מברשת השיניים משולבת סיבי זהב ופחם של קולגייט



כשהתחלפו שיני החלב הקדמיות שלי בשיניים קבועות, זכיתי לשתי שיניים עקומות, אך חינניות.



כשבגרתי קצת לקחה אותי אמא שלי לאורטודנט שקבע שניתן יהיה לטפל בעקומות רק אחרי שינשרו לי כל שיני החלב (היום כבר מטפלים בשיניים עקומות מיד כשהן צומחות...).
ובגיל 17, כשנפלה סוף סוף  שן החלב האחרונה שלי (כן, בגיל 17!) הציעה לי אמא שלי ללכת לישר את השיניים אבל זה ממש לא עניין אותי באותה התקופה... וכך המשכתי לחייך קצת עקום עוד כמה שנים...

אבל, לאט לאט שתי העקומות החלו להתעקם עוד יותר ולצרף לעקמימות עוד שתיים נוספות, וכך, בגיל 28 הלכתי לישר את שיני ותוך כמה חודשים זכיתי לחיוך חדש.



ומאז שהחיוך שלי יפה יותר (ויקר יותר!) אני מודעת לכל מיני טרנדים שקשורים להפיכתו ליפה ובריא יותר (כגון משחת השיניים קולגייט white הנהדרת שמבהירה את השיניים בגוון אחד בתוך שבוע) ולשמחתי, הוזמנתי להחשף למברשת השיניים החדשה של קולגייט- מברשת 360 פחם זהב.

הצבע של המברשת מושלם! משתלב היטב עם שלל האקססורייז וחומרי הטיפוח משולבי הזהב שיש לי בפינת ההתארגנויות שלי.


מברשת השיניים החדשה משלבת סיבי זהב ופחם לניקיון של 360 מעלות בכל חלל הפה – שיניים, חניכיים, לחיים ולשון.

המברשת החדשה משלבת סיבי פחם ספירליים להסרת כתמים מיטבית ולהפחתה של 99% בקטריות, ובנוסף סיבי זהב אנטי בקטריאליים למניעת התרבות חיידקים.

למברשת סיבים דקים במיוחד לניקוי עמוק.

הסיבים מאוד רכים כך שניתן באמת לצחצח איתה את כל חלל הפה מבלי לחוות אחר כך רגישויות בחניכיים.

כדאי!

להשיג בכל רשתות השיווק והפארמים.