גלידות נסטלה משיקה את La- Frutta: שלגוני פרי מפנקים המכילים 50% פרי ובין 67-90 קלוריות ליחידה

סדרת La-Frutta, המתאימה גם לטבעונים, מציגה שילובים של שישה טעמים מפתיעים, בעלי מרקם נימוח, המותאמים לטעמים המועדפים על הצרכן הישראלי .


כמענה למגמת הצמיחה של שלגוני הפרי, משיקה גלידות נסטלה את La-Frutta - סדרה חדשה של שלגוני פרי מפנקים, טעימים ומרעננים עם 50% פרי ובין 67-90 קלוריות בלבד ליחידה. הסדרה, המתאימה גם לטבעונים, מציגה שילובים של שישה טעמים מפתיעים בעלי מרקם נימוח, המותאמים לטעמים המועדפים על הצרכן הישראלי: בננה- תמר- פקאן, פירות אדומים, תות שדה, מנגו טרופי, אננס- תפוז, מלון- תפוח. המוצרים ישווקו גם במאגדות ברשתות השיווק ובמרכולים.

סדרת La-Frutta מצטרפת למוצרים נוספים של גלידות נסטלה המזוהים עם מגמת ה- wellness. גלידות נסטלה מובילה את מגמת ה- wellness בעולם עם מגוון עשיר של מוצרים, המאפשרים לצרכנים ליהנות מגלידות מאוזנות יותר תזונתית, מופחתות קלוריות, סוכר ושומן.
לדברי גלית בר, סמנכ"לית שיווק, גלידות נסטלה: " אנו גאים להשיק סדרת שלגונים שפותחה בישראל על ידי הצוות הטכנולוגי שלנו וזוכה לאהדה רבה בנסטלה העולמית. החדשנות המזוהה עם גלידת נסטלה, הובילה אותנו גם השנה לרענן, להעז, ליצור ולפרוץ קדימה, עם פיתוח מוצרים ורעיונות חדשים."


בר מוסיפה: "כמענה למגמת ה- wellness בעולם הגלידות, השנה החלטנו להיענות לדרישה ההולכת וגוברת מצד הצרכנים בישראל ליהנות משלגונים בטעמים מגוונים ומפנקים, מופחתי קלוריות וסוכר. סדרת La-Frutta מועשרת באחוזי הפרי הגבוהים ביותר כיום בשוק ובטעמים ייחודיים, המותאמים לחיך הישראלי".

מגיע במאגדות וביחידים ניתן להשיג ברשתות השיווק ובמרכולים.