משחקים וצעצועים לכבוד החנוכה- חלק ג': מוצרי גטר קונסיומר

 

סדרת מוצרי התפתחות לתינוקות במותג הבינלאומי PLAYGRO
מותג הבינלאומי Playgro המתמחה בפיתוח וייצור צעצועים חדשניים לתינוקות. צעצועי Playgro מספקים הזדמנויות אינסופיות לתינוקות לחקור, ללמוד ולגלות. הם הופכים לחלק מהמסע ההתפתחותי של התינוק ומסייעים לו לפתח מגוון מיומניות קוגניטיביות באמצעות משחק פעיל, שמעורר אותם לחשוב, להסתכל, להקשיב ולזוז.
Playgro הוא ביתם של מפתחי  מוצרים, מעצבים תעשייתיים, מעצבים גרפיים ומאיירים. צעצועי Playgro נולדו בגאווה במלבורן, אוסטרליה ומופצים ליותר מ -100 מדינות ברחבי העולם. לחברה יש את היכולת ליצור מוצרים שמתחילים עם רעיון או סקיצה, ולעקוב אחריהם לאורך כל הדרך עד למוצר ארוז על המדף. צוות הפיתוח משלב את החידושים האחרונים בתובנה צרכנית ומחקר שוק בשילוב טכנולוגיות חדשניות.



החברה פיתחה אפליקציה לסמרטפון, המותאמת לתינוקות. האפליקציה משתמשת בצבע, גרפיקה, תנועה, צליל ומוסיקה כדי לעורר את התינוק ומציעה ארבעה מצבים שונים של משחק. ההורים מוזמנים להוריד את האפליקציה מחנות האפליקציות של אפל או ב- Google Play. ולמקם את הסמרטפון בתא יעודי שקוף במרכז האוניברסיטה
אוניברסיטת פליגרו מעודדת את התינוקות לחשוב, להסתכל, להקשיב. שלוש דמויות חביבות וצבעוניות תלויות, קישוטים זוהרים, ומנגינות מרגיעות. בסמרטפון קטעי וידאו ויישומים ישירות מהטלפון. ניתן להסב את הקשתות למרכז פעילות בעגלה.



האוניברסיטה מעודדת את תינוק להשתמש בידיו, אחיזה באצבעות לתנועות קטנות, ומדוייקות. עוזרת לתינוק להשתמש ולשלוט בשרירים הגדולים יותר מעודדת תנועה. להגיע, לזחול, או להתגלגל. מעוררת תפיסה חזותית, מוסיקה מרגיעה ומבדרת. מרקמים שונים כדי לעורר ולפתח את חוש המישוש של התינוק.


נסיכות דיסני: סופיה, רפונזל, סינדרלה, אנה ואלזה עם שמלה מהאגדות ואביזרים משלימים
הנסיכות האהובות מבית דיסני בערכה הכוללת שמלה ואביזרים מותאמים . שמלה פנטסטית ונוצצת המתוכננת בפרטי פרטים, תגרום לכולנו לחייך. הערכה כוללת בובה, כתר, זוג נעלים ושמלה לנסיכה האהובה.





צבי נינגהHALF -SHELL
צבי הנינגה- מותג על שהופיע לראשונה במאי 1984 באיורי שחור לבן. המותג משתנה ומשתכלל כל העת הורים וילדים אוהבים מאוד את מגוון הדמויות. גיבורי על מתוחכמים ואוהבי פיצה שנלחמים בכוחות הרשע ממקום מחבואם בביוב. הדמויות מבוססות על סדרת הטלוויזיה שמשודרת בניקולודיאון והסרט שזכה להצלחה אדירה.


החידוש אותו משיקה בארץ "גטר קונסיומר" צבי נינגה, HALF -SHELL הדמויות המוכרות בגרסתם הילדותית רכות וצבעוניות. פונות לקהל הילדים הצעיר יותר.





מאשה והדוב
סדרת הטלויזיה הכה מצליחה עולה לארץ ובקרוב יגיע גם המחזמר המקורי מחו"ל לשמחת כל הילדים.
כוכבי הסדרה: מאשה- ילדה מתוקה וחכמה והדוב - חברה החכם והרגיש.
יחד עם היוצאים להרפתקאות שונות ולומדים דברים שונים.





להשיג ב- רשתות הפנינג, ביג טויס, הפיראט, טויס אר אס וכפר השעשועים