בייביז בנמל- חנות קונספט ראשונה למוצרי עיצוב לחדרי תינוקות Babiez





כמי שבחודשים האחרונים מבלה לא מעט זמן באינסטגרם, אני מוצאת את עצמי מריירת מול חדרי ילדים ועיצובים שגולשים אל מעבר לחדרי הילדים אל כל הבית- כריות בצורת אננס, רובוטים ודונאטס לצד קופסאות אור עם שלל כיתובים מקסימים המונחות על מדפי עץ בצורות בתים וכוורות.
מעל להכל מאירה מנורת קיפולי אוריגמי ועל הקיר הצמוד מדבקות קיר מעלפות.
והטקסטיל- צבעי אפור/שחור/לבן עם נגיעות זהב ותכלת. כוכבים, עיגולים, משולשים ועננים. סמלי באטמן, ריסים מעפעפים וחדי קרן- הכל יחד בשיק בלתי יאמן.





והנה, היום נפתחה ביפו "בייביז בנמל" חנות לחדרי תינוקות מעוצבים (אבל אני כבר בונה על חלק מהמוצרים לרחבי הבית, לא חייבים תינוקות בשביל להנות מהעיצובים המהממים) בבעלות שלום מיכאשווילי, עדי הימלבלוי ושימי שרגא בעלי קבוצת מחסני הנמל.
ובחנות הזו- כל כל כל מה שאני אוהבת!



Babiez בנמל הנה חנות קונספט לחדרי תינוקות, הממוקמת ביהודה מרגוזה 15 ביפו, ומציעה קונספט ייחודי וחדש בישראל לחדרי ילדים מעוצבים.



החנות בנויה מ- 6 חדרי תצוגה בנושאים שונים, מעוצבים מא'-ת', החל מהרהיטים ועד כל האקססוריז הכי קטנים: רטרו, רומנטי, מודרני בן, מודרני בת, אחים, ים.



את הקונספט העיצובי פיתחו עדי הימלבלוי וענבל שלוי, זוגתו של מיכאשווילי, לאחר שהבינו את הצורך בקונספט שכזה עבור אמהות צעירות, אשר ניגשות למלאכה הכיפית של עיצוב הבייבי שלהן ולא אחת הולכות לאיבוד בין בליל המעצבים, החנויות, האביזרים, לוחות ההשראה וכד'.

הרעיון הוא להציע מספר חדרים בנושאים שונים, אשר יתחלפו מדי פעם, ובהם כל הפריטים שחייבים להיות בחדר התינוק הן ברמת הצורך של התינוק והוריו והן ברמת העיצוב, לטובת השראת אווירה נעימה, מאוזנת וטובה בחדר, אווירה שמשפיעה ישירות על מצב רוחם של התינוק והוריו.

ההורים יכולים לקנות את החדר ""AS IS וכך להפטר מהמעמסה הכרוכה בקניית פריטים שונים במקומות רבים. אלו שאינם מעוניינים לרכוש את החדר בשלמותו יכולים לקנות פריטים באופן מודולרי לפי רצונם ותקציבם.

בנוסף לחדרים, קיים קטלוג מוצרים אינטרנטי ובו רוב הפריטים בדוגמאות שונות, ההורים יוכלו לעשות גם mix and match במידה וירצו- אין גבול לשילובים האפשריים.

הריהוט בחדרים כולל:
מיטות ושידות תוצרת ישראלית ותוצרת אירופאית בייצור ייחודי ל , שטיחים, תאורה- תקרה ולילה, וילונות, טקסטיל (סדינים, שמיכות, משטחי החתלה, נחשושים ועוד) טפטים, ליין מדבקות קיר בעיצוב , מידוף, כלי כביסה, שקי אחסון, קופסאות אחסון, כורסאות הנקה, פופים ושלל אקססוריז כגון- מתלים, בובות, כריות נוי ועוד.

בנוסף, בבייביז יש מחלקת צעצועים בשיתוף TOYZ, שם ניתן להשיג מגוון צעצועי התפתחות איכותיים לתינוקות.
לצד אלו תציע מוצרי תינוקות משלימים ממיטב המותגים כגון- עגלות, סלקלים, כסאות בטיחות, תיקי החתלה פרימיום, כסאות האכלה, מנשאים, טרמפולינות, ערסלים ועוד.


המחירים ב- אטרקטיביים בהשוואה לרמת העיצוב ואיכות המוצרים הנמכרים בה.
מחירי החדרים מתחילים מ-2,490 ש"ח לסט (מיטה, מזרן, מצעים תואמים ושידה) ומשתנים בהתאם לאופי המוצר.

עדי הימלבלוי וענבל שלווי מספרות: Babies נולד באהבה רבה על ידנו לאור נסיוננו האישי, לאחר שהבאנו לעולם את הבייבי האמיתי שלנו.
לקראת ולאחר הלידה, מצאנו את עצמנו משוטטות בין כל אתרי העיצוב למיניהם, בונות לוחות השראה בפינטרסט, מרכיבות בליל פריטים, שאין בהכרח קשר ביניהם ולבסוף התוצאה העיצובית לא הייתה מדוייקת מבחינתנו.
מעבר לבזבוז הזמן הרב לא אחת זרקנו כסף על פריטים שבסוף בכלל לא התאימו לחדר... בייביז נועד לענות על צורך של הורים רבים בקבלת חדר מושלם ומעוצב עבור הבייבי שלהם מבלי לשבור את הראש".

שלום מיכאלשווילי: "את שימי הכרתי כשחיפשתי דרך לעצב את הריהוט לחדר של הבייבי שלי. אני מאוד אוהב את העבודה העיצובית והאיכות של רהיטי הנמל ולאחר שהקמתי את TOYZ, היה לי רצון לחבור לשימי לטובת הקמת חנות קונספט, בה אוכל לייצר עבור הורים חוויית ריהוט מעוצב לחדר של הבייבי שלהם, כי כולנו רוצים את הטוב והיפה ביותר עבור האוצר שלנו".


בייביז בנמל:
יהודה מרגוזה 15 יפו
שעות פתיחה ימים א'-ה' 9:00-19:00, ו' 9:00-15:00, מוצאי שבת עד השעה 23:00
03-5608650