מטבחים מודולריים מבית אלגל







המטבחים המודולריים כבשו מזמן את ישראל, אך חברת אל-גל בחרה לקחת את העניין צעד אחד קדימה, דרך מטבח בר השגה לכל זוג צעיר, המשנה את חוקי המשחק של התחום - כל מטבח מודולרי הנמצא במלאי מותקן אצל הלקוח באופן מידי, כ-48 שעות בלבד ממועד ההזמנה (המדידה).




מעבר לזמינות ההתקנה המידית, מחירו של כל מטבח נמוך בכ-10 אחוזים לפחות ממחיריהם של כל מתחריה.
בחברת אל גל מבטיחים כי דגם מטבח מודולרי העולה אצל המתחרים כ- 13,000 ש"ח יעלה במטבחי אל-גל 11,500 ש"ח ויותקן כאמור באופן מידי תוך 48 שעות, תוך תיאום פגישה מידי עם מענה אנושי, בניגוד למתחריה, דרכם ההזמנה כרוכה בהמתנה של יומיים להזמנת מעצבת וארבעה ימים נוספים לליקוט המוצר.
בנוסף, מעניקה אל-גל שבע שנות אחריות על מטבחיה (יותר מאשר הנגריות הפרטיות).



המטבחים מודולרים ובעל קווים נקיים, מראה מינימליסטי, ופרזול איכותי ביותר.
גוף המטבחים עשוי מלוחות Green mfc, שבבית אירופאית דחוסה המצופה בחומר בעל גוון ירוק המהווה שכבת הגנה פנימית. שכבה זו אינה קיימת אצל החברות המתחרות ומשפרת מאוד את עמידות הגוף בתנאי לחות מפני נפיחות ועובש לאורך זמן.



חזיתות המטבח מצופות מלמין אשר עבר תהליך של ציפוי בצביעה, פולימר או פורמייקה. רמת הפרזול של המטבחים אותם מספקת חברת אל גל (המגירות, המסילות, הצירים ואביזרי המתכת) היא הגבוהה בתחום, כפרזול איכותי באופן משמעותי מרמת הפרזול של המתחרים, המסופק על ידי חברה גרמנית מובילה (HETTICH), איתה עובדות חברות המטבחים היוקרתיות בעולם.
הפרזול המקצועי מאפשר טריקה שקטה של ארונות, תנועה חלקה של צירים, יציבות רבה של המגירות, הצירים ומרכיבי הברזל היושבים על המסילות, יכולת נשיאת משקל וקיבולת גבוהה, וכמובן תוחלת חיים ארוכה.

"מטבחי אל גל מספקים ללקוח את האיכות הגבוהה ביותר עבור כספו Value for money)) – עיצוב איטלקי בפרזול גרמני, בהתאמה אישית ובמחיר אטרקטיבי", אומר אלדר נבון, מנהל מחלקת המטבחים של אל-גל. "המחלקה שלנו נשענת על יחס אישי אחד על אחד, ומלווה את הלקוח יד ביד מבחירת המטבח ועד להתקנתו המלאה בביתו, וכך אנו סוגרים ללקוח את כל המטבח במקום אחד, בלי חיפושים ובלי התרוצצויות, תוך 48 שעות".

חברת אל גל עוסקת מזה 26 שנה בייבוא, שיווק וייצור מטבחים, מוצרים סניטריים לחדרי אמבטיה, מערכות עיסוי, ארונות, מקלחונים ועוד. מגוון סל המוצרים של החברה הוא הרחב ביותר בענף מוצרי הסניטריה בישראל, כאשר כמעט בכל בית בישראל ניתן למצוא לפחות מוצר אחד של אל גל....