החידושים של הראל יוצאים מהארון- ארונות הראל Harel closet





 רשת חנויות הראל התחדשה בחנות חדשה בפתח תקווה.

לרשת, המונה עשרה סניפים (כולם חנויות מפעל), מגוון עשיר ומרשים של פתרונות אכסון לבית.
הרשת קיימת כבר 40 שנים וידועה הן בשל העבודה המקצועית והגימורים היפים והן בשל הבטיחות של הארונות.





בסניפי החברה, מגוון רחב של ארונות הזזה, ארונות פתיחה וחדרי ארונות לבית המאופיינים בעיצוב עכשווי, בטכנולוגיה מתקדמת ובסטנדרטים גבוהים.



ניתן לראות את השקעה בכל פריט היוצא מהמפעל.
הדגש הוא על הרכיבים הקטנים ממש כשל על הגדולים. לדוגמה, בארונות הזזה:

המנגנון- גלגל אוקלון – פלסטיק קשיח שאינו מתכלה (שלא כמו הסיליקון שמתפורר עם הזמן) תושבת המנגנון עשויה אלומיניום לעמידות מירבית.

ברוב החברות ברגע ששמים דלת שעשויה מחומר שביר (זכוכית או מראה) מסיפים מדבקה בגב הזכוכית על מנת למנוע התפזרות זכוכיות ברגע שזכוכית נשברת- דבר שיכול לגרום לנזק רב ומהווה סכנה ממשית בעיקר בבית עם ילדים קטנים.
בארונות הראל מפחיתים משמעותית את סיכויי השבירה של הדלת ולא חוסכים בחומר באמצעות כך שהזכוכיות מגיעות עם גב הגנה אחורי - ארונות הראל  הם היחידים שמקפידים לשים גב הגנה משולש מאחורי הזכוכית.
עובי הזכוכית היא 4 ממ ועובי הגב 12 ממ- הגב מקנה הגנה ובטיחות בעיקר בחדרים או בתים בהם יש ילדים משתוללים. הזכוכית מחוברת לגב ההגנה באמצעות שכבת סיליקון.





במשטחי הזכוכית דוגמאות יחודיות לארונות הראל, כאלו שלא תמצאו בחברות אחרות.





את החריצים, לדוגמה, בדגם אלכס, מייצרים ע"י השחזת הכוכית, מה שמשאיר את הדגם והחירוץ רלוונטיים גם שנים אחר כך, מאחר ואין פה קילופים של פסים או שחיקת צבע.



 צוקל אלומיניום (צוקל= החלק הקדמי התחתון של הארון) - בארון מורכב צוקל אלומיניום - נותן לארון יציבות , מגן על החלק הקידמי מפני מים , ניתן  לאחסן בארון דברים כבדים בחלקו בתחתון.
בארונות פתיחה-
ארונות הראל מייצרים את דלתות הארון בשיטת ACS (שיטה שפותחה על ידי החברה) - בשיטה זו אנו הם ציר נוסף בכל דלת (5 צירים בכל דלת) - כך הדלת נשמרת ליותר זמן, נמנע מצב בו הדלת מקבלת בטן או שנוצר לחץ על הצירים שגורם לפיצוצים בדלת ולהתרופפות הצירים.





הרשת מציעה מגוון רחב של ארונות בשלל דגמים, עיצובים וצבעים, המתוכננים ומיוצרים באיכות גבוהה ביותר במפעל החברה, מה שמאפשר הוזלה משמעותית במחירים ועבודה על פי שיטת מלאי ייחודית המציעה זמני אספקה מהירים ביותר: כ-5 ימי עבודה, במקום 21-30 ימי עבודה, כמקובל במרבית החברות.
המוצר מגיע ישירות לבית הלקוח ומורכב על ידי אנשי מקצוע שעברו הכשרה מיוחדת.





פטנט ייחודי נוסף של החברה נועד למנוע את הבעיה הנפוצה מאד בארונות הזזה, כשלעיתים קרובות הדלת נתפסת בבגד ויוצאת מהמקום, המסילה מתעקמת או שהגלגל נשבר- תופעה מוכרת ומטרידה. בארונות הפתיחה של רשת ארונות הראל מותקן קפיץ מיוחד בתוך הגלגל עצמו, שמונע מהדלת לצאת מהמקום, ומונע את הבעיה.

כמו כן, פאנל הארונות עשוי אלומיניום למניעת היווצרות חלודה וכרסום העץ ע"י מים במהלך שטיפת הבית.



בחדרי הארונות מגוון פתרונות פרזול נהדרים:









הרשת מעניקה ללקוחותיה תעודת אחריות על כל המוצרים, למשך 3 שנים.
כמו כן, על מנת לספק ללקוחות את השרות הטוב ביותר במהלך הקנייה ולאחריה, מעמידה הרשת מוקד טלפוני מקצועי זמין לכל שאלה.

להשיג בסניפי הרשת.
כתובת אתר: www.aron.co.il