בואו נמגר את מכת הכינים


אני מבקשת, מתחננת- אנחנו אוטוטו לפני חופשת פסח, וכמו שאתם מנקים את הביתים- נקו גם את ראשי הילדים- בואו ותעזרו למגר את מכת הכינים!
תעשו לילדים טיפול ראשון בתחילת החופשה וטיפול שני עשרה ימים אחרי והמשך השנה של כולנו תהיה נעימה הרבה יותר!

תחשבו על זה- זה גם סימלי! הילדים למדים על עשר המכות ובינהן מכת הכינים ואתם בבית תלחמו יחד נגד המכה הזו שחוגגת על ראשי הילדים שלכם.


תשמעו, בתחילת שנות השמונים היתה מכת כינים בישראל.
אני זוכרת אותה היטב....

הייתי בגן וכל יום אמא שלי היתה מנקה לי את הראש מכינים וכל יום הייתי חוזרת שוב עם כינים.

מצחיק, אבל אחד המשחקים שלי ושל החברות שלי היה "לבדוק" האחת לשנייה אם יש לנו כינים.....

יום אחד אמא שלי כ"כ התייאשה שהיא הקשיבה לאיזו עיצת סבתא בנוגע לשטיפת הראש עם נפט.
את הצרחות שלי שתינו לא שוכחות ובאמת זה היה נסיון חד פעמי, כואב ובעל מסקנות.

כאמא, מאוד פחדתי מהיום בו הילדים יחזרו עם כינים, בגלל זכרונות הילדות שלי מהגן.
הזכרון של המלחמה שאינה נגמרת.

אבל, לשמחתי, אנחנו כבר בשנות ה-2000 וכשעידו חזר מהגן עם כינים הצלחתי למגר אותם מיד ובלי בעיה!

גם כשרוני בעלת השיער העבה והסמיך חזרה עם כינים פעם אחת הריזאלטס עם האסי 2000 חיסלו את הכינים מיד.

מאז, אני מחזיקה תמיד בקבוקון ריזאלטס נגד כינים ומסרק בבית על כל צרה שלא תבוא....

ריזאלטס (Resultz) - תכשיר להשמדת כינים, הינו טיפול ייחודי אשר הוכח מדעית כיעיל בהשמדת כינים ובסילוק ביצי כינים באופן מוחלט ועמיד. התכשיר מציג יעילות גבוהה של עד 96%, המוכחת במחקרים קליניים.
פעולתו הפיזיקאלית של ריזאלטס גורמת לכינים להתייבש ולמות וכך נותר רק להסירן מן הראש, יחד עם הביצים אשר נותרו.
התכשיר ידידותי ונעים למשתמש ולסביבה, ואינו מכיל חומרי הדברה.
התמיסה מכילה cyclomethicone,isopropyl myristate - אשר אינם מזיקים לעור ולעיניים ומצויים בשימוש רחב במוצרי טואלטיקה וקוסמטיקה רבים.


*משך הטיפול באמצעות התמיסה הוא כ-10 דקות בלבד. מיועד לשימוש מבוגרים וילדים מגיל שנתיים