חנות קונספט למותג הטיפוח Pomegranate






צילומים: קשת זאבי, דדי בן מנחם

 מותג הטיפוח Pomegranate, מבית יקב רימון ממושב דלתון הנמצא בגליל העליון, חנך את חנות הקונספט הראשונה ברחוב פנחס בן יאיר 16 ת"א-יפו (שוק הפשפשים).


 
בלב אזור המסחר והתיירות השוקק חיים בכל ימות השבוע התמקמה לה חנות הקונספט הראשונה של מותג הטיפוח Pomegranate  שהושק לפני כחצי שנה.

חנות הקונספט קטנה אך מעוצבת ושיקית להפליא וקשה לפספס אותה מבין חנויות הווינטג', הביגוד ודוכני המיצים המאפיינים את הרחוב הססגוני.



על מדפי החנות המקסימה מונחים בסדר מופתי, עשרות מיכלים קטנים, מארזים ובקבוקי ווינטג' המזכירים בעיצובם את הבקבוקים שנמכרו בבתי המרקחת של פעם.



מוצרי הטיפוח של Pomegranate  כוללים סבון פילינג, קרם גוף, שמפו לשיער, קרם פנים, חמאת גוף, קרם אנטי אייג'ינג ועוד, כאשר המכנה המשותף לכולם הוא הניחוח הנפלא, המרקם העשיר והאיכות של כל פריט ופריט.



חשוב לציין כי כל המוצרים מיוצרים מחומרים טבעיים ומבוססים על מרכיבי זן רימונים ייחודי הרשום כפטנט עולמי.
לצד פריטי הטיפוח, מסודרים בשורה אחר שורה בקבוקי היין האהובים והמוכרים של יקב רימון, המיוצרים מאותו זן רימונים משובח וזוכים להצלחה מסחררת ברחבי העולם.


כל מוצרי הטיפוח של Pomegranate עשירים כאמור במרכיבי פרי הרימון וסגולותיו הרבות.
כידוע, פרי הרימון נחשב למלך הפירות ולא רק בשל הכתר המעטר אותו.
ברימון ריכוז גבוה של חומצות שומן המשמשות כאנטי-אוקסידנטים המונעות היווצרות של רדיקלים חופשיים ועוזרים לעכב את השפעות הזמן על הגוף.
הרימון עשיר בברזל,  אבץ, סידן ומינרלים שונים ההופכים אותו לחומר גלם מיוחד ועשיר בתעשיית הקוסמטיקה.



נוסף לחנות המקסימה, ניתן לרכוש את מוצרי מותג הקוסמטיקה והיינות באתרי האינטרנט של המותגים ובמרכז המבקרים של יקב רימון במושב דלתון. לדברי אבי נחמיאס מנכ"ל יקב רימון, במהלך החודשים הקרובים יוקמו חנויות קונספט נוספות למותג.

אודות יקב רימון:

יקב רימון החל את דרכו בשנת 2004 על ידי משפחת נחמיאס, משפחה של חקלאים ממושב כרם בן זימרה. החיבור של המשפחה לפרי הרימון הוביל אותם בתום שנות ה-90 לפתח זן רימונים ייחודי המאופיין ברמות גבוהות של סוכר ואנטי אוקסידנטים וברמת חומציות מדויקת שלאור מאפייניו הייחודיים אידיאלי לייצור יין.



הזן רשום כפטנט ונתון לשימושו הבלעדי של היקב.


מיום היווסדו היקב חרט על דגלו לייצר מוצרים באיכות גבוה וללא פשרות ובנוסף למוצרי הקוסמטיקה,  היקב מייצר 12 סוגי יינות רימונים אשר משווקים בארץ ובעולם וזוכים להצלחה אדירה בתחרויות יין ברחבי העולם.


http://rimonwinery.com
להזמנות: 04-6822325