מעצבים תעשייה- תערוכת פלסטו ישפאק

במסגרת תערוכת פלסטו ישפאק, התערוכה המרכזית והמקצועית בתחום הפלסטיקה, הגומי, האריזה והמחזור, יוקם לראשונה מתחם "מעצבים תעשייה", מתחם ייעודי בו יציגו למעלה מ-30 מעצבים ישראליים צעירים פיתוחים ייחודיים בעיצוב ישראלי חדשני ומודרני. בין שלל העיצובים שיוצגו גם פריטים חדשים בעולם הילדים.
התערוכה תתקיים ביוני הקרוב במרכז הירידים תל אביב בין התאריכים 7-9 בביתן 2 החדש. מתחם "מעצבים תעשייה" ימוקם בלובי המפואר של הביתן בתמיכת הסוכנות לעסקים קטנים ובינוניים במשרד הכלכלה והתעשייה ומטרתו חיבור וחיזוק הקשר בין מעצבים צעירים מקומיים לבין גורמים בתעשייה.
העיצובים שיוצגו מרהיבים ומפתיעים וחלקם אף מספקים פתרונות יצירתיים בתחום הילדים. לצידם, ניתן יהיה למצוא גם מוצרים מתחומים שונים נוספים ביניהם מוצרים המותאמים לגינה בתוך הבית, אביזרים לבית ולמטבח, פריטי ספורט וגאדג'טים ועוד.
בין החידושים שיציגו פתרונות ועיצובים המותאמים לעולם הילדים יהיו:
ערכת הבנייה Constructory של סטודיו NXY- MEGA DO יוצר עבור חברת KETER הערכה מיועדת לילדים וניתנת להרכבה עם אינספור אפשרויות למבנים שונים. כמו כן, מגיעה יחד עם הוראות להרכבת 7 מבנים לדוגמא. ערכת הבנייה היא למעשה במה נהדרת לפיתוח הכישורים הלוגיים ולמימוש היצירתיות והדמיון בילדים ומתאימה לטווח רחב של גילאים.


סירה מוזיקלית של המעצב שלומי איגר, מדובר בסירה מוזיקלית שפותחה עבור חברת "טף טויס בע"מ" (Taf Toys), ינשוף שט על דופן המיטה, הסירה משמיעה מנגינות מרגיעות וקולות מים ומקרינה כוכבים על התקרה. הייחוד בצעצוע הוא היותו תלת שלבי: מובייל מרגיע לחודשים הראשונים, משחק לשכיבה על הבטן לשלב הבא ולבסוף- הסירה מתנתקת מהמסילה והופכת לצעצוע זחילה. העיצוב זכה בפרס "אות העיצוב" 2016


Tay Tay שיוצר עבור חברת Cortico בעיצוב של דניאל קיש, אנטון זובטוב, עשאל שומר, ליאור מוניץ.
מדובר בשולחן משחקים אקטיבי- מרכז יצירה לילדים הכולל כיסא ושולחן יצירה עם אחסון. מלבד עיצוב חדשני ומגוון פיצ'רים נוספים, השולחן מתאים להערמה, התאמה לתקני הובלה ואחסון המספקים חסכון בעלויות. העיצוב הוא מעוגל וזורם ללא פינות חדות, זאת כדי למנוע פגיעות פיזיות ובכדי להקל גם על ניקוי המוצר.


בין החידושים שיוצגו בתחום כלי המטבח והבית:
קופסאות מזון עם מכסים נערמים של גילי קוצ'יק ורן אמיתי סטודיו bakery. סט קופסאות בצורת מלבן וריבוע, עם מכסים ננעלים שמאפשרים משלוח ואירוז קל לייצרן ואחסון נוח למשתמש הסופי. תוצאה, שמשלבת באופן הרמוני בין צורה, פונקציה והנדסה.
Essentials של NXY- MEGA DO – סדרת מוצרי מטבח שפותחה עבור חברת Curver הכוללת קערות ערבוב, כלי מדידה, מסננות ומסחטה. תהליך העיצוב התבצע תוך שמירה על מספר קווים מנחים עיקריים שימוש יעיל וקל במוצר ואריזה נוחה. השאיפה הייתה לעצב מוצרים פשוטים במראה מינימאלי ואלגנטי, שמתפקדים באופן אופטימאלי .


DANCER של המעצב יורם פוני הוא פיתוח עבור חברת מדגל. מדובר בברז חדשני, בעל ערך מוסף למשתמש. הפיתוח כלל מחקר שוק מקיף ומחקר צרכנים, עיצוב קונספטים, פיתוח קונספטים, עיצוב המוצר ותכנון הנדסי. עיצוב הברז הייחודי מאפשר למשתמש להגיע לכל זווית וגובה רצויים בזכות המפרק הגמיש. כל החלקים המכאניים בהם עוברים המים, מיוצרים מפולימרים שונים בעלי תקן שתייה מחמיר. הברזים מגיעים בצבעים שונים ועל כן מאפשרים ללקוח לבחור את הברז המתאים לו.


תערוכת פלסטו ישפאק 2016, היא "חלון הראווה" של חזית הטכנולוגיה והחדשנות בתחום הפלסטיקה, הגומי, האריזה והמחזור בישראל ובעולם, במסגרתה ייחשפו החידושים העדכניים העולמיים בענף. בתערוכה המתקיימת למעלה מ- 40 שנה, בתערוכה יציגו כ-150 חברות מהארץ ומהעולם, לרבות סין, טאיוואן ומדינות נוספות, צפויים להשתתף בה כ-20 אלף מבקרים והיא מזמנת אליה מומחים בתחום מהארץ והעולם במטרה לחזות בהישגיה של התעשייה.

תערוכת פלסטו ישפאק, 7-9 ביוני 2016
ביתן 2 החדש, מרכז הירידים תל אביב
לינק לאתר: http://www.fairs.co.il/plasto