מותג העל היוקרתי לעגלות תינוקות "בוגבו" ומותג האופנה דיזל משיקים עגלת באפלו





להיות אמא זה סטטוס בחיים. להיות אמא שיקית זה סמל סטטוס!
היום אנחנו כבר יודעות שזה שאנחנו אמהות, לא אמור למנוע מאיתנו להתלבש יפה ולהנות מפאשן גם באביזרים הקשורים לתינוקות.

מותג העל היוקרתי של עגלות התינוק – "בוגבו", הידוע  בעיצוב פורץ דרך של ניידות, איכות ואופנה ומותג העל האופנתי דיזל משיקים את הדגמים הנוספים במסגרת שיתוף הפעולה העיצובי בין החברות.



לאחר שבשנה שעברה נוצרה עגלת בוגבו קמיליון בעיצוב דיזל, כעת מוצגות 2 גרסאות נוספות:
•    עגלת הבוגבו באפלו בעיצוב דיזל
•    בדי השלמה לעגלת הדונקי


לעומת עגלת הבוגבו קמיליון דיזל שהושקה בשנה שעברה והתהדרה בבדים בגוונים צבאיים ירוקים, התוצאה הפעם היא אופנתית במיוחד, על פי ה-DNA המרדני של מותג האופנה, ומוצעת בבדי ג'ינס מיוחדים ומרהיבים.

עגלת הבאפלו היא הראשונה בעולם אשר יש לה אישור בטיחות בינלאומי ומקומי לנשיאת "תיק אם" לכושר נשיאה יוצא דופן במשקל של עד 6 ק"ג. העגלה החדשנית מאופיינת כעגלת תינוק לעיר ולשטח ומתקפלת כיחידה אחת ללא צורך להוריד את העריסה מהעגלה. בנוסף, מאופיינת העגלה באפשרויות אחסון מרובות, מושב גבוה ומרווח וחופת שמש שניתנת להארכה ולהגנה נוספת מפני פגעי הטבע.



עגלת הדונקי היא עגלת התאומים הראשונה של בוגבו. לעגלה 4 גלגלי ענק בשילוב בולמי זעזועים איכותיים, מה שמעניק את הנסיעה הטובה והחלקה ביותר שיש, שילדת העגלה עצמה צרה מאוד ומאפשרת מעבר במעברים צרים במיוחד, החלק המיוחד בעגלה הזו שהעגלה ניתנת לפיצול בתהליך קצר ומהיר ומעגלת תאומים היא הופכת לעגלת יחיד. כך שניתן לעשות עימה שימוש כפול פעם בשילוב של שתי ילדים ופעם אחת בשילוב של ילד אחד.

מחיר עגלת בוגבו באפלו בעיצוב דיזל : 6,190 ש"ח
מחיר בדי השלמה לעגלת הדונקי: 900 ש"ח



מותג העגלות בוגבו שיתף פעולה בעבר עם ענקיות אופנה כגון המותג "מיסוני" , "ויקטור אנד רולף", "מארק ג'ייקובס" ולאחרונה אף השיק קולקציה יוקרתית במהדורה מוגבלת בשיתוף פעולה עם קרן אנדי וורהול העולמית. בוגבו העולמית מיוצגת בישראל על ידי חברת בוגבו ישראל בע"מ, המייבאת בין היתר גם את מוצרי חברת בייבי ביורן השוודית ועגלות היויו של חברת בייבי זן הצרפתית.