גלידות נסטלה משיקה את עונת 2016 ויש בה בשורות טעימות מאוד גם למבוגרים וגם לילדים


JOYA COLLECTION
גלידות נסטלה משיקה את JOYA COLLECTION בגרסת מיני – שלגוני שמנת עם תוספות מפתיעות ועשירות בתוך הגלידה ומעל ציפוי השוקולד.


בסדרה ארבעה טעמים חדשים עם עד 250 קלוריות לשלגון: וויסקי-אספרסו, חלבה-שברי פיסטוק, פיסטוק-קוקוס קלוי, טופי-קרמל מלוח. השלגונים מגיעים בחיצוניות חדשה, בגודל מיני, עם כמות גדולה של תוספות ובמחיר נגיש לכל כיס.



הסדרה מתאפיינת גם בחידוש מבית נסטלה, שמתאפשר בזכות טכנולוגיה ייחודית, שמפזרת את התוספות מעל ציפוי השוקולד, כך שומרים על מרקם קראנצ'י של התוספת ויוצרים נראות מיוחדת לשלגון.

Wellness
גלידות נסטלה מובילה את מגמת ה- wellness בעולם הגלידות, ומשיקה מגוון עשיר של מוצרים, המאפשרים לצרכנים ליהנות מגלידות מאוזנות יותר תזונתית, מופחתות קלוריות, סוכר ושומן.
לראשונה בעולם, מותג FITNESS מתרחב למקפיא הגלידות עם השקת גלידות יוגורט FITNESS - פיתוח ישראלי ייחודי.



בסדרה גלידות יוגורט בשלושה טעמים, במרקם קליל ומרענן, עם תוספות ייחודיות ובשילוב עוגיות עם דגנים מלאים: גלידת יוגורט בתוספת ריפל אוכמניות ושברי עוגיות דגנים מלאים, גלידת יוגורט בתוספת מחית בננה עדינה, ריפל תות שדה ושברי עוגיות עם דגנים מלאים וגלידת יוגורט בתוספת ריפל בננה- תמר ושברי עוגיות עם דגנים מלאים.

עוד בתחום ה-wellness : כמענה למגמת הצמיחה של שלגוני הפרי, משיקה נסטלה סדרה חדשה Frutta La-- שלגוני פרי מפנקים, טעימים ובריאים עם 50% פרי, בין 70-99 קלוריות בלבד ליחידה. הסדרה מציגה שילובים של שישה טעמים מפתיעים בעלי מרקם נימוח, המותאמים לטעמים המועדפים על הצרכן הישראלי: בננה- תמר- פקאן, פירות אדומים, תות שדה, מנגו טרופי, אננס- תפוז, מלון- תפוח. המוצרים ישווקו גם במאגדות ברשתות השיווק ובמרכולים.

חדשנות בקטגורית הילדים
קרחון שרבט מיניונים בטעם פירות, עם בובת חותמת
בעונת 2016 , המיניונים - הלהיט האהוד על הילדים, מגיע לגלידות נסטלה. הקרחון מעוצב בדמות המיניונים ובצבעים כחול וצהוב, עם 12 בובות חותמת של דמויות המיניונים האהובות.


להיט עולמי נוסף מבית דיסני המגיע לראשונה לישראל ולגלידות נסטלה, צומצום- קרחון שרבט בטעם אננס ותות עם 16 בובות מתוקות בדמויות דיסני המוכרות והאהובות, ביניהן מיקי מאוס, מיני מאוס, פו הדוב.

Pirulo Tropical- מותג הילדים החדש של גלידות נסטלה
הכוכב הצבעוני מבית נסטלה מגיע לישראל - קרחון שרבט פירולו טרופיקאל המיובא מספרד, בטעמי פירות טרופיים, בעל צבעוניות מרהיבה וטעם שילדים אוהבים.

לחמשושים - הלהיט הגדול בעולם הקטנטנים נולד אח חדש – חמשושים מפלצות, קרחוני חמשושים בצורות מפלצות בטעמי פירות עם ציפוי חלבי.

שלגוני הילדים של גלידות נסטלה עומדים בתקן הבינלאומי המחמיר של נסטלה העולמית ומסומנים בסימון "במיוחד עבור ילדים". מוצרים אלה עומדים בקריטריונים של ערכים תזונתיים אותם קבעו בנסטלה. הערכים אליהם מתייחסת נסטלה הם הגבלת גודל המוצר והתאמתו למנת ילדים, הגבלה של הערך הקלורי של השלגון, כמות סוכרים, כמו גם אחוזי שומן, שומן רווי ונתרן מוגבלים ומותאמים למנת צריכה של ילדים, על פי נתוני התזונה המומלצים על ידי דיאטנים ברחבי העולם.

לדברי גלית בר, סמנכ"לית שיווק, גלידות נסטלה: " החדשנות המזוהה עם גלידת נסטלה ומובילה אותה לצמיחה, הובילה אותנו גם השנה לרענן, להעז, ליצור ולפרוץ קדימה, בכל הקשור לפיתוח מוצרים ורעיונות חדשים בכל אחת מהקטגוריות. אחד החידושים המהותיים העונה הוא סדרת JOYA COLLECTION, המציעה יותר פינוק בפחות קלוריות ומנגישה את מוצר הפרימיום ליותר צרכנים. לאורך הקיץ נמשיך ונפתיע עם עוד המון הפתעות."