מתכוננים לשנת הלימודים הקרובה עם מוצרי ניקניים





אתם בטוח מכירים את ניקניים.
אם לא, אתם חייבים להכיר! בייחוד אם אתן בועד הורים בגן הילדים ו/או בבית הספר ובאופן כללי חובבי דברים מקסימים.
ולמה ציינתי ועדי הורים?
כי אני, באופן אישי, יכולה להגיד לכם שאני לא מתה על כל המתנות נושאות הדמויות של גיבורי על וכדומה מערוצי הטלויזיה, לצד זה, ממש מתעבת את המתנות עם פרצופי הילדים שלי.

זה לא שאין לי משניהם בבית, כן?
עידו כן אוהב סדרות טלויזיה ולכן יש לו "שטויות" שונות עם דמויותיהן ופה ושם יצא לנו לקבל מגני הילדים ובכיתות הנמוכות מתנות עם פרצופי הילדים.

לרוב אני מצליחה "לחפף" אותן מהבית ולהעביר לבית הסבים אבל לא תמיד זה מצליח לי.
וזה לא שאני לא אוהבת את פרצופי הילדים שלי, נהפוך הוא! דווקא בגלל שאני אוהבת את הפרצופים שלהם אז לא בא לי לראות זוג מחוגי שעון  יוצאים מהאף שלהם.....

אז מה זו כן מתנה עם נגיעה אישית שאני כן אוהבת? כזו שנשארת ילדותית ותמימה ובכ"ז יש לה פניה לילד, ממש כמו שבניקניים השכילו לייצר:



מאחורי ניקניים עומד ניר וייצמן מבעלי "פפירוס פתרונות דפוס" שעבודתו מייצגת איכות ופרפקציוניזם.

מוצר שאתם בטוח מכירים אבל לא יודעים שפפירוס הם המדפיסים הבלעדיים שלו- לופה (אלבומים, קנווסים ועוד...).

אז מה הפלא שעם איכות שכזו התאהבתי במוצרי ניקניים שלהם?

אז מה הם בעצם מוצרי ניקניים?
מדובר במוצרים בסיסיים להם מתווסף שם הילד.
לניק ניים אתר אינטרנט מושקע בו ניתן לראות את כל המוצרים וכל היצובים ופשוט להזין את שם הילד ולראות כיצד יראה המוצר המוגמר.
What you see is what you get אין התפתעות רעות כשמקבלים את המוצר.

המוצרים הם החל מפלייסמנט וכלה בספר ילדים בו הילד הינו הגיבור הראשי כשבדרך מגוון גדול של מוצרים- מדבקות, חוברות, קופסאות אוכל, מחברות, שלטים לדלת החדר ועוד...





המוצרים פותחו מתוך צורך, בו הבחינו כי הילדים אוהבים לזהות את שמם על חפצים ויותר מכך- מתלהבים ומתעודדים לקרוא כאשר הם עצמם הינם גיבורי הספר.

המתנות של ניקניים מתאימות לימי הולדת, סופי שנה, חגים ומסיבות שונות.



באתר ניתן למצוא גם מתנות למבוגרים: מחברות מעוצבות ויוקרתיות, שלטים לדלת הבית ועוד...




עוד בניקניים- מוצרים לימי הולדת קונספט כדוגמת - שודדי ים, פיות, קרנבל חיות ועוד....
ממש כמו בז'ורנלים המקצועיים ובסרטים האמריקאים - מסיבות ימי הולדת מהמות בזכות שולחנות מעוצבים אפשריים גם בארץ.
כל מה שצריך לעשות זה לבחור את העיצוב הרצוי ולהוסיף את הכיתוב המתאים ויש לכם יום הולדת מעוצב ומרשים!









את הכל ניתן  להזמין באופן פשוט דרך אתר האינטרנט של ניקניים



מקסים!!!

ולקראת שנת הלימודים הבאה, פונקו רוני ועידו במחברות ממותגות אישית:



המחברות הינן מחברות ספירלה גדולות (רק בהן רוני מוכנה לכתוב) ומאוד איכותיות.
הספירלה חזקה ולא מתעקמת בקלות, הכריכות עבות ובלתי קריעות והצבעים מאוד ברורים וטובים.
כל זאת לצד המיתוג האישי והמחיר הנוח- מאוד מאוד משתלמים וגורמים לילדים כיף גדול כשהם משתמשים במחברות.

את המחברות, כמו שאר המוצרים של ניקניים, מעצבים באופן אישי באתר החברה. בוחרים את הכיתוב ואת הציור מעולם התוכן האהוב על הילדים בקלי קלות. אפשר אפילו לתת לילדים לעשות את זה בעצמם- זו גם דרך ללמד אותם עצמאות, לבצע החלטות בעצמם ולהעביר שעה מהנה מול המחשב בשילובי צבעים.

מומלץ!