מבצע שווה במיוחד ב- לי קופר Lee Cooper



צילומים: קשת זאבי


מבצע שווה ממש ב- לי קופר:
כל דגמי הג'ינסים  לנשים ב- 99 ש"ח למשך 24 שעות.
אין הגבלה על כמות הג'ינסים הנקנים.


בג'ינסים לעונה זו תוכלו למצוא ג'ינסים העשויים 100% כותנה ומגיעים בשטיפות בהירות עם שפשופים וקרעים במראה צעיר.

בנוסף, קיימים בקולקציה דנים המחמיאים לגוף מבדי COTTON SPANDEX , אשר מעניקים תחושת נוחות לגזרות הצמודות ומגיעים במגוון שטיפות.
כל התוספות נעשו בעזרת בדים רכים ונוחים ללובש, תיפורים מקוריים, דיטיילים מעוצבים ומיתוג מעודכן אשר ממחישים את מסורת הג'ינס של לי קופר, בהקפדה ובמחשבה קדימה ע"י המעצבים של החברה.



לגברים - ג'ינס שני ב-50% הנחה ובנוסף, על כל קנייה  תקבלו שובר מתנה בשווי 100 ש"ח למימוש בקניית ג'ינס נוסף לגברים.



קולקציית הדנים של הגברים והנשים מציגה תמהיל של גזרות, שטיפות ודיטיילים מעודכנים ומדויקים המאפשרים לכל אחד ואחת למצוא את הגזרה הנכונה לצרכים שלו\ה. ישנן תוספות חדשות לקולקציה, כגון אורך מכפלת חדש בו הדנים קצר יותר ונלבש כאשר המכפלת מופשלת מעלה וחושפת את הצד הפנימי של הג'ינס. כך נוצר מראה עדכני באורך הנכון לעונה.


 

המבצע יחל ביום חמישי (03/12) הקרוב למשך 24 שעות עד שישי (04/12).



לקבלת ההטבה לחצו על שורה זו



אודות לי קופר:

'לי קופר' ((Lee Cooper הוא מותג בריטי אשר מפעיל סטודיו עיצוב לוקלי בישראל, בהשראת מאפיינים ממזרח לונדון - האזור בו ממוקמים משרדי החברה הראשיים מאז 1908.

המותג מושתת על הערכים של מורשת הג'ינס הענפה של לי קופר והמסורת הבריטית, שהיא בעלת אלמנטים מובהקים וסגנון ייחודי. ערכים אלו יוצרים יחדיו אופנה עדכנית בעלת אופי קלאסי אשר במרכזה עולם הג'ינס.