ROYAL WHITE COLLECTION מבית PIP STUDIO




את מוצרי פיפ סטודיו אני מכירה הרבה שנים, עוד מהימים בהם יובאו לארץ ע"י מישהי מאחד המושבים באיזור השרון והיו מעטים מאוד ויקרים עד מאוד.



כעת, המוצרים מיובאם ומשווקים ברשת חניות דומו וזה נהדר! המחירים ירדו וישנו מלאי גדול וזמין בכל רחבי הארץ.



הכלים מאופיינים בצבעוניות מקסימה וציורים יפייפיים. אני לא עומדת בפני היופי הזה!



ועכשיו, לכבוד חג הפסח עושה לארץ עלייה משפחת המלוכה של פיפ סטודיו- הסדרה הלבנה!

ROYAL WHITE COLLECTION

אז גם השנה אתם מתלבטים איך לעצב את השולחן ורוצים להיות מקוריים וחדשניים ועל הדרך גם מחפשים כלים שהם גם אלגנטיים אבל גם פרקטיים- לרגל האביב PIP STUDIO משיקה קולקציית כלים חדשה בצבע לבן ROYAL WHITE COLLECTION עם עיטורים ייחודיים בכחול וזהב, המזכירה סגנון מלכותי וקלאסי.


העיצוב הנוכחי לסדרת הרויאל הלבנה נחשב יוצא דופן ביחס לסגנון העיצוב הייחודי של PIP: הקולקציה החדשה מעניקה בולטות לצבע הלבן הקלאסי, אך יחד עם זאת נשמרים העיטורים הציוריים האופייניים לPIP- בצבעי זהב וכחול. העיצוב הייחודי מביא עמו את תחושת האביב לשולחן החג עם המון לבן, שמחה ואור.


בין הפריטים בסדרה:
צלחות אוכל בגדלים שונים, למנות ראשונות, עיקריות ולהגשת עוגה. לצלחת יש צורה ייחודית (לא עגולה ולא מרובעת) אשר מעוטרת בקצוות בזהב.
הקנקן מהאוסף הלבן המלכותי של "פיפ סטודיו" הוא אביזר ייחודי בפני עצמו. הוא משמש לא רק עבור מזיגת תה אלא גם כפריט קישוט נהדר במטבח או בסלון. הוא עשוי פורצלן באיכות גבוהה ומעוטר בזהב עם פרטים כחולים מרשימים. מחיר: 383 ₪
מגש אובאלי – באמצעותו ניתן להפתיע את האורחים עם עוגות או עוגיות על מוצרי יוקרה. גם במגש ניתן למצוא פרטים כחולים משולבים בזהב, לתחושת מראה מלכותי.
ספל ותחתית מפוארים – לכוס מלכותית של קפה או תה בסיום הארוחה. אף הם מעוטרים בצבעי הכחול והזהב הייחודיים. הספל בנפח של 225 מ"ל ובמרכז הצלוחית יש צורת פרח מעודן.

קערת סוכר רויאל לבנה עם מכסה קישוט על השולחן, בשילוב כד החלב הלבן המלכותי יוצרת סט מלכותי שלם עשוי פורצלן.


ניתן להשיג ברשת DOMO וברשתות וחנויות כלי הבית המובחרות ברחבי הארץ.
לאתר "פלדינוקס", היבואנית הבלעדית של מותג PIP בישראל: http://www.paldinox.co.il/
טלפון ליצירת קשר: 08-9255501
PIP STUDIO- בית עיצוב הולנדי, הנחשב לאחד המובילים בעולם.
פלדינוקס מייבאת ומשווקת באופן בלעדי כלי הגשה איכותיים, צבעוניים של פיפ סטודיו בישראל.