הילדים של קסטרו לאביב-קיץ 2016 CASTRO for Kids




לקסטרו יש מעצבת מוכשרת ומקסימה בשם גפן, שלא ויתרה עד שמנהלי החברה נכנעו להפצרותיה ופתחו קו מוצרים יפייפיים לילדים.



בשביל קסטרו- גפן שווה זהב, בשבילנו- גפן הביאה בשורה חדשה לשוק בגדי הילדים- בגדים יפייפיים, נעימים, נוחים ובמחירים מאוד מאוד נוחים!

הכל התחיל מלוח פרסומי קטן שהכינה גפן עם ילדי שאר המעצבים בחברה...



וההמשך הוא ליין יפייפה שתוכלו למצוא בכל בחנויות קסטרו הקרובות למקום מגוריכם.

קולקציית הילדים של קסטרו כובשת את אביב-קיץ 2016, וממש כמו ילד, גם הקולקציה החדשה גדלה, מתפתחת והופכת מגובשת וכובשת לב מתמיד.
הקולקציה מעניקה תשובה סופר-אופנתית ומושלמת מגיל ינקות ועד ילדים במידה 14.

עולם ההשראות של קולקציית הילדים מתכתב עם קו הגדולים של בית האופנה, ואליו מצטרפים קסם, דמיון, הומור ופנטזיה שכולם מוקדשים אל עולם הילדים.
את הקולקציה עוטף עושר של צבעוניות, טקסטורות, והדפסים, כולם פרי פיתוח בלעדי בסטודיו לעיצוב טקסטיל של קסטרו.



מעצבי המותג השקיעו את מירב המאמצים בדיוק הגזרות והמידות בקו, וביצירת התמהיל המושלם של הביגוד והאביזרים המשלימים לכל שלב ואירוע בגילאי הילדות, עם דגש מרכזי לאופנה, אך מבלי לשכוח את הנוחות, והאיכות ללא פשרות
מתוך השאיפה ליצור מענה כולל אופנתי ושלם להתלבשות הילדים, כל קבוצה בקולקציה מלווה באביזרים משלימים המתאימים לה.


אז מה חדש ומשמח במיוחד העונה?

קולקציית חג אביבית בלבן עם מגוון פריטים כובשי לב בצבעוניות לבן וורוד עדין.

עושר של פריטי בייסיק משודרגים וצבעוניים שמעניקים פתרונות לבוש מושלמים - ממראה קז׳ואל יחד עם פריטים מקושטים כגון חצאיות טוטו, טייצים ומכנסיים מודפסים.

אוסף של שמלות קיץ אווריריות מכניס אופטימיות וקלילות אל האביב החדש, עם שלל הדפסים, צבעוניות משמחת ומענה מדויק למחיר.

קולקציית בגדי ים אופנתית לילדים ותינוקות, וגם אקססוריז כגון כובעים וכפכפי אצבע לבנים.

קולקציית HOT SUMMER - פריטים קלילים וסופר צבעוניים, במיוחד לימים החמים של השנה

קולקציית מינימי mini me - קולקציית האופנה לגדולים של קסטרו תמיד נותנת השראה לקולקציית הקטנים, והעונה יותר מתמיד, הדפסים תואמים של טי-שירטים קיציות ומלאות הומור: מהדפסי תמונות ובננות ועד כלבלבים.


בכדי ליצור מענה סגנוני מושלם, נחלקת הקולקציה לארבע קבוצות מרכזיות:


ROCK
הקבוצה הרוקנרולית והאהובה של "הילדים של קסטרו", חוזרת העונה במראה שחור לבן גרפי וסופר קולי, עם מגוון פריטים בצלליות אופנתיות כגון טוניקות Box, אוברולים ומכנסי דרופ, עם שפע טקסטורות קסומות של פסים, כוכבים, ומנומרים, שמתערבבים יחד בהרמוניה, הודות לצבעוניות האחידה.




לקראת שיא העונה מצטרפים אל הטקסטורות גם הדפסי אולאובר של ארטיקים, בננות וזברות, שמשלבים בתוך השחור והלבן גווני גלידה מתוקים של מסטיק ומנטה.





קולקציית הבנים נבנתה כולה על טהרת השחור והלבן, ובמרכזה אלמנט הPeace שמשתלב עם המראה הרוקיסטי, ושלל הדפסי AllOver של חביתות, אוזניות תקליטים, גולגלות ורוחות חמודות.






COOL

קבוצה שבמרכזה מככב העונה הג׳ינס הדקיק, שהופך העונה לבד מפתח שממנו עוצבו מגוון פרטי הלבוש: שמלות, חולצות, טוניקות, טופים, מכנסיים קצרים, מכנסי דרופ ואוברולים.



אלה משתלבים עם הדפסים אתניים והדפסי בנדנה על טהרת גווני הכחולים, תכלת אינדיגו וכחול צי, שמשתלבים עם שמנת ונגיעות קאמל.




לקראת החג משיק הקו פרשנות חגיגית למראה שכולה בכחול לבן: ג׳ינס בגווני נייבי ולבן, טוניקות לבנות עם רקמות כחולות ושמלות עם מכפלת בפסי כחול ולבן.



Prince and Princess

קו חגיגי במיוחד לכבוד שיאה של העונה, שמעניק דגש מרכזי לגוון שמנת, ה-צבע של העונה. לצד גווני כסוף ורדרד יוצר הקו עושר טקסטילי דרך משחקים עיצוביים בטקסטורות ותחרות, שקוף ואטום, רשתות רקומות ועדינות ושילוב עם ז׳קארד. שמלות מתאפיינות בקווי חתך ייחודיים, שימוש בטולים בעוביים וטקסטורות שונים, לצד בדי שיפון דקיקים, תחרות רקומות, ושילובים עם בדי סריג. להשלמת המראה - נעלי בובה עם אבנים, פפיונים גדולים, ופרחי שיפון.


בקבוצת הנסיכים: מצטרפים אל גווני השמנת נגיעות תכלת ונייבי עם הדפסי אוריגמי ומטוסים, שמככבים על גבי סניקרס, טי-שירטים, וחולצות אריג. מגוון חולצות אריג עם טקסטורות עוצבו לכבוד שיא העונה, עם משבצות ופסים בדגש על תכלת ולבן, לצד חולצות פולו וחולצות אריג אווריריות מבדי וואל.



Color

הקבוצה הצבעונית מכל בקולקציה, שמתמקדת בשתי פלטות גוונים שמוצגות יחדיו: גווני ירוקים, טורקיז וצהוב קרים, הנפגשים עם פוקסיה, ורוד בהיר ו-קורל.




המראה הילדותי והפרחוני האהוב במראה הולי הובי הקלאסית עם נגיעות תחרה רומנטית, נפגשת כאן עם צבעוניות ניאונית עדכנית, ויוצרת מראה מודרני ומרענן במיוחד.



שמלות קומות משולבות בהדפסים שונים, אוברולים מודפסים, טופים צבעוניים קיציים. בקבוצה המקבילה באגף הבנים ניתן לראות פריטים מעולמות הכדורגל בצבעוניות עזה.


להשיג בחנויות "הילדים של קסטרו" ברחבי הארץ.