מתנות חג לילדים - חלק ב'

 
הרשימה לילדים – לחלום בקול רם
הספר שימקד את הילדים שלכם.
לפני כשנה וחצי יצא הספר "הרשימה – חלומות צריך לצעוק" מאת יובל אברמוביץ' ותוך זמן קצר הוא הפך לרב מכר (עד היום נמכרו כ40,000 עותקים).

בחודשים הקרובים הספר צפוי לצאת במדינות רבות וביניהן סין, ארצות הברית, אוסטרליה, אנגליה, הולנד, גרמניה, צרפת, שוויץ, בלגיה ומדינות נוספות. קוראים רבים פנו לאברמוביץ' וביקשו ממנו להתאים את תכני הספר לקהל הקוראים הצעיר ובימים אלו יוצא ספרו השישי הנושא את השם "הרשימה לילדים – לחלום בקול רם".

עלילת הספר:
הספר מביא את סיפורה של שירה, ילדה קטנה, אשר מסתובבת עם אביה ברחובות העיר ורואה לפתע כוכב נופל. היא ממהרת לבקש משאלה בליבה אך המשאלה איננה מתגשמת. כמה ימים לאחר מכן, ריס נופל מעיניה. היא ממהרת לחזור על המשאלה בליבה. המשאלה איננה מתגשמת. גם ביום הולדתה של שירה המשאלה איננה מתגשמת למרות שהיא ממש ממש מתכוונת לבקשתה.
הכל משתנה ביום שאביה של שירה המאוכזבת מסביר לה שחלומות לא צריך ללחוש אלא יש לשתף. הוא מעודד אותה לרשום רשימה, לשתף את בני המשפחה וחלומותיה מתחילים להתגשם.

החלק השני והפעיל של הספר מכיל כ-20 רשימות שונות שניתנות למילוי עצמי, ציור או בליווי מבוגר כגון "דברים שאעשה כמשעמם לי", "מאכלים שאני רוצה לטעום", "מקומות בהם אני רוצה לבקר בישראל", "דברים שארצה לעשות למען חבריי ובני משפחתי", "אוספים שארצה לאסוף", "דברים שלא מלמדים בבית הספר ובגן ואשמח ללמוד" ועוד.

הספר שמוגש בפורמט מחברת עם דפי שורות מכיל מקומות רבים למילוי בכתב יד או ציור וחלק מהציורים המלהיבים מופיעים בספר בצביעה חלקית על מנת לאפשר לילדים חוויה קריאה, כתיבה וצביעה. הספר מיועד לילדים בני ארבע ומעלה.


על יובל אברמוביץ'
יובל אברמוביץ' (39) מתגורר בתל אביב והוא אבא של שירה ונגה. "הרשימה לילדים" הינו ספרו השישי אשר יוצא בהוצאת "הרשימה" אשר בבעלותו. אברמוביץ' זכה להכרה כשחקן טלוויזיה (השיר שלנו, השמיניה ועוד) ותיאטרון (סאלח שבתי, שופרא ועוד), איש תקשורת ויזם עסקי. ספריו הקודמים "הרשימה" ו"הרעיון" הפכו לרבי מכר ותופעה תרבותית המושכת אחריה עשרות אלפי אנשים בארץ ובעולם. בשנה הקרובה הוא צפוי לצאת לסיבוב הרצאות על "הרשימה" באוסטרליה, סין, אירופה וארצות הברית.

"הרשימה לילדים" ניתן להשיג בכל חנויות הספרים.

האפיקומן מבית "פלפוט"מתנה לכל גיל ובכל תקציב

האביב כבר כאן וחברת "פלפוט" המייצגת למעלה מ-30 מותגים מובילים ומבוקשים, משיקה מגוון מתנות מקוריות לקראת פסח.


הגדה של פסח
פלפוט החלה להוציא לאור הגדות בשנות ה- 70 של המאה הקודמת. במהלך השנים נוצר אוסף עשיר ומגוון מאד של הגדות מתקופות שונות וסגנונות רבים, במבחר גדלים ועיצובים בכריכות קשות ורכות ובמספר שפות.

את ההגדות ניתן לרכוש בחנויות : קרביץ, צומת ספרים, אקדמון ברחבי הארץ.



סט 3 פאזלים ממותגים לצביעה בתוספת מדבקות לקישוט
מכיל פאזלים לצביעה בשחור לבן, תמונות צבעוניות ומדבקות לקישוט. במותגים: פרוזן, סופיה, CARS וסמי הכבאי.


פאזל מדבקות
מכיל 35 מדבקות צבעוניות רב פעמיות + קרטון הדבקה. יש להרכיב את התמונה המופיעה על גבי האריזה בעזרת המדבקות. במותגים: פרוזן, נסיכות, סמי הכבאי וCARS.



ערכות צביעה לדרך
במותגים: סמי הכבאי, CARSסופיה, הלו קיטי, בארבי ופרוזן. מכיל: 12 דפי צביעה ו-6 צבעים.



לחובבי הכדורגל – קלפי ליגת האלופות
המהדורה השניה של קלפי ליגת האלופות יוצאת לדרך.

חברת "פלפוט" הביאה לחובבי הכדורגל האירופאי את קלפי האיסוף של ליגת האלופות בכדורגל. בסדרה כל כוכבי הכדורגל של אירופה, הקבוצות והשחקנים הטובים בעולם, מהקבוצות המשתתפות בטורניר הכדורגל האירופאי הגדול 2015-2016. המהדורה השניה של קלפי ליגת האלופות כוללת 36 קלפים של השחקנים המובילים ביותר של הליגה לעונת 2015/16. מדובר בשחקנים מהקבוצות המובילות שהעפילו לשלב שמינית הגמר.
ברכישת 2 חפיסות קלפים (מחיר כל חפיסה 6 ש"ח והיא כוללת 6 קלפים), מקבלים האספנים בחינם 6 קלפים מתוך המהדורה הייחודית.

בכל מעטפת קלפים הזמנה למשחק Online המאפשרים כניסה למשחק וירטואלי ולשחק מול ילדים ממדינות שונות ברחבי העולם. כתובת האתר: http://www.toppsfootball.com

הזוכה במגרש הוירטואלי יזכה בקלף שיישלח אליו בדואר, ממהדורה מיוחדת לשחקני און ליין ששמה PRO-11 הכוללת 32 קלפים נוספים.
בסדרות הקלפים במהדורות מיוחדות נכללים השחקנים הבולטים והמובילים את הליגה כגון: מסי, רונאלדו, אדן הזאר, יאיא טורה ועוד.

הקלפים קשיחים ומהודרים עם קבוצות הכדורגל הטובות בעולם והשחקנים הטובים בעולם בינהם: ארסנל, צ'לסי, אתלטיקו מדריד, ברצלונה, באיירן מינכן, מנצ'סטר יונייטד, ריאל מדריד. והשחקנים הבולטים: ליונל מסי, כריסטיאנו רונאלדו, רוברט לבנדובסקי וזלאטן איברהימוביץ. גרסאות חתומות של כרטיסי בסיס עם חתימת השחקנים.

אתם מוזמנים לעקוב אחר ההנחיות בעמוד הפייסבוק "מאץ' אטקס ליגת האלופות – "Match Attax" https://www.facebook.com/MatchAttaxCL/?fref=ts

להשיג בחנויות ורשתות הספרים, ציוד משרדי וקיוסקים ברחבי הארץ.
סדרת Peace עיצוב ברוח שנות ה-70, ילדי הפרחים




"שפתון הקסמים", "האיפור שאני אוהבת" ו"סלון היופי שלי"-ספרים ילדות שאובות טיפוח ויופי
אורית ויזל, מהמאפרות הוותיקות והמובילות בישראל מגשימה לילדות את החלום ומשיקה סדרת ספרי איפור וטיפוח

"שפתון הקסמים", "האיפור שאני אוהבת" ו- "סלון היופי שלי" הינם ספרי הבכורה של המאפרת אורית ויזל בהוצאת "ספרי צמרת" וכולם עוסקים בסיפורן של ילדות סקרניות שאוהבות את עולם האיפור והטיפוח, אוהבות לגעת ולמשש את המוצרים ולהתנסות על עצמן עד בלי די.


הספרים מעניקים לגיטימציה מחשבתית אל חלום פופולארי של ילדות רבות: להתאפר כמו אמא.
הם מאפשרים לקוראת הצעירה לחוש בנוח עם הפנטזיות והחלומות סביב עולם האיפור עצמו, תוך שהם נותנים ביטוי לעולמה הפנימי של הילדה חובבת האיפור, יוצרים סדר ברגשותיה ובעולם הדמיון שלה שמקבל דימויים קונקרטיים וכיפיים.
הספרים משמשים כרטיס כניסה לעולמה הפנימי של הילדה: היא גם שומעת וחווה רגשות מתוך הסיפורים עצמם ומאידך מבטאת את רגשותיה ומרחיבה את עולמה הפנימי.

ויש גם ספר לבנים! הספר "הילד שהיתושים אוהבים" מתאר בחרוזים ובהומור את תסכוליו של ילד שנעקץ מדי לילה על ידי יתושים. הוא מתמרח בכל מיני משחות, מנסה להיעזר במכשירים שונים- אבל כלום לא עוזר עד לפתרון המפתיע.
על אורית ויזל, המחברת
אלו ספרי הביכורים של אורית ויזל, שנחשבת לאחת מהמאפרות המקצועיות המוכרות והוותיקות ומשמשת גם כמרצה מבוקשת וככותבת מובילה בתחום האיפור. מאמריה הרבים פורסמו בעיתונים ובאתרי אינטרנט שונים והיא משמשת כעורכת ראשית של פורטל היופי "בי ביוטי" וכותבת טור קבוע בנושא יופי בפורטל XNET .
ויזל, (47), חיה בזוגיות עם טל ואמא לשני בנים, מתגוררת במושב ערוגות, עוסקת באיפור מאז שנת 1989 ומאז שנת 2000, היא מלמדת ומכשירה את הדור הבא של המאפרים בישראל. במסגרת פעילותה למעט הקהילה, היא מלמדת איפור בקרב נערות בסיכון ואוכלוסיות נזקקות, ובנוסף מנהלת בהתנדבות קבוצת מבשלים ומבשלות חובבים המכינים באופן יומיומי אוכל ביתי ליולדות המתאוששות בביתן לאחר שובן הביתה מבית החולים.
על הספר- "סלון היופי שלי" (גילאי 3-8)



הספרים נמכרים דרך האינטרנט באתר "נטבוק" גם כספר רגיל לרכישה (הכולל שירות משלוח חינם עד הבית) וגם בפורמט דיגיטלי (ebook ) להורדה אל טאבלט/סמארטפון או מחשב.
המעוניינים יוכלו אף לרכוש אותו כקובץ שמע או כקובץ להדפסה במדפסת בייתית.
כתובת האתר לרכישה: www.netbook.co.il