בייבילנד 2015- מה חיכה לנו שם? Babyland 2015



גם השנה, בתערוכת הבייבילנד, ניתן היה לפגוש דוכנים רבים בעלי צבעוניות משובבת נפש ומוצרים יפייפיים להורים, תינוקות, פעוטות, ילדים ולהורים שבדרך.


כמדי שנה הוצגו בתערוכה חידושים והפתעות של מיטב החברות והמותגים כגון: מזון לתינוקות, בקבוקים, מוצצים, חיתולים עד למוצרים יוקרתיים כגון: עגלות, טיולונים, חדרי ילדים, מזרנים ועוד.

בין המותגים שהציגו השנה:

  • Nuby-

    המותג Nuby משיק סדרה חדשה של כוסות מצוירות עם מנגנון קליק ייחודי למניעת טפטופים. הסדרה מיועדת לילדים מגיל 6 חודשים ומעלה.
    סדרת הכוסות החדשה של נובי מגיעה עם מנגנון קליק, המשמיע קליק לווידוא נעילה. הסדרה בעיצוב חדשני, עם פיית סיליקון רכה המעוצבת בצורה ייחודית למניעת טפטופים, כוס נוחה לאחיזה על ידי הפעוט ובתוספת איורים חמודים של דבורים, מטוסים, ציפורים ועוד. הסדרה כוללת כוס מצוירת עם פיה רכה לגיל 6 חודשים ומעלה, כוס מצוירת עם קשית ומכסה מתהפך לגיל 12 חודשים + וכוס אולטרא  מצוירת לילדים גדולים מגיל 18 חודשים ומעלה.

    סדרת הכוסות אימון לשתייה, עוזרת בלימוד מעבר קל לשתייה בכוס. בעלת תכונת ה – TOUCH-FLO™ הרגישה ללחיצה, מאפשרת את זרימת הנוזל דרך הפייה עם פעולת היניקה של הילד ונאטמת כאשר פעולת היניקה נפסקת ובכך מונעת דליפות. הפייה עדינה לחניכיים ולשיני הילד במהלך בקיעתן. הכוס מיוצרת מחומר פלסטי שאינו שביר.




    כל מוצרי Nuby מיוצרים מחומרים בטיחותיים, עמידים, לא רעילים ועומדים בכל תיקני הבטיחות המחמירים ביותר. ללא ביספנול A.

    המותג Nuby, מותג התינוקות האמריקאי המוביל, הנמכר בלמעלה מ 150 מדינות בעולם, משווק בישראל על ידי חברת אינטרסן בע''מ, מהחברות המובילות במשק בתחום יבוא ושיווק של מוצרי צריכה. המותג Nuby מציע מגוון רחב של מוצרים להזנה, לצמיחת השיניים, להרגעה ומוצרים רפואיים, בסטנדרטים הגבוהים ביותר של בטיחות ובקרת איכות. חברת Nuby פועלת בקביעות להגיע לכדי שלמות בכל היבטי העיצוב הייצור וההפצה. החברה משקיעה משאבים רבים במחקר ובפיתוח מוצרים חדשניים ומעוצבים, שהורים וילדים ימצאו אותם נוחים, קלים לשימוש ואטרקטיביים למראה.



  • טומי טיפי-
    מותג התינוקות "טומי טיפי", Tommee Tippee, מהמובילים בעולם בתחום מוצרי תינוקות.
    בדוכן החברה, על מדפים, הוצגו בקבוקים ופטמות מסדרת "הכי טבעי כמו אמא" .

    "הכי טבעי כמו אמא" הינה סדרת הדגל של המותג האנגלי המוביל "טומי טיפי" –  המשווק בלעדית בישראל על ידי חברת "הנסיך הקטן". היא תוכננה לחקות את הגמישות, התחושה והתנועה הטבעיות של שד האם. הסדרה כוללת  בקבוקים ופטמות ללא ביספינול A . הבקבוקים מגיעים בגדלים שונים ומתאימים להתפתחות הילד, כך גם הפטמות עוצבו בייחודיות להקלה על השילוב שבין הנקה להאכלה מבקבוק.

    סדרת "הכי טבעי כמו אמא" המחקה באופן מושלם את שד האם, ומאפשרת לאימהות לשלב בין הנקה טבעית והזנה מבקבוק,  כבשה את לב האימהות ברחבי העולם זמן קצר לאחר פיתוחה. טומי טיפי הוא מותג אביזרי התינוקות מספר אחד באנגליה אשר זכה בתואר מותג העל של אנגליה (Superbrand) בשנת 2011. מוצרי טומי טיפי משווקים בישראל משנת 1999 .







  • האגיס-
    חיתולים איכותיים לתינוקות ופעוטות.

    במסגרת הפעילות שהוצעה בביתן של האגיס, יוצע לאמהות לתעד את ההבטחה שלהן לבייבי שלהן לחיבוק חם ועוטף כבר מהרגע הראשון, התוצאה: סרטון אישי ומרגש המהווה מזכרת מקסימה לכל המשפחה. ההשראה לכך היא מחקרים שהוכיחו כי החיבוק מעניק לתינוק את האהבה והביטחון להם הוא זקוק בכדי להתפתח ולגדול.

    האמהות הוזמנו להיכנס לאולפן הקלטות ייחודי ואינטימי בו הן יצולמו מדברות אל התינוק ומספרות את ההבטחה האימהית שלהן - הבטחה לשמירה, דאגה ובטחון אינסופי, בסוף התהליך הן יקבלו במייל סרטון בן 20 שניות אותו הן יכלו לשתף את ברשתות החברתיות כבר במתחם הפעילות של האגיס בבייבילנד.

    בנוסף, בביתן של האגיס ניתן היה לקבל הסבר קצר על הספיגה של החיתול האגיס פרידום דריי – החיתול החדש המתקדם עם טכנולוגיית הקוויק דריי, ולקבל חיתולים להתנסות.

    כמו כן, במסגרת התערוכה חיתולי האגיס פרידום דריי, חיתולי Huggies Little Babies  ומגבוני האגיס הוצעו  למכירה במחיר מיוחד בחנות סופרפארם שנפתחה במקום.


  • Mamabox-
    מכירים את המנויים החודשיים לקופסאות טיפוח? אז זה אותו הדבר אבל לתינוקות ואמהות! ממש ממש מדליק!
    בכל חודש, בהתאם לגיל התינוק ושלב ההתפתחות שלו, תגיע קופסא הביתה מלאה בכל טוב!

    בכל קופסא יהיו חמישה מוצרי פרימיום לתינוקות מתחומים שונים (ביגוד, טקסטיל, האכלה, ספרים וכו'), וכן גם מוצר מפנק לאמא.
    המוצרים נבחרים בקפידה, נבדקים אישית ומאושרים ע"י צוות האמהות הממליצות של Mamabox.
    כל המוצרים בטיחותיים ובעלי תו תקן.

    ההרשמה באתר





  • אוונט-

פיליפס אוונט השיקה בקבוק נטורל חדש מעוטר בציורי פילים והציגה אותו בתערוכה.

בקבוקי נטורל מעוצבים באופן הדומה ככל האפשר למבנה השד האימהי ועל כן מאפשרים לתינוקות חווית האכלה הקרובה ביותר להנקה.

כעת, ניתן ליהנות מהבקבוקים של "אוונט נטורל" עם תוספת העיצוב החדשה, בקבוק עם ציורי פילים בצבעי ורוד- סגול או בצבעי ירוק- כחול, לבנות או לבנים.

 



  • לורה סוויסרה

    דוכן לורה סוויסרה קידם את פנינו עם דמויות דיסני מקסימות הניבטות ממצעי הילדים, מגבות, סינרי הנקה ושלל אביזרים מקסימים ואיכותיים.






    אחד המוצרים שמצאו בן בעיני השנה הוא תיק ההחתלה (שלדעתי יכול להיות יופי של תיק גם לנשים ונערות שלא צמודות לתינוקות).



    לתיק תאים מרובים, כיס פנימי עם רוכסו, בטנה פנימית קלה לניקוי, משטח החתלה מרופד ונרתיק תואם
    דגמים: אדום עם הדפס של מיני מאוס
    כחול עם הדפס של מיקי מאוס


    חברת לורה סוויסרה היא החברה הותיקה בתחום הטקסטיל לתינוקות בארץ, הוקמה בשנת 1985 כעסק משפחתי. החברה ממוקמת באשקלון, מעסיקה כ- 30 עובדים ועובדות. לורה סוויסרה, משווקת ובעלת זיכיון בלעדי בארץ לשימוש בדמויות דיסני על מוצרי הטקסטיל שהיא מייצרת. כמו כן מציעה מגוון רחב של סטים לעריסות ולולים.
  • סנו מקסימה

    העור העדין של התינוק זקוק להגנה מרבית ולרכות מלטפת, לכן במעבדות מקסימה שקדו על פיתוח סדרת סנו מקסימה בייבי, הסדרה היחידה בישראל שנותנת מענה כולל לכביסת בגדי תינוקות. כל המוצרים בסדרה היפואלרגניים, נבדקו דרמטולוגית ונמצאו מתאימים לכביסת בגדי תינוקות ובעלי עור רגיש.




    סדרת סנו מקסימה בייבי מבצעת ביעילות את פעולות הניקיון תוך התחשבות בעורו העדין של התינוק, המוצרים מבושמים בניחוחות עדינים של טאלק או שקדים. הסדרה כוללת: אבקת כביסה סנו מקסימה בייבי, ג'ל כביסה מרוכז מקסימה בייבי, מרכך כביסה מקסימה בייבי וג'ל מסיר כתמים סנו אוקסיג'ן בייבי.




    אבקת כביסה סנו מקסימה בייבי - אבקת כביסה מרוכזת, מותאמת במיוחד לבגדי תינוקות ולבעלי עור רגיש, ללא מלבינים וללא אנזימים, מכילה חומרים פעילי שטח החודרים לעומק הכתם ומנקים ביעילות. היפואלרגנית, נבדקה דרמטולוגית ומבושמת בניחוח עדין. מתאימה לכל סוגי המכונות ולכביסה בכל הטמפרטורות. ניתן להשיג בשני גדלים:   1.25 ק"ג ו - 3.25 ק"ג

    ג'ל כביסה מרוכז מקסימה בייבי - ג'ל הכביסה מסדרת מקסימה בייבי פותח במיוחד לכביסת בגדי תינוקות לכן הוא אינו מכיל אנזימים או חומרים מלבינים. הג'ל מועשר בתמצית קמומיל ובניחוח עדין של שקדים. הג'ל המרוכז מסיר כתמים ביעילות, מתאים לכל סוגי הבדים ופועל בכל טמפרטורה. נוסחת הג'ל עברה בדיקות היפואלרגניות, נבדקה דרמטולוגית ונמצאה מתאימה לכביסת בגדי תינוקות מגע עם עור עדין או רגיש.




    מרכך כביסה מקסימה בייבי - מרכך הכביסה מסדרת מקסימה בייבי לכביסת בגדי תינוקות בניחוח עדין של טאלק. לאחר השימוש במקסימה בייבי הבגדים נעימים ורכים למגע ומבושמים בניחוח מרגיע. המרכך עבר  בדיקות היפואלרגניות, נבדק דרמטולוגית ומותאם לכביסת בגדי תינוקות ובעלי עור רגיש. ניתן להשיג באריזת 4 ליטר עם תמצית אלוורה או באריזת  1 ליטר סופר מרוכזת עם תמצית קמומיל.

    ג'ל מסיר כתמים סנו אוקסיג'ן  בייבי – מסיר הכתמים היחיד בישראל שנבדק דרמטולוגית.  ג'ל מסדרת סנו אוקסיג'ן המותאם במיוחד להסרת כתמים מכביסת בגדי תינוקות ובעלי עור רגיש. הג'ל יעיל בהסרת כתמים האופייניים לתינוקות כמו מחיות של פרות וירקות, מעדנים שונים וכו'. הג'ל מתאים לכביסה, צבעונית או לבנה וניתן לשימוש בכל טמפרטורה. מומלץ במיוחד כתוסף למכונת הכביסה וגם לטיפול בכתמים לפני הכביסה. הג'ל עבר בדיקות היפואלרגניות, נבדק דמטולוגית ומותאם לכביסת בגדי תינוקות ובעלי עור רגיש.


  • מאמי קר
    "מאמי קר" , הינה חברה ישראלית מובילה המתמחה בפיתוח ובשיווק מוצרי קוסמטיקה וטיפוח לנשים בהריון ולאחר לידה ומייצרת קו מוצרים לתינוקות ולילדים ממרכיבים טבעיים בלבד.


    על מנת לאפשר למוצר לשאת בתואר 'קוסמטיקה אורגנית' לא די בעובדה שהוא מכיל חומר גלם טבעי , אלא יש צורך לשמור בהקפדה יתרה על תהליך הייצור ולהימנע משיטות ייצור האסורות בשימוש.
    הרכיבים הפעילים שבמוצרי הקוסמטיקה האורגנית מופקים באמצעות שיטות טבעיות (כבישה קרה) ידידותיות לסביבה. כמו כן, האריזות ניתנות למחזור ומיוצרות בשיטות ומחומרים שאינם פוגעים באיכות הסביבה.

    בפיתוח המוצרים הושקעה מלאכת חשיבה רבה ע"י מומחים מקצועיים בתחום הביוכימיה אשר בחנו בקפידה חומרים ייחודיים הן כחומרים בודדים והן כתרכובות.



    מוצרי מאמי קר משקפים את התפיסה המעמידה בראש מעיניה, את הדאגה לאם היולדת ולתינוקות והדאגה לאיכות הסביבה.
    מוצרי האיכות של מאמי קר מיוצרים בישראל ובמפעל, בירושלים, עובדים עם ספקים ומפעלים ישראלים: החל מהשפופרות דרך אריזות הקרטון ועד למדבקות המיוצרות בצפון הארץ.

    חברת מאמי קר קוראת לכלל החברות במשק לעבוד עם ספקים ומפעלים ישראלים ובכך לתרום להגברת הצמיחה  במשק , למתן פרנסה למשפחות רבות יותר, לצמצום מימדי האבטלה ולהפחתת זיהום האויר הנגרם משינוע מוצרים ממרחקים ארוכים.


  • DessertDessert הינו קו מוצרים חדש בפתוחו של השף אורן בקר.
    המוצרים ידידותיים לשימוש לכל אופה חובב ועל כן נהדרים  לשימוש להורים וילדים באפייה משותפת ומהנה.

    בסדרה כלים צבעוניים ואיכותיים ואבקות מוכנות ליצירת מאפים.




  • גוזרים
ילדים, כולם יודעים-  זו שמחה, אבל, מדובר גם בהרבה הוצאות.
מידי יום מתפרסמות בעיתונים ובאתרי האינטרנט כתבות על יוקר המחייה בישראל, ועל הורים שמחפשים פתרונות לעלויות הגבוהות הכרוכות בגידול הילדים.
באתר "גוזרים קופון" הרימו את הכפפה, ושו את ההורים במקום הראשון.
באתר מציעים שפע של קופונים למגוון רחב של מוצרים בהנחה משמעותית. כל מה שצריך לעשות הוא להירשם באתר, ולקבל הצעות ישירות למייל שלכם.

המוצרים הינה מוצרים מאוד איכותיים, גדוגמת צעצוע העץ המקסים הזה:



באתר פיתחו באופן ייחודי קבוצת רכישה לאמהות, אשר מוזילה משמעותית מוצרים נבחרים בקנייה קבוצתית. ובאתר יש גם אפשרות לקניות לאמהות בארה"ב ובעוד ארצות בחו"ל. הקניה הינה בייבוא אישי מתוך מגוון חנויות הכוללות את אמזון, אי ביי ועוד.

  • Claud Bהדוכן שכבש את ליבי והייתי רוצה להשאר בו שעות היה הדוכן של Claud B.
    הדוכן היה מלא ב-בובות, משטחי פעילויות, עליוניות ועוד העשויים באופן איכותי מאוד, נעימים למגע ומקסימים למראה!




    "Cloud b" פועלת על מנת לסייע לילדים בכל הגילאים לישון טוב יותר. הפילוסופיה של החברה היא שכל ילד ראוי לשנת לילה איכותית החשובה להתפתחות תקינה.

    המוצרים של "Cloud b" מפותחים בליווי מומחים מובילים, ואהובים בכל העולם בשל סגולותיהם המרגיעות ואיכותם הגבוהה.
    בזכותם, הילדים נהנים משינה טובה וההורים משקט נפשי.

    למוצרים אורות צבעוניים המוארים ברכות, חלקם מקרינים על הקיר או התקרה ציור חמוד, כוכבים וכדומה.
    לבובות מבהסדרה החדשה יש גם רעשים שקטים היכולים להרגיע את התינוקות ובמידה והתינוק מתעורר באמצע הלילה- הבובה תזהה זאת באמצעות חיישן ותפעיל את הרעש הלבן.




    חברת "Cloud b" מסורים לספק לילדים מיעוטי יכולת את השינה האיכותית לה הם ראויים על ידי תרומות של מוצרים וכסף לאירגוני רווחה ברחבי העולם.


    להתראות בשנה הבאה!