אפנת צבעי השיער החדשים: מותג הטיפוח גרנייה משיק סדרת צבעי שיער ביתיים Garnier






מותג הטיפוח הבינלאומי גרנייה, משיק סדרת מוצרי צביעה לשיער, המיועדת לשימוש ביתי: COLOR NATURALS (קולור נטורלס) .
את הקמפיין הישראלי של צבעי השיער הביתיים - COLOR NATURALS, תוביל השחקנית מגי אזרזר, שנבחרה על ידי המותג הבינלאומי להיות שגרירת יופי מקומית, בתום תהליך מיון קפדני ובאמצעות סקרי שוק מעמיקים אשר העידו כי בחירתה עולה בקנה אחד עם רוח המותג וערכיו.

הבחירה במגי הינה מדוייקת- מגי משדרת זוהר נשי, הומור וקלילות לצד יופי מדהים וחיוך מנצח.



מוצרי סדרת קולור נטורל מבוססים על שמן זית, שמן אבוקדו וחמאת שיאה, המזינים את השיער ומגנים עליו, מעניקים צבע קבוע לשיער ומכסים שיער לבן. מרקם הצבע – קרם, נעים למריחה, אינו מטפטף ופשוט לשימוש.


סדרת קולור נטורלס נמכרת בערכה המכילה שפופרת צבע, חמצן, מסכה, כפפות חד פעמיות ודף מידע מפורט של הוראות שימוש. הצבעים מכילים מרכיבים טבעיים ובראשם שמן זית טבעי. מכסה שיער לבן עד 100%, מעניק גוון עמוק, מבריק ומלא חיוניות.

לסדרת קולור נטורלס שילוב יחיד מסוגו של יכולת להעניק גוון טבעי, יחד עם הזנה והגנה לשיער, הודות לשמנים והמרכיבים הטבעיים המגנים על השיער, מזינים אותו ומעניקים לו מגע של משי.


הנוסחה של קולור נטורלס שומרת על סיב השערה באמצעות פולימרים קטיוניים ושעוות מרככות, המגנים על השיער ומחליקים את קשקשי השערה. שמן הזית ידוע עוד ברפואה העממית כמרחיק קשקשים, מחזק את שורשי השיער, מזין ומעניק ברק וחיוניות לשיער.

סדרת קולור נטורלס של גרניה מציעה 28 גוונים שונים. כל אישה יכולה לבחור לעצמה את הגוון המתאים לעורה ולמצב הרוח שלה: מבלונד, אדום עז, נחושת בוהקת, אדמוני זוהר, חום מרגיע, ועד שחור מפתה ומסתורי ועוד. ניתן כמובן לערבב גוונים ולהגיע לגוונים נוספים: מקוריים, עשירים וייחודיים.

תהליך הצביעה עם קולור נטורלס, הוא פשוט ונוח לשימוש. לובשים את הכפפות המצויות בערכה, מוציאים מן השפופרת את כמות הצבע הרצויה ומערבבים עם כמות קרם החמצן הדרושה. את התערובת ניתן לערבב בכל קערת פלסטיק. מורחים על השיער באמצעות מברשת צבע. הצבע נשאר על השיער ואינו מטפטף עד לתום הפעולה - שטיפת הצבע מן השיער.

הנוסחה של קולור נטורלס ומינון החומר בשפופרת נעשה באופן שיאפשר 2 עד 3 שימושים חוזרים של המוצר בצביעת השורשים. כאשר המטרה לצבוע את כל השיער והשיער הוא טבעי – משתמשים בכל תכולת המוצר. לתיקון שורשים ומריחה נקודתית- מערבבים מנת צבע לפי אורך השורשים, עובי השיער ואורכו.

מחיר מומלץ לצרכן: 30.20 ש"ח אך עד סוף חודש פברואר ימכר ב- 50% הנחה.

להשיג ברשתות הפארם, כל-בו מזון ובתמרוקיות