השקת הטרנדים החמים לחורף 2015/16 בגן האירועים "הבאר של סבא"




אריאל, בן זוגי, ואני לא נשואים. אנחנו חיים יחד כבר קרוב ל-16  שנים ויש לנו שני ילדים.
חתונה ממש לא "מדברת" אלי ולא "עושה לי את זה".
אבל כשאני מגיעה לאירועי השקת הטרנדים החמים בגן האירועים "הבאר של סבא", אני יודעת שאם אי פעם אחשוב על חתונה- זה יהיה המקום בו ארצה להתחתן!



הבאר של סבא נראה כאילו לקוח מתוך עולם שרק יופי קיים בו.
מדובר בגן עצום המשתרע על 4000 מ"ר ובו פינות חמד רבות:
פינות ישיבה, פינות צילום עם אביזרים, עמדות Make & Take, סידורי פרחים מעלפים, דוכני מזון ושתייה ועוד...



לפי הרעיון והאמונה העומדת בבסיס העשייה: אתם חולמים ואנחנו מגשימים.
הדגש באירועי הקיץ הקרוב  יהיו על משמעות המיתוג והעיצוב באירועים ויבטאו את מכלול הטרנדים העדכניים בתחום.



"הבאר של סבא" שפיתח בשנים האחרונות מחלקות עצמאיות בתחום: "המיתוגיה" ו-Mint Design" ", הציג מגוון רחב של קונספטים שונים לאירועים, דרכים וצורות למיתוג אירוע והפתיע אותנו, כמו תמיד.



הדגש באירוע היה על משמעות המיתוג והעיצוב באירועים והציג את מכלול הטרנדים העדכניים בתחום.
"המיתוגיה"  ו"מינט דיזיין"- חברות המיתוג והעיצוב של הבאר של סבא המעניקות שירות גם באופן חיצוני, הציגו מגוון רחב של קונספטים שונים לאירועים, דרכים וצורות למיתוג אירוע והפתיעו אותנו וריגשו כמו תמיד.



"מיתוג זה הדבר המרכזי כיום בתחום האירועים", מספרת שלומית קאופמן, בעלים ומנהלת גן האירועים 'הבאר של סבא': "בתחום שלנו אין המצאות וחידושים, בכל חתונה תהיה חופה, עיצוב שולחן, עמדות שתייה ואוכל, צלם וכד'.
ההבדל טמון באופן ההגשה והיכולת לייצר חוויה וזה היה הרעיון להציג לזוגות שמתחתנים את היכולת לספר סיפור, לייצר חוויה רגשית שגם הופכת להיות חלק מהכייף של האירוע.
זה בא לידי ביטוי בעמדות פרחים אינטראקטיביות, עמדות צילום ממותגות ומדליקות, עמדות אבטיח,שתיה ואוכל חלומיות וכמובן בעריכת השולחן בשילוב אלמנטים גרפיים קסומים המתחברים לשפה של ההזמנה, הgive away בסיום האירוע ועוד.



"המוטו המלווה את הבאר של סבא הוא תמיד להיות חדשניים ומובילים. הזוגות שמתחתנים במקום הם זוגות שחיים לייף סטייל ודרך החתונה שלהם אנחנו מאפשרים להם לשדר את מי שהם", מספרת שלומית קאופמן בעלים ומנהלת המקום.



"העיצוב, המיתוג והלייף סטייל העדכני בא לידי ביטוי בכל שלבי האירוע וזה אומר שתמיד הכל מתקשר אחד לשני: השמלה של הכלה, הבגד של החתן, התלבושות של השושבינות וההורים, הכל שזור אחד בשני, מתגלגל ויוצר שפה אחת. זה מתחיל כבר בשלב הפצת הודעת "SAVE THE DATE" שמייצרת אוירה ותואמת לקונספט האירוע שנבחר וממשיך לשלב ההזמנה, וכו'".



צוות העיצוב והמיתוג בבאר של סבא מגיע מרקע עשיר בתחום העיצוב.
נאוה דרוטמן- המיתוגיה, בעלת תואר ראשון בוגרת המכון הטכנולוגי חולון.
ושלי כהן, מינט דיזיין, בעלת תואר ראשון בעיצוב פנים במכללה למנהל והיסטוריה עשירה בתחום העיצוב לטלוויזיה.
יחד, הן מביאות אלינו מתערוכות העיצוב ברחבי העולם, פרנקפורט פריז ועוד, את מגוון הטרנדים החדשים בתחום העיצוב ומשלבות אותן לתחום שכולו לייף סטייל, שיק והגשמת חלומות.



על הערב המושקע בו הוצגו הטרנדים עמלו:


http://www.hamitugia.co.il/ המיתוגיה
https://www.facebook.com/MintDesignIL/?fref=ts  מינט דיזיין חב העיצוב.




רוצים לשמוע עוד? היכנסו לבלוג הבאר של סבא ותיהנו משלל הפתעות ורעיונות:   www.blog.sabawell.com
הבאר של סבא
גן אירועים
דרך יצחק רבין, פ"ת.