בחזרה לבית הספר עם תיקי Explore ומודן

 



לקראת שנת הלימודים הקרובה משיק Explore , מותג התיקים הנמכר בישראל, קולקציה משודרגת של דגמים אופנתיים וצבעוניים, מעוצבים מבדים באיכות בלתי מתפשרת. התיקים של Explore מתאפיינים בקווי עיצוב צבעוניים מיוחדים וצעירים, במגוון רחב של כ- 100 דגמים חדשים, 20% יותר משנה שעברה. התיקים מתאימים לטווח גילאים רחב, החל מביה"ס היסודי, ועד לתיכון ולסטודנטים.


לתיקי Explore המגוון הגדול ביותר בתחום של דגמי תיקים, כשלכל דגם הייחודיות שלו, וההתאמה לצורך, לגיל ולסגנון האישי, בשלל רמות מחירים, עיצובים וצבעים. בין הדגמים הבולטים השנה ניתן למצוא את תיקים בדגמי רטרו, פסים, כיתובים, צבעי ניאון מדליקים, נקודות, גרפיטי, לבבות, צורות גיאומטריות ועוד.

Explore ממשיך להוביל את קטגורית התיקים לבית הספר ומציג מגוון פטנטים בדגמים החדשים, לדוגמא: פיתוח ייחודי לתיקי Explore השנה הוא קלמר נשלף – תא מיוחד בגוף התיק שמיועד להנחה של הקלמר ולשליפה נוחה ומהירה בעת הצורך, מבלי שיתפוס מקום בתאים המרכזיים.
Explore- 1 in 2המוצר המוביל בשנים האחרונות, מאפשר פירוק והרכבה של שני החלקי התיק לפי צורך המשתמש ולפי עומס הציוד;
Explore טרולי בעל מערכת טרול טלסקופית עשויה מאלומיניום תעופתי חזק וקל במיוחד, גלגלי סיליקון בעלי רמת שחיקה נמוכה ומערכת סיבים מתכתית, המיועדים למזוודות, הנושאות משקלים גבוהים.


תיקי Explore Explore קלים ונוחים במיוחד וידועים בזכות עיצובים מודרניים, איכות וסטנדרטים גבוהים במיוחד. כל התיקים, עשויים ממבחר בדים חדישים, עמידים מפני שחיקה, דוחי כתמים וניתנים לכיבוס (ידני במים קרים), מצופים בחומר דוחה מים, ומגיעים עם רוכסנים איכותיים,. בדי Explore עוברים שלושה תהליכי ציפוי לדחיות מים ולמניעת חדירת נוזלים (כשנשפך נוזל על התיק הוא מחליק ולא נספג בבד, בדומה למעילים איכותיים).


לכל התיקים קלמרים תואמים במבחר דגמים, גדלים וצורות: קלמרי שלושה תאים, שני תאים, קלמר עגול, קלמר אליפטי ועוד.
מחירים מומלצים לצרכן:
Explore קומפורט – 129 ש"ח, Explore 2 ב 1- 199 ש"ח,Explore טרול - 279 ש"ח.




מודן, יצרנית תיקי האיכות הידועה והותיקה בישראל, מייצרת מגוון רחב של תיקי בית-ספר, שהידוע מהם הוא התיק האורטופדי של מודן, עליו נרשמו מספר רב של פטנטים ייחודיים.

מודן היא החברה היחידה שמציעה את ה- Triple Spring System- התיק האורטופדי הקל בישראל היחיד עם מערכת גב אורטופדית ייחודית משולבת קפיצים השומרת של בריאות גב הילד.
מערכת הקפיצים המיוחדת פותחה במשך מספר שנים על ידי חברת מודן מסייעת לבלום ולספוג חלק ניכר מהמכה הנוצרת במהלך הליכה או ריצה בין גב התיק וגב הילד. המערכת חשובה במיוחד ונחוצה בעיקר כאשר התיק מלא וגב הילד רך וצעיר. התיק האורטופדי של מודן עשוי מחומרים חזקים וחדישים, הוא התיק האורטופדי הקל ביותר המיועד לתלמידי בתי הספר היסודיים ומשקלו 920 גרם בלבד.



כל התיקים האורטופדיים מסדרת " Triple Spring System'' עברו בדיקות קפדניות ומחמירות של מכון התקנים הישראלי לפי התקן החדש.
לתיקים בסדרה, "גב אורטופדי חכם", המותאם למבנה הגב של הילד, ובנוי בצורה אנטומית תלת מימדית בעלת כרית תמיכה לגב התחתון. הגב החכם מבטיח חלוקה שווה של עומס על כל שטח הגב, שכבות ספוג לנוחות ובלימת זעזועים, מעטפת חיצונית למניעת הזעה וכתפיות אורתופדיות רחבות ומרופדות במיוחד.


חשיבה רבה השקיעה מודן גם בעיצוב עדכני של התיקים החדשים על ידי קבוצת מעצבים מובילה. סדרת התיקים "Spring System'' עשויה מבדים איכותיים וחדישים, אטומים ודוחים מים.

מחיר מומלץ לצרכן לתיק אורטופדי מסדרת Triple Spring System : 199 ש"ח

אחד הטרנדים הבולטים בתחום תיקי ביה"ס בשנים האחרונות, הוא תיק הטרולי, תיק בעל ידית נשיאה וגלגלים מובנים, המאפשראת נשיאת התיק ע"י הגלגלים או נשיאה על הגב הילד. אחד הפרמטרים החשובים שיש לקחת בחשבון בעת בחירת תיק מהסוג הוא משקל התיק. הבעיה נוצרת שהילד רוצה לשאת את התיק על גבו וגלגלי הטרולי מוסיפים משקל משמעותי ועומד על גב הילד.


מודן הצליחה למצוא פיתרון לבעיה זו ופיתחה 2 חידושים: טרולי 2 ב- 1 ו- Smart Trolley.
טרולי 2 ב- 1: תיק טרולי חדש שבו מערכת הטרולי מחוברת לתא האחורי וניתן לנתק אותה יחד עם התא. במילים אחרות, 2 תיקים במחיר של 1 ובמשקל קל ביותר. התיק בעל 2 מערכות אורטופדיות.

Smart Trolley: תיק טרולי חכם בעל פטנט רשום, המאפשר הפרדה מלאה בין מערכת הגלגלים לבין התיק עצמו. התיק מאפשר נשיאה נוחה ב- 3 מצבים שונים: 1.שימוש על ידי מערכת הטרולי הגלגלים,2.נשיאת התיק על הגב יחד עם הטרולי, 3.הפרדה קלה ומוחלטת בין הטרולי ובין התיק. כך שניתן לשאת את התיק על הגב גם ללא הטרולי. שמשקל התיק הכולל ללא הטרול הוא 940 גרם בלבד!
Smart Trolley הוא הטרולי היחידי עם ידית נשיאה כפולה העוזרת לילדים צעירים לגרור את התיק.


Smart Trolley מחיר מומלץ לצרכן: 279 ש"ח.
טרולי 2 ב- 1 מחיר מומלץ לצרכן: 369 ש"ח.

לבנים, מודן משיקה שלל מותגים מובילים לילדים ןאת הדמויות של להיטי הקיץ לשנת 2015- סרטי האנימציה אהובים שכבשו את הילדים : צבי הנינג'ה, פאואר רנג'רס, בוב ספוג ועוד.


בנוסף, ברוח אהבת הבנים לספורט השיקה מודן תיקי כדורגל וכדורסל ייחודים וחדשים.

 

לבנות, מציעה מודן שלל עיצובים שמחים וצבעוניים בצורת ללבות, פרחים ועוד ומתגי בנות מובילים כמו הלו קיטי WINX ועוד.

במודן נותנים כמה עיצות מועילות:
בחירת ילקוט לבית הספר היא ההחלטה החשובה ביותר שתעשו עבור ילדכם לקראת שנת הלימודים הקרובה. דווקא בגיל צעיר, המאופיין בצמיחה ובגדילה, חשוב לשמור על עמוד השדרה של הילד. עומס יתר על הגב, נשיאה לא נכונה של ילקוט שאינו מתאים וישיבה ממושכת בצורה לא נכונה- אילו הן רק חלק מהסיבות שעשויות להוביל לכאבי גב כבר בגיל צעיר.

מחקרים אחרונים מעידים ששכיחות בעיות גב בקרב ילדים בגיל ביה"ס נמצאת בעלייה מתמדת וכי אחת הסיבות העיקריות הם ילקוטים כבדים ולא נוחים, הנישאים בצורה לא נכונה ועשויים לגרום לנזק לעמוד השדרה.

חשוב להבין שילקוט אינו רק פריט אופנה ויש להתאימו לצרכי הילד ובעיקר למידותיו, ולאפשר נוחות מרבית ושמירה מקסימאלית על בריאות הגב.תיק הנישא על גב התלמיד לוחץ בשלוש נקודות עיקריות על גוף התלמיד- בשתי הכתפיים ובגב התחתון, לכן לפני שבוחרים תיק יש לקחת בחשבון מספר פרמטרים חשובים וביניהם: כרית תמיכה מרופדת לגב התחתון מומלץ ורצוי כרית משולבת קפיצים כך שחלק מהמכה שבין  גב הילד לתיק נספג בקפיצים, רצועות נשיאה רחבות ומרופדות המסייעת לבלום ולספוג חלק מהמכה הנוצרת במהלך הליכה או ריצה בין גב התיק וגב הילד.
התיק האורטופדי החדש נחשב לקל ביותר שיוצר עד כה ומשקלו 920 גרם בלבד לתיק מושלם.

 


חשיבותו של ילקוט אורטופדי:
תיק אורטופדי מומלץ בעיקר לתלמידי כיתות א'-ב', אך מומלץ גם בכיתות גבוהות יותר לקנות תיק בעל גב אנטומי ולא תיקים ללא כל ריפוד ותמיכה. תיק אורטופדי הוא תיק בעל גב אנטומי, תלת מימדי, המבטיח נוחות מרבית וחלוקה נכונה ושווה של העומס על כל שטח גב הילד תוך תמיכה נוחה בעיקר בגב התחתון. כל תיק הנישא על הגב אמור לחלק את המשקל על פני שלוש נקודות|: שתי הכתפיים והגב התחתון. (לכן החשיבות הגדולה ברצועות נשיאה רחבות ומרופדות ובכרית תמיכה מרופדת בחלק הנושק לגב התחתון). בישראל אף הגדילו לעשות ויצאו בשנה שעברה עם תו של מכון התקנים הישראלי, עבור תיקים אורטופדיים לכיתות הנמוכות.

כיצד בוחרים ילקוט?
לדברי אליצור משקל התיק הוא פרמטר חשוב. "אל תתפתו לקנות תיק כבד ומסורבל (הילד שלכם אינו סבל). זכרו שהילדים צריכים לסחוב אותו מדי יום, לאורך כל שנת הלימודים". יש להשוות בין התיקים השונים ולבדוק את גודל התיק ומספר התאים בתיק יחסית למשקלם כדי להבטיח נוחות השימוש. יש לבחון את רצועות הנשיאה, מבנה גב התיק וחלוקת התיק עצמו. מומלץ, להגיע לחנות יחד עם הילד ולבדוק אם התיק מתאים ונח כבר במעמד הקנייה רצוי שהילד יישא את התיק על גבו תוך הקפדה על נוחות מרבית בשלוש הנקודות-גב תחתון ושתי כתפיות נשיאה.

תיק טרולי- כן או לא?
במידה והחלטתם שאתם רוצים שילדכם יישא את התיק בעזרת טרול גלגלים ניתן לבחון שתי אפשרויות- האחת ,לקנות עגלת טרול המתאימה לנשיאה של כל תיק כך שתכלו לבחור בין שימוש בתיק ובטרול ובין נשיאת התיק על הגב .
אפשרות שנייה-לקנות תיק בעל מערכת גלגלים מובנת (דבר שמעלה את משקל התיק ).
ש לבדוק שמשקל תיק הטרולי אינו גבוה בהרבה ממשקל תיק רגיל, כדי לא להכביד על הילד במקרה של סחיבה או נשיאה על הגב. תיק טרולי אליו מחוברים הגלגלים הינו גימיק חביב בהתחלה, אבל מהר מאוד הוא רק מכביד על התיק ומסרבל אותו. מערכת הגלגלים היא מקור ברור לבעיות, שמשביתות את השימוש בתיק במקרה של תקלה (ולרוב התלמידים לא באמת משתמשים בו).
אפשרות שלישית המשלבת בחכמה בין האפשרויות היא קניה של תיקי טרולי פטנט דוגמת התיק החדש של מודן- שמאפשר שימוש בטרולי באופן מלא תוך אפשרות של נשיאת התיק יחד עם הטרול על הגב, אך נותנת גם גמישות מלאה להפרדה מלאה של התיק ממערכת הטרול כך שניתן לקחת רק את התיק מבלי לסחוב ללא צורך את מערכת הטרול על הגב.


ניתן להשיג את תיקי Explore ומודן ברשתות השיווק ובחנויות המובחרות, ברחבי הארץ.