סדנת פטיסרי גבינות במרכז המבקרים של רולדין



צילומים: קשת זאבי

לפני כ-10 שנים שמעתי על מרכז המבקרים של רולדין וחשבתי לעצמי שיהיה נחמד לקחת לשם את רוני, ביתי, לסדנא. אז רוני היתה בגן.
השנים עברו ולמרות שמדי פעם נזכרתי שפעם מזמן רציתי להגיע לשם- זה לא יצא אל הפועל.
אתמול, סוף סוף ביקרתי במרכז, עם רוני- לכבוד יום הולדתה ה-14, ונהנינו מאוד! היה שווה  לחכות כ"כ הרבה שנים ולהגיע עם ילדה בוגרת שמבינה את ההסברים ויכולה להתנסות בהכנת קינוחים של ממש.



הסדנא בה התנסינו הינה סדנת פטיסרי גבינות - זוהי סדנא בה הכנו- קרם ברולה ציז קייק עם שטוריזל פקאן, new york cheese בראוניז שוקולד מריר וקרם גבינה.







כיתת הסדנא הינה מרווחת מאוד ולצד הקונדיטורית המדריכה ישנה עוזרת חרוצה הדואגת לכלים נקיים ולאספקת המצרכים לכל מתכון, כשהמצרכים כבר שקולים, דבר החוסך זמן יקר.



הסדנא ארכה, פחות או יותר, שלוש וחצי שעות בהן חולקנו לקבוצות והכנו שלשה קינוחים הבנויים מכמה שכבות כל אחד.
למרות שלא התנסינו בהכנת כל הקינוחים בעצמנו יכולנו לצפות בקבוצות האחרות עובדות והמדריכה הקונדיטורית דאגה לכך שכל הקבוצות ישמעו את כל הטיפים בנוגע לאופן ההכנה של הקינוחים.





הסדנאות מתאימות למי שאוהב ומתעסק בקונדיטורייה בביתו, למי שלא מכיר את התחום ורוצה ללמוד, למי שחשקה נפשו בחוויה טעימה ומעשירה לו ולבן/בת זוגו, למפגש אמא ובת, חברות או אפילו יום גיבוש מחלקתי.



את כל הידע שנצבר בסדנא ניתן לסכם ולהוסיף לחוברת המתכונים שמקבלים בראשית הסדנא, כך שהמתכונים והטיפים השזורים לאורך כל הערב- ישארו איתכם וישמשו אתכם לכשתכינו את המתכונים במטבחכם הפרטי.



בסיום הסדנא מקבלים את כל תוצרי הסדנא ואורזים אותם בקופסת קרטון יפה ונוחה להמשך התענגות בבית בחיק המשפחה.
אני ממליצה למי שגרים רחוק ממרכז המבקרים- להגיע מראש עם קרחוניות (ולהניח אותן בזמן הסדנא במקרר) וצידנית קטנה על מנת שהקינוחים יגיעו במצב צבירה מוצק הביתה. לי, שגרה בת"א, הקינוחים אחזו מעמד היטב ללא קירור באמצעים שציינתי.



רולדין- מרכז מבקרים
האופה 1 קדימה