קולקציית קיץ 2016 למותג Lee Cooper ופתיחת חנות חדשה בקניון הזהב בראשל"צ

 

'לי קופר' ((Lee Cooper הוא מותג בריטי אשר מפעיל סטודיו עיצוב לוקלי בישראל, בהשראת מאפיינים ממזרח לונדון - האזור בו ממוקמים משרדי החברה הראשיים מאז 1908.

המותג מושתת על הערכים של מורשת הג'ינס הענפה של לי קופר והמסורת הבריטית, שהיא בעלת אלמנטים מובהקים וסגנון ייחודי. ערכים אלו יוצרים יחדיו אופנה עדכנית בעלת אופי קלאסי אשר במרכזה עולם הג'ינס.






קולקציית אביב קיץ 2016 של מותג הג'ינסים המוביל Lee-Cooper שמה את עולם הג'ינסים במרכז ומציגה קולקציה מגוונת ורחבה בסגנונות וגזרות חדשות , מרגשות ועל זמניות.


קולקציית אביב קיץ 2016 מגוונת בג'ינסים ופריטים משלימים אשר משתלבים עם הג'ינסים ומעניקים פתרון אופנתי מקיף הן לנשים והן לגברים. כמו בכל עונה, גם באביב קיץ 2016 כל הדגמים תואמים לטרנדים הבולטים ביותר בעולם האופנה ומעניקים מענה לכל אחד על פי צרכיו האופנתיים.


העונה הקולקציה מתחלקת לשלוש קבוצות עיקריות :

קבוצת הבייסיק
העונה הרחיבה לי קופר את קבוצת הבייסיק שלה מתוך הבנה שכולנו אוהבים להתלבש נוח ואופנתי מבלי להתאמץ יותר מידי, הקבוצה כוללת פריטים שנותנים ללקוח מענה למראה נוח, אותנטי, טרנדי ועל זמני. עם שימושים בבדים באיכות גבוהה, טקסטורות וגזרות שונות שיוצרות מגוון פריטי בייסיק כגון:
בד' מלנג', בד ג'רסי ובד אנדיגו שעשוי בטכניקת שטיפה שזהה מאוד לחומר ולצבע ג'ינס ולכן הוא מאוחד ייחודי ומיוחד.


קבוצת הקז'ואל
בתוך קולקציה זו ניתן לראות מספר קבוצות מרכזיות שבונות אותה:
קבוצה השואבת השראה מעולם המים המאפיין את עונת הקיץ החמה. כאן ניתן לראות צבעוניות רחבה של כחול, טורקיז ולבן המשדרים אווירה קיצית ושל חופש.
בנוסף יש את הHERITAGE המאופיינת במראה דהוי ושטוף על ידי מוצרים שנעשו בטכניקת צביעה מיוחדת המעניקות את מראה הוינטג'.
בעולם הקזו'אל ניתן לראות בעיקר טי שרטים המאפיינים אותו , בטכניקות מגוונות של דפוסים ובדים.
בנוסף, טרנד הספורט הקז'ואלי ממשיך גם לעונת הקיץ ומציאה מגוון מכנסי פוטר קצרים ואופנתיים.





קבוצת הSMART
קולקציה זו נולדה על מנת לתת מענה לכל שעות היום. מאופיינת בלוק נקי וקלאסי עם צבעוניות של כחול נייבי, אפור ולבן וכוללת בתוכה גם חולצות מכופרות במגוון טקסטורות וצבעים.




העונה לי קופר שמה דגש מיוחד בחדשנות, אופנתיות ונוחות בלבישה של הג'ינס.
הקוקלציה כולה מתאפיינת במגוון רחב מאוד של דגמים , גזרות, שטיפות וצבעים המושפעים מעולם האופנה של הג'ינס.

הצבעים העיקריים בקולקציה העונה הם בעיקר טרנד הג'ינס השחור על כל גווניו וה Blue jeans שהוא צבע הקלאסי והבסיסי בכל קולקציה.

בדי הגינס שנבחרו הם מגוונים ומיוחדים כגון:
בד הjogg jeans שילוב מנצח בין הג'רסי הנוח והגמיש למכנסי הג'ינס במראה אמיתי, ההרגשה של ללכת עם ג'ינס ולהרגיש בטרנינג.בד זה נעשה בטכניקה ייחודית שבה סורגים את הבד בשילוב חוטי ג'ינס ומכאן נוצרת תחושת הנוחות האופטימלית עם מראה ג'ינס אמיתי.
מגיע במראה הסקיני והצר ועד המראה הלוז והרחב.

כל אלו מגיעים במגוון שטיפות דומיננטיות כגון:
שטיפת אסיד המעניקה מראה מעונן ולא אחיד בגוונים של כחול ושחור.
שטיפת בליצ'- נותנת לג'ינס את המראה השטוף והבהיר יותר
שטיפת סטון – מעניקה מראה וינטג'.
שטיפת די3 – למראה מקומט בחלקים מסויימים בג'ינס
שטיפת reisn- נותנת לג'ינס מראה תל מימדי של ג'ינס לאחר הלבישה.


הגזרות העונה התרחבו וניתן לראות את המראה הבלוי והקרוע עם קרעים מותפרים מתחת ומעל הקרע, המראה הצר והאורך הקצר תופס תאוצה בעולם וישנם מספר דגמים בגזרות אלו הן לגברים והן לנשים, גזרת הmona והboyfriend ובנוסף גם ג'ינסים עם גזרת מותן נמוכה וגבוהה.


ניתן להשיג בסניפי הרשת LEE COOPER בפריסה ארצית



בנוסף, מותג הג'ינסים הבריטי לי קופר משיק קונספט עיצובי חדש לחנויות חדשות וכאלה שישופצו לאורך שנת 2016 ו-2017. חנות הקונספט הראשונה תפתח בקניון הזהב ותציג את הקולקציה החדשה לקיץ לנשים וגברים לצד קולקציית אביזרים ותעניק חווית קניה בינלאומית.


קבוצת בריל , בעלת המותג לי קופר, עתידה לפתוח עד סוף שנת 2017 כ-10 חנויות בקונספט החדש בעיצובו של האדריכל אבי לוי, אורן נורי- ארט דירקטור, ויועצת המיתוג וחווית הלקוח שרון קונופני .
החנות הראשונה שופצה לחלל גדול ומרווח בעלות של כ- 1 מיליון ₪ בגודל 120 מ"ר בשילוב אלמנטים מודולריים המאפשרים תצוגת קולקציה לפי סיפורים ושילוב בין אלמנטים תעשייתיים למסורתיים תוך שימת דגש על חומרים טבעיים כמו עץ, ברזל ומתכות ששמות במרכז את הג'ינס כפריט על זמני. בנוסף עוצב קיר ייחודי המציג מבחר של כ- 80 דגמי ג'ינס שונים לצד עמדה אינטראקטיבית אשר תציג ללקוח את הדגמים האופנתיים והתאמתם למבנה גוף הלקוח.

החנות החדשה נוצרה באווירה אינטימית עם שירות אישי צמוד כך שכל לקוח יוכל להיעזר בשירות סטיילינג אישי לבחירת הג'ינס הנכון עבורו. מותג לי קופר חרט על דגלו את מומחיותו בג'ינס ומציע קולקציה רחבה במיוחד לגברים.

בנוסף לקולקציה המגוונת של הג'ינסים אשר מגיעים בגזרות ושטיפות שונות מוצעים גם פריטים משלימים ליצירת טוטאל לוק מושלם וטרנדי לנשים וגברים כולל קולקציית נעליים : נעלי ערב, סניקרס, כפכפים, נעלי אוקספורד ועוד, כדי לאפשר חוויה ייחודית של ONE STOP SHOP