רוני חתוכה- בית לשיער Roni Hatuka Hair Styling





רוני שלי, אוטוטו בת 14, בעלת שיער ארוך וגלי אשר רוב הזמן נתון בקוקו.
היא לא מהילדות שעושות פנים, דורשות החלקה ומעמיסות על השיער תרסיסים ושלל חומרים.
השיער שלה בתולי וטבעי ולא מתוחזק.

את חוסר התחזוק ראינו בקצוות מפוצלים ושרופים ובשיער שלא הסתדר יפה כמו שהוא יכול כשהוא היה פזור.

על כן, שמחתי להצעת סיקור והגעתי עם רוני ל-"בית לשיער" של רוני חתוכה (בן יהודה 231 ת"א) במטרה לתת לשיער טיפול לחות רציני. משהו שיצפה את השיערה ויעניק לה גמישות ורכות.
רוני חתוכה בדק את השיער של רוני שלי (ומעתה נקרא לה "המתבגרת" בשביל למנוע בלבולים בין שני הרוניים) והחליט שאין צורך בטיפול ארגסיבי לשיער.
פה, אני חייבת להגיד- רוני קנה אותי. ספר שלא "דוחף" טיפולים? אין הרבה כאלו!

רוני החליט שהמתבגרת צריכה תספורת רענון (גזירת קצוות ועדכון הדירוג בשיער), זאת לצד הסברים טובים למתבגרת אודות טיפול נכון ובריא לשיער.

אני, בינתיים, ישבתי לי בפינת הישיבה המקסימה (ספסל בטון יפייפה עם כריות צבעוניות משגעות) ונהניתי מעיצוב המספרה (בטון מוחלק וקיר בריקים - מהמם!!!).




הטיפול במתבגרת התחיל בחפיפה טובה (ומקורות יודעי דבר גילו לי שהחפיפה כוללת עיסוי קרקפת מצויין שהצוות למד לעשות ממעסה מקצועי).



לאחר מכן, בהתייעצות עם המתבגרת, החליט רוני כמה לגזור מן השיער. וכל התהליך לווה בהמשך מתן הסברים על תחזוקת שיער בריא.




את הדירוג רוני עושה ע"י גלגול השיער וגזירת הקצוות בשיטה נחמדה.




לבסוף, התוצאה היתה מקסימה- שיער טבעי, גלי, במראה בריא.


נהדר!

כל מהלך השהות במספרה עקבתי אחרי הצוות ואחרי רוני וגיליתי אנשים מקסימים ומסבירי פנים.



בשלב מסויים נכנסו קבוצת בנות עשרה למספרה ובסבלנות אין קץ הסביר להן רוני חתוכה אודות אחד הטיפולים שהן לא הבינו משהו אודותיו. אני מזמן הייתי נשברת אל מול חוסר ההבנה שלהן ובכמה מצבים התנהגות גועלית משהו מצידן, אך רוני שמר על שלווה וחייכנות והצליח לעבור את משוכת המבחן בו העמידו אותו.
על כך יש מילה אחת- שאפו!

אודות רוני חתוכה
רוני חתוכה משיק את 'בית לשיער'-
כל מה שהשיער שלך צריך
מומחה השיער רוני חתוכה משיק את 'בית לשיער', מרכז טיפוח, טיפול ושיקום לכל סוגי השיער.
מומחה השיער רוני חתוכה מגשים בימים אלה חלום של שנים רבות, למעלה מ-20 שנות עבודה בארץ ובעולם, מאות שעות של עבודה עם לקוחות והתנסות בכל סוגי הטיפולים לשיער התנקזו לחלום להקים בית, בית לשיער, בית שמרכז את כל מה שהשיער צריך, החל מפאן פשוט שהופך כל אישה למאושרת ובעלת מראה מטופח ועד לטיפולי שיקום שיער מורכבים שמחזירים לנשים את החיוך והביטחון באשר למראה שלהן.
בית לשיער, כשמו כן הוא, המקום בו תשימי את הראש ותרגישי בטוחה, המקום אליו תמיד תרצי לחזור .
הבית תוכנן ועוצב תוך חשיבה והקפדה על נוחיות הלקוחות והצורך שלהם באינטימיות ודיסקרטיות.
אז מה יש בבית?
החלקות-
בעשור האחרון, השתנו חיי הנשים ללא היכר, לראשונה בהיסטוריה קיבלנו אפשרות לשנות את המבנה הגנטי של השיער שלנו לצמיתות. החלקות השיער הקבועות שנכנסו לתחום השיער הישראלי לפני כ-13 שנים העניקו לנו כרטיס חופשי לשנות את חוקי הטבע!
אבל הטבע חכם מכדי לוותר לנו כל כך בקלות על הכללים ולכן גם להחלקות יש חוקים.
'בית לשיער' מציע מגוון רחב של סוגי החלקות, ההחלקות נעשות בהתאמה לצרכים, לנתונים ולרצון הלקוחה.
החלקה ייחודית ובלעדית ל'בית לשיער', פרי פיתוחו של רוני חתוכה היא החלקה ריבונדינג X. החלקת ריבונדינג היא החלקה יפנית גמישה ובטוחה, המאפשרת לנו ליצור עבורכן כל מראה רצוי של השערה, החל מפתיחת תלתלים, דרך מראה שיער גלי וטבעי, ועד לשיער חלק באופן מושלם.
שיקום שיער-
אורח החיים המודרני לא משאיר לנו דקה של מנוחה, אנחנו חייבות להראות ייצוגיות ומתוקתקות בכל דקה משעות היממה. ידוע כי העור והשיער הם המראה של הנפש שלנו, כך שהמחיר האסתטי שגובה מאתנו אורח החיים הלחוץ מתבטא בעור ובשיער שמשלמים את המחיר...
שימוש יום יומי במחליק שיער שמגהץ את סיב השערה ללא רחמים, במייבש שיער בטמפרטורה בלתי נשלטת, עם מסלסלי שיער רותחים, חומרים כימיים אגרסיביים, הבהרות, משיכות, חשיפה בלתי מבוקרת לשמש פוגעים בשיער ובסופו של דבר הוא צריך לעבור שיקום.
'בית לשיער' מציע תוכנית שיקום לשיער, התוכנית מותאמת אישית לצרכי השיער שלך שבחובה מגולמים כל ההיבטים החשובים ליצירת מראה שיער יפה: טיפול בקצוות שרופים ובשיער ותיק, חיזוק סיב השערה והחלקתו, החדרת הזנה ולחות, טיפולים לטיפוח והמלצות להמשך טיפול בבית.
תוספות שיער-
נשים רבות סובלות מאיבוד שיער ומדלילות הגורמת לשיער להיראות חסר נפח. מהגורמים לכך הם גורמים פנימיים כגון גנטיקה, מתח נפשי, הרגלי תזונה בעייתיים או שינויים הורמונליים וגורמים חיצוניים כגון נזקי הסביבה וטיפול לקוי בשיער.
רוני חתוכה מתמחה בפתרונות מתקדמים לבעיית דלילות שיער הקרקפת, בשיטות חדשניות מהמתקדמות בעולם- סיקרטליין וקוברליין טכנולוגיות המאפשרות מילוי ועיבוי שיער ללא יכולת להבחין שעברת טיפול כל שהוא בשערך.
SECRETLINE – פתרון אידיאלי לדלילות שיער הפדחת האופייני למצבי שיער תלויי גיל, תורשה או מצבים הורמונליים ובריאותיים.
COVERLINE- פתרון נקודתי ממוקד לדלילות שיער באזורים מצומצמים של הפדחת.
טכנולוגיה-
בעידן המודרני מומחה השיער זקוק לטכנולוגיה מתקדמת לצדו, בבית לשיער תמצאי פתרונות טכנולוגיים פורצי דרך המוצאים לראשונה בישראל. הטכנולוגיות משתלבות בתהליכי השיקום והטיפול ומסייעות לצוות להשיג תוצאות אופטימליות בזמן הקצר ביותר האפשרי.
לדוגמא- מכשיר MULTISONIC שיובא מאיטליה בחודש האחרון מאפשר לראשונה הרכבת תוספות שיער ללא שימוש בחום וללא גרימת נזק לסיC השערה וזאת באמצעות טכנולוגיית לחץ אוויר.
תספורות וצבעים-
כאומן מוביל בתחומו, מקפיד רוני חתוכה להתעדכן בטרנדים ובמגמות האופנה השולטות, ומקפיד לנסוע להשתלם בבירות העולם: פריז, לונדון, מילאנו...
'בית לשיער' מביא את הבשורה האופנתית ללקוחות- הם בעיצוב השיער והן בצבעים.




חשוב לזכור כי טיפוח שיער הוא חלק בלתי נפרד מאורח חיים בריא ונטול מתחים, בדיוק לשם כך הומצאה תכנית שיקום/ טיפול שיער שנתית המאפשרת לרכוש מנוי או כרטיס חבר במחיר כדאי ומשתלם. כך תבטיחי לעצמך טיפולים לאורך כל השנה.

'בית לשיער' בן יהודה 231 תל אביב.
www.ronihatuka.co.il
077-7298728