מותג מוצרי שמן הזית והטיפוח הטבעי Olea essence מבית הבד של הגולן





מזה מאות שנים ידועות תכונותיו הטובות של שמן הזית ויש מי שאפילו מכינים תה מעליו של העץ (על פי הרמב"ם מדובר בתה המונע גידולים סרטנים).

אך מה לגבי המשך ניצול העץ וסגולותיו הרפואיות?
כאשר מייצרים שמן מן הזית ישנה פסולת רבה הנחשבת רעילה לסביבה (מקום בו נשפכת אותה הפסולת לא יצליח לגדל גידולים חקלאיים ומי התהום יזוהמו). את אותה הפסולת הנקראת "גפת" אף אחד לא מנצל מאחר ותמיד חששו מפניה.

מסתבר שמדובר מטמון של ממש!
מותג מוצרי השמן והטיפוח Olea essence מבוסס ברובו על אותה הגפת הידוע לשמפצה במקומות אחרים.
הסוד הטמון במוצרי Olea essence, הוא הגילוי כי בתוצרים של הזית, הנזרקים לאחר הפקת השמן ומזהמים את הסביבה, קיימות סגולות טיפוליות, מחטאות ובריאות.

מעבדות אולאס אסנס, הצליחו להפיק משאריות הזית תכשירים בעלי ערך מוסף ולשמר את הערך האקולוגי בגולן. מוצרי אולאה אסנס מיוצרים במעבדת "בית הבד של הגולן" בראשותו של הד"ר לכימיה גרגורי פיפקו, על פי תפיסת עולמם של הבעלים המייסדים, אבנר וסמדר טלמון, הדוגלת בחיים הרמוניים עם הטבע והקפדה על שמירת הסביבה.
יעילות המוצרים טמונה בשילוב בין שמן הזית ושמנים צמחיים וארומטיים בתהליך ייחודי, על טהרת חומרים טבעיים בלבד ללא חומרים משמרים וללא צבעים וריחות סינתטיים.



וכעת, עם שני מרכזי מבקרים בקצרין ועין גב, אתר אינטרנט משגשג ופעילות ענפה בחו"ל, מותג מוצרי השמן והטיפוח Olea essence מבית הבד של הגולן פותח לראשונה חנות בלב תל אביב.

בית הבד של הגולן, זוכה התחרות העולמית לאיכות בסן פרנסיסקו, הינו מפעל אקולוגי לייצור שמן זית כתית מעולה ומוצרי טיפוח טבעיים המבוססים על פרי ושמן זית איכותי. לאחר שנים של נסיונות, בית הבד של הגולן יצר שמני זית כתית מעולה המיוצרים בכבישה קרה וללא סינון בשילוב שלושה טעמים:
שמן זית בזיליקום - מופק מזיתים בשילוב עלי בזיליקום טריים המעניקים לשמן את טעמו הייחודי. לחובבי החומוס, שמן זית בזיליקום מתאים במיוחד כתוספת המשדרגת את הטעם.
שמן זית לימון - מופק מזיתים בשילוב לימונים טריים ארומטיים. טעם הלימון מעניק טוויסט לימוני עדין ומתאים במיוחד לתיבול סלטים ודגים.
שמן זית שום - מיוצר מזיתים טריים בשילוב שיני שום טרי. השמן מתאים במיוחד לתיבול פסטות וברוסקטות.





בנוסף לשמנים, המותג olea essence מכיל שורה ארוכה של מוצרי טיפוח המבוססים על הסגולות של שמן הזית; מוצרי טיפוח לגוף, לפנים, אנטי אייג'ינג, מוצרים לאישה ולגבר, מארזי מתנה ועוד.

מוצר הדגל של המותג הוא תרחיץ זיתים גרגירי לפנים ולגוף המבוסס על גרעין הזית, שמן הזית, פרי הזית ושמנים צמחיים חשובים.
התרחיץ עשיר בנוגדי חמצון טבעיים מהזית, ויטמינים, מינרלים ותכונות אנטי אייג'ינג. התרחיץ משאיר את העור רך ונעים כמו משי, בריח לימוני שמקורו בתמצית למון גראס המשולבת בתרחיץ כמרכיב מחטא טבעי.

לצד האפקטיביות של המוצר כן אני חייבת להתייחס לצבעו ולמרקם שלו (חום, נוזלי, עם גבשושיות) שלא מושך במיוחד... אני ממליצה לבעלי המותג כן לעשות משהו בנוגע לכך.



את כל המוצרים של olea essence ניתן למצוא כעת בחנות החדשה של המותג שנפתחה בלב תל אביב, ברח' בן יהודה 17.



לדברי אבנר טלמון, הבעלים של בית הבד של הגולן: "אנו מאמינים בהתחדשות מתמדת ועושים את המירב כדי לייצר מוצרים איכותיים וטבעיים לקהל לקוחותינו בארץ ובעולם. אנו נרגשים לפתוח את החנות הראשונה של olea essence בתל אביב ולהביא את הפסטורליות של הצפון למרכז הארץ. החנות בתל אביב היא יריית הפתיחה ועד סוף שנת 2016 צפויים להיפתח שני סניפים נוספים".


החנות החדשה ממוקמת ברח' בן יהודה 17, תל אביב 050-2888715
להשיג גם במרכזי המבקרים של "בית הבד של הגולן":
קצרין, אזור תעשיה 04-6850023 / 050-2888709.
עין גב, נמל עין גב 050-2888705
ובאתר האינטרנט: http://www.oleaessence.com /

Olea essence "מבית הבד של הגולן", מציע מבחר מוצרי טיפוח וטיפול, קולינריה וחומרי ניקוי המבוססים על סגולות הזית וכוללים חומרים טבעיים בלבד ללא כימיקלים!