Smart PORFOUR מבית כלמוביל מרצדס‎







הגעתי לאירוע ההשקה והתאהבתי.
ה-Smart כ"כ כ"כ יפה!!!
כן, אני יודעת שלא שופטים ספר רק עפ"י הכריכה שלו אבל פה מדובר במכונית מבית טוב. בית טוב? יתכן והכי טוב שיש- ה-סמארט שייכת למשפחת מרצדס המיוחסת והידועה.



ושוב- היא כ"כ יפה!!! שילוב שני הצבעים, הפרקטיות בה יש תאים נסתרים בכל מקום אפשרי המאפשרים אחסון נגיש וקל גם במכונית כ"כ קטנה- שבה את ליבי.






יצא לי לראות פה ושם בעיר את הסמארט בעלות שני המושבים וכמה שאהבתי אותן- יזעתי שהן לא פרקטיות עבורי מאחר ורווקה אני לא כבר הרבה שנים.

עכשיו, תמצאו את אותו הרכב המדליק עם ארבעה מושבים! נהדר למשפחות קטנות!


סמארט שהינו אחד ממותגי הרכב הצעירים בעולם הנשען על 130 שנות ידע וניסיון של ייצור מכוניות מרצדס, מציג את הדור החדש של Smart forfour , העירונית הקומפקטית המוצעת מעתה גם בגרסת 4 דלתות.


כלמוביל מרצדס, נציגת מרצדס בנץ בישראל, מתחילה בשיווק דגם smart FORFOUR  .
דגמי סמארט הם התשובה המקורית והמעוצבת של דיימלר ומרצדס בנץ לתנועה האורבנית הצפופה ולבעיות החניה של העיר הגדולה.



דגם ה- smart forfour, המצטרף לדגם ה – FORTWO המצליח, משמר את כל היתרונות המוכרים של סמארט, עם עיצוב חדש ומלהיב, טכנולוגיות מתקדמות ביותר, תא נוסעים מאובזר וביצועים טובים לצד תצרוכת דלק נמוכה.


ה - smart forfour מתרגם את היתרונות של סמארט Fortwo : מימדים קומפקטיים, תקני בטיחות מחמירים, חווית נהיגה לדגם 4 דלתות , מעוצב, עדכני, עם, כושר תמרון מעולה, אופנתיות ונוכחות. אורכה של הסמארט החדשה הוא 3.495 מטרים בלבד, אבל יש בה שפע של מקום לארבעה אנשים ולמטען ונפח תא מטען של190 ליטרים.


בסמארט ניתן דגש רב על קווי עיצוב מודרניים, המעניקים תחושה צעירה ודינמית. בעיצוב הפנים המרשים של הסמארט ניתן לשלב בין שלל צבעים וליהנות ממראה ייחודי ואופנתי. ה- smart forfour המוצע עם מערכת מכ"מ שמתריעה על אי שמירת מרחק והתנגשות, צבוע בצביעה דו-גוונית, ועם יחידות תאורה מתקדמות עם תאורת יום בטכנולוגיית LED, גריל שחור, פנסי ערפל וחישוקי סגסוגת 15 אינץ' מתקבל עיצוב שהוא אמירה עיצובית יוצאת דופן. תא הנוסעים מרווח בצורה מפתיעה וסביבת הנהג לא רק מעוצבת ומאובזרת אלא גם נוחה לתפעול עם הגה מחופה עור ומערכת מדיה ובקרת אקלים. כאופציה מוצעת חבילה ייחודית הכוללת: עם מסך 7 אינץ', חבילת ספורט חיצונית, חישוקי סגסוגת "16 מושחרים וחלון גג פנוראמי.


ה -  smart forfour מצוידת במנוע שלושה צילינדרים עם 71 כוחות סוס ותיבת הילוכים אוטומטית עם שישה הילוכים. תאוצה מ 0-100 ב 16.9 שניות ומהירות מירבית של 151 קמ"ש. תצרוכת הדלק של smart forfour  נמוכה במיוחד עם למעלה מ-20 ק"מ לליטר.

דנה רביד מנחם, מנהלת השיווק של מרצדס וסמארט בכלמוביל, מציינת כי האמירה העיצובית הייחודית של הסמארט נשמרת גם בגרסת הארבע דלתות. הבולטות, הנוכחות והאמירה האופנתית עם כל היתרונות של איכות, בטיחות, פרקטיות וממדים קומפקטיים באים לידי ביטוי גם בדגם זה. עוד מוסיפה רביד מנחם, כי כמו במיטב בירות אירופה, גם בישראל הסמארט פורפור מייצגת את הלך הרוח הצעיר העדכני והחדשנתי של עולם הרכב העדכני, כל זאת תוך הקפדה בלתי מתפשרת על טכנולוגיות מתקדמות ואיכות כיאה למותג על.
ה - smart forfour מוצעת במחיר של החל מ - 110,000 שקלים.
.