המותג הספרדי Springfield חושף את הטרנדים החמים בקולקציית סתיו 2015



קולקציה סתווית ועדכנית של המותג האירופאי "ספרינגפילד", מותג הבית הבלעדי של רשת "המשביר לצרכן", שואבת השראה מעשורים קודמים לצד טרנדים עכשוויים ובינלאומיים


הבשורות של "ספרינגפילד"  לסתיו  2015:
צבעונית מרעננת – קולקציית הסתיו מתאפיינת בגווני פסטל צבעוניים ורכים. הצבעוניות ניכרת בקולקציית הנשים המתאפיינת בגוונים מסורתיים של כחול, אדום, נייבי ואפרפר.



הדפסים – הדפסים גרפיים, משובצים ופרחוניים בקולקציה הנשית, והדפסים אתניים ועממיים בקולקציה הגברית.

ג'ינס –  בדי הג'ינס על שלל צורותיהם מככבים הן בקולקציה הגברית והן בקולקציה הנשית, המציעות ג'ינסים דהויים ומשופשפים כמו גם שמלות וסריגים.



המגמות העיקריות בקולקציית הנשים:
חזרה לבית הספר – שמלות וחולצות בדוגמאות משובצות, סרבלים פרחוניים ואקססוריז המשלבים נגיעות פרחוניות המספקים טאץ' נשי. קולקציה עליזה בצבעוניות קלאסית של  אדום, כחול ואפרפר מקדמת בברכה את עונת הסתיו החדשה.

בזאר טורקי – קולקציית הבזאר בהשראת שטיחים טורקיים מסורתיים מהשווקים האקזוטיים והתוססים,  בגווני אדום וצבעי אדמה. בגדי ז'מש, שמלות עם הדפסים ובדי ג'קארד הם הבסיס לקולקציה עשירה בצבעים טבעיים.



חזרה לעבודה – קולקציית קפסולה שמתאימה לשגרה היומיומית, משלבת בין המראה המחויט לקז'ואל. בהשפעת הרוח הצעירה של ספרינגפילד, הבסיס לקולקציה הם מכנסי ג'וגר וחולצות פסים. בקולקציה זו מככבים האפור על גווניו והנייבי שמעורבבים עם גוון אפרפר.

השפעות בוהמייניות – הקולקציה מאופיינת בהשפעות הסגנון הבוהמי של שנות ה- 60 וחושפת מגוון של פריטי לבוש, משמלות עד ג'ינסים שתורמים לאווירה הנשית והרומנטית של הקולקציה. בין הפריטים הבולטים: בלייזרים עם הדפסים פרחוניים בצבעי פסטל משולבים עם רקעים כהים וז'קטים של אופנוענים בשילוב אקססוריז שונים.

בקולקציית "ספרינגפילד" היצע רחב של פריטי אופנה ואביזרי אופנה לנשים ולגברים ביניהם: ג'ינסים, מכנסיים, טי-שירטים, אריגים, חולצות מכופתרות, ז'קטים, מעילים, שמלות, טוניקות, חצאיות, הלבשה תחתונה תרמית ואביזרים משלימים כגון: צעיפים, כובעים, עניבות פפיון, תיקים, נעליים, תכשיטים,  חגורות ועוד.



המותג "ספרינגפילד" הוקם בשנת 1988 ע"י קבוצת קורטפיל המובילה בתחום האופנה בספרד. ההתרחבות הבינלאומית של המותג החלה בשנת 1992 וכיום מוביל המותג בקרב צעירים באירופה  ב- 38 מדינות ומפעיל למעלה מ- 700 סניפים עם 2 מיליון חברי מועדון צעירים.

את מותג "ספרינגפילד" ניתן להשיג בסניפי המשביר לצרכן: עזריאלי ת"א, קניון רננים, גראנד קניון חיפה, אשדוד סיטי, קניון הזהב ראשל"צ, ארנה הרצליה, כיכר ציון ירושלים, קניון אילון, קריון, טבריה, מלחה, ב"ש הנגב, רחובות, חדרה, פ"ת וראשל"צ.