טיפוח ויופי לשנת הלימודים החדשה באקדמיות


צילומים: קשת זאבי

שנת הלימודים החדשה החלה ואוטוטו חוזרים ללימודים גם הסטודנטים.
בשביל הסטודנטים המכללה והאוניברסיטה הינם חלק גדול משגרת יומם. לומדים, אוכלים, נפגשים בספרייה ללמידה משותפת וחזרה למבחנים, נפגשים קצת עם החברים ועוד...
מקום הלימודים הופך לבית השני, אם לא הראשון, וכשנמצאים במקום מסויים כ"כ הרבה זמן, רוצים להראות הכי טוב שאפשר מאחר וזהו המקום בו אולי נפגוש את אהבת חיינו....

עבור כל הסטודנטיות קיבצתי מוצרים שיעזרו להן לשמור על נקיון, ריחניות, עור נקי, גמיש ויפה וכמובן מעט איפור.
בסקירה תמצאו שלל מותגים, חלקם במחירים זולים מאוד המתאימים גם לכיסן של הסטודנטיות הפחות גמישות מבחינה כלכלית, חלקם לסטודנטיות שעדיין סובלות מאקנה, מאחר ובל נשכח- למרות שמבחינת החוק הן נחשבות לבגירות- מבחינת הגוף הן עדיין בשלבי התבגרות, וחלק מן המוצרים יתאימו גם לנשים שהגיעו לגיל ה- 40 והחליטו שזה הזמן לחזור ללימודים, כעת כשהילדים קצת גדלו.

מוכנים? הנה זה בא!


לסטודנטיות הסובלות מאקנה: סבוקלם יאנג

האקנה הינה אחת מבעיות העור הנפוצות ביותר והיא מופיעה בעיקר בקרב בני נוער אך לא רק! הזנחה והעדר טיפול נכון יכולים לגרור את התופעה למשך שנים רבות, ולהחמיר את ההתפרצויות.
סבוקלם, מציעה טיפול מקיף ונרחב לתופעת האקנה והפצעונים: ג'ל לניקוי עדין לעור הפנים ותרחיף לטיפול נקודתי מסדרת סבוקלם יאנג. המוצרים שבסדרה נותנים פתרון מקיף לצורכי עור שמן ומעורב.
טיפול משולב של צמד המוצרים יסייע בהעלמת הפצעונים ומניעת הישנות של פצעונים חדשים תוך שמירה על בריאות ומראה העור. המוצרים שבסדרה מבוססים על שמן מצמח המאנוקה המעושר ברכיבים נוגדי חמצון טבעיים ובכך מסייע בטיפוח וטיפול עור פנים שמן – מעורב ובעור דלקתי ומגורה.
סבוקלם יאנג תרחיף לטיפול נקודתי .

התרחיף מעניק טיפול יעיל בפצעונים מבלי לייבש את העור. נוסחה ייחודית של צמחים ומינרלים שמייבשים את הפצעונים וסופחים את עודפי השומן:
אלנטואין ואכיניצאה להרגעת העור והממליס לכיווץ הנקבוביות.
שמן מרווה ולבנדר לריכוך וחיטוי העור.
התוצאות: עור הפנים חלק לאורך זמן. ללא פראבן. היפואלרגני ונבדק דרמטולוגית לעור רגיש.


 

ג'ל הניקוי מסיר ביעילות ובעדינות, שאריות לכלוך ועודפי שומן פותח את הנקבוביות ומעודד את התהליך הטבעי של התחדשות העור. קומפלקס של חומצות AHA + BHA מבצעים פעולת עדינה של פילינג ובכך מסייעים במניעת הופעת פצעונים חדשים.
תמציות צמחים כגון ביסבולול וקמומיל להרגעת העור.
תמצית המופקת מחלבון החיטה ופרו ויטמין B5 לריכוך ולשמירה על מאזן הלחות בעור.
התוצאות: עור הפנים נקי, חלק ונטול ברק שומני. היפואלרגני. נבדק דרמטולוגית לעור רגיש.
הוראות שימוש: להקציף מעט ג'ל בעזרת מים, לעסות בעדינות את עור הפנים ולשטוף היטב. להשלמת הטיפול מומלץ להשתמש בקרם הלחות מסדרת סבוקלם יאנג.

עוד בסדרת סבוקלם יאנג:
סבוקלם יאנג קרם לחות – קרם לחות עדין ודל שומן, המרגיע את העור, מאזן את הפרשת השומן העודף ושומר על הלחות הטבעית של העור. נספג במהירות ומותיר את העור חלק ונטול ברק שומני. היפואלרגני. נבדק דרמטולוגית לעור רגיש. לשימוש יומיומי. מומלץ לשימוש פעמיים ביום.


סבוקלם יאנג מסכת zit out – מסכה לטיפול מהיר באקנה ובפצעי בגרות, ולסיוע במניעת הופעת פצעונים חדשים. הוכחה כיעילה במחקר קליני. המסכה מבוססת על טכנולוגיה חדשנית, הרשומה כפטנט ומשלבת ננו חלקיקים (חלקיקים זעירים) הפועלים על האזורים הבעייתיים בעור. המסכה סופגת ומרחיקה שומן וחלב עודף, תומכת בתהליך הטבעי של חיזוק העור, ומבצעת ניקוי עמוק של העור והנקבוביות. מועשר במאנוקה, הידועה בסגולותיה לטיפול והרגעת עור הנוטה לפצעונים. תוצאות נראות לעין: עור נקי, חלק ובריא.
להשיג: ברשת סופר פארם (מחלקת הטבע), בתי מרקחת פרטיים, ובתי מרקחת של קופות חולים מכבי.
 
 
סדרת טיפוח חדשה מבית קרליין-MULTI EFFECT
 
סדרת "מולטי אפקט"  פותחה במיוחד על ידי מעבדות היופי של קרליין כדי להעניק לעורך הזנה, לחות, הגנה, מיצוק והרגעה בכל מריחה.
עקרון המולטי אפקט הוא סגנון החיים המודרני שבו אנו מחפשים רב תועלתיות, מיקוד וחיסכון במשאב הזמן היקר, בכל תחום בחיים: בלימודים, בעבודה ובשעות הפנאי. גם בשגרת הטיפוח היומית, אנו מחפשות את המוצר שיעניק לנו מולטי אפקט במריחה אחת על עור הפנים.

סדרת התכשירים יוצרת שגרת טיפוח שלמה, נכונה ובריאה לכל אחת באשר היא, המחפשת את מיטב המרכיבים החדשים להם זקוק העור כל יום, כל היום וכל לילה. כל מוצרי הסדרה מעניקים לעור את המרכיבים החיוניים לשמירה על מראה צעיר – החל מלחות זמינה ופעילה, דרך מרכיבים היוצרים מערך הגנה למניעת נזקי סביבה וקרינה ומרכיבי הרגעה המונעים סוגים שונים של מתח היוצרים תהליכי הזדקנות מהירים ומוקדמים .
מוצרי סדרת "מולטי אפקט" אינם מכילים פארבנים ועברו בהצלחה בדיקות היפואלרגניות ודרמטולוגיות ולכן מתאימים לטיפוח כל סוגי העור ולכל גיל.

מרכיבים עיקריים:
חומצה היאלורונית: מרכיב המעשיר את העור בלחות מיידית, ומעניק לעור מעטפת לחות פנימית וחיצונית לאורך זמן.
מורכבת מחלקיקים המסוגלים לקשור מולקולות של מים לעור ובכך להעלות את רמת הלחות ולהעניק רכות וגמישות. לרכך את העור ולהעניק בנוסף החומצה ההיאלורונית משמשת בסיס לחלבונים חשובים: הקולגן ואלסטין, המעניקים לעור נפח וחוזק.
קומפלקס פפטידים - חומצות אמינו המעודדות תהליכי בניה וייצור סיבי אלסטין וקולגן. מעניקים לעור יכולת לשמור על שלמות מבנה העור, הגמישות והמוצקות.

מרכיבי לחות ממקור טבעי: שמן קוקוס, חמאת שיאה, שמן זרעי חוחובה ושמן שקדים - מעשירים את העור בלחות, מונעים יובש ומעניקים תחושה רכה ונעימה לעור.

אנטי-אוקסידנטים: המופקים מרימון ותה ירוק - מעניקים הגנה לעור מפני נזקי הראדיקלים החופשיים הנוצרים מקרינה, מתח וזיהום סביבתי. העור הוא האיבר האחרון בשרשרת המקבל ויטמינים מהתזונה לכן חשוב להעניק לעור כל יום על ידי מריחה חיצונית את הכמות הנדרשת להתמודדות נגד השפעות קרינה וסביבה.

מרכיבים להרגעת העור: סקוולן, אלנטואין, אלוורה וקמומיל מרגיעים מתח בעור, מונעים אדמומיות ומסייעים לעור לשמור על הלחות הטבעית.
קומפלקס של מרכיבים טבעיים בעלי תכונות אנטי-בקטריאליות ואנטיספטיות המונעים תגובות שרשרת דלקתיות כאשר העור סובל מקרינת שמש, יובש, מתח או מחסור בחומרים חיוניים. תגובות השרשרת הן אמצעי התגוננות של העור והתופעה מתבטאת האדמומיות, רגישות, גירוי וחוסר נוחות בעור.

מוצרים בסדרה:

קרם יום SPF25 – לחות * הזנה * הגנה * הרגעה
קרם יום רב תועלתי המטפל בכל צרכי העור. במרקם קטיפתי, עשיר בלחות, אנטי אוקסידנטים וויטמינים המעניקים לעורך כל בוקר מחדש תחושה נינוחה ורכה והגנה רחבה בדרגת 25SPF.

קרם לילה – לחות * הזנה * מיצוק * הרגעה
קרם עשיר המעניק לעור בכל מריחה את כל המרכיבים המסייעים לבצע את כל פעולות ההתחדשות ויצירת תאים חדשים בשעות הלילה. מעניק לעור אנרגיה וחיוניות המשתקפים בזוהר הפנים כל בוקר מחדש.

קרם עיניים - לחות * הזנה * מיצוק * הרגעה
במרקם עשיר וקטיפתי, מכיל מרכיבי לחות מזינים, קומפלקס פפטידים ומרכיבי הרגעה החיוניים למניעת קמטוטים וסימני גיל סביב העיניים.
מעניק לעור העדין סביב העיניים את כל מה שהוא צריך כדי לשמור על הגמישות, הלחות ולהקרין מראה חיוני וזוהר.


ניתן להשיג בכל רשתות השיווק והפארם המובחרות.

 קרם העיניים Pep-Start Eye Cream מבית קליניק
אחרי לילה ללא שינה קשה מאוד להגיע ללימודים.
כוס קפה טובה יכולה לעזור לעורר אך מה לגבי הכהויות מתחת לעיניים? בדיוק בשביל זה רצוי שיהיה לך ב"שלוף" את ה- Pep-Start Eye Cream החדש, קרם במרקם קליל המבהיר עיניים עייפות למראה, מעורר ומרענן אותן מיד ולאורך זמן.
אפליקטור העיסוי החדשני, שצורתו כדורית וייעודית, מפחית את הנפיחות בעיניים, מסייע לשמירה על מראה רענן, יוצר בסיס חלק למשיחת מייקאפ והופך את מראה העיניים לערני ביותר ב-3 שניות בלבד.





תערובת של שבעה פפטידים עוזרת לשמור על הקולגן שבעור מאיומי סטרס, עייפות וחוסר שינה, המזוהים עם אורח חיים עמוס.
Acetyl Hexapeptide-8 and Palmitoyl Hexapeptide-12 תורם לעידוד ייצורם הטבעי של קולגן ואלסטין המתפיחים את העור ומסייע בכך להפחית סימני עייפות, גוון עור צהבהב ושינויי גוון מתחת לעיניים.
חלבון מי גבינה הוא פוליפפטיד טבעי, איכותי ביותר ועשיר בחומצות אמינו העוזר למצק את העור הדק סביב אזור העיניים ומסייע בכך לתחושה ולמראה חזקים וחסינים יותר בעור.
השילוב בין Palmitoyl Tripeptide-1 לבין Palmitoyl Tetrapeptide-7יוצר פעולה טבעית המעודדת ייצור קולגן, חומצה היאלורונית ופיברונקטין ומסייעת בהרגעת דלקות.
Trifluoroacetyl Tripeptide-2 הוא פפטיד ביומימטי העוזר לשפר את גמישות העור ומוצקותו הודות להפחתת הסינתזה של פרוגרין, חלבון רעיל המצטבר בעור ומביא להזדקנות מוקדמת.
חלבון מפולי סויה הוא מרכיב עשיר בפפטידים, בגליקופרוטאינים וברבי-סוכר. חלבון זה תורם להחייאת מראה העור ולחשיפת עור במראה חלק וצעיר יותר.
תערובת של מרכיבים ממריצים ומרגיעים מסייעת בשמירה על אזור עיניים רגוע ומאוזן המוכן לכל אתגר.
קפאין הוא מרכיב נוגד גירויים העוזר להמרצת העור ולהפחתת נפיחות.
תמצית אצות היא תמצית צמחית המתאפיינת בסגולות יוצאות דופן להפחתת גירויים ועוזרת לשמור על עור רגוע, נטול גירויים ופגיע פחות להופעת עיגולים כהים עקב גירויים.
פיטוספינגוזין ממזער את מראם של עיגולים כהים באמצעות סיוע בהפחתת אצירה של נוזלים בעור הדק שמתחת לעיניים.
תמצית מולסה (דבשה) היא מרכיב מהצומח התורם למאבק בעיגולים כהים, מבהיר את אזור העיניים וחושף עיניים שנראה כי זכו לשינה איכותית וטובה.
תמצית מקליפת עץ המגנוליה היא מרכיב מהצומח המרגיע גירויים בעור שמתחת לעיניים ועוזר בכך להפחתת נפיחות ועיגולים כהים.
תמצית מאגוזי "עץ הסבון" (Sapindus Mukurossi) וגומי מעץ הקסאלפיניה הקוצנית (Caesalpinia Spinosa) הם מרכיבים מהצומח, שהשילוב ביניהם נאבק בעייפות ומעודד ייצור ATP המסייע להאיץ את חילוף החומרים בתאים.

 
קרם ידיים מסדרת הרימונים הזנה, מיצוק וגמישות
קרם נהדר לסטודנטיות הבוגרות יותר, אלו שאחרי יום הלימודים חוזרות למשרה העיקרית שלהם- להיות אמהות, בנות זוג ולעיתים גם מפרנסות.
עבורן, שנייה לפני השינה, רצוי למרוח קרם ידיים מזין על מנת שבבוקר כפות הידיים היגעות יראו וירגישו צעירות ונעימות יתר.



 

מכיל: תערובת ייחודית של מרכיבים צמחיים, עשירים בנוגדי חמצון, שמן זרעי רימונים אורגני, חמאת שיאה אורגנית, תערובת שמנים צמחיים: שמן אבוקדו, שמן זית ושמן חמניות, מרכיבים צמחיים בלבד.
תועלות: מסייע באיזון וחידוש עור הידיים, נלחם בנזקי הזמן, תומך בשיקום והתחדשות העור ולמראה בריא של הידיים בכל גיל, מסייע במיצוק העור ותומך בהגנתו מפני רדיקליים חופשיים הגורמים להזדקנותו, מגן על עור הידיים מפני אובדן לחות ומשאיר אותו רך, קטיפתי וחלק.
ניתן להשיג בסופר-פארם, ניופארם, ניצת הדובדבן, טבע קסל, אניס,אורגניק מרקט, בבתי המרקחת וטבע הפרטיים.

Pore Minimizer Primer פריימר מצמצם נקבוביות מבית קרליין
הפריימר במרקם ג'ל-שעווה עדין ובגוון העור, עשיר במרכיבים המסייעים לצמצום מראה נקבוביות פעורות. מתאים למריחה על כל סוגי העור להסוואת הנקבובויות, כבסיס עמיד לאיפור המונע שקיעת המייק-אפ לנקבוביות או לקמטים.
הפריימר מגן, מרגיע ומטפל בפגמי עור בעזרת המרכיבים הפעילים:
וויטמין C – משמש כמרכיב לחות ואנטי-אוקסידנט יעיל המספק הזנה והגנה מפני גורמי חמצון סביבתיים.
חומצת אמינו - המעניקה רכות ומגע משי לעור
קומפלקס Evermat - קומפלקס המשלב בין תמצית צמח מדברי לחומצה אולאית המווסתים עודף שומן על שכבת העור העליונה, מונעים הצטברות בפתחי הנקבוביות ומאפשרים מראה מאט לשעות ארוכות. לקומפלקס הביו-טכנולוגי תכונות אנטי אוקסידנטיות ואנטי-דלקתיות המגינות על העור ליצירת מראה חלק וגמיש.


מעניק לעור, מיד עם המריחה, תחושה נינוחה.
אידיאלי לבעלות עור מעורב/שמן
ניתן לשימוש מעל המייקאפ במהלך היום לקבלת מראה מאט מיידי


להשיג בכל רשתות בפארם ברחבי הארץ


מייק אפ Care & Glow מבית קרליין
מייק אפ מסדרת:Care & Glow מייק אפ מטפח המעניק כיסוי מושלם ומראה עור זוהר וקורן ל- 16 שעות.
סדרת מייק-אפ Care & Glow מבוססת על טכנולוגיה חדשנית המכונה SILOGENIC® שתוצאתה אפקט הזוהר (GLOWING EFFECT) הודות לשילוב מספר מרכיבים ייחודיים:

1. שילוב של סיליקונים מצופים בפודרה ופיגמנטים מצופים בסיליקון המעניקים יחד מראה עור זוהר במיוחד ותחושה אוורירית.
2. קומפלקס לחויות, הדומה בהרכבו ללחות הטבעית של העור, מעניק לחות מתמשכת ומראה רענן לאורך זמן.
3. מרקם ייחודי ואוורירי המעניק כיסוי מושלם אך קליל, עמידות לאורך זמן וגוון עור אחיד.



מייק אפ עמיד Care & Glow מותאם למנעד גווני העור ולכל סוגי העור.
מרקם המוס מתמזג היטב עם העור ומעניק תחושה רכה וגמישה.
התוצאה: מראה פנים רענן, טבעי קורן וזוהר.
המייק אפ היפואלרגי ובעל מקדם הגנה מהשמש SPF 18.
ניתן להשיג בכל רשתות השיווק והפארם המובחרות.

ערכות קונטור מבית SACARA - ללוק מחוטב במינימום מאמץ ובמחיר שווה לכל כיס
 
טכניקת הקונטור / הצללות, שבה מתמחים מאפרים מקצועיים, תפסה תאוצה ואומצה ע"י נשים בכל הגילאים אשר יכולות להדגשי את תווי הפנים שלהן באמצעות ערכות הקונטור החדשות.
קונטור/הצללה היא טכניקת איפור בה עושים שימוש בגוון כהה יותר מגוון העור על מנת להדגיש את תווי הפנים. משחקי אור וצל.
ההדגשה של תווי הפנים נעשית באמצעות הדגשה של צל טבעי של הפנים שנמצא מתחת לעצמות הלחיים, קו הלסת, בצידי האף, בשקעי עפעפיים.
הארה מנגד מתמקדת בלהבליט את הנקודות הגבוהות של הפנים שבהן האור נוחת באופן טבעי - גשר האף, אזור מתחת לעיניים, אמצע סנטר ומצח.
בעזרת השימוש בטכניקה זו, ניתן לשנות מהותית את המראה ולהסתיר פגמים במריחת מברשת.

סט שלישיית עפרונות קונטור – CONTOUR PENCILS TRIO
סט שלישיית עפרונות ליצירת הארות והצללות.
הערכה מכילה שלושה גוונים ליצירת הארות והצללות + מחדד מתנה:
Highlight – גוון בהיר להארות
Golden Bronze – ליצירת מראה חם
Contour – ליצירת הצללות


פלטת הצללות – CONTOUR KIT
פלטת ליצירת הארות והצללות.
מכילה שלושה גוונים טרנדיים של פודרות ליצירת הארות והצללות עם מברשת מתנה: Highlight – גוון בהיר להארות.


מישל אדרי, המאפרת הראשית של חברת SACARA מציגה את ערכות הקונטור החדשות בסרטון HOW TO :
להשיג בכל רשת חנויות SACARA ברחבי הארץ


הוואי Paradise Moments – קרם רחצה בניחוח היביסקוס וחמאת שיאה לטיפוח אינטנסיבי של העור
הוואי Paradise Moments מכיל חמאת שיאה בניחוח קסום של היביסקוס.
קרם הרחצה בעל נוסחה עדינה עם חמאת שיאה יוצרת קצף קרמי מפנק, המעניק לעור טיפוח אינטנסיבי ומשאיר אותו רך, חלק ונעים למגע.
מותג הוואי שומר על מעמד מוביל בשוק, בזכות מגוון פתרונות חדשניים ואיכות מוצרים המותאמת במיוחד לאקלים הישראלי והגנה על העור מפני יובש ונזקי מזג האוויר. מגוון מוצרי הוואי מוצעים במגוון ניחוחות אקזוטיים בנוסחה חדשנית היוצרת את האיזון המושלם לטיפוח העור.

ניתן להשיג ברשתות השיווק, בפארמים ובחנויות המובחרות.


קרטין- סדרת מוצרים לשיער שעבר החלקה או עיצוב בחום מבית SACARA
עשירה בקרטין , מיועדת לכל סוגי השיער.
הסדרה מבוססת על קרטין טהור ובעל פעולה כפולה:
הקרטין בונה מחדש את פנים השערה וגם יוצר מעין ציפוי הגנה חיצוני שעוטף ומחליק את השערה, דבר המבטיח כי תוצאות ההחלקה ישמרו בצורה גבוהה יותר ולאורך זמן.
שיער שעבר החלקה או תהליכי חום, הוא שיער פגום ושביר מאוד. שיטות ההחלקה השונות גורמות לשיער נזק בלתי הפיך וגורמות לאובדן שכבת הקרטין כתוצאה מכך השיער מאבד לחות וגמישות, דבר הגורם לשיער להיראות יבש וחסר ברק. המלח (סודיום כלוריד) אשר נמצא בכל שמפו רגיל, פוגע בציפוי ההחלקה ומקצר את אורך חייה של ההחלקה. ככל שחופפים יותר את השיער, חומר ההחלקה יורד מהשיער לאיטו, בעקבות חפיפות מרובות, לכן, יש צורך במוצרים ללא מלחים לשיער מסוג זה.

המוצרים שבסדרה:
1. שמפו לשיער על בסיס קרטין ללא מלחים
2. מרכך לשיער על בסיס קרטין ללא מלחים
3. מסיכה לשיער על בסיס קרטין ללא מלחים
כל המוצרים מיועדים לשיער אחרי פעולת החלקה מכל הסוגים או עיצוב בחום. מכיל קרטין המעניק הגנה למעטפת החיצונית של סיב השערה. מזין את השיער תוך הענקת ברק וזוהר. מכיל קומפלקס של ויטמינים וסיליקונים השומרים על גמישות ורכות השיער. מתאים לכל סוגי השיער.
 
להשיג בכל רשת חנויות SACARA ברחבי הארץ

בקבוקי הרול און של מותג הדאודורנטים Fa בבקבוקי זכוכית
בקבוקי הרול-און בעיצוב ייחודי וטרנדי, עשויים זכוכית בטוחה ועמידה, נוחים לאחיזה ומאפשרים שימוש קל.
כל הדאודורנטים של Fa לאשה ולגבר הינם אנטי פרספירנט המספקים הגנה אפקטיבית מפני זיעה לטווחי זמן מקסימליים של 48 עד 72 שעות. ניחוחות עדינים ומרעננים שקשה לעמוד בפניהם ונשארים לאורך זמן.

ניתן להשיג ברשתות השיווק, הפארמים ובחנויות המובחרות.

  שנת לימודים מוצלחת, פורייה ומהנה!