להעלאת המודעות לסרטן השד.
מדובר בפקעת של פרח האמריליס, פרח רב שנתי בעל עלי כותרת ורודים, הנמצא בתרדמת לאורך כל הקיץ ופורח כל שנה לקראת הסתיו סמוך לחודש המודעות העולמי לסרטן השד.
הפריחה הורודה, דווקא בחודש אוקטובר, תסייע להזכיר לנשים ולגברים ללכת ולהיבדק בבדיקה הפשוטה והמוקדמת לגילוי סרטן השד, שכן, גילוי מוקדם הוא אמצעי יעיל ביותר לריפוי סרטן השד אשר מעלה את סיכויי הריפוי לכ- 90% .


פקעת הפרח תימכר בעלות של 20 ש"ח בלבד בכל סניפי רשת ZER4U ברחבי הארץ וכן באתר http://www.zer4u.co.il החל מחודש אוקטובר.

רשת zer4u תישא בעלות המשלוחים בהזמנת המוצר כחלק מהירתמותה למהלך.
100% ההכנסות ממכירת המוצר יועברו כתרומה לפעילות האגודה למלחמה בסרטן.


לקמפיין המודעות, אשר צולם בניצוחה של הצלמת תמר קרוון, התגייסו השנה מובילי דעה רבים וביניהם: ליא קניג, גילה אלמגור, אושרי כהן, אורנה בנאי, ליאור רז, רון שחר, מגי אזרזר, טיטי איינאו, שביט ויזל, מירב מילר, מיכל ינאי, לירז צ'רכי, קסניה טרנטול, שיר אלמליח, ליאור נרקיס, אלמה דישי, טלי אורן ועוד. 
תמונות אלו ישמשו לקמפיין הדיגיטלי שילווה את חודש המודעות לסרטן השד.



הקמפיין בישראל כאמור, הוא חלק מקמפיין עולמי של קבוצת החברות אסתי לאודר.
את הקמפיין הקימה לפני 22 שנה אוולין ה. לאודר המנוחה, שהייתה שותפה גם ליצירת הסרט הוורוד והקמת הקרן לחקר סרטן השד® (BCRF).
הקמפיין פועל כיום ביותר מ-70 מדינות וגייס עד כה למעלה מ-50 מיליון דולר לתמיכה במחקר, חינוך ושירותים רפואיים ברחבי העולם: 38 מיליון דולר מסכום זה מימנו 152 פרוייקטי מחקר של BCRF ב-20 השנה האחרונות.
כאמור, הקמפיין מטרתו היא העלאת המודעות לסרטן השד. שכן, סרטן זה הוא השכיח ביותר בקרב נשים בעולם (אחד מארבעה מקרי סרטן בקרב נשים בעולם הוא סרטן השד). 

הכספים המגויסים במסגרת קמפיין זה מנותבים למענקי מחקר אשר מתמקדים בכל תחומי המחקר שמממנת הקרן לחקר הסרטן: חקר הביולוגיה של גידולים סרטניים והבנת האופן בו מתפשטים תאי הסרטן מהגידול אל איברים חיוניים כגון המוח, הריאות, הכבד והעצמות, חקר תורשה ומוצא אתני והבנת האופן בו מוטציות בגנים מגבירות את הסיכון לחלות בסרטן, חקר אורח חיים ומניעה והבנת הקשר בין השמנה לבין הסיכון לחלות בסרטן השד, חקר שיקום מחלימים מסרטן והבנת השפעת הטיפול על הזיכרון והקוגניציה ופיתוח כלי לזיהוי גרורות על בסיס בדיקת דם טרם צמיחת הגידול.

בישראל, פועלת קבוצת החברות אסתי לאודר בשיתוף האגודה למלחמה בסרטן, לקידום המודעות לסרטן השד, כבר 15 שנה. במסגרת הפרויקט המשותף הוארו בשנים האחרונות בורוד, מידי חודש אוקטובר, אתרים שונים בישראל, ביניהם: יפו העתיקה, גשר המיתרים בירושלים, מגדלי עזריאלי בתל אביב, מגדל דוד בירושלים, היכל הספר בירושלים, אוניברסיטת חיפה ועוד.


אורן רווח, מנכ"ל קבוצת החברות אסתי לאודר בישראל מסר כי "המטרה של הפרויקט היא אחת והיא חשובה מכל: להזכיר לכל הנשים בישראל, כי בדיקה מוקדמת מצילה חיים. השנה נמכור פקעות שיפרחו מידי חודש אוקטובר וזו תהיה תזכורת מושלמת וטבעית לנושא. הסכום בו יימכרו הפקעות הוא שווה לכל כיס ואנו צופים כי פרח האמריליס יפרח באוקטובר במאות אלפי בתים בישראל".

יוסי כהן, מנכ"ל זר פור יור : "רשת zer4u רואה בקמפיין זה כמהותי וחשוב לקידום המודעות של אבחון סרטן השד. שמחנו להירתם למטרה חשובה זאת ואנו תקווה כי שתוף פעולה זה אכן יעלה את המודעות לנושא בקרב הנשים בישראל".

לדברי מירי זיו, מנכ"ל האגודה למלחמה בסרטן, " האגודה למלחמה בסרטן מובילה את המאבק בסרטן השד בכל החזיתות, החל ממחקר, קידום דרכי המניעה, הגילוי המוקדם, ועד שיפור דרכי הטיפול והשיקום של החולות והמחלימות. נכונותה של חברת אסתי לאודר להירתם למאבק בסרטן השד ראויה להערכה ומחזקת את פעילותינו ברמה הלאומית והבינלאומית.".

מיכל רביד, מנהלת פרוייקט BCA – רצינו השנה למצוא דרך להזכיר לנשים ללכת להיבדק על ידי מוצר יחודי שימשיך להזכיר להם כל שנה את חשיבות הבדיקה וכמובן הגילוי המוקדם וכן להמשיך לתרום לאגודה למלחמה בסרטן. הפקעת הינה רעיון שונה ויחודי ומשיגה למעשה את שתי המטרות האלו. שיתוף הפעולה עם זר פור יו ממשיך את המגמה שאנו נוקטים בה לשיתופי פעולה בין חברות לטובת החודש הזה שחל בכל העולם.

החל מאוקטובר 2016, קמפיין BCA העולמי של אסתי לאודר:
יגיע למיליוני בני אדם בעולם עם המסר מציל החיים של ניתוב תשומת הלב הציבורית ממודעות לפעולה.
יגייס 5 מיליון דולר לתמיכה במחקר, חינוך ושירותים רפואיים הקשורים לסרטן השד ברחבי העולם.
יפנה את תשומת הלב הציבורית לחשיבות של גילוי מוקדם ובריאות השד באמצעות עלוניי הסברה, אתר BCAcampaign.com ו- Facebook.com/BCAcampaign, טוויטר - @BCAcampaign ואינסטגרם @BCAcampaign ובאמצעות חלוקת סרטים ורודים בדלפקים של מותגי אסתי לאודר בכל העולם יציע מוצרי "סרט ורוד" ברחבי העולם באמצעות מותגי הטיפוח, האיפור והבישום של אסתי לאודר במטרה לעורר מודעות ולגייס תרומות למחקר ויאיר מונומנטים ברחבי העולם באור ורוד וזוהר על מנת להעלות מודעות לבדיקה המוקדמת לסרטן השד.




קמפיין המודעות לסרטן השד של אסתי לאודר (BCA) מוקדש להבסת סרטן השד באמצעות חינוך ומחקר רפואי.
למידע נוסף, בקרו ב-www.bcacampaign.com והצטרפו לעמוד  בפייסבוק www.facebook.com/bcacampaign
אתר האגודה למלחמה בסרטן: http://www.cancer.org.il/
דף הפייסבוק של האגודה: https://www.facebook.com/cancer.org.il

 אודות קבוצת החברות אסתי לאודר בע"מ
קבוצת החברות אסתי לאודר בע"מ היא מהיצרנים והמשווקים המובילים בעולם של מוצרי לטיפוח העור, איפור, בשמים ומוצרים לטיפוח השיער. מוצרי החברה נמכרים ביותר מ-150 מדינות וטריטוריות תחת שמות
המותגים הבאים: Estée Lauder, Aramis, Clinique, Prescriptives, Lab Series, Origins, M•A•C, Bobbi Brown, Tommy Hilfiger, Kiton,La Mer,Donna Karan,Aveda,Jo Malone London,Bumble and bumble,Darphin,Michael Kors,American Beauty,Flirt!,GoodSkin Labs,Grassroots Research Labs,Tom Ford,Co"ach,Ojon,Smashbox,Ermenegildo Zegna,Aerin Beauty,Osiao ו- Marni.


קליניק נרתמת למאבק בסרטן השד

קרם הלחות הצהוב של קליניק, מסדרת שלושת השלבים Dramatically Different Moisturizing Lotion מושק לקראת חודש המודעות לסרטן השד בגרסה מיוחדת וחגיגית, הכוללת מחזיק מפתחות בצבע ורוד, צבע חודש המודעות.

המוצר ימכר במהלך חודש אוקטובר בחנות האונליין של קליניק (www.clinique.co.il) ובחנות קליניק בקניון הזהב בראשל"צ. 30% מסכום המכירה של כל מוצר יועברו כתרומה לאגודה למלחמה בסרטן.


אודות הקרם:
הקרם "הצהוב" Dramatically Different Moisturizing Lotion+ הוא משקה לחות הנספג במהירות ובקלות, משאיר את העור חלק, רך ומוכן באופן מושלם למוצרי טיפוח נוספים אם יש צורך. הוא מאפשר 50% שיפור בלחות לכל היום ו- 54% שיפור במחסום הלחות של העור, כבר בתוך 8 שבועות.


מומלץ לסוגי עור רגיל ומעורב.
יש להשתמש מידי יום, בוקר וערב לאחר שימוש בסבון פנים ובמי הסרה מסדרת שלושת השלבים.
מעל מומלץ להשתמש בקרם הגנה או מייק-אפ עם מסנן קרינה.


תכולה: 200 מ"ל
מחיר לצרכן: 329 שח. 30% יועברו כתרומה לאגודה למלחמה בסרטן.
ניתן להשיג במהלך חודש אוקטובר ו/או עד גמר המלאי בחנות קליניק בקניון הזהב בראשלצ ובחנות האונליין של קליניק (www.clinique.co.il) בלבד .



Laline נרתמת להעלאת המודעות לסרטן השד

רשת Laline, הרשת הבינלאומית, לטיפוח הגוף והנפש, שבחרה כחלק מהמחויבות החברתית שלה לשתף פעולה עם עמותת "אחת מתשע", הפועלת למען נשים חולות סרטן שד וקרוביהן ולהעלאת המודעות למחלה,
יוצאת במגוון פעילויות לקראת חודש המודעות הבינלאומי החל באוקטובר.

זו השנה השביעית שהרשת בוחרת לשתף פעולה עם עמותת אחת מתשע, ומשיקה מוצר ייעודי שיעזור במאבק ובהעלאת המודעות למחלה, כאשר 50% מהרווחים יועברו לעמותה.


יפהפיה מבחוץ, בריאה מבפנים. מראה ורודה מתקפלת וקומפקטית, תזכיר כמה כיף לאהוב את עצמך.
המראה האישית הוורודה, מסמלת את המחויבות האישית שלנו לעצמנו. מראה, אשר תזכיר לכל אישה בגיל המתאים ללכת להיבדק. הכיתוב love yourself, בא להדגיש כמה אנחנו חשובות ולהזכיר לעצמנו ללכת להיבדק, כי גילוי מוקדם יכול להציל חיים!
מחיר: 19.90 ש"ח
50% מהרווחים של המראה ייתרמו לעמותת אחת מתשע.
המוצר יימכר בחודשים ספטמבר אוקטובר.



זכרו-גילוי מוקדם מציל חיים
סרטן השד הוא סוג הסרטן השכיח ביותר בקרב נשים בישראל. בכל שנה מאובחנות כ-4,400 חולות חדשות בסרטן השד, כאשר 25%  מהחולות הן מתחת לגיל 50. כ-1000 נשים נפטרות מהמחלה מידי שנה. גילוי מוקדם של סרטן השד עשוי להציל חיים.
אחוזי הריפוי של נשים שמחלתן אובחנה בשלב מוקדם גבוה מאוד ועומד על 92%. עמותת "אחת מתשע", המסייעת לנשים החולות בסרטן השד ולקרוביהן, קוראת לנשים החל מגיל 30 לקחת אחריות על גופן, לגלות ערנות ולגשת להיבדק אצל כירורג שד.