בקבוקי Bfree בעיצוב חדש ופונקציונליות משופרת





בדר"כ אני לא מספרת פה בבלוג על האירועים אליהם אני מוזמנת אלא רק על המוצרים שקיבלתי להתנסות באותם האירועים, מכיוון שאני לא חושבת שיש רלוונטיות למה עשיתי או חוויתי באירוע.
אתמול היינו בהשקת הבקבוק החדש של Bfree, במסגרתו הוענקו לנו טיפולי וואטסו.
טיפולי וואטסו הם טיפולים אשר נעשים בבריכה מחוממת ע"י מטפל מיוחד שלוחץ לך על איזורים בגוף במטרה לדמות לנו – האימהות, את ההרגשה של תינוק.
 
הרגשתי כמה חם ונעים ב"בטן": הרגשה נפלאה, כאשר האוזניים שלך במים, כל נשמתך צפה וזזה לפי זרם המים ונגיעות של המטפל. ההרגשה היא חמימה, נעימה ובעיקר את מרגישה מוגנת. עכשיו אני יכולה להבין למה תינוקות לא רוצים לצאת מהבטן.
כאשר התינוק נולד ומגיע לעולם הוא מגיע לסביבה אחרת, אין לו מים שעוטפים אותו, אין לו צינור שמאכיל אותו באופן אוטומטי.
כעת, הוא צריך להגיד שהוא רעב,
כעת הוא צריך להפעיל מאמץ כדי לאכול או לשתות מבקבוק.
וכאן משתלב התפקיד שלנו – האימהות – להקל עליו בכל דרך אפשרית, לתת לו להרגיש מסופק ולמלא את צרכיו. אז למה סוג הבקבוק כ"כ חשוב?
 
בחברת Bfree לימדו אותי מושג חדש – מדד הוואקום. מה זה וואקום? מכירות את זה שכאשר אתן שותות מבקבוק מים או קולה, הבקבוק מתכווץ? אז הבקבוק של התינוק לא יכול להתכווץ כי הוא קשיח, ולכן הלחץ מהשאיבה מגיע ישירות לתינוק – הוא צריך להפעיל מאמץ בכדי לשאוב את החלב מהבקבוק. המאמץ יוצר לחץ שלילי בפיו, שעובר ישירות לתעלת השמע ולאוזן התיכונה. דבר שעלול לגרום להתפתחות של דלקות אוזניים ומעייף את התינוק.
 
לא מאמינות? תנסנה בעצמכן לשתות מבקבוק של תינוק ותרגישו לחץ מסוים בפה אשר מוקרן לאוזניים. עכשיו דמיינו תינוק קטן שזה עתה נולד מה הוא מרגיש. כאשר מדד הוואקום של הבקבוק אינו נמוך מספיק, אז זה אומר שהאוויר שנכנס לבקבוק כשהתינוק פותח את הפה כדי לשחרר את הוואקום מתערבב עם החלב. "אז מה הוא שותה חלב מוגז?", שאלו באירוע. בפירוש כן! זו גם אחת הסיבות לגזים שיש לתינוק בתחילת חייו.
 
ישנה עוד משמעות של אוויר שנכנס לחלב – האוויר מחמצן את הוויטמינים שבתמ"ל ופוגע באיכותו.
 
אז אחרי שאנחנו יודעות את כל זה – מה הפתרון? הבקבוק החדש של Bfree מעניק פתרון מושלם – הוא בעל מדד וואקום הנמוך ביותר מבין כל המתחרים (ראו טבלה). כל המנגנון המיוחד של הבקבוק גורם לאוויר להיכנס לבקבוק מעל החלב – כך שאין חלב מוגז והתמ"ל שומר על איכותו.
 
ואם אתן מכירות את המותג המפורסם בזכות הצינורית הארוכה שקשה לנקות אותה – הבקבוק החדש כולל את המנגנון המשוכלל של Bfree אבל הוא ממוקם למטה. קל לניקוי וללא חורים אשר בהם יכולים להתפתח בקטריות.
 

ומהתנסותי באופן אישי:
כשהייתי בהריון של רוני פינטזתי על הורות מושלמת. לא היו לי אחים קטנים ובעצם, מעולם לא נחשפתי לתינוקות רכים. רוני היתה הנכדה הראשונה משני הצדדים ומבין החברות שלי אני הייתי האמא הראשונה.
תופעת הגזים תפסה אותי לא מוכנה. הייתי בהלם מזה. התינוקת סבלה (ובדיעבד אני יודעת שהיא סבלה ברמה קיצונית, הרבה יותר מכל תינוק אחר) ואני הייתי חסרת אונים!
מעבר זה שהיא סבלה, אנחנו כמעט ולא ישנו, אני הייתי מתוסכלת ועצבנית מאוד וכל זה יחד זו לא התחלה אידיאלית להורות.

אני לא זוכרת איך, אני מנחשת שדרך פורום הורים שהצטרפתי אליו, שמעתי על בקבוקי B-Free. במצב הנואש בו היינו- כל דבר שהציעו- ניסינו.
הפעם מצאנו את הפתרון! בלי תכשירים שצריך לטפטף לחלב, בלי עיסויים שגורמים לי לחשוב שאולי אני מועכת לה איברים פנימיים. פשוט בקבוק עם מנגנון שמונע את היווצרות הגזים!

ניסינו וזה עבד. כן. ככה פשוט. מרכיבים מנגנון בתוך הבקבוק והתינוקת רגועה וישנה. ת ע נ ו ג ! ! !

אז איך זה עובד בעצם?

באמצעות המנגנון המורכב בתחתית הבקבוקים, בועות האויר מצליחות להשתחרר דרך שסתום סיליקון קטן ועוברים החוצה מן החלב, כך הם לא נכנסים אל תוך הנוזל ונשתים ע"י התינוקות.
אם לא תרכיבו את מנגנון השסתום- לא תימנע העברת בועות האויר אל קיבת התינוק!

וכעת- בקבוק חדש וקל יותר לניקוי והרכבה יוצא אל השוק:

הבקבוק החדש כולל את כל היתרונות הבריאותיים המאפיינים את בקבוקיBfree ועכשיו מעוצב בצורה קלה לניקוי: בסיס הבקבוק עוצב ללא חורי אוורור, דבר המאפשר לנקות אותו בקלות ומונע הצטברות של שאריות מזון ובקטריות. את הבקבוק עצמו ניתן לפתוח גם מלמעלה וגם מלמטה, כך שהניקיון נעשה הרבה יותר פשוט ומהיר.



בנוסף להפחתת הגזים- הבקבוק מונע דלקות אוזניים:
וואקום הוא גורם משמעותי לדלקות וכאבי אוזניים אצל תינוקות היונקים מבקבוקים רגילים.
ב-Bfree פטנט מנגנון אוורור המונע את היווצרות הוואקום, וכך מבטיח יניקה רגועה וצרופה, ללא לחץ באוזניים.
ואקום – עוצמה בעייתית חישבו מה קורה כאשר אתם שותים ישירות מפיית בקבוק המכיל משקה קל או מים. בכל מספר לגימות אתם נאלצים לעצור ולהרחיק את הבקבוק מפיכם על מנת לשחרר את הואקום שהצטבר בבקבוק.
אם לא תשחררו את הואקום לא תוכלו להמשיך לשתות.



אני חייבת לציין מקרה שזכור לי מהתקופה בה השתמשתי בבקבוקים של B-Free.
הכנסתי את הבקבוקים לסטרליזטור לחיטוי, וכשהוצאתי אותם גיליתי שהם נמסו!
התקשרתי לשירות הלקוחות רק בשביל שהם יזכירו לי שכנראה שכחתי לשים מים בסטרליזטור....
אחרי שהבנתי שהטעות היא אצלי ורציתי לנתק את השיחה, ביקשה ממני הבחורה הנחמדה משירות הלקוחות את כתובתי.
למרות שהטעות היתה שלי היא שלחה לי בקבוקים חדשים!

עברו כמעט 13 שנים מאז ואני לא שוכחת את זה.
מלבד הפטנט הנהדר של הבקבוקים יש לחברה גם שירות לקוחות מעולה. וזה דבר שאינו מובן מאליו!



ולפני סיום, רק אספר לכם ששם הבקבוקים B-Free נובע מכך שאין בפלסטיק ביספינול.
אלו הם הבקבוקים הראשונים בעולם שנוצרו ללא ביספינול! בעלי החברה (ישראלים, אגב) עברו מאבק ארוך וקשה לשם כך. מאבק שעלה להם בלא מעט לילות חסרי שינה ובהון לא קטן, אך הם התעקשו ולא ויתרו על בריאות התינוקות. וזו עוד סיבה להוריד בפניהם את הכובע ולהגיד- שאפו!

הבקבוק החדש קיים בשלושה גדלים: 160 מ"ל, 260 מ"ל ו-330 מ"ל.

המחיר המומלץ לצרכן הוא: מחיר היכרות של 29.90 ש"ח (עד 05.05).
ניתן להשיג בלעדית בסופר-פארם בשלושת החודשים הראשונים.